Андрій Білецький Народився у Харкові у 1979 р., громадський діяч, політв'язень режиму Януковича.

Чому ми боремося з російськими банками

13 березня 2017, 17:18

Українська влада показує все нові і нові приклади національної зради: третій рік війни, а у нас досі діють банки Кремля. Фактично фінансові солдати противника. Ці банки давно під санкціями західних країн через агресію Росії проти України! У нас же вони спокійно працюють, докапіталізовуються, розширюють свій контроль над українською економікою та державою.

І ось новий ляпас Україні – "Сбербанк" обслуговує клієнтів із так званих ДНР та ЛНР! Але і після цього влада особливо не реагує і не намагається його закрити.

Національний Корпус, я уже більше двох місяців боремося проти фінансових окупантів. Якщо влада не реагує і не виконує своїх обов'язків перед країною під час війни, то народ має право взяти справу правди у власні руки. Ми самі, своїм рішенням закриваємо "Сбербанк" Росії в Україні. Це перша ластівка, потім будуть і інші російські банки та приховані центри російського впливу.

Ми готові брати справедливість у свої руки!

Коментарі — 93
meua _ 14.03.2017 20:12
IP: 93.72.3.---
Азов на подтанцовке у провокатора Авакова?
meua _ 14.03.2017 20:11
IP: 93.72.3.---
Не с банками нужно разбираться, а с ворами у власти. В банке миллион украинцев и компании держат деньги. Украинские банки миллиардами вывозят деньги за границу. Вот с чем нужно бороться. С офшорами, тарифами.
Посмешище устроили в центре Киева: на востоке блокадников бьют, а они бетонируют банк.
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 19:02
IP: 35.187.34.---
Олег Зуб:
Yaroslav Yurkiv:
dihlofos:
Андрійко за два місяці жодного разу не голосував у ВР. Здай мандан.
Андрійко депутат ДІЇ, а не базікання.
"Энергичный дурак гораздо опаснее ленивого!" (А.Франс "Суждения аббата Жерома Куаньяра").

Ибо в том "Сбербанке России"Россия только на вывеске, а капитал давно уже украинский...
І Ваш, запаросскій?
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 19:00
IP: 146.148.121.---
Олег Зуб:
Yaroslav Yurkiv _ Отже, Ви праві: націоналісти – ніякі не економісти:) ****

Привіз Юрківу до Москви син ів.-франківського сальця і вирішили вони його надлишки продати. Прийшли на ринок на Цветном Бульваре, стали, "мо...ли" ясна річ понабігли наче хмара... Юрків не встигає різати, а син гроші приймати... Через часа два син як заволає: "Батьку, батьку, годі торгувати, БО ВЖЕ НЕМАЄ ЧИМ І ЗДАЧИ ДАВАТИ...",
Брехня, бо ми то сало заздалегідь понадкушували!
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 14:39
IP: 130.211.68.---
koine:
Мене дратує у націоналістів як і комуняк одне, вони не розуміють і не хочуть розуміти закони економіки та законодавства, може розумово відсталі, або для них головне заявити про себе.
============
Пан Андрій написав: "Ми готові брати справедливість у свої руки!"
Помітьте, не гроші, а саме справедливість.
Отже, Ви праві: націоналісти – ніякі не економісти:)
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 14:34
IP: 146.148.121.---
SH Holmes:
Чому ми боремося з російськими банками
.
...разрушать и блокировать – это без проблем... а вот созидать, что-либо построить – на это единственная извилина не может сосредоточиться, потому что перегревается... вот поэтому и "боретесь"...
Там, де вже "сазідают" десятиліттями, нічого не створиш не зруйнувавши "насазіданноє"!
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 14:28
IP: 35.187.34.---
Petro Prigoda:
Alex Wright:
отвлечь внимание не очень получилось – активисты захватили Волынскую ОДА.
Надо начинать АТО на Волини!!!
А нє баішсі, шо туди атправят?
Микола Злочевський:
monia_b:
sidor:
А ще Юля травить анекдоти з 20- річним зятем "банкіром"
==
Я завжди, коли спілкуюся з зятем – розповідаю йому анекдот, який я дуже люблю. Це коли 2 чоловіки зустрічаються, і один другому каже: "Послухай, в мене теща справжній янгол". А другий йому каже: "Блін, ну пощастило тобі, а моя ще жива!". І це такий жарт у нас, бо насправді я дуже добра теща, він мене дуже рідко бачить", – розказала лідерка "Батькіщини".
Та ну її нахер, пані Цілю і її воровитого,як і тьоща, зятька. Був у цілі нормальний зятьок Шон Кар...Так Жужа захотіла Актурчика...
Та ж він не знав, що вана йому тьоща, думав – просто зечка.
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 14:26
IP: 35.187.26.---
Petro Prigoda:
Alex Wright:
отвлечь внимание не очень получилось – активисты захватили Волынскую ОДА.
Надо начинать АТО на Волини!!!
А нє баішсі, шо туди атправят?
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 14:17
IP: 35.187.34.---
Олег Колиушко:
sidor:
Олег Колиушко:
[вообще то пеной герметизируют разные бытовые и промышленные щели...
А просветите-ка меня, Сидор, – чем бытовая щель отличается от промышленной?
Прамишлєнним размєром.
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 14:13
IP: 35.187.26.---
sidor:
Олег Колиушко:
sidor:
Сидор, вы, помнится, часто разоблачали российский фейк о старухе-эпилептичке, изнасилованной монтажной пеной. А вот глядите-ка – дело до монтажной пены все-таки дошло. Правда насилуют ею пока не старух-эпилептичек, а банкоматы российских банков, но лиха беда начало.
гмм, вы считаете, что в коробке – банкомате сбербанка сидят пенсионерки – эпилептички как операторы по выдаче купюр?
:))))))))))!
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 14:09
IP: 130.211.103.---
руслан49:
Olena Dnepropetrovska:
руслан49:
в рф хотят переложить финансирование ордло на нас с вами,именно это и не дает им сделать блокада!
сепары уже запищали что денег нет:
"Собственники "украинской" шахты Засядько заявляют об уплате в бюджет "ДНР" 270 миллионов – Ходаковский
І Крим удачно зняли з нашого фінансірованія.
Взяли в арєнду разом з санкціями.
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 13:58
IP: 130.211.68.---
dihlofos:
Андрійко за два місяці жодного разу не голосував у ВР. Здай мандан.
Андрійко депутат ДІЇ, а не базікання.
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 13:54
IP: 104.199.59.---
Олег Колиушко:
Блокируют, значит, украинские патриоты ОРДЛО, блокируют, а результата чего-то не видно – как стоил доллар 27 гривен так и стоит. В общем, шума много, а результата никакого – держится украинская экономика, хоть и из последних сил, а держится. Что делать дальше, как добить грёбаную экономику – никто из украинских патриотов толком не знает. И тут самому смекалистому из этих патриотов – Билецкому – в голову приходит шикарная мысль: начать бороться с российскими банками. А в банках этих активов – больше чем на 50 млрд. гривен. Ну теперь-то дело сдвинется с мертвой точки, теперь-то всё закрутится-завертится в самом лучшем виде и доллар вскорости стопудово скаканет за тридцатник. Светлая голова этот Билецкий.
Свято мєсто пусто нє биваєт!
Осядуть ті 50 млрд. гривень в Приваті, Ощадбанку, УкрЕксімбанку, Кредобанку, Райфайзенбанку...
Білецький – Голова Усіх Банків України:)
Yaroslav Yurkiv _ 14.03.2017 13:46
IP: 104.199.6.---
Alex Wright:
Билецкий опять занимается популизмом и самопираром заклеивая банкоматы монтажной пеной:

Позафракційний народний депутат Віталій Купрій оприлюднив перелік українських державних підприємств і установ, які користуються послугами російських банків
Перелік Купрій оприлюднив на своїй сторінці в мережі Facebook.

У ньому, зокрема, державні компанії "Укрзалізниця", "Укренерго", Адміністрація морських портів України, Державне космічне агентство України, низка вугільних підприємств та структури "Укроборонпрому".
І туди проситься мантажная пєна!
koine _ 14.03.2017 11:43
IP: 146.148.121.---
Мене дратує у націоналістів як і комуняк одне, вони не розуміють і не хочуть розуміти закони економіки та законодавства, може розумово відсталі, або для них головне заявити про себе. Добре, російські банки є банками країни агресора, дії влади у правовому полі щоб їх вивести з українського ринку? Тут 2 варіанти націоналізувати, або відібрати ліцензію і ліквідувати. В обох варіантах потрібно мати правові підстави, бо потім російські банки виграють суди і заплатить вже кожен громадянин України з власної кишені. Також потрібно розуміти, що ці банки третина української банківської системи, що в випадку націоналізації, що ліквідації українська економіка втратить, що приведе як до падіння гривні ще більше, падіння економіки та закриє зовнішні ринки запозичень. Що буде робити влада при такій картині? Підвищувати податки, збільшувати пенсійний вік, заборонить тримати готівку та інше, тобто гроші буде трести у середині країни і всіх нас. Готові жити ще в гірших умовах?
sidor _ 14.03.2017 08:37
IP: 77.52.5.---
monia_b:
sidor:
monia_b:
Олег Колиушко:
sidor:
Олег Колиушко:
ну, це щели, которые есть в быту. А промышленные есть промышленные. Например, щель банкомата можна отнести к бытовым а изготовление сендвич- панелей – промышленным.
Так это выходит, что бытовыми и промышленными бывают и отверстия? И трещины? И бреши? И проломы?
Сидор, мне с вами весело – никуда больше не исчезайте, пожалуйста.
Уважаємий Вєня.
Вєсєлиться счас не время, когда угроза Северной Корєї вісіт над намі.

youtube.com/watch?v=Mh4f9AYRCZY

разсекресеноє відео БіБіСі абсуждаєт весь мір, а вам смешно... ((((
а шо там? Юля покупает новые трусики в бутике?
хуже.
штани полуспущени до колен і голая задница...)))
смотрі кадр за кадром.
вон даже Вєня в ступорє, язик проглотил...)))
та це вжэ порно! Начнешь просмотр – наедет СБУ и проведет контрдиверсионную операцию Кордом!
SH Holmes _ 14.03.2017 08:22
IP: 35.187.26.---
Чому ми боремося з російськими банками
.
...разрушать и блокировать – это без проблем... а вот созидать, что-либо построить – на это единственная извилина не может сосредоточиться, потому что перегревается... вот поэтому и "боретесь"...
Petro Prigoda _ 14.03.2017 07:43
IP: 80.77.42.---
Alex Wright:
отвлечь внимание не очень получилось – активисты захватили Волынскую ОДА.
Надо начинать АТО на Волини!!!
Микола Злочевський _ 14.03.2017 04:53
IP: 188.163.34.---
Олег Колиушко:
sidor:
Олег Колиушко:
ну, це щели, которые есть в быту. А промышленные есть промышленные. Например, щель банкомата можна отнести к бытовым а изготовление сендвич- панелей – промышленным.
Так это выходит, что бытовыми и промышленными бывают и отверстия? И трещины? И бреши? И проломы?
Сидор, мне с вами весело – никуда больше не исчезайте, пожалуйста.
Пане Коліушко, причому тут ваша парсуна і Сидір? Стдір розумний чоловік...З ним цікаво. А ви уже зовсім як пан Зуб...Дожились, що без зубів соро зістанетсь. Та і історії не будете знати як пан Зуб...Але ж у нього бібліотека...Не те, що у вас...Правда, книги,в основному, кацапо-комуністичного спрямування...
Микола Злочевський _ 14.03.2017 04:46
IP: 188.163.34.---
monia_b:
sidor:
А ще Юля травить анекдоти з 20- річним зятем "банкіром"
==
Я завжди, коли спілкуюся з зятем – розповідаю йому анекдот, який я дуже люблю. Це коли 2 чоловіки зустрічаються, і один другому каже: "Послухай, в мене теща справжній янгол". А другий йому каже: "Блін, ну пощастило тобі, а моя ще жива!". І це такий жарт у нас, бо насправді я дуже добра теща, він мене дуже рідко бачить", – розказала лідерка "Батькіщини".
Та ну її нахер, пані Цілю і її воровитого,як і тьоща, зятька. Був у цілі нормальний зятьок Шон Кар...Так Жужа захотіла Актурчика...
Микола Злочевський _ 14.03.2017 04:41
IP: 188.163.34.---
monia_b:
sidor:

вон даже Вєня в ступорє, язик проглотил...)))
Ні хрена, У Вені язик завжди напоготові. Яу піонєра.
Grygorii Moroz _ 14.03.2017 01:26
IP: 95.67.100.---
Ви не боретесь, а вводите санкції проти банків країни-агресора. Гарант же просить європейців і американців продовжити санкції проти північного агресора, а сам...
monia_b _ 13.03.2017 23:43
IP: 35.187.26.---
sidor:
monia_b:
Олег Колиушко:
sidor:
Олег Колиушко:
ну, це щели, которые есть в быту. А промышленные есть промышленные. Например, щель банкомата можна отнести к бытовым а изготовление сендвич- панелей – промышленным.
Так это выходит, что бытовыми и промышленными бывают и отверстия? И трещины? И бреши? И проломы?
Сидор, мне с вами весело – никуда больше не исчезайте, пожалуйста.
Уважаємий Вєня.
Вєсєлиться счас не время, когда угроза Северной Корєї вісіт над намі.

youtube.com/watch?v=Mh4f9AYRCZY

разсекресеноє відео БіБіСі абсуждаєт весь мір, а вам смешно... ((((
а шо там? Юля покупает новые трусики в бутике?
хуже.
штани полуспущени до колен і голая задница...)))
смотрі кадр за кадром.
вон даже Вєня в ступорє, язик проглотил...)))
sidor _ 13.03.2017 23:37
IP: 77.52.5.---
monia_b:
Олег Колиушко:
sidor:
Олег Колиушко:
ну, це щели, которые есть в быту. А промышленные есть промышленные. Например, щель банкомата можна отнести к бытовым а изготовление сендвич- панелей – промышленным.
Так это выходит, что бытовыми и промышленными бывают и отверстия? И трещины? И бреши? И проломы?
Сидор, мне с вами весело – никуда больше не исчезайте, пожалуйста.
Уважаємий Вєня.
Вєсєлиться счас не время, когда угроза Северной Корєї вісіт над намі.

youtube.com/watch?v=Mh4f9AYRCZY

разсекресеноє відео БіБіСі абсуждаєт весь мір, а вам смешно... ((((
а шо там? Юля покупает новые трусики в бутике?
sidor _ 13.03.2017 23:35
IP: 77.52.5.---
Олег Колиушко:
sidor:
Олег Колиушко:
ну, це щели, которые есть в быту. А промышленные есть промышленные. Например, щель банкомата можна отнести к бытовым а изготовление сендвич- панелей – промышленным.
Так это выходит, что бытовыми и промышленными бывают и отверстия? И трещины? И бреши? И проломы?
Сидор, мне с вами весело – никуда больше не исчезайте, пожалуйста.
конечно! Шо за вопрос!
Помещения то имеют определение – бытовое или промышленное, а почему то что вы перечислили не должно подразделяться по такому же принципу.
ONLINE
Євро-2012112 Корупція929 Рада 201495 Уряд реформ260 Майдан 2013518
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте