Прийнята процедура стягнення російських активів неробоча, її потрібно змінити
Окрім непоправної шкоди, яку завдав і продовжує завдавати ворог у вигляді втрачених життів, він завдає ще багато шкоди поправної – у вигляді спустошень і руйнувань. За різними попередніми оцінками така шкода вже може сягати 600 млрд. доларів і продовжує зростати.
Очевидно, потрібно десь брати гроші на відновлення зруйнованого.
Одним з джерел компенсацій очевидно має стати руске майно, яке знаходиться на території України – потрібно лише запровадити процедуру відчуження цього майна. Процедура має бути одночасно і швидкою (щоб оперативно могти цими грішми розпоряджатися), і легальною (щоб потім ворог не зміг відсудити це майно назад, ще й з компенсацією).
Днями Слуги Народу проголосували за процедуру конфіскації, прийнявши проєкт #7169. На жаль, процура є швидкою, але повністю неконституційною.
Проблема в тому, що законопроєкт прямо порушує ст.41 Конституції, згідно якої забрати майно може лише суд. Так, стан судової системи зараз далекий від ідеального, м'яко кажучи. І можливі нюанси з окремими рішеннями. Але конфіскація в позасудовий спосіб – це пряме порушення Конституції. І як наслідок – повернення 100% конфіскованого і неможливість скористатися майном ворога для відновлення держави.
Ця процедура має бути переглянута і приведена у відповідність до Конституції, тим більше що робочі варіанти в Раді вже зареєстровані.
Більше про проблему читайте тут.
fb автора
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.