Про шкоду добродійництва
"Київстар" задонатила Digital4Freedom платформе UNITED24. 300 млн. – то грубі гроші! Вся сума має піти на підтримку цифрової інфраструктури. Чудово, алілуйя! Отака соціальна відповідальність бізнесу. Але...
Цей донат водночас – потужна реклама "Київстару". Вибачте – але так воно і є. Й компанія не проти того, якщо повідомляє про це звідусіль.
Але є одна проблема. В Україні систематично відключають живлення. І якщо попервах мобільний інтернет та зв'язок "Київстар" це якось обходило, то невдовзі із зникненням електрики почав зникати й мобільний інтернет від "Київстар", а подекуди – й голосовий зв'язок. Нема питань – війна-є війна. Але є нюанс... У нашому цифровізованому світі більшість бізнесів зав'язані на інтернеті. Вони страшенно потерпають від регулярних зникнень мережі. Далі маємо логічний ланцюг: немає інтернету-немає бізнесу- немає прибутків-немає податкових надходжень.
Отже, відсутність мобільного інтернету від "Киїівстар" – то є велика проблема для мільйонів податкосплатників й шкода для бюджету. А з бюджету, як відомо, фінансується армія, держустанови й цифрова інфраструктура також.
А тепер співставимо два факти:
1. Київстар не в змозі забезпечити стабільний інтернет;
2. Київстар донатує 300 млн. грн.
Мені в цій схемі подобається те, що компанія підтримує державу, й дуже не подобається, що вона не здатна забезпечити вимоги контракту з клієнтами. Ні, я не бігтиму в офіс оператора з вимогою повернути гроші за ненадану послугу. Бо ж, майже в усіх контрактах є пункт, який дозволяє надавати послугу у менших обсягах у випадку стихійного лиха та війни. Але! Якщо "Київстар" здатний донатити благодійний фонд, значить у компанії все добре, бо благодійні внески можуть надходити лише з прибутку, з коштів власників й акціонерів. То чомусь тоді все погано у клієнтів?!
Стоп! Я щось не второпав. З одного боку: компанія не в змозі забезпечити мені, як клієнту, послугу за контрактом у повному обсязі (бо війна на дворі), але в той самий час вносить на рахунок благодійного фонду 300 млн. Або ж будемо відверті: замість закупівлі безперебійників на базові станції задля підтримання зв'язку та інтернету протягом відсутності електрики, компанія переводить гроші на рахунок благодійного фонду...
Я не проти благодійництва. Але мені здається, буде чесно, коли ти займаєшся цим після того, як розрахувався з клієнтами. А якщо ти спонсориш за кошт клієнтів (коли гроші отримав, а послугу в повному обсязі не надав), то принаймні маєш вказувати "Компанія "Київстар" РАЗОМ із клієнтами задонатили до благодійного фонду 300 млн. спільних коштів". Бо якось прикро, коли хтось, не порадившись зі мною, донатить мої гроші, а про мене не згадує.
Але головне навіть не те, що "Київстар" піариться й донатить, не згадавши мільйони своїх клієнтів, за чий кошт він це робить. Найбільша проблема – те, що через невиконання мобільним оператором своїх зобов'язань, страждає бізнес, отже – статки, отже – зменшуються податки, отже – падає фінансування армії й держустанов.
Такий от причинно-наслідковий зв'язок...
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.