Інна Богословська Український політик

Контрреволюция набирает обороты

15 березня 2017, 11:13

Антинародный "народный фронт" демонстративно завел в зал парламента полицейских.

Это грубая демонстрация силы и создания полицейского государства. Они, эти негодяи, обогатившиеся на Майдане и после Майдана, показывают всем истинным украинским патриотам, что они становятся "хозяевами страны".

Антон Геращенко завел полицаев в зал. Без Авакова, Яценюка, Турчинова и Парубия это произойти не могло.

Заседает Совет национальной безопасности и обороны.

Стране брошен вызов!

Сейчас главное – не суетиться.

Общество должно собраться, определиться с основными параметрами нового Общественного Договора, выработать план действий и организовать процесс смены контрреволюционной власти в Украине.

Только умно и сохранно для безопасности страны.

Коментарі — 72
Yuriy Vologjaninov _ 18.03.2017 00:47
IP: 109.95.50.---
Mikolaj Kren:

Спасибо!

Юрий Вологжанинов.
Vlad Doroshenko _ 17.03.2017 12:13
IP: 93.72.70.---
Богословская (после беседы с Балашовым) не понимает, что свобода дороже земли (дороже всего-выгоднее всего для народа). Но выгода от свободы достанется не бабушке, а ее внуку. Не Богословской, а ее внуку, и она подсознательно хочет выгодно продать свободу выгодополучателям от свободной свободы. Как она допустит, чтобы внук был умнее, свободнее и успешнее ее? А ее считал тупой и жлобом, дрожащей над своим гонором, тормозящим свободу? Тогда это не Богословская-а Мать Тереза. Свобода-это непредсказуемая селекция успешных индивидов, в целом предсказуемо приносящая успех народу. Тогда роль государства – стоять на страже свободной свободы своих граждан, молиться на нее, на этих юродивых яйцеголовых цукербергов, которые живут не на бабушкиной земле, а больше в американской сети (нераспаеванной постсоветскими социалистами).
Микола Злочевський _ 16.03.2017 21:41
IP: 188.163.34.---
Олег Зуб:
Микола Злочевський: вже був один такий філософ-самородок, тренер по збоченнях – Грицьком Распутіним звали...
До того ж, Крен випадково підібрав на смітнику підручник не з філософії, а з соціології, і зараз його син дере звідсі цілими абзацами (бо сам Миколай "грамоте не умеет").
А Ви кажете?!
Mikolaj Kren _ 16.03.2017 21:41
IP: 178.94.180.---
Yuriy Vologjaninov:
...не піддаю сумніву міркування Гегеля.Власне Ваша концепція,з т.з. причинної-наслідковсті,як
і належить доктору фізмат наук.вибудувана з залізобетонною логікою.
А я дане питання розглядав,так вже сталося,в силу відомих причин,з ін боку,скажімо так,більше
сакрального,хоча я не віруючий,тому й бачу я дещо інакше.Хоча за більш детального розгляду
і те й ін,дуже близько між собою.
Вчора забувся якось,виправляюся.Дякую Вам за Вашу публікацію.Не багато людей вашого рівня,
пернеймаються такими питаннями в такий час для загального користування,ще й безплатно.
Mikolaj Kren _ 16.03.2017 21:29
IP: 178.94.180.---
Yuriy Vologjaninov:
Mikolaj Kren:
...Добавлю, что всё основано на определении разумного Гегелем:
"разумное есть именно то, что содержит в себе меру и предел"...
...я так сміливо висловився з Вашої концепції,бо розмірковував з даного приводу,але з ін.
боку.ІМХО,погоджуюся з висновками, (я не філософ і не соціолог,належу до якоїсь школи,просто,
в часи перестройкищоб ніхто голову не морочив,захотілось зрозуміти,як все працює,пізнання дове
лося "черпати-де,що знайдеш.Тому в питаннях...верифікації-покладався просто на битіє),погоджую
ся-чи сам зробив такий висновок...що рушійною силою соціальної дії є с-ма цінностей,визнана і спові
дувана,в першу чергу елітами,на даному етапі розвитку сус-ва.Тч.що є розумне,добре,нице...визна
чається соціально,і як Вам мабуть відомо,певні філософькі думки можуть сприйматися на ура,а за
"неравильні" ПЛАТОН,4.ст до н е.доводиться й отрути спробувати.

Yuriy Vologjaninov _ 16.03.2017 20:52
IP: 109.95.50.---
Mikolaj Kren:
"Не знаю,як шось придумаю ще,скажу,коли Вам цікаво"

Спасибо Вам за ознакомление с публикацией.
Мне интересны Ваши соображения.

Добавлю, что всё основано на определении разумного Гегелем:
"разумное есть именно то, что содержит в себе меру и предел"
Отсюда следует, что всякий беспредел – уголовный, финансовый,
властный безумен.
Олигархи, согласно Гегелю, безумцы...

Юрий Вологжанинов,
киевлянин, доктор физико-математических наук,
автор публикации "Предназначение человечества и его реализация"
lb.ua/blog/yuriy_vologzhaninov/318291_prednaznachenie_chelovechestva.html
Mikolaj Kren _ 16.03.2017 18:04
IP: 178.94.180.---
Микола Злочевський:
Отож я і кажу, що ніякої поваги до мої філософських розумінь у пана Волгожанінова нема.
А з Вами йому інтересно...
...це,мабуть,від того,що Ви йому нічого не відповіли,після читання.
Микола Злочевський _ 16.03.2017 15:35
IP: 188.163.34.---
Mikolaj Kren:
Микола Злочевський:
Yuriy Vologjaninov:
Mikolaj Kren:

Прочтите публикацию, на которую я ссылаюсь и, после этого,
Вам станет понятен разговор именно о "безумии этого режима..."

Юрий Вологжанинов,
киевлянин, доктор физико-математических наук,
автор публикации "Предназначение человечества и его реализация"
lb.ua/blog/yuriy_vologzhaninov/318291_prednaznachenie_chelovechestva.html
Пане Юрій, пан Крен філософ-самородок! Не те, що Ви доктор математики...У філософських трактатах Ви йому не рівня...
...там нижче,я,як юзер, дав відповідь п.Yuriy Vologjaninov:після прочитання.В той час як від Вас не
було нічого,хоча Ви й зверталися до автора з проханням на посилку,щоб ознайомитись з роботою.
Отож я і кажу, що ніякої поваги до мої філософських розумінь у пана Волгожанінова нема. А з Вами йому інтересно...
Сергей Папков _ 16.03.2017 11:11
IP: 93.73.27.---
Безсумнівно бити когось першим, користуючись депутатським імунітетом, це недопустимо. Використовувати депутатські повноваження для припинення чиїхось протиправних дій – це не лише нормально, а й необхідно.
Що саме мало місце має встановити об'єктивне та публічне розслідування.
Але в Києві є прес-центр УНІАН інші НАЛЕЖНІ майданчики, де кожна із сторін конфлікту має можливість викласти свою позицію і навіть влаштувати публічну дискусію.
А ось порушувати регламент ВР не має ніхто. Тому Сироїд вчора вчинила, мабуть, правильно.
Впевнений, що в Україні достатньо громадян, яким є що розказати з найвищої трибуни країни про протиправні дії і депутатів, і міністрів, і посадовців, і державних структур, і що ця інформація є суспільно-важливою. Але чи мають вони на це можливість без наявності високої підтримки? Та у ВР тебе не пустять не лише в урядову ложу, а навіть у допоміжні будівлі, якщо хтось з апарату чи депутатів попередньо не замовить для тебе пропуск (власний досвід).
Mikolaj Kren _ 16.03.2017 10:00
IP: 178.94.180.---
Микола Злочевський:
Yuriy Vologjaninov:
Mikolaj Kren:

Прочтите публикацию, на которую я ссылаюсь и, после этого,
Вам станет понятен разговор именно о "безумии этого режима..."

Юрий Вологжанинов,
киевлянин, доктор физико-математических наук,
автор публикации "Предназначение человечества и его реализация"
lb.ua/blog/yuriy_vologzhaninov/318291_prednaznachenie_chelovechestva.html
Пане Юрій, пан Крен філософ-самородок! Не те, що Ви доктор математики...У філософських трактатах Ви йому не рівня...
...там нижче,я,як юзер, дав відповідь п.Yuriy Vologjaninov:після прочитання.В той час як від Вас не
було нічого,хоча Ви й зверталися до автора з проханням на посилку,щоб ознайомитись з роботою.
Микола Злочевський _ 16.03.2017 07:51
IP: 188.163.34.---
Yuriy Vologjaninov:
Mikolaj Kren:

Прочтите публикацию, на которую я ссылаюсь и, после этого,
Вам станет понятен разговор именно о "безумии этого режима..."

Юрий Вологжанинов,
киевлянин, доктор физико-математических наук,
автор публикации "Предназначение человечества и его реализация"
lb.ua/blog/yuriy_vologzhaninov/318291_prednaznachenie_chelovechestva.html
Пане Юрій, пан Крен філософ-самородок! Не те, що Ви доктор математики...У філософських трактатах Ви йому не рівня...
Yaroslav Gavrysh _ 16.03.2017 00:17
IP: 104.199.98.---
Юлия Базиленко:
Настя Орлова:
Играть на эмоциях это вообще-то фишка кремлевской пропаганды. Вот и Самопомощь не брезгует таким приемом пользоваться.
И таки да, у нас таких, кто просто рвется к власти и готов на все лишь бы добиться перевыборов, поднять свой рейтинг, тьма.
Самопомощь объективно искала возможность резонансно заявить о себе в информ пространстве после скандала с львовским мусором! Вот и выбрала себе тему – блокады! Не думайте, что там были идейные посылы – пустой политический рассчет! Все просто!
Екатерина Иванченко _ 16.03.2017 00:10
IP: 104.155.92.---
Господи, она-то откуда взялась? Что ж все так активно начали разбираться во всем! Это вот пример того – написать блог, чтоб хоть как-то на меня обратили внимание, не более! Я если честно и забыла, что такая личность была в политике, совсем выпала из обоймы!
Roman Vlasov _ 15.03.2017 23:57
IP: 82.193.98.---
Настя Орлова:
Юлия Базиленко:
а сколько у нас таких как Самопомощь? все только и ждут удобной минуты, что бы пропиарится и поднять себе рейтинг, а Самопомощь решили сыграть на эмоциях народа и блокаде
Этот список можно перечислять бесконечно, но лидерами там как ни крути будет Батькивщина со свой иконой популизма – Юлией Владимировной Тимошенко! Она точно знает и умеет оказаться в нужный момент, в нужном месте!
Юлия Базиленко _ 15.03.2017 23:56
IP: 93.74.65.---
Настя Орлова:
Играть на эмоциях это вообще-то фишка кремлевской пропаганды. Вот и Самопомощь не брезгует таким приемом пользоваться.
И таки да, у нас таких, кто просто рвется к власти и готов на все лишь бы добиться перевыборов, поднять свой рейтинг, тьма.
Настя Орлова _ 15.03.2017 23:40
IP: 104.199.6.---
Юлия Базиленко:
а сколько у нас таких как Самопомощь? все только и ждут удобной минуты, что бы пропиарится и поднять себе рейтинг, а Самопомощь решили сыграть на эмоциях народа и блокаде
Sergey Dorofeev _ 15.03.2017 23:10
IP: 37.54.137.---
Юлия Базиленко:
Ну хай тоді туди і йдуть! Інакше не можна так вони по регіонам працюють так і в цілому! Садовий у Львові, інші по регіонам захомлюють комунальне майно, це так видно у Самопомочі прийнято!
Юлия Базиленко _ 15.03.2017 22:56
IP: 93.74.65.---
Настя Орлова:
Самопомощи место в секте Возрождение, а не в парламенте.
Столько уже зашкваров у них было и реабилитироваться играя на патриотических чувствах это низко.
Володимир Гордин _ 15.03.2017 21:54
IP: 194.44.30.---
Ігор Бондар:
Настя Орлова:
Шановна, почитайте регламент ВР України і не меліть дурниць.
Це Ви мелете дурниці! Читайте інтернет і аналізуйте, а не регламенти штудіюйте!
Ігор Бондар _ 15.03.2017 21:30
IP: 178.92.103.---
Настя Орлова:
Шановна, почитайте регламент ВР України і не меліть дурниць.
Настя Орлова _ 15.03.2017 19:58
IP: 104.155.92.---
Олег Зуб:
так она ведь из Самопомощи, им выгодно вот такие дела проворачивать, заодно на теме блокады пропиаряться в качестве защитников! Только и думают о том, как рейтинги себе поднять после того, как в теме с львовским мусором погрязли
Mikolaj Kren _ 15.03.2017 19:14
IP: 178.94.180.---
Людмила Григоришина:
То есть провести выборы? Простите, но простому народу это не нужно? Для чего, чтоб потратить массу денег бюджетных? Чтоб прорвались к власти. рыги, против которых мы боролись пару лет тому?
...тобто себе Ви відносите...до вищого прошарку суспільства?
Mikolaj Kren _ 15.03.2017 19:07
IP: 178.94.180.---
Yuriy Vologjaninov:
Mikolaj Kren:
Прочтите публикацию, на которую я ссылаюсь и...
... "пробіг",під час перегляду відвідало,таке,середньої...нав*язливості- "дежа в*ю".
Вцілому,як концепція,можливо,але не нове.Не знаю,може в коментах Ви й бачили,п.Злочевському
...чи Алєксандру 1.,з даного приводу,я казав- "призначення" передбачає "Творця і Вищий Задум"...Коли б у Вас було,не "призначення",а скажімо-"хрест людства в заповіті зберегти Вищий Промисел заради спасіння душі",тоді воно виглядає більш доконано,але ж-повторює християнську доктрину...гм,зі "святою інквізицією і аутодафе".
Без Творця,може мені так здалося,але у Вас виходить...що є три сили\сфери;людство,влада і розум,
котрі,коли й не існують незалежно,то й не об*єднуються ніяк,і ніхто не знає,що робити?
Не знаю,як шось придумаю ще,скажу,коли Вам цікаво.
Людмила Григоришина _ 15.03.2017 18:50
IP: 104.199.98.---
То есть провести выборы? Простите, но простому народу это не нужно? Для чего, чтоб потратить массу денег бюджетных? Чтоб прорвались к власти. рыги, против которых мы боролись пару лет тому?
Mikolaj Kren _ 15.03.2017 17:54
IP: 178.94.180.---
Yuriy Vologjaninov:
Mikolaj Kren:

Прочтите публикацию...Вам станет понятен разговор именно о "безумии этого режима..."
...перегляну обов*язково.Тільки ж я...коментую не безумство режиму,його походження і устрій.
На скільки може бути "безумним" режим? визначається способом його селекції,в рез.якої,протя
гом певного часу складається кодекс цінностей,котрі сповідує і керується даний реж.щой приводить
до його підйому чи упадку.
Як на мене,соціологія давно вже дала пояснення механізму самозбереження і самовідтворення
системи, (котрі задовольняють моє любознавство з даного питання).
На кожному своєму рівні,система висуває очікувані обумовлення для членства і опозиції.Відповід
ність котрим-є умовою для переходу до наступного рівня. Питання в лишень тих якостях культурного капіталу,цінностях,на основі яких,складаються ті-очікувані обумовлення.
Уряд реформ263 Корупція946 Рада 201497 Мовне питання171 Вибори-2014151
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте