Денис Богуш Політтехнолог, експерт в сфері стратегічних комунікацій

Вопросы к КС (горький юмор)

30 травня 2013, 22:36

Мне кажется уже настоящих выборов (по демократическим стандартам) в этой стране уже вообще не будет. Эта власть не верит в демократические выборы. Зачем они?

Если никто, кроме них, профффессионалов, не умеет управлять государством! Как фашисты будут распределять бюджет и мешать профффессионалам?

Если такое решение КС принял по Киеву (про выборы в 2015 году), что мешает группе депутатов обратиться в Конституционный суд и спросить – насколько легитимно проводить выборы президента в 2015 году?



И КС пару лет позаседает и вынесет решение, что до 2020 года можно подождать, не нужно будоражить народ. Сложная ситуация в экономике, а деньги бюджета нужно экономить.

А потом спросить: а зачем вообще выборы? А на второй вопрос КС ответит – да, незачем. Ну зачем тратить на выборы государственные деньги, когда в стране кризис? Можно просто на все посты назначать родственников и земляков и все! Зачем эти сложности?

А потом, опять, группа депутатов, спросит КС: а зачем в Украине Верховная Рада? КС позаседает, и ответит – да, действительно, незачем. Одни сложности с ней. Законы все равно Янукович подписывает, зачем посредник? Пусть сразу пишут законы и на подпись. Зачем голосовать, если все равно там решается без голосования? И посредников нужно убирать.

Я уже боюсь дальше задавать вопросы, на которые КС может ответить... Ну и не буду дальше подсказывать ни тем ни другим. Потому как могут это воспринять всерьез, а уровень интеллекта не позволит отличить юмор от серьезных вещей...

P.S. Кстати, и зарплаты и пенсии у судей КС самые высокие в Украине (насколько я слышал) + доплаты за вредность. Поэтому можно за такие деньги включать любую дурочку)))

Коментарі — 33
Денис Богуш _ 03.08.2013 13:55
IP: 93.73.185.---
Голова КВУ: вибори президента можуть перенести, як і київські
Субота, 03 серпня 2013, 11:01

Версія для друкуКоментарі24
Голова Комітету виборців України Олександр Черненко не виключає перенесення президентських виборів.
"Хоча поки що розмови про перенесення президентських виборів виглядають як фантастика, український досвід показує, що в нашій політиці і такі фантастичні речі можуть стати реальністю", – сказав він в інтерв'ю газеті "Україна молода".
Водночас Черненко зазначив, що, на відміну від виборів у Києві, щодо дати президентських виборів різночитань немає, і сьогодні немає підстав сумніватися в тому, що вибори президента відбудуться в належний термін.
"Утім хто ще рік тому міг сказати, що так легко і просто будуть перенесені київські вибори? Це здавалося нереальним. Проте такий спосіб знайшли", – зазначив голова КВУ.
"Тож навіть якщо сьогодні ми не бачимо жодних підстав для відтермінування виборів президента, і Партія регіонів зая
Елена Жмарева _ 01.06.2013 14:40
IP: 92.49.254.---
kren:
Елена Жмарева:
kren:
Это трагедия нации, КОГДА НЕ ИЗ КОГО ВЫБИРАТЬ, ПОСКОЛЬКУ НАВЕРХ ВЫПЛЫВАЮТ ХУДШИЕ. И политическое банкротство Ющенко – закономерный результат этого процесса.
Коли нема з кого вибирати -це не трагедія нації-це значить нації нема.
В таком случае некоторые нации закончили свое существование 7 ноября 1917 года.
kren _ 31.05.2013 14:21
IP: 194.0.206.---
Попередній комент.де я розмірковував про з приводу рішення КС не пропустили чрез заборонену
лексику,дімав більше зовсім не пропустять,коли ж ні,там я вживав такі лексизми як;конституція.
суд.право,закон.
Читаючи всякі інші коменти,беру сміливість передбачати,що саме ті лексизми і є забороненими-
будьте уважні панове коментатори зі соєю лексикою.
kren _ 31.05.2013 14:13
IP: 194.0.206.---
Елена Жмарева:
kren:
Это трагедия нации, КОГДА НЕ ИЗ КОГО ВЫБИРАТЬ, ПОСКОЛЬКУ НАВЕРХ ВЫПЛЫВАЮТ ХУДШИЕ. И политическое банкротство Ющенко – закономерный результат этого процесса.
Коли нема з кого вибирати -це не трагедія нації-це значить нації нема.
Bars11 _ 31.05.2013 12:50
IP: 93.127.97.---
ХТреба поставити питання про конституційність виплати надмірних щзарплат та пенсій під час кризи.
Bars11 _ 31.05.2013 12:48
IP: 93.127.97.---
P.S. Кстати, и зарплаты и пенсии у судей КС самые высокие в Украине (насколько я слышал) + доплаты за вредность. Поэтому можно за такие деньги включать любую дурочку)))
F [nj gjlfcnm pfgbn lj RC ghj rjycnbnewsqyscnm yflvshyb[ pfhgkfn cellzv RC gsl xfc rhbpb&
Елена Жмарева _ 31.05.2013 12:20
IP: 94.248.43.---
djtel:
Елена Жмарева:
Я багато в чому з Вами погоджуюся, але судді також люди,які мають сім'ї, і Ви мабуть пам'ятаєте випадок з суддею КС, який висловив ОСОБИСТУ думку, а в цій КРАЇНІ при цьому фашиствуючому режимі НІХТО не захищений.
Судьи КС получают огромные зарплаты, имеют прекрасные квартиры, автомобили, дачи. Им, безусловно, есть что терять. Но никто не отменял аксиому, что честно прожить труднее, чем бесчестно. И такой безысходности, как во времена СССР, сейчас уже нет. Смирившиеся трусливые рабы недостойны свободы.
Елена Жмарева _ 31.05.2013 12:16
IP: 94.248.43.---
kren:
Это трагедия нации, КОГДА НЕ ИЗ КОГО ВЫБИРАТЬ, ПОСКОЛЬКУ НАВЕРХ ВЫПЛЫВАЮТ ХУДШИЕ. И политическое банкротство Ющенко – закономерный результат этого процесса.
djtel _ 31.05.2013 12:14
IP: 91.231.240.---
Елена Жмарева:
Я багато в чому з Вами погоджуюся, але судді також люди,які мають сім'ї, і Ви мабуть пам'ятаєте випадок з суддею КС, який висловив ОСОБИСТУ думку, а в цій КРАЇНІ при цьому фашиствуючому режимі НІХТО не захищений.
kren _ 31.05.2013 11:41
IP: 194.0.206.---
Елена Жмарева:
Безпринципність і продажність-їх менталітет,викуваний в горнилі кар.єрної боротьби в умовах
общєства развітова соціалізма,основні якості настоящєго комуніста,вєрного лєнінца,без яких
вони би не досягли свого нинішнього статусу.тільки не треба говорити,що не всі вони такі-і серед
них зустрічаються...якось не віриться,коли бачиш,що плаває на поверхні,хоча за законами фізики
все правильно-саме таке і випливає.
Населення я би не визначав як люмпенів,а скоріше-маргіналами-це речі дуже різні,
Люмпени у нас якраз при владі.
Елена Жмарева _ 31.05.2013 11:19
IP: 94.248.43.---
У проблемы есть еще один ключевой аспект. Члены КС, какие бы они не были, – люди с высшим образованием, которые свою взрослую жизнь провели в судах. Подразумевается, что уважение к праву, к закону давно должно стать краеугольным камнем их мировосприятия. И этим они принципиально отличаются от НАРОДА – или НАСЕЛЕНИЯ, а уж тем более – от электорального ядра Партии Регионов. Это теоретически. Судьям КС не грозят лишения, дажде если они потеряют свои должности, они либо будут получать огромную пенсию, либо с легкостью устроятся на высооплачиваемую работу. Так что цена их решения ясна, ОНИ БЕСПРИНЦИПНЫ И ПРОДАЖНЫ. Тогда чего же ожидать от люмпенизированного населения!!!!!!!!!!!!
kren _ 31.05.2013 10:41
IP: 194.0.206.---
Ctarperch:
Теоретично Ви маєте рацію,але практично;
-Ідеї-лишень тоді набувають матеріальної сили,коли вони оволодівають масами- Плєханов.
Говорячи поо природу суспільних відносин,Ви впадаєтє-в крайніє проявлєнія буржуазного ідєаліз
ма-там де явища можуть існувати окремо від їх субєктів.
Товагіщь Лєніни в когнє не согласілся би с вамі.
У той час,як,ще раз повторюся,влада наочно демонструє силу матеріального прояву ідей повно
важень наданих їй тим же законом,що і право народу змінювати владу,або наприклад обирати
органи місцевої влади у визначені конституцією терміни.
Населення стане народом і матиме своє право тільки тоді,коли воно щодня і повсюди у своє
му повсякденні буде користуватися декларативно наданим йому правом-практично.
От як тільки но в Україні з.явиться дійсне,повносправне самоврядування,нереграментоване
у своїй діяльності органами влади,а на основі права і в рамках діючого законодавства-
можна говорити,що Україна має народ,а не населення.
Fish2048 _ 31.05.2013 10:19
IP: 91.222.250.---
Kovaljov:
Лише національна ідея створює громадянське суспільство, бо де немає нації – немає громадян.
погоджуюсь повністю!
kren _ 31.05.2013 10:14
IP: 194.0.206.---
Kovaljov:
Правильно -нації Україна не має,Для того,щоб таке явище відбулося в суспільному житті має статися
культурно психологічний факт,котрий називається виникненням національної самосвідомості,або ж актом національної волі.
Воля до загальнополітичного життя відрізняє населення від народу,
Для того,щоб говорити про існування нації необхідно передбачати,або мати в наявності в населенні даної держави відомий рівень свідомого ставлення до політичного життя і певний напрямоу колек тивної волі.Тільки тоді можна буде говорити про політичну самодіяльність народу і розвитку у ньому
політичних свобод, (Нації в соціології надається технічно-політичний статус).Нація-це народ,котрий
спромігся створити собі державне утворення.
Україна є той історичний факт,коли держава з.явилася раніше,ніж населення,що її населяє-відбуло
ся в народ,націю гормадян однієї держави-ми такі тільки за записом у паспорті.
Ctarperch _ 31.05.2013 09:35
IP: 95.133.146.---
kren:
Ctarperch:
Це право декларативне-тобто теоретичне-теорія перевірена практичним дослідом-нуковий факт,все інше,тільки теорія,що потребує практичного підтвердження.Народ котрий не корисується таким пра
вом-не має його,У той час як влада свої права знає і користає народ повною мірою.
Тут ви докорінно помиляєтесь, навіть якби це право не було задеклароване воно все рівно було б. Бо воно виходить з самої природи суспільних відносин. В 2004 саме цим правом і скористались на Майдані. А влада розглядаючи його як і ви чисто декларативно робить дуже велику помилку, бо як тільки прольється краплина крові всі формальні застереження щодо її керівників і захисників впадуть і мало хто з них доживе до суду як юридично-правового процесу.
Kovaljov _ 31.05.2013 08:48
IP: 85.90.193.---
kren:
Народ котрий не корисується таким правом-не має його,У той час як влада свої права знає і користає народ повною мірою.
Це правда, але уточню – нації де-факто тоді немає.
Не менш ніж 3/4 громадян України – українці. Половина з них не усвідомлює кім вони є.
У людей повинна бути МОТИВАЦІЯ спільної діяльності.
Економіка ніколи та ніде не об'єднує людей. Це величезний та дурнуватий міф.
Економіка заснована на індивідуальному егоїзмі. Проста сума індивідуальних егоїзмів дасть у підсумку нуль.
А головне те, що лише конкуренція дає стрімкий розвиток, але заради чого кожен індивідуум повинен мучитися та ще більше напружуватися?
Тільки національна ідея дає справжню МОТИВАЦІЮ спільної дії. Тільки вона змусить кожного відчути небайдужість та ненависть до осіб, які дорвалися до влади та обкрадають націю.
Лише національна ідея створює громадянське суспільство, бо де немає нації – немає громадян.
rabunovich _ 31.05.2013 08:24
IP: 96.44.189.---
Дєніска, чьо нос павєсіл.
радавацца нада, за баксьора.
а то Пісяй зодолбал єво ультіматумамі про Куєв.
а тіпєрь Клячє прямой путь в прізідєнти
LOL
kren _ 31.05.2013 02:35
IP: 194.0.206.---
Ctarperch:
Це право декларативне-тобто теоретичне-теорія перевірена практичним дослідом-нуковий факт,все інше,тільки теорія,що потребує практичного підтвердження.Народ котрий не корисується таким пра
вом-не має його,У той час як влада свої права знає і користає народ повною мірою.
Ander_ _ 31.05.2013 02:11
IP: 167.206.154.---
Ніхто і ніщо не вічне. Не буде виборів – будуть перевороти. Дуже імовірно, громадянська війна. Якщо пощастить, псевдосудді поляжуть разом з псевдодепутатами і псевдопрезидентом, де б не ховалися – при бажанні дістати можна будь-де у світі.
Ctarperch _ 31.05.2013 01:55
IP: 95.133.146.---
Сергей Иванов:
Ребята, после всех "вывертов" этой бандитской власти, кто-то еще верит, что Янукович даст законным путем его сместить?... Как говорил "товарищ Саахов" – "или я ее веду в ЗАГС, или она меня ведет к прокурору"... Янукович и его "семья" (банда) прекрасно понимают, что если их отстранят от власти, то это для них тюрьма или бега, потеря всего "нажитого честным трудом"... Не знаю как оппозиция, но народ должен решать сейчас – свобода или рабство...
Народ имеет право сместить тирана любым доступным ему способом. И это полностью законно, поскольку данная норма прописана в Общей декларации прав человека ООН. И ратифицирована Украиной а соответственно являеться частью украинского законодательства.
kren _ 31.05.2013 00:43
IP: 194.0.206.---
xxx9:
Бедная, несчастная наша жоппозиция! Так им хотелось урвать тёплое местечко, а тут – хрен по всей наглой помаранчевой роже! Как же истошно они будут визжать и громко пердеть...
Так як ти зараз.
kren _ 31.05.2013 00:40
IP: 194.0.206.---
Сергей Иванов:
Ребята, после всех "вывертов" этой бандитской власти, кто-то еще верит, что Янукович даст законным путем его сместить?... Как говорил "товарищ Саахов" – "или я ее веду в ЗАГС, или она меня ведет к прокурору"... Янукович и его "семья" (банда) прекрасно понимают, что если их отстранят от власти, то это для них тюрьма или бега, потеря всего "нажитого честным трудом"... Не знаю как оппозиция, но народ должен решать сейчас – свобода или рабство...
Не чесним,а,непосильним
Lexa62 _ 30.05.2013 23:36
IP: 178.95.206.---
sophomore_2013:
Що таке держава, як не суспільний договір?
Ні.
Oho _ 30.05.2013 23:32
IP: 93.200.150.---
Так КС уже раз продлил полномочия ВР и полномочия президента отменой политреформы 2222, так что решение по Киеву удивления не вызывает, молча проглотил народ вакханалию КС в 2010, так же будет и теперь
think _ 30.05.2013 23:16
IP: 93.72.20.---
sophomore_2013:
Що таке держава, як не суспільний договір?
А що робити, якщо суспільний договір сплюндровано самою державою?
Ошибка, опасная в том, что не стоит путать понятие Государство, как механизм с теми кто совершил госпереворот извратив ту программу, которая заложена в госустройстве демократического стиля и вершит беспредел, прикрываясь лоскутками разорванной материи.

Вообще не стоит путать институции с их содержимым.

Сейчас отличительная черта в том, что наверх всплыла пена с дерьмом, а на дно рухнул осадок.

Вот, когда видно что смывать и выбрасывать.

Они же пытаются опять коламутить воду, чтобы опять творить беспредел единством педы и быдла – дерьма и осандка.

ПЕРЕВЫБОРЫ И ЕЩЕ РАЗ ПЕРЕВЫБОРЫ.

А то, что позорно приписало себе звание КС, на деле подразделение политического ОПГ,

Пишите дела господа журналисты, ГПУ у нас нет, как и нет правоохратителей. ПИшите поименно и пофамильно, впереди много работы по очистке от пены.
Уряд реформ285 Україна та Європа879 Корупція1041 Річниця Майдану72 Рада 2014103
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте