5 лютого 2020, 16:13

Не дали агресору зекономити за рахунок бюджету України

Парламент не прийняв законопроєкти 2083, 2083д.

Обидва вони були диверсією проти української економіки, щоб власним коштом зміцнювати російський окупаційний режим.

Їх автори прикривалися благими намірами. Але це саме той випадок, коли благими намірами встелена дорога до пекла.

Уявіть, що всі пенсіонери окупованого Криму й Донбасу зможуть самі чи через посередника отримати від України пенсії, у тому числі за всі роки окупації. Навіть документів можуть не подавати!

Саме цього вимагає Москва. Такий підхід підтверджує кремлівську тезу про "внутрішній конфлікт", а міжнародне право передбачає, що тягар забезпечення населення окупованих територій несе окупант.

Такий закон цілком міг добити нашу економіку і зруйнувати соціальну справедливість.

В пояснювальній записці стверджувалося, що закон не вплине на показники бюджету. Насправді, у довідці міністерства фінансів і висновку бюджетного комітету була вказана сума 115 мільярдів гривень на рік!

Пенсійний фонд дефіцитний, тому всі ці 115 мільярдів – це додаткові видатки держбюджету. В якому й так бракує коштів на армію, освіту, дороги.

Всупереч Закону "Про забезпечення прав та свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України" пенсії мали отримувати й ті, хто їх отримує від Росії.

Тобто, або ми за власний кошт продемонстрували б, що в окупації люди отримують значно більше, ніж пенсіонери в решті України.

Або дали б державі-агресору зекономити, пустивши вільні гроші на зброю, щоб убивати українців.

Ми зупинили ухвалення цього закону!

Я дякую усім народним депутатам, хто почув аргументи Європейської солідарності, Мінфіну, науково-експертного управління та здорового глузду.

Ми не можемо дозволити країні забути про розвиток, підвищення соціальних стандартів та інвестиції в майбутнє.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Про звернення до ЮНЕСКО проти деколонізації

Нерішучість у звільненні України від маркерів русского міра дається взнаки. Варто було українській владі порушити встановлені законом строки очищення публічного простору деяких міст від символів російської імперської політики, парламенту – безпідставно провалити перейменування окремих міст, а правоохоронним органам – заплющити очі на українофобські заяви мера Одеси Труханова, як вата всіх кольорів і відтінків почала піднімати голову...

Якби не було УПА

Історики однаково не люблять обидва питання: "що буде" і "що було б, якби". Історія має справу тільки з об'єктивною реальністю і тому намагається відповісти лише на питання "що було"...

Заборона консульського обслуговування українців за кордоном є відверто протиправним і винятково шкідницьким кроком.

Заборона консульського обслуговування українців і видачі паспортів за кордоном є відверто протиправним і винятково шкідницьким кроком. Оскільки багато хто сприйняв цю новину швидше на емоціях, не усвідомивши її змісту й реальних наслідків, поясню по пунктах чому нічого, крім шкоди, це рішення не принесе...

Про бюджет культури на 2024 рік

З одного боку, проєктом бюджету на наступний рік передбачене деяке зростання видатків на культуру порівняно з нинішнім, і це, безумовно добре...

Рішення комісії зі стандартів дежавної мови дискредитує процес деколонізації.

Kомісія зі стандартів дeржавної мови має пeрeглянути своє нeдолугe рішeння, а її члeнам час іти у відставку. Рішeння Національної комісії зі стандартів державної мови про пeрeймeнування півтори тисячі насeлeних пунктів (включно з містом Запоріжжя) викликало справeдливe обурeння...

Про українську реконкісту.

З початком війни із Росію в Україна активно зміцнює національну ідентичність. Зросла державна підтримка української мови, культури, формуються спільні погляди на наше минуле...