18 березня 2020, 09:35

Замальовки з охопленого карантином Києва. Або звернення до компанії "Uber" й інших операторів таксомоторного ринку

Час їхати на ефір. Сідаю в машину. Стартер видає кілька характерних звуків, і все... нічого не відбувається. Зрозуміло. Машина на карантині. Акумулятор здох. Ви ж міняєте батарейки в годиннику, чи ліхтарику. Вони інколи сідають. До ефіру – трохи більше години, викликаю "Uber". Чорний "Renault" прилітає за 4 хвилини 30 секунд. За кермом – молодий хлопчина, десь до 30-ти років. Посміхається й просить пристібнути пасок. Із задоволенням виконую, в моїх же інтересах. На які фігури вищого пілотажу здатен мій драйвер, я не знаю. Заради цікавості питаю, чи не боїться він коронавірусу. Ні, не боїться. І взагалі – він тиждень, як повернувся з Чехії. "Гарний хлопчик", – думаю я, розуміючи, що інкубаційний період у нього десь на екваторі.

Ярослав – так звати сміливця, продовжує випромінювати оптимізм, а я за перевіреною професійною звичкою, продовжую розпитувати. Водій таксі працює на автозаводі "Шкода". Отримує, якщо в українських грошах, 80 000 гривень на місяць, 10 000 з них сплачує за квартиру з комуналкою. Непогано, жити можна. Щиро переконаний, що в Чехії жодного коронавірусу немає. Наївна людина. Чехи,та й українці, без яких, як сказав один мій знайомий чех, економіка його країни просто зупинилась би, не з якогось марсіанського тіста зроблені і їхній геном не має надто суттєвих відмінностей від італійського чи китайського варіантів.

Тим часом, на заводі "Шкода" майже половину працівників вже відправили в карантин. Із збереженням 75% зарплати. Непоганий такий соцпакетик у чехів. Себто, мій таксуючий по Києву водій не гає часу й в Україні, і за кордоном йому крони капають. "А чого дома сидіти?", – висловлює він щире, майже дитяче здивування. Та й за майбутнє автомобілів "Шкода" Ярослав не переймається: там все-одно вже в основному рОботи працюють. Люди так, для звітності. Соціальна політика уряду. Комплектацію перевірити, й на виїзді машини з конвеєра бампер й шильдик з логотипом прикріпити. А комп'ютери з рОботами точно чхати й поширювати бацили не будуть, й коронавірус їм до того самого місця, якого у цих залізяк й немає. Не передбачено проектом.

Одним словом, за півгодини я отримав багато цікавої інформації й зробив кілька висновків. Про те, що в обхід заяв поважних політиків, процес "тіньової" інтеграції України та її громадян в культурний, економічний й фінансовий простір Європейського Союзу йде повним ходом і його не спинити. Хіба що можна спробувати уповільнити. Коронавірусом (ну, це від нас не залежить). Або, наприклад, призначенням партійного генпрокурора. Пардон, генпрокурорки. А ось бажання не розводити паніку й повідомляти народу жахливі речі, зберігаючи спокійний тембр голосу – правильне, але має й зворотній бік: інколи цей народ аж занадто заспокоюється, розслабляється й впадає в пофігізм. Відчуття небезпеки у певних дозах все-ж потрібне. Воно запускає природні захисні механізми.

Особливий висновок і, навіть, прохання, до компанії "Uber" й інших операторів таксомоторного ринку. Я, повірте, щиро підтримую ідею повернення наших співгромадян додому з-за кордону. Навіть написав з цього приводу блог. Але зробіть якусь політінформацію водіям, які користуються вашим софтом. Щоб вони, бодай, витримали 14 днів без контакту й розмов з пасажирами. Ви ж круті IT-шники, поставте якийсь фільтр, типу: "впродовж останніх 14 днів за кордоном не був". Це ж не складно. Й фінальний висновок: аби не викликати таксі, після ефіру доведеться їхати за новим акумулятором у великий й красивий гіпермаркет. Поближче до цивілізації й великого скупчення людей. Думаю, там теж будуть цікаві враження.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Удар ''Орєшніком'' по Україні: так що ж Путін хотів цим показати?

Забагато реакцій в інформаційному просторі щодо того, "що хотів показати Путін" ударом балістичною ракетою середньої дальності по Україні...

День Гідності і Свободи. Чому вбивць Майдану не було покарано? Хто покривав злочинців вже після зміни влади? Які висновки ми зробили? (ВІДЕО)

Ті, хто віддавали накази і розстрілювали людей у лютому 2014-го року, прочинили браму в пекло. З цього моменту в історії, коли мирний протест було розстріляно – в центрі європейської столиці, у 21 столітті, коли здавалось, що темні віки залишились у мороці історії, почався наступний етап насильства над українцями...

Trump's conversation with Putin and the Russian's "psychological attack"

On the morning of November 11, 2024, Russia took off with its strategic bombers and several MiG-31 Kh-47M2 "Kinzhal" missile carriers. Given that Russia is using old Soviet bombers, some of which were disabled by accurate strikes by Ukrainian drones, almost all the "Bears" and "Backfires" that Russia is capable of launching in principle were smoking old Soviet engines...

Зернова схема в Одесі: до чого тут посадовець БЕБ Ткачук?

Минулого тижня всі знову переконалися, що БЕБ не є Бюро з економічної безпеки, а в певному сенсі може навіть перетворитися на "Бюро економічної небезпеки України"...

Helping Ukraine is Helping Americans, Really

The article was written by Ivan Lozowy and Dmytro Tuzov The issue of aid to Ukraine has played a role in the presidential election campaign in the United State, with both candidates and their choices for Vice President expressing opinions on this topic...

Хто такий "Джокер" і що він робить в інформпросторі воюючої країни?

Про "Телеграм" як про платформу, якою не варто користуватись, бодай українським посадовцям і точно не варто пересилати у цьому месенджері якісь важливі документи, сказано вже багато...