Андрій Білецький Народився у Харкові у 1979 р., громадський діяч, політв'язень режиму Януковича.

Про депутатську недоторканість

12 липня 2017, 20:56

Результати сьогодні, безумовно, половинчасті. Тобто, з одного боку, ми маємо три зняття недоторканності, але, з іншого боку, два – не погоджено і не погоджені також права на притягнення до кримінальної відповідальності.

Ми чудово розуміємо, що не дивлячись на те, що кожен, і наш Президент, і пропрезидентські й опозиційні сили, піаряться на знятті депутатської недоторканності, ніхто цим в реалі займатися не хоче. Тобто смішно казати як Ляшко, що ми не хочемо зняття недоторканності в цьому випадку, але ми вимагаємо взагалі зняття депутатської недоторканності як такої – це абсурд. Ми, депутати від "Національного Корпусу", діяли згідно з нашим маніфестом – нашим програмовим документом. Ми обіцяли, що ми боротимемося за зняття недоторканності не тільки з парламентарів, а й насамперед з Президента, тому що це людина, яка в першу чергу відповідає перед країною і яка зараз, по великому рахунку, має абсолютний імунітет, і з суддів, і, власне кажучи, з депутатів. Те, що обіцяли, ми робили, ми проголосували з Олегом Петренком. Хоча, відверто кажучи, робота Генпрокуратури викликає величезні запитання: в плані доказової бази, в плані дій самої Генпрокуратури. Проте це не питання довіри до Луценка або до Порошенка. Ми чудово розуміємо, що вони хочуть використати це для тиску на всі політичні партії в парламенті. Але це питання принципу, і люди повинні бути рівними перед законом – і Порошенко, і будь-який депутат, і звичайний українець.

Я вважаю, що таким речам не можна не надавати серйозної ваги. Тобто повинна бути система: давайте приберемо недоторканність, давайте зробимо такий закон про імпічмент Президенту, який діє, давайте знімемо недоторканність з суддів. Це системно, це треба закріпити в Конституції та в законах України. А такі речі, які відбуваються сьогодні, зрозуміло, що це можливість Генерального прокурора, Президента, маніпулювання в своїх цілях, в тому числі, й суспільною думкою.

Передреволюційна ситуація – це нестерпний стан в країні. Це програна війна, це абсолютне зубожіння населення, якому підсовуються "безвізи" і тому подібні речі як величезні перемоги, замість реальних досягнень в економіці, соціальній політиці й т.д. Оце і є передреволюційна ситуація. А коли вона вибухне, чи будуть такі дії парламенту запальничкою, тим сірником? Це може трапитись в будь-яку секунду – чи це будуть корупційні дії Президента, чи ще щось. Є необхідність творити групу, яка буде займатися не тільки недоторканістю, не тільки імпічментом Президента, а яка буде провадити націоналістичну політику в українському парламенті. Є така необхідність, а тому ми її повинні просто створити. Зараз на це покладено багато зусиль.

Коментарі — 52
Николай Чаварга _ 16.07.2017 17:57
IP: 35.190.199.---
Ольга Кушлик:
Иван Мазур:
"каста т.н. патриотов настаивает на своем праве делать абсолютно всё, что им (патриотам) заблагорассудится, оставаясь при этом до стерильности неприкосновенными, потому как АК-74М – это сила."
- Шановна Олю, цей поділ на типи патріотів належить Ивану Мизеру. До т.зв. патріотів кацапські мозги відносять тих, хто в критичний для країни і народу момент взяв зброю, і пішов захищати країну.

До справжніх патріотів кацапня відносить тих, хто ховає гроші в офшорах, воює проти України, передає інформацію в Луган/дн і т.д. Це несправжні люди, не повноцінні, з вивернутими мозгами, інакше називається "руськемир".
Ольга Кушлик _ 16.07.2017 13:50
IP: 93.127.49.---
Иван Мазур:
"каста т.н. патриотов настаивает на своем праве делать абсолютно всё, что им (патриотам) заблагорассудится, оставаясь при этом до стерильности неприкосновенными, потому как АК-74М – это сила."
А що вам хтось заважав стати кастою патріотів? Чому ж ви як Білецький у неповних 30 років не сформували АЗОВ і не пішли на війну? У той момент, коли формувались ці батальйони, ніхто не думав ні про касту, ні про пільги. Можливо іще тому пішло багато людей захищати країну, що не знали зовсім, які справи у ЗСУ. Всі мої студенти-заочники пройшли першу-другу мобілізацію і багато хто залишився на довше контрактником. І більшість з них визначили своєю головною задачею -захищати Батьківщину.Хоча є частка правди – це буде нова еліта у суспільстві.
Николай Чаварга _ 15.07.2017 18:39
IP: 35.189.218.---
Сергей Папков:
Депутатська недоторканість має поширюватися лише на дії депутата, прямо пов'язані з виконанням депутатської повноважень...
На всі інші правопорушення, насамперед майнового і корисливого характеру, або на завдання фізичної шкоди стороннім пересічним громадянам (в т.ч. і при ДТП) жодної недоторканості не має бути.
- З першм абзацом повністю згоден.

З другим – практично не згодний. За перераховані дії, всяку корупцію, відповідальність депутата має бути значно вищjю , ніж в простої людини – знає наперед, на що йде.
Yaroslav Yurkiv _ 15.07.2017 13:09
IP: 35.187.174.---
Mike_Kharkov:
"Є необхідність творити групу, яка буде займатися не тільки недоторканістю, не тільки імпічментом Президента, а яка буде провадити націоналістичну політику в українському парламенті. Є така необхідність, а тому ми її повинні просто створити. Зараз на це покладено багато зусиль."
===
Клоунада та й годі. "Націоналістичних" націоналістів до корита не пускають? використовують як приватні армії для рейдерства, а чорної ікри не дають? от негідники, а вони ж так старалися на хазязів, стільки ворогів нації познаходили та поперестріляли, так старалися. А може створити бойову групу?:)
Це питання часу!
Ваня Бунша _ 14.07.2017 21:25
IP: 109.254.254.---
Билецкий- неоднозначная личность.С одной стороны признаю его заслуги в становлении Азова.При этом совершенно очевидно,что он финансируется не из бюджета.Вооружение и экипировка говорят о частных деньгах. Ничуть не сомневаюсь в его связи с кем то из власти.Возможно Аваков (читай Коломойский).В любом случае это проект,это политтехнология.Как и Свобода,как и пресловутый Ярош,купленные с потрохами олигархами. А говорить и писать (пишут разумеется за него) будет он правильные вещи,понятные и близкие украинцу.В общем всё очень-очень мутно,впрочем как и всегда в нашей стране.
Сергей Папков _ 14.07.2017 01:16
IP: 35.187.165.---
Депутатська недоторканість має поширюватися лише на дії депутата, прямо пов'язані з виконанням депутатської повноважень. Ну там сказав з трибуни щось не те (якийсь заклик, образу, недостовірну інформацію чи оприлюднив персональні дані якогось негідника), або порвав чийсь піджак чи подряпав комусь пику, штовхаючись біля трибуни, або перевищив дещо свої повноваження, захищаючи інтереси виборців у конфлікті з державними чи приватними інститутами.
На всі інші правопорушення, насамперед майнового і корисливого характеру, або на завдання фізичної шкоди стороннім пересічним громадянам (в т.ч. і при ДТП) жодної недоторканості не має бути.
І ще якось дивно виходить: депутати самі собі встановлюють зарплатню, пільги і привілеї, а також вирішують кого з них саджати, а кого ні. Можливо, останню функцію мав би здійснювати, наприклад, Верховний суд? Чомусь інші трудові колективи не вирішують голосуванням чи є злочинцем їхній співробітник.
Mike_Kharkov _ 13.07.2017 21:33
IP: 35.187.78.---
"Є необхідність творити групу, яка буде займатися не тільки недоторканістю, не тільки імпічментом Президента, а яка буде провадити націоналістичну політику в українському парламенті. Є така необхідність, а тому ми її повинні просто створити. Зараз на це покладено багато зусиль."
===
Клоунада та й годі. "Націоналістичних" націоналістів до корита не пускають? використовують як приватні армії для рейдерства, а чорної ікри не дають? от негідники, а вони ж так старалися на хазязів, стільки ворогів нації познаходили та поперестріляли, так старалися. А може створити бойову групу?:)
Петро Бурчак _ 13.07.2017 19:20
IP: 193.41.185.---
"Андрій Білецький – політв'язень режиму Януковича."

До автора: пояснив би українцям різницю між режимом Януковича та режимом Порошенко.
Mikola Turcshin _ 13.07.2017 17:18
IP: 104.155.35.---
... так европейцы сами придут, всё нам восстановят, всё сделают. А мы в Европу на халяву будем ездить, Яценюк на майдане так обещал......
руслан49 _ 13.07.2017 14:23
IP: 95.135.212.---
Олександр Перший:
Зараз група депутатів блокує трибуну ВР, щоб включити у порядок денний та прийняти закон, який зніме необмежену недоторканність з усіх депутатів. Серед них Найєм, Лещенко, Заліщук, Єгор Соболєв та інші. А скільки бруду на всіх цих нормальних депутатів встигли вилити де які дописувачі і це в той час, коли цим депутатам так потрібна суспільна підтримка.
Ці перелічені трутні, що блокують трибуну, не голосують за продовження роботи Ради ще на декілька тижнів. Завтра вони вже чкурнуть на Мальдіви і до задниці їм і люди і парламент.
Олександр Перший _ 13.07.2017 13:50
IP: 188.163.12.---
Зараз група депутатів блокує трибуну ВР, щоб включити у порядок денний та прийняти закон, який зніме необмежену недоторканність з усіх депутатів. Серед них Найєм, Лещенко, Заліщук, Єгор Соболєв та інші. А скільки бруду на всіх цих нормальних депутатів встигли вилити де які дописувачі і це в той час, коли цим депутатам так потрібна суспільна підтримка.
Сергей Додуляк _ 13.07.2017 12:43
IP: 89.185.30.---
Граждане депутаты ВР, не ждите известной фразы "караул устал", голосуйте изменения в Конституцию (депутатская неприкосновенность), принимайте новый Закон о выборах, на пропорциональной основе (обещанный 3,5 года назад) и отправляйтесь на перевыборы, по-хорошему...
Oleg Artiukh _ 13.07.2017 12:16
IP: 213.187.248.---
Білецький не ходить на засідання (згідно статистики на сайті ВР: На пленарних засіданнях Верховної Ради України присутній – 3, відсутній – 323, а сам скаржиться, що не голосують за зняття недоторканності. Звісно – нема кому голосувати!
mihaylenco _ 13.07.2017 11:20
IP: 194.28.6.---
Paul Magogan
Значить, ви мало робили. Пане депутат, ваша робота – не лише голосувати, натискаючи на кнопки.

важлива не робота, не процедура. Важливий результат. Злодій повинен сидіти в тюрмі. Крапка. Процедури цікавліть лише тих, хто на них зароб ляє гроші.
mihaylenco _ 13.07.2017 11:13
IP: 194.28.6.---
liberia
Поіменне голосування про надання згоди на притягнення до кримінальної відповідальності народного депутата України Дейдея Євгена Сергійовича
Білецький А.Є. Відсутній

Поіменне голосування про надання згоди на затримання народного депутата України Полякова Максима Анатолійовича
Білецький А.Є. Утримався

Я також звернув на це увагу. Чому в статті немає пояснення?
Коля Козак _ 13.07.2017 10:42
IP: 35.189.213.---
Orest Jj:
Ахмєтову потрібні гроші...
Orest Jj _ 13.07.2017 09:56
IP: 77.52.23.---
...Президент, і пропрезидентські й опозиційні сили, піаряться на знятті депутатської недоторканності...

А у цей час...
...572 миллиона гривень получит Ринат Ахметов за продажу мобильным операторам низколиквидных радиочастот для 4G. Хотя заплатил он государству за частоты только 6,6 миллиона. Накануне операцию одобрил Кабмин.
Кабмин обязал "ММДС-Украину" вернуть государству на нужды аукциона полосу шириной 80 МГц. В качестве компенсации мобильные операторы перечислят "ММДС-Украине" 572 млн грн – 25% от утвержденной стартовой цены частот.
... органы власти – правительство, НКРСИ и Администрация президента – навязывают операторам заведомо невыгодные условия развития технологий четвертого поколения с целью дать заработать структурам Ахметова
Только от одного "Киевстара" государственная казна за год получает более 0,5 млрд грн, то за последние 6,5 лет "ММДС-Украина" Ахметова внесла в бюджет всего 6,68 млн грн.

"Папутчик революции" Ахметов – светлое будущее України...
Олександр Ілащук _ 13.07.2017 09:50
IP: 46.133.63.---
руслан49:
Щоб так працювати в Раді як Білецький?
seredah _ 13.07.2017 09:49
IP: 35.189.213.---
руслан49:
Сказали, що йдуть на вибори разом Свобода, Національний корпус, С14.
Ок.
Але чому це хвилює Пісяя і Бурбака.?
Як Білецький і Тягнибок могли їх зрадити.?
руслан49 _ 13.07.2017 09:44
IP: 95.135.212.---
seredah:
руслан49:
seredah:
Ок, пікейні жилети, є питання.

>Нардеп Олег Петренко пояснил свой выход из фракции БПП выбором в пользу партии "Национальный корпус".
Он отметил, что в 2014 году "Азов" только воевал, а на данный момент есть партия "Национальный корпус".
"Я один из ее лидеров, поэтому я свой выбор сделал – буду с Андреем Билецким; другими депутатами националистами – у нас там есть меморандум с партией "Свобода", – сказал Петренко.
По его словам, пошел на выборы с БПП после предложения волонтера Черкасской области Вячеслава Сичко. <

Начальник фракції Пісяя в раді, Бурбак, вже кілька разів з трибуни репетував про зрадників які готують новий політичний проект на вибори.
Може він мав на увазі Білецького і Петренка, хто знає...?
Всі знають, один ти не знаєш.
?
Сказали, що йдуть на вибори разом Свобода, Національний корпус, С14.
seredah _ 13.07.2017 09:39
IP: 104.199.35.---
руслан49:
seredah:
Ок, пікейні жилети, є питання.

>Нардеп Олег Петренко пояснил свой выход из фракции БПП выбором в пользу партии "Национальный корпус".
Он отметил, что в 2014 году "Азов" только воевал, а на данный момент есть партия "Национальный корпус".
"Я один из ее лидеров, поэтому я свой выбор сделал – буду с Андреем Билецким; другими депутатами националистами – у нас там есть меморандум с партией "Свобода", – сказал Петренко.
По его словам, пошел на выборы с БПП после предложения волонтера Черкасской области Вячеслава Сичко. <

Начальник фракції Пісяя в раді, Бурбак, вже кілька разів з трибуни репетував про зрадників які готують новий політичний проект на вибори.
Може він мав на увазі Білецького і Петренка, хто знає...?
Всі знають, один ти не знаєш.
?
руслан49 _ 13.07.2017 09:38
IP: 95.135.212.---
seredah:
Ок, пікейні жилети, є питання.

>Нардеп Олег Петренко пояснил свой выход из фракции БПП выбором в пользу партии "Национальный корпус".
Он отметил, что в 2014 году "Азов" только воевал, а на данный момент есть партия "Национальный корпус".
"Я один из ее лидеров, поэтому я свой выбор сделал – буду с Андреем Билецким; другими депутатами националистами – у нас там есть меморандум с партией "Свобода", – сказал Петренко.
По его словам, пошел на выборы с БПП после предложения волонтера Черкасской области Вячеслава Сичко. <

Начальник фракції Пісяя в раді, Бурбак, вже кілька разів з трибуни репетував про зрадників які готують новий політичний проект на вибори.
Може він мав на увазі Білецького і Петренка, хто знає...?
Всі знають, один ти не знаєш.
seredah _ 13.07.2017 09:35
IP: 35.187.34.---
Ок, пікейні жилети, є питання.

>Нардеп Олег Петренко пояснил свой выход из фракции БПП выбором в пользу партии "Национальный корпус".
Он отметил, что в 2014 году "Азов" только воевал, а на данный момент есть партия "Национальный корпус".
"Я один из ее лидеров, поэтому я свой выбор сделал – буду с Андреем Билецким; другими депутатами националистами – у нас там есть меморандум с партией "Свобода", – сказал Петренко.
По его словам, пошел на выборы с БПП после предложения волонтера Черкасской области Вячеслава Сичко. <

Начальник фракції Пісяя в раді, Бурбак, вже кілька разів з трибуни репетував про зрадників які готують новий політичний проект на вибори.
Може він мав на увазі Білецького і Петренка, хто знає...?
Олександр Ілащук _ 13.07.2017 08:29
IP: 46.133.88.---
Це все пише народний депутат, який був присутній на 25 голосуваннях з 9399?.
Logic2009 _ 13.07.2017 08:07
IP: 91.196.177.---
А мы в Европу на халяву будем ездить
===================================
Семижопов, ты из своего Воронежа только к Чуркину и Мотороле можешь отправиться.
Пошёл вон, скотина.
Україна та Європа878 Корупція1040 Рада 2014103 Уряд реформ284 Aтака Путіна1096
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter