Андрій Білецький Народився у Харкові у 1979 р., громадський діяч, політв'язень режиму Януковича.

Ультиматум владі

22 лютого 2017, 14:18

Ми говоримо від імені працюючої і воюючої України. Першу з них ви знищуєте, другу – зраджуєте.

Сьогодні купка мільйонерів та мільярдерів узурпувала всю владу в країні. Президент, уряд і абсолютна більшість парламенту відносяться до однієї кліки. Ви виступаєте на міжнародній арені від імені народу, який вас ні на що не уповноважував.

Справа ваших рук – це:

- приватизація та розпродаж країни;

- винищення українців голодом, безробіттям і тарифами;

- плазування, капітуляція і здача територій Кремлю.

Ми, українські націоналісти, єднаємо зусилля, щоб протистояти здачі країни збройним окупантам зі Сходу і фінансовим здирникам з Заходу, і головне – знищити кліку крадіїв, яка зветься зараз владою.

Як державники, ми вимагаємо нового політичного курсу, що має спиратися на пріоритет національних інтересів.

1. Ми не допустимо приватизації стратегічних підприємств;

2. Ми не допустимо продажу сільськогосподарських земель;

3. Ми не допустимо щоквартального зростання цін на комунальні послуги;

4. Ми не допустимо знищення дрібного та середнього підприємництва здирницьким переглядом системи оподаткування;

5. Ми не допустимо підняття пенсійного віку або стажу;

6. Ми вимагаємо визнання так званих ОРДЛО окупованими територіями;

7. Ми вимагаємо розірвання дипломатичних відносин з РФ;

8. Ми вимагаємо реального дієвого механізму імпічменту Президента.

Ми, українські націоналісти об'єднані і рішучі як ніколи. Запевняємо вас, що у разі спроби невиконання наших вимог, у нас вистачить сил та сміливості забезпечити саморозпуск цієї Ради.

Ми починаємо боротьбу за зміну влади з продажної на Українську!

Слава Україні!

Коментарі — 274
Николай Чаварга _ 07.03.2017 23:54
IP: 188.163.73.---
Свіжа новина:
/// Про це повідомив прем'єр-міністр Володимир Гройсман, пише УНІАН.

Він нагадав, що Україна узгодила оновлений Меморандум з МВФ за програмою співпраці, і в ньому немає обговорюваної норми про підвищення пенсійного віку.

"У ньому є дві ключові речі – реформа пенсійної системи та обіг земель. ////

- Бачите, де болить душа у МВФ? – обіг земель болить – не мытьем, так катанием! На дураков не нужен нож, ты им про обіги наврешь, и делай с Украиной все, что хошь!!

Не соромно, патріоти хрЕнови? За шмат гнилої ковбаси Україну – з молотка.

Що писав колись наш Пророк до "правого ухилу патріотів-злодійсменів"? – А то залізете на небо, і ми – не ми, і я – не я, усе обкрадене, роздерте, лиш патріотів дох_я!
Николай Чаварга _ 07.03.2017 22:32
IP: 188.163.73.---
/// 3. Ми не допустимо щоквартального зростання цін на комунальні послуги; ///
- Це, звичайно, злочин. Інша справа – раз на півроку. Раз на півроку ціни на послуги, звичайно, можна піднімати (СССР не піднімав 10-літтями).

/// 4. Ми не допустимо знищення дрібного та середнього підприємництва здирницьким переглядом системи оподаткування; ///
- Здирницьким не можна. А от знищення мягкими методами – так просто бажано. Аякже.

/// 7. Ми вимагаємо розірвання дипломатичних відносин з РФ; ///
- Ну да, і нахріна нам цей газ? – завдяки рухуям ми за 25 років незалежності зберегли і примножили технічну інтелігенцію, створили закритий цикл по видобуванню урана, побудували 20 ядерних станцій, зберегли 3 блоки на ЧАЕС, всю енергетику переводимо на електричний носій, і нехай РФ іде нахрін зі своїм газом.
А ви не здогадуєтесь, що кацапи цього тільки і ждуть – щоб їх не звинувачували у блокадах... а технічна наука вже знищена... Овоч навіть остатки урану віддав Мавпі...
Николай Чаварга _ 07.03.2017 21:22
IP: 188.163.73.---
Приношу вибачення: в пункті 2 мало бути: "Це не ультиматум, – це декларація намірів."
Николай Чаварга _ 07.03.2017 21:19
IP: 188.163.73.---
Не памятаю, чи не відіслав я попередній допис, чи його видалили. Спробую дещо відновити.

На науковій конференції фізик-теоретик, Поль Дірак (ноб. лауреат) зробив доповідь, і закінчив її словами: "Доповідь закінчено, питання є?". Голос з залу:
- Я не розумію, як ви отримали рівняння N...
- Це не питання, це констатація. Питання є?

/// 1. Ми не допустимо приватизації стратегічних підприємств; ///
- Це не ультиматум, це заява без конкретизації дій.

/// 2. Ми не допустимо продажу сільськогосподарських земель; ///
- Це ультиматум – декларація намірів.
А яка різниця, – тепер продавати Землю, чи тоді, як ви будете в Малині? Так, чи інакше, а Наша Земля вислизне від українців, як ЗМІ вже вислизнули, банки, заводи, фабрики, дороги, медицина, освіта і наука...

/// 8. Ми вимагаємо реального дієвого механізму імпічменту Президента.///
- Налякали їжака голою... у кого вимагаєте? У імпічментуємого? У Верховної Малини? А як не дадуть, то що?
Николай Чаварга _ 07.03.2017 19:13
IP: 188.163.73.---
Пишемо ультиматум. Спочатку добиваємось ситуації, коли у Верховну Малину зайдуть всі злодії в законі (ЗвЗ). Оточуємо Малину озброєними людьми. Зачитуємо Ультиматум:
Уважаєміє пацаньі, негайно (тобто сьогодні) вносимо Зміни в Конституцію.
Вносимо зміни в Поняття про вибори:
1) Ніякий бізнесмен не має права входити у владу будь-якого рівня, а також у випадку, коли його близькі замішані у "бізенсі" – дружина, чоловік, діти, батьки, двоюрідні, домашня собака і т.д.
2) З усіх ЗвЗ не тільки знімається захист – навпаки, відповідальність за порушення тим більша, чим вищий щабель влади.
3) Корупція (жізнь па Панятіям) є важким державним злочином – зрадою українського народу. Від обласного рівня і вище карається довічним, або смертною карою. Те саме відноситься і до виконавчої влади, викладачів ВУЗів, силових структур, і особливо працівників юстиції.
4) Розграбоване майно вже не Понятієм, а Законом повертається Народу...

Вчити Вас далі, як треба писати ультиматум?...
Микола Злочевський _ 01.03.2017 09:31
IP: 188.163.34.---
Yaroslav Yurkiv:
Микола Злочевський:
Yaroslav Yurkiv:
Хто не крав руками,
Не вкраде ногами,
Хто не панімає,
Розуму немає.

Шкода, любі друзі,
Що не ашкеназі,
Лишитесь хахламі,
В будь-якому разі.
Слабо! Дуже слабо, пане Юрків!
Кумові Юрківу

Твої стіхі, як ладан в церкві,
Мене дурманять, кличуть, манять,
І СЛАБО робиться на серці,
І жах бере, що... прикарманять.
Це нормально! Особливо, що прикарманять...
Yaroslav Yurkiv _ 01.03.2017 08:33
IP: 146.148.121.---
Микола Злочевський:
Yaroslav Yurkiv:
Хто не крав руками,
Не вкраде ногами,
Хто не панімає,
Розуму немає.

Шкода, любі друзі,
Що не ашкеназі,
Лишитесь хахламі,
В будь-якому разі.
Слабо! Дуже слабо, пане Юрків!
Кумові Юрківу

Твої стіхі, як ладан в церкві,
Мене дурманять, кличуть, манять,
І СЛАБО робиться на серці,
І жах бере, що... прикарманять.
Микола Злочевський _ 01.03.2017 04:50
IP: 188.163.34.---
Yaroslav Yurkiv:
Хто не крав руками,
Не вкраде ногами,
Хто не панімає,
Розуму немає.

Шкода, любі друзі,
Що не ашкеназі,
Лишитесь хахламі,
В будь-якому разі.
Слабо! Дуже слабо, пане Юрків!
Yaroslav Yurkiv _ 28.02.2017 23:16
IP: 104.155.92.---
Хто не крав руками,
Не вкраде ногами,
Хто не панімає,
Розуму немає.

Шкода, любі друзі,
Що не ашкеназі,
Лишитесь хахламі,
В будь-якому разі.
Микола Злочевський _ 28.02.2017 20:29
IP: 188.163.34.---
///Знаєте, можна навіть Ріда не читати,бо Г. Клімов усе розклав по поличкам. Але я бачу у євреях наших спільників у протистоянні з Мордором////
- Охоче вірю. По крайній мірі вірю Ходосу. Ви Ходоса читали?
///З Юрківим треба проводити кропітку роботу по відновленню його не тільки свідомості, але добиратись і до підсвідомого, щоб вивести з ющенко- залежності. Бо це страшна і важковиліковна залежність. ////
- Не буде у вас успіху. Я теж кілька разів пробував використати всі мої здібності, щоб добратися до глибини "ющенко-залежності" (гарно ви сказали), але не зміг, і визнав свою поразку. Мій колега також ющенко-залежний, і страшно ненавидить Юлю. Колись я придумав на Юща жартик: Ющ на пенсії видав книгу "Як красти ногами". А ще такий: звертається Ющ до своїх:"-Любі друзі, дорогі ашкенази і сефарди..."
Я читав Ходоса.По відношенні до невилікованості Юрківа згоден. Але надія пропадає останньою.Треба за нього боротись. До Тімохи відношусь як і до Юща, а може й гірше...
Николай Чаварга _ 28.02.2017 20:05
IP: 188.163.73.---
Злочевському
///Знаєте, можна навіть Ріда не читати,бо Г. Клімов усе розклав по поличкам. Але я бачу у євреях наших спільників у протистоянні з Мордором////
- Охоче вірю. По крайній мірі вірю Ходосу. Ви Ходоса читали?

///З Юрківим треба проводити кропітку роботу по відновленню його не тільки свідомості, але добиратись і до підсвідомого, щоб вивести з ющенко- залежності. Бо це страшна і важковиліковна залежність. ////
- Не буде у вас успіху. Я теж кілька разів пробував використати всі мої здібності, щоб добратися до глибини "ющенко-залежності" (гарно ви сказали), але не зміг, і визнав свою поразку. Мій колега також ющенко-залежний, і страшно ненавидить Юлю. Колись я придумав на Юща жартик: Ющ на пенсії видав книгу "Як красти ногами". А ще такий: звертається Ющ до своїх:"-Любі друзі, дорогі ашкенази і сефарди..."
Yaroslav Yurkiv _ 28.02.2017 18:34
IP: 104.199.39.---
Микола Злочевський:
Yaroslav Yurkiv:
Микола Злочевський:
Лукавите, куме!
Усі, хто друкуєтьсчя на УП, страждають від цієї манії:)
Ой, таки не лукавлю...Бо тут на УП коментувати і щось видати, то різні речі...А мені представники різни там Спілок пропонували...Але колись обідив деяких, в т.ч. іїхнього керівника, то уже доведеться бути забутим. Хоча наукові праці видавав при Союзі. А попереднє написав про віршіі, яких назбиралось до хрена...То ж зможу Вас згадати, якщо розкошелитись., чи Ющенка розкошелите на Богоугодне діло.
Та ж я і сам не дурак щось зримувати?:)
Микола Злочевський _ 28.02.2017 16:17
IP: 188.163.34.---
Yaroslav Yurkiv:
Микола Злочевський:
Лукавите, куме!
Усі, хто друкуєтьсчя на УП, страждають від цієї манії:)
Ой, таки не лукавлю...Бо тут на УП коментувати і щось видати, то різні речі...А мені представники різни там Спілок пропонували...Але колись обідив деяких, в т.ч. іїхнього керівника, то уже доведеться бути забутим. Хоча наукові праці видавав при Союзі. А попереднє написав про віршіі, яких назбиралось до хрена...То ж зможу Вас згадати, якщо розкошелитись., чи Ющенка розкошелите на Богоугодне діло.
Yaroslav Yurkiv _ 28.02.2017 13:51
IP: 104.199.6.---
Микола Злочевський:
Далі пропоную вихід – все беремо в державні руки, створюємо систему контроля, щоб злодії туди не пролазили, систему відбору кращих, і т.д.

Я завжди готовий таке підтримувати.Але, разом з тим, завжди мав " ложную скромнсть".- не не брав на себе роль лідера, не друкував бо "не страждав" манією величі, брав відповідальність тільки у крайній необхідності...Знаєте, такий самий у мене брат, що дієво підтримував кандидатів у депутати перших рухівців у Львові, хоча міг би і сам...
Лукавите, куме!
Усі, хто друкуєтьсчя на УП, страждають від цієї манії:)
Yaroslav Yurkiv _ 28.02.2017 13:46
IP: 35.187.35.---
Микола Злочевський:
Згоден, пане Чварга з даним постом. Пан Юрків, крім Ющенка в президенти, або, принаймні, на голву Нацбанку запропонувати ніц не може. Хіба що, Цілю на доотсидку...
=============
Усе, куме, починається з ГОЛОВИ, а кращої в Україні я поки що не бачу.
При Ющенку-Президенті, я б навіть погодився на досидку Цилі в Уряді!
Yaroslav Yurkiv _ 28.02.2017 13:41
IP: 104.199.59.---
Николай Чаварга:
Yaroslav Yurkiv:
Николай Чаварга:
Не варто котити бочку на жидів, а варто самим стати ними у себе в державі, та й по всьому.
- Добре. Навіть дуже добре! Ви згідні, що Україна за час псевдонезалежності пограбована до нитки, освіта і наука знищені, добивають те, що залишилося, мораль знищена. Якщо згідні, запропонуйте шлях визволення.

Я можу запропонувати тільки тотальну націоналізацію награбованого, повне інформування народу, – що з ним зробили, хто зробив, і що продовжують робити. Повернення власності державі. Максимум опори на власні сили, різкий підйом ролі технічної (медичної, біологічної...) інтелігенції. Закриття псевдовузів, що клепають інтелектуальний непоріб у вигляді нікому не потрібних псевдогуманітаріїв.

Що можете запропонувати Ви?
Теж саме, бо ми обидва СВОБОДІВЦІ!:)
Микола Злочевський _ 28.02.2017 11:27
IP: 188.163.34.---
lohik:
Нічого нового...Зараз Білецький перейняв риторіку і повторив вимоги Юліі Тимошенко, які вона вже давно раніше озвучила...
Пане Лохік, так Ви ж там повліяйте, щоб підтримувала Білецького на президента.Бо інакше ніщо вже воній не допоможе...
lohik _ 28.02.2017 10:04
IP: 46.133.254.---
Нічого нового...Зараз Білецький перейняв риторіку і повторив вимоги Юліі Тимошенко, які вона вже давно раніше озвучила...
Микола Злочевський _ 28.02.2017 05:16
IP: 188.163.34.---
Николай Чаварга:
Моїх поств, адресованих Вам, не пропускали. Без адресата получилось.
Микола Злочевський _ 28.02.2017 05:14
IP: 188.163.34.---
Далі пропоную вихід – все беремо в державні руки, створюємо систему контроля, щоб злодії туди не пролазили, систему відбору кращих, і т.д.

Я завжди готовий таке підтримувати.Але, разом з тим, завжди мав " ложную скромнсть".- не не брав на себе роль лідера, не друкував бо "не страждав" манією величі, брав відповідальність тільки у крайній необхідності...Знаєте, такий самий у мене брат, що дієво підтримував кандидатів у депутати перших рухівців у Львові, хоча міг би і сам...
Микола Злочевський _ 28.02.2017 05:00
IP: 188.163.34.---
Почну з кінця.
З Юрківим треба проводити кропітку роботу по відновленню його не тільки свідомості, але добиратись і до підсвідомого, щоб вивести з ющенко- залежності. Бо це страшна і важковиліковна залежність. Звичайно,цілєозабоченість, що в основному властива підстаркуватим жінкам і платним бютозаробітчанам, є ще більш важкою хворобою.
Абсолютно згідний з Вашим презирством до закликів примиритись, бо це дійсно форма розумової неповноцінності і фарисейства. знаєте, у мене друг в ФБ Женя Шеєр,єврей, прекрасна людина.Вас би повністю підтримав. Але він, крім таких авторитетів як Новодворська і К.Боровий,практично нікого не возвеличує. Дуже гарно колись сказав, здається цитуючи Борового, що його братами являються не євреї, а однодумці... Великий патріот України, терпіть не може ватну єврейську діаспору в США, де сам проживає.
Знаєте, можна навіть Ріда не читати,бо Г. Клімов усе розклав по поличкам. Але я бачу у євреях наших спільників у протистоянні з Мордором
Николай Чаварга _ 27.02.2017 23:57
IP: 188.163.73.---
Микола Злочевський
////Згоден, пане Чварга з даним постом. Пан Юрків, крім Ющенка в президенти, або, принаймні, на голву Нацбанку запропонувати ніц не може. Хіба що, Цілю на доотсидку...//////
- Тільки з даним? А з іншими ні? Чому? Можете аргументувати?

Я завжди з великим презирством ставлюся до закликів примиритися, – хай кожен почне із себе і все буде добре. Як починати? Це якась форма розумової неповноцінності, чи свідоме фарисейство, як оце Дубовик хоче нам втюхати, чи щось третє? Більше схиляюся до відповіді, що це форма неповноцінності. Як ви сприймаєте настанову до дії: "Не варто котити бочку на жидів, а варто самим стати ними у себе в державі, та й по всьому." Давайте спробуємо реалізувати ці вказівки. З чого будете починати Ви?

Я мислю зовсім інакше. Я вказую причину, якою її бачу. Далі пропоную вихід – все беремо в державні руки, створюємо систему контроля, щоб злодії туди не пролазили, систему відбору кращих, і т.д.

А що треба робити по Юрківу?
Микола Злочевський _ 27.02.2017 21:24
IP: 188.163.34.---
Николай Чаварга:
Yaroslav Yurkiv:
Николай Чаварга:
Не варто котити бочку на жидів, а варто самим стати ними у себе в державі, та й по всьому.
- Добре. Навіть дуже добре! Ви згідні, що Україна за час псевдонезалежності пограбована до нитки, освіта і наука знищені, добивають те, що залишилося, мораль знищена. Якщо згідні, запропонуйте шлях визволення.

Я можу запропонувати тільки тотальну націоналізацію награбованого, повне інформування народу, – що з ним зробили, хто зробив, і що продовжують робити. Повернення власності державі. Максимум опори на власні сили, різкий підйом ролі технічної (медичної, біологічної...) інтелігенції. Закриття псевдовузів, що клепають інтелектуальний непоріб у вигляді нікому не потрібних псевдогуманітаріїв.

Що можете запропонувати Ви?
Згоден, пане Чварга з даним постом. Пан Юрків, крім Ющенка в президенти, або, принаймні, на голву Нацбанку запропонувати ніц не може. Хіба що, Цілю на доотсидку...
Николай Чаварга _ 27.02.2017 20:18
IP: 188.163.73.---
Yaroslav Yurkiv:
Николай Чаварга:
Не варто котити бочку на жидів, а варто самим стати ними у себе в державі, та й по всьому.
- Добре. Навіть дуже добре! Ви згідні, що Україна за час псевдонезалежності пограбована до нитки, освіта і наука знищені, добивають те, що залишилося, мораль знищена. Якщо згідні, запропонуйте шлях визволення.

Я можу запропонувати тільки тотальну націоналізацію награбованого, повне інформування народу, – що з ним зробили, хто зробив, і що продовжують робити. Повернення власності державі. Максимум опори на власні сили, різкий підйом ролі технічної (медичної, біологічної...) інтелігенції. Закриття псевдовузів, що клепають інтелектуальний непоріб у вигляді нікому не потрібних псевдогуманітаріїв.

Що можете запропонувати Ви?
Yaroslav Yurkiv _ 27.02.2017 18:45
IP: 146.148.121.---
Николай Чаварга:
Не варто котити бочку на жидів, а варто самим стати ними у себе в державі, та й по всьому.
Корупція983 Україна та Європа848 тітушки9 Aтака Путіна1083 Мовне питання172
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter