25 червня 2020, 16:50

Лист "колишнім" або міфи про монобільшість

Мені часто доводиться відвідувати ефіри політичних ток-шоу. Тому доволі часто я бачу, як мої опоненти в ефірах переходять межу, та спостерігаю шалену, я би навіть сказала, тваринну агресію в бік "Слуги народу". Я довго не могла знайти цьому пояснення, однак згодом зрозуміла: так виглядають втрачена влада та амбіції.

На президентство Володимира Зеленського у 2019 році покладали великі надії не лише український народ. Не менші сподівання покладали на нього й представники старих політичних еліт, яких я умовно називаю "колишніми". Це народні депутати попередніх скликань, колишні міністри, посадовці високого рівня, які все ще не можуть змиритись з тим, що вони – колишні, а їх час – минув.

Після обрання Володимира Зеленського вони розраховували швидко повернутись у гру. Однак цього не сталося. Тому зараз всі розчаровані взяли стратегію сіяти смуту та "хитати" монобільшість. При цьому, напевне, найбільшою фантазією колишніх є розпад монобільшості.

Навколо цього питання створюються міфи, спробую розвінчати найпопулярніші з них.

Міф 1: "В монобільшості сформувались депутатські групи, які не слухають президента"

Фракція "Слуги народу" сьогодні – це 248 депутатів. Як і в будь-якому великому колективі, у фракції люди поділилися за інтересами, фахом та і просто симпатією. Подібні процеси можна побачити в будь-якому великому колективі. Так, у нас є дуже різні люди всередині монобільшості.

Проте, "Слуга народу" реально відображає усе суспільство з різними точками зору в ньому. Ми не КПСС, аби думати однаково. Тому й для голосувань фракцію потрібно об'єднувати дискусією та переконувати аргументами.

Так, всередині нашої команди є авторитетні депутати, які можуть формувати думку колег з того чи іншого питання. І про які б групи впливу всередині фракції не говорили, найбільша група у "Слузі Народу" – це група президента Володимира Зеленського. Для нашої команди він є беззаперечним авторитетом та головним лідером. У цьому ми залишаємось єдині.

Міф 2: "У монобільшості не вистачає голосів"

Якщо парламент не підтримав програму уряду або певне кадрове рішення – це означає лише одне: навколо цих питань продовжують шукати консенсус. Повторюсь, ми – не КПСС, і всі голосування проходять попередні обговорення у фракції.

У цьому парламенті саме завдяки робочому настрою монобільшості рекордна кількість рішень ухвалюється 300 голосами і більше.

За рік ця Верховна Рада вже ухвалила низку історичних законів, як, до прикладу, скасування депутатської недоторканності або земельну реформу. Цього не вдавалося зробити жодному з попередніх скликань. А важливі президентські ініціативи знаходять і будуть знаходити підтримку сесійної зали.

Міф 3: "На осінь готуються чергові позачергові вибори"

Видавати бажане за дійсне – must-do "колишніх". Тому міф про позачергові вибори як даність – ще одна нав'язлива фантазія, заради втілення якої працюють різні групи впливу в Україні.

Сьогодні для проведення позачергових виборів немає ані підстав, ані потреби. Президент чітко і недвозначно сказав про те, за якої умови може відправити Верховну Раду на дострокові вибори: якщо перестануть голосувати за необхідні для країни рішення. В іншому разі жодної потреби у перевиборах парламенту не буде.

І на останок зазначу. Так, процес боротьби за владу у політиці – безперервний, в цьому і є суть політичних змагань. Не кожен вміє програвати. Але деяким політикам з минулого цьому варто повчитись. Тому що через чиїсь амбіції та спроби дестабілізувати політичну ситуацію страждає, в першу чергу, наша країна.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Дике поле чи легальна сила: навіщо Україні закон про приватні військові компанії (ПВК)?

Нещодавно Президент Зеленський заявив, що подумає над дозволом роботи приватних військових компаній (ПВК) в Україні. Чому ця тема активізувалась зараз? Спроби створити законодавчу рамку для ПВК робились ще з 2014 року...

Рада ухвалила реформу ДПП: що зміниться для бізнесу

Тепер і в моєму депутатському портфелі є законопроект, робота над яким тривала понад 3 роки (!). Сьогодні парламент ухвалив у другому читанні реформу державно-приватного партнерства (законопроект N7508), яка відкриває нову сторінку для післявоєнної відбудови...

Держава втрачає чотири мільйони гривень щодня! Кейс Новосілківського спиртзаводу

Придбав спиртзавод на відкритому конкурсі Фонду держмайна, але підприємство 2 роки вимушено простоює, чекаючи на ліцензію від ДПС. Здається абсурд? Однак, на жаль, це суворі українські реалії, які не можна терпіти...

Історія з "хеппі ендом" або як вдалося зберегти ветеранський бізнес на київському вокзалі

Ще кілька місяців тому кав'ярня ветерана Дмитра Целуйка могла зникнути. До повномасштабної війни, а якщо точно, то з 2012 року він є власником кав'ярні "Франсуа", яка 12 років успішно працювала на території Центрального залізничного вокзалу "Київ-Пасажирський"...

Українська зброя vs українська бюрократія: хто переможе?

Американська військова допомога не вічна. Не так давно у нас була можливість відчути наслідки, що буде, коли вона закінчиться. Донедавна 30% зброї Сили оборони України отримували з Євросоюзу, 30% – з США, і ще 40% Україна виробляла самостійно...

Мюнхенський холодний душ: Європа нарешті прокидається

Ви не знаєте нічого про драматизм, якщо ви не були цього року на Мюнхенській безпековій конференції. Або принаймні не спостерігали за нею максимально ретельно...