22 січня 2022, 16:53

Чи боротимемося в умовах зовнішньої загрози з ворогом внутрішнім?

Країну від зовнішніх загроз захищає Армія.

Але в сучасних умовах гібридної війни не менш важливим є захист від загроз внутрішніх. За це відповідальні органи правопорядку, антикорупційні інституції і, звичайно, суди.

Деякі з них, так само як і армія, мають уніформу і зброю, і так само як і армія, можуть допомогти країні.

Але всі з них також мають повноваження, якими можна країні нашкодити не менше, ніж танками.

При цьому, на відміну від ворожих танків, вони знаходяться не на кордоні, а всередині кордонів. І до того ж ухвалюють рішення іменем України, хоча часто мають набагато більше, ніж з Україною, спільної ідентичності з "беркутом", криміналітетом, та й просто з РФ.

Ці люди сплять і бачать прихід суди "руского міра", де вони, як їм здається, матимуть безроздільну владу. І вони ж перші відкриватимуть для ворога двері і стрілятимуть в спини захисникам.

Тому очистити систему від них – зараз питання не просто безпеки, а виживання.

В Україні уже діє ефективна система антикорупційних органів, почали з'являтися перші справжні результати судової реформи.

Але цього, на жаль, все ще катастрофічно недостатньо, щоб почуватися в безпеці.

Бо вже п'ятнадцять місяців пройшло з початку кризи з Конституційним Судом, коли Секретар РНБО Данілов прямо сказав, що на суддів впливає РФ. А реформи КСУ і близько немає, а "конкурси" від Президента на місця конституційних суддів виграють пов'язані з Москвою корупціонери.

Бо ОАСК, який за гіркою іронією долі знаходиться в одному подвір'ї з РНБО, чи не кожного дня ухвалює абсолютно антиукраїнські рішення – чи то проти декомунізації, ти то про скасування реформ в армії, чи про повернення корупціонерів на посади. А "невідкладний" президентський законопроєкт про його ліквідацію 9 місяців припадає пилом в парламенті. І на цю загрозу національній безпеці і обороні, здається, просто вирішили з усією силою заплющити очі.

Я вже не кажу про провалені реформи поліції і прокуратури.

Ці посольства ворога повинні бути ліквідовані, реформовані, очищені в першу чергу.

Бо це не менш важливо, ніж охороняти периметр.

Бо інакше ми ніколи не почуватимемося в безпеці.



fb автора

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому Печерський суд такий Печерський?

На тлі справи Кудрицького багато то питає як так сталося, що в Печерський суд досі виглядає як філія ФСБ. Відповідь проста: політична влада і їхнє ручне ДБР...

Українські суди як філія ФСБ

А давайте я вам розповім пару слів про суддю Печерського суду Крістіну Константінову (так, все через "і"), яка щойно фактично без жодних доказів і підстав відправила за ґрати колишнього голову "Укренерго" Кудрицького...

От яким має бути суддя

Новинами і мережами шириться історія про те, як польськй суддя Даріуш Лубовський відмовився видавати і звільнив прямо в залі суду українського захисника, який імовірно причетний до підриву "Потоків"...

Подання до КСУ нічого не дасть. І от чому

Поважаю ініціативу низки народних депутатів щодо подання до Конституційного Суду по ганьбі з НАБУ/САП. Але, на жаль, шансів на успіх там – нуль...

Чому КСУ не розглядає множинне громадянство і до чого тут ЄС?

Мережею ширяться заклики звернутися до Конституційного Суду, щоб той роз'яснив конституційність множинного громадянства. Насправді це вже відбулося, причому більше трьох років тому...

Влада саботує реформу Верховного Суду. Знову.

Пам'ятаєте, ми писали про урядовий проєкт #13165, який під виглядом євроінтеграції імітує реформу ВС? Там де замість міжнародних екcпертів у перевірці – Громадська рада доброчесності з правом лише дорадчого голосу, а суддям можна дорікнути чимось лише в межах 3-річного строку...