Андрій Білецький Народився у Харкові у 1979 р., громадський діяч, політв'язень режиму Януковича.

Маніпуляції від ГПУ

10 березня 2017, 18:25

Цими днями українські ЗМІ повідомили про мій виклик до Генеральної Прокуратури. Проте не встиг я отримати повістки чи з'ясувати обставини виклику, як вустами прес-секретарки ГПУ у ЗМІ були озвучені причини: ймовірна невиплата податків із вказаних готівкових грошей у моїй декларації. Коли ж я зв'язався із слідчим ГПУ, виявилось, що виклик жодним чином не пов'язаний із декларацією, а стосується захоплення Луганської ОДА у березні 2014-го. Справді, тоді я був у Луганську і тими незначними силами, що я мав, спробував протидіяти сепаратизму, у тому числі мною був організований полон для такого собі Клінчаєва – керівника Луганської "народної гвардії".

Сьогодні ГПУ через того ж прес-секретаря зробило "уточнення для ЗМІ", де підтвердило, що мене викликають саме як свідка стосовно теми захоплення сепаратистами Луганської ОДА. Жодним словом про гроші. Стає очевидним, що, скориставшись ситуацією, було зроблено достатньо нахабний інформаційний вкид, мета якого – поставити під сумнів та дискредитувати мою репутацію. У цьому я вбачаю лише злий умисел і бажання заплямувати моє ім'я на замовлення Банкової. Звісно, політична сила, якою я керую, Національний Корпус, проявила за останній тиждень характер. Це і справа Насірова, і насамперед продовження акцій із закриття російських банків, але вже під стінами НБУ. Єдине, що мені незрозуміло, – де та за яких обставин можливо в будь-якому суспільстві зробити наклеп на людину, користуючись адміністративними повноваженнями, а потім вдавати вигляд, що нічого не сталось.

Я чекаю від ГПУ вибачень на свою адресу, а для українських ЗМІ – роз'яснення цієї ситуації, адже вони теж опинились в омані і стали жертвою, як я припускаю, політичної гри.

Коментарі — 71
Микола Злочевський _ 13.03.2017 10:33
IP: 188.163.34.---
lohik:
Микола Пазюк:
ой-ой0ой, ЗМІ обмануті... Пане офіцер-вояка, звідки така вразливість дамська? Бач, не той привід інформаційний. Воно логічно, інформаційні були раніше, поза політичним бардаком
А більш зрозумілою мовою можете розшифрувати вами написане?...
Пане Лохік, той вуйцьо тупуватий...Він інакше не вміє...
sidor _ 12.03.2017 19:58
IP: 77.52.53.---
Олег Колиушко:
-Vesna-:
Олег Колиушко:
УПА воевало с духовно-близким тебе савецким НКВД до 1957 года.
Как серьезная боевая структура УПА перестала существовать в 1946 году, значит возраст оставшихся в живых ветеранов УПА должен быть приблизительно равен возрасту оставшихся в живых ветеранов КА. И это возраст очень почтенный – до такого возраста доживают немногие. Отдельные крайне малочисленные отряды, воевавшие с советской властью до середины 50-х, не дают объяснения откуда в современной Украине взялось такое огромное количество живых "ветеранов УПА".
В 1948-1949 годах руководство УПА решило отказаться вести военные действия большими отрядами, такими как, чета или сотня... Повстанцы переходили к глубокому подполью и боролись с врагом в составе небольших, хорошо маневрованих групп – отрядов.
До недавнего времени последним боем вооруженного подполья ОУН принято было считать бой повстанцев 14 апреля 1960 года на Тернопольщине
-Vesna- _ 12.03.2017 17:36
IP: 35.187.35.---
Олег Колиушко:
Александр 1:
что если вы утверждаете, что ветераны КА не являются ветеранами КА, а являюттся "тварынамы", которые спекулируют на славе настоящих ветеранов КА, ушедших от нас по причине того, что с военной поры прошло уже более 70-ти лет, то вам просто необходимо точно так же назвать "тварынамы" и ветеранов УПА.
УПА воевало с духовно-близким тебе савецким НКВД до 1957 года.
lohik _ 12.03.2017 17:15
IP: 46.118.141.---
Олег Колиушко:
lohik:
Олег Колиушко:
Цікаво, чому крємльовская партійна пропаганда називала украінських націоналістів буржуазними?...Скільки і хто роіиенно серед них були буржуі?...
Здесь я с вами соглашусь – советская пропаганда была настолько зациклена на классовости, что лепила термин "буржуазный" куда только можно. На самом деле, конечно, украинский национализм буржуазным, а стало быть, весьма прогрессивным, никак не являлся и не является. Украинский национализм являлся и является самым отсталым и мракобесным видом национализма – этническим.
Так що внесіть поправки у своі методички...А також не називайте украінських визвольних націоналістів фашистами...Бо вони вели завжди вели на своій землі та ніколи не окуповували і не нападали на чужі землі і не загарбували чужих територій...Що робили москалі, німці і поляки в Украіні...
Александр 1 _ 12.03.2017 16:38
IP: 188.163.12.---
Олег Колиушко:
Для симметрии скажите, что и ветераны УПА, регулярно вышагивающие многолюдными маршами по улицам западноукраинских городов, – это тоже, по большей части, "тварыны", которые паразитируют на славе отцов и дедов
Ні, це було б брехнею. Не треба плутати вшанування ветеранів війни і паразитування на їх славіі, насамперед, прихильників Кремля, якім насправді глибоко чхати на тих ветеранів.
Я не проти шанування справжніх ветеранів, навіть не зважаючи на те, за що вони воювали: за Україну (УПА) чи за Сталіна (Червона армія). Більш того, без політичних спекуляцій, якими весь час займалися комуністи, і тих і других, як з'ясувалось на Західної Україні, можна було швидко примирити. Але негідники десятками років розпалювали ненависть до ветеранів УПА, справжніх/свідомих патріотів України. До речі, не знаю випадку, коли хтось видавав з себе ветерана УПА, на відміну від ветеранів ЧА.
lohik _ 12.03.2017 16:17
IP: 46.118.141.---
Справжні бійці СВ, що на фронті в передніх рядах воювали з Гітлером і його сателітами та двйшли до Берліна, в основному полягли в не вернулись з війни...Ветеранами ВВ стали в основному штабні і тилові криси...А також з молодого поповнення, які вже не брали участі в бойових діях...Ветеранами були визнані всі, хто прослужив в ЧА до 1950 року...А "ястребки" і всі причетні до структур в органах НКВД, які брали участь в " борьбе против банд ОУН-УПА", визнані ветеранами аж до 1955 року...
lohik _ 12.03.2017 15:45
IP: 46.118.141.---
Олег Колиушко:
Цікаво, чому крємльовская партійна пропаганда називала украінських націоналістів буржуазними?...Скільки і хто роіиенно серед них були буржуі?...
Mikolaj Kren _ 12.03.2017 14:59
IP: 178.94.180.---
Олег Колиушко:...Для симметрии скажите, что и ветераны УПА...

Це мабуть від того,що УП неможливо було використовувати у всяких держпрограмах для акцентуації
в совецькіх свідомостях "ролі КПСС в барьбє з міровім імпєг*ялізмам" (С).Ні грошей ні кар*єри на бандерівцях не зробиш,хіба що строк.Тому нікому в голову не могло рядится в ве терана УПА,через
що там ветерани дійсно справжні.
Як напр нема фейкових ветеранів РОА., (звідти в пам*ять про борьбу з большевізмом-тільки "георгієвскіє лєнточькі"),чи "15-й казачий кавалерийский корпус СС", "1-я русская национальная бригада СС",або дивізія "Руссланд", добровольчий полк СС "Варяг"...чи скажімо ветеранів росій
ської "Локотської республіки"...
Mikolaj Kren _ 12.03.2017 13:16
IP: 178.94.180.---
Александр 1:
я вже колись казав,що...гм,вибачаюсь,вже точно і не скажу,здається у 3 моїх одноклас ників батьки були фронтовиками,навіть у моіх друзів,на 2 класи менших.
я застав багатьох їх живими,мав честь говорити з ними і навіть працював разом,деякі з них тоді були
ще передпенсійного віку.Тому,хто такі СПРАВЖНІ ВЕТЕРАНИ ДСВ.мені розказувати не треба.А от
ціх, "ветеранов Украины" (С),прекрасно показано у фільмі про В.Шаламова,де 2 вертухая між собою визначають,хто буде "побідітільом" тобто "вєтєра ном",однин з них говрить "ми будєм"..."пачєму"...
"патаму что живімі останємся".Дія фільму десь на Пн.СХ,за 1000км від війни.
Москель проститціювала,і день перемоги,і звання ветерана в угоду бажанням чергового вождя.Там вже нема розуміння про шо мова,шо й видно з писанини того воронізького, пальцем робленого,де взагалі відсутня сяка логіка в поняттях,як напр. слід розуміти таке визначення,як
-"ветеранов Украины" (С).
Що це взагалі таке?
hrim _ 12.03.2017 12:24
IP: 193.93.217.---
Александр 1:
Mikolaj Kren:
...а шо це за...тварини такі- "ветеранов Украины"?.
Це в більшості такі "тварини", які паразитують на славі дідів та батьків. В Миколаєві в Раді ветеранів війни головує людина, яка народилась в 1942 році ("ветеран", мля) і налаштована проти української влади та України (прихильник георгіївських стрічок). Прийшов до справжнього ветерана (93 роки, наш знайомий), приніс 100 грн. від Ради з коментарем: "Ось ми трохи нашкребли вам допомоги по підприємствах, а влада ну зовсім не думає про ветеранів". На другий день ветеран (інвалід війни) одержав 5600 грн. від влади, здається, до дня звільнення Миколаївської області від фашистської окупації, яке почалось 4 березня 1944 року. Справжніх ветеранів війни залишилось одиниці, а паразитуючих на ДСВ стає все більше.
......

До ветеранів війни віднесли нкведистів, які ще в 50-х боролись з воїнами УПА та українськими буржуазними націоналістами загалом.
Александр 1 _ 12.03.2017 11:43
IP: 188.163.12.---
Mikolaj Kren:
...а шо це за...тварини такі- "ветеранов Украины"?.
Це в більшості такі "тварини", які паразитують на славі дідів та батьків. В Миколаєві в Раді ветеранів війни головує людина, яка народилась в 1942 році ("ветеран", мля) і налаштована проти української влади та України (прихильник георгіївських стрічок). Прийшов до справжнього ветерана (93 роки, наш знайомий), приніс 100 грн. від Ради з коментарем: "Ось ми трохи нашкребли вам допомоги по підприємствах, а влада ну зовсім не думає про ветеранів". На другий день ветеран (інвалід війни) одержав 5600 грн. від влади, здається, до дня звільнення Миколаївської області від фашистської окупації, яке почалось 4 березня 1944 року. Справжніх ветеранів війни залишилось одиниці, а паразитуючих на ДСВ стає все більше.
lohik _ 12.03.2017 10:33
IP: 46.118.141.---
Микола Пазюк:
ой-ой0ой, ЗМІ обмануті... Пане офіцер-вояка, звідки така вразливість дамська? Бач, не той привід інформаційний. Воно логічно, інформаційні були раніше, поза політичним бардаком
А більш зрозумілою мовою можете розшифрувати вами написане?...
Микола Пазюк _ 12.03.2017 03:37
IP: 109.251.20.---
ой-ой0ой, ЗМІ обмануті... Пане офіцер-вояка, звідки така вразливість дамська? Бач, не той привід інформаційний. Воно логічно, інформаційні були раніше, поза політичним бардаком
Andrey Kononenko _ 11.03.2017 22:40
IP: 188.163.73.---
Елена Величко:
ЗАКОН- это правила КАК НАДО делать в той или иной ситуации,тем более, когда не густо, но в казне может быть и больше, ЕСЛИ ЗАКОН ПРАВИЛЬНЫЙ,а не то,что есть – у всех пусто,и тут тебе на...
Лена, ну вы Цицерон в натуре.
Елена Величко _ 11.03.2017 16:55
IP: 178.94.182.---
:
ЗАКОН- это не для того, чтобы наказывать (хотя профилактика и наказание должно быть,в зависимости от содеянного:100 грн. украл на еду или лекарства и миллион украл у других, что нету нм еду и лекарства – это разные вещи), так вот ЗАКОН- это правила КАК НАДО делать в той или иной ситуации,тем более, когда не густо, но в казне может быть и больше, ЕСЛИ ЗАКОН ПРАВИЛЬНЫЙ,а не то,что есть – у всех пусто,и тут тебе на...замки строят,лес рубят, который 1000 лет стоял и так далее...- такими методами никогда не будет.
Mikolaj Kren _ 11.03.2017 16:41
IP: 178.94.180.---
:
Приколись!!!
В киевском Доме офицеров "патриоти" избили ветеранов Украины, за то что они ходили на Парад Победы с георгиевскими ленточками и с портретами своих погибших отцов и матерей во время ВОВ!!!
- а что, так им и нужно, сами воспитали это быд/ло!
...а шо це за...тварини такі- "ветеранов Украины"?.
Елена Величко _ 11.03.2017 16:31
IP: 178.94.182.---
Mikolaj Kren:
Так. у Щевченка сильніше написано (хотіла виправитись не записалось), слово "праведний"б то не просто справедливий. а розумний, такийщо веде до права,правди, блага. Привела, бо Шевченко як філософ зрозумів танам передав, що В ЗАКОНАХ повинна бути правда. А от як застосовувати, то теж ПОВИННО бути зрозуміло та визначено, ане та, як з громадянством наприклад,або зараз пенсійну готують – оця пенсійна ніяким параметрам не відповідає,спираються на те, що грошей нема – так зробіть ПРАВЕДНИЙ закон, тоді усе буде.
Сергій Олексійович Бут _ 11.03.2017 16:05
IP: 176.112.1.---
... Може то якесь непорозуміння... Прес-секретарка щось перепутала... А А.Б вже роздмухав це на всю Україну... Глянув в Гуглі ситуацію: речниця ГПУ Сарган в ФБ ще вчора дала пояснення, що викликають "як свідків...у справі про захоплення Луганської ОДА навесні 2014 року."... Чи варто так моментально реагувати, це ж не "сутичка на ножах"...
Oleksandr Kyrychenko _ 11.03.2017 13:49
IP: 146.148.121.---
Шановні...!

Ще трошки... потягніть...
І вас... теж... потягнуть...,
А ПРичину... ПРокляті=ПРодажні... хАзарові... ПРистосуванці=порожняки=хамидли... завжди... знайдуть...!!!

Чорний.
Oleksandr Kyrychenko _ 11.03.2017 13:47
IP: 146.148.121.---
Повстав..., опершись на калаш..., наш Герой Білий,
сивий...:
"Побратими..., годі... сракоманити-мандосрачити...
та Правди... (де Карпо...???!!!) не бачити...,
все... Святе... херячити...!
Якщо Ви вcix... в один кулак... не об'єднаєте...
банді... свиняче корито... не перевернете...,
то гріш-ціна... Вам в базарний день..., тому ніц... і не маєте...:
мypкa... та пахана=кучмана=путана... (порожняки...: авакяни=саакяни...)... -- доганяєте...?

Bac Bcix..., як i мeнe..., в oдин мoмeнт..., так від ворожої руки... і вимрете...,
навіки... зникнете-змеркнете...!!!"

Білий.
Mikolaj Kren _ 11.03.2017 13:41
IP: 178.94.180.---
Елена Величко:
Mikolaj Kren:
...спершу, щоб була рівність перед законом СПРАВЕДЛИВА, повинен саме закон бути справедли
вим...Тоді діждемось Вашингтона "з новим та справедливим законом"Т.Шевченко.
...у Шевченка трохи не так;- "з святим і праведним законом".
Коменти не той формат де обговорюються такі питання.Одначе п.Елена,не треба вигадувати велоси
педів,коли вони вже давно є.Соціологія і право вже давно роз*яснили дану проблему.
В цілому,справедливість закону не тому як він виписаний,а як застосовується.В соціології є таке
поняття як Вибіркове Правозастосування,тобто,коли всі рівні,але серед них трапляються ще рів
ніші.
ДЕМОКРАТІЯ саме в тому й полягає,щоб всі були рівні перед законом.
Вимушений повторитися,коли закон може застосовуватися вибірково,це-НЕ ДЕМОКРАТІЯ.
Можна більш детально; в Державі,яка вона є,Закон,який він є,однаковий для всіх,в рамках діючого
права.
Елена Величко _ 11.03.2017 13:11
IP: 178.95.235.---
Mikolaj Kren:
Так,демократія. Однак, спершу, щоб була рівність перед законом СПРАВЕДЛИВА, повинен саме закон
бути справедливим, бо сутність у тому,що саме закони виписали, щоб грабувати ЗАКОННО та робити свавілля законно. Це як гра у бокс була би справедливою за правилами, що один може тільки кулаками, а інший зі зброєю.Тому навіть справедливий закон ще уточнюється процедурою та іншим, у боксі – одна вага повинна бути. Тобто справедливість треба ще робити та втілювати. Тоді діждемось Вашингтона "з новим та справедливим законом"Т.Шевченко.
Yuriy Vologjaninov _ 11.03.2017 11:42
IP: 109.95.50.---
Андрей, спасибо Вам и за вступление с трибуны ВР и за эту публикацию.
Вы разоблачаете зло, в ВР, в труде и в бою, в блоге.

ГПУ, под "чутким руководством" Луценко обслуживает интересы
босса украинской олигархии Порошенко-Липецкого.
И не меньше, и не больше.

Юрий Вологжанинов,
киевлянин, доктор физико-математических наук,
автор публикации "Предназначение человечества и его реализация"
blogs.lb.ua/yuriy_vologzhaninov/318291_prednaznachenie_chelovechestva.html
Anatoly Parnenko _ 11.03.2017 10:25
IP: 176.37.198.---
SARA21:
Пане Андрій думаю що чим більше влада буде вас дискредитувати,тим більший рейтинг у вас буде,бо народ уже так ненавидить цю владу,і так їй не вірить,що робить все на оборот владі.
Який рейтинг, яка дискредитація? Як можна дискредитувати, те чого немає?
Mikolaj Kren _ 11.03.2017 10:05
IP: 178.94.180.---
SARA21:
Пане Андрій думаю що чим більше влада буде вас дискредитувати,тим більший рейтинг у вас буде,бо народ уже так ненавидить цю владу,і так їй не вірить,що робить все на оборот владі.
"робить все на оборот владі"

...тобто,за все,що влада зробила і робить,народ її терпить...і дозволяє грабувати і нищити себе.
ONLINE
Євро-2012112 Корупція929 Рада 201495 Уряд реформ260 Майдан 2013518
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте