Олексій Братущак журналіст

Бійня в Дніпрі. Аваков та Луценко лізуть в біле UPD Мєнти невинні!

10 травня 2017, 14:36

14 осіб травмовано, 15 – затримано. Поліцію підозрюють у співпраці з тітушками. Це такий короткий підсумок 9 травня в Дніпрі.



На цьому фоні похизуватися у всьому білому вирішили Арсен Аваков та Юрій Луценко. вони вже за традицією швидко вирішили проблему. Принаймні у своїх дописах у ФБ.

Міністр повідомив про звільнення керівників територіальних органів поліції Дніпра. Тисячі лайків та перепостів, армія підтримки вихваляє Авакова за "сильный ход". Увесь цей інформаційний шум та "ФБ-перемогу" легко ховає норма Закону "Про Національну поліцію".

У п.6 ст.15 йдеться, що керівників територіальних органів поліції призначає та звільняє з посади керівник поліції. Ім'я цієї людини Сергій Князєв, а не Арсен Аваков. На фб-сторінці Голови Нацполіції ані слова про події у Дніпрі.

Роль Міністра при призначенні та звільнені – погодження, тобто другорядна. Чому ж Аваков поліз "поперед батька в пекла"? Не тільки тому, щоб бути в білому. Скоріше для того, щоб не потрапити в багнюку. Що називається "перехопити інформаційну ініціативу".

Після "рішення Авакова" в медіа не обговорюють відповідальність самого Міністра за наслідки реформи правоохоронного органу. Також не згадують про харківське минуле Ігоря Репешка, його зв'язки з Аваковим. І що призначення Репешка керівником Дніпровської поліції – це рішення Авакова. Весною 2015-го відповідні повноваження належали виключно Міністру внутрішніх справ (ст.7 Закону "Про міліцію").



До Дніпра уже екс-керівників поліції Дніпропетровської області Ігор Репешко попрацював у Харкові

Під дві тисячі лайків зібрав і фб-пост Генпрокурора щодо реакції на події в Дніпрі зібрав.

Юрій Луценко одягнувся у біле з обіцянкою покарати усіх винних: тітушок та їхніх організаторів. А ще розслідувати співпрацю поліції з тітушками. Серйозно, так і написав.

Хоча краще було б викласти результати розслідування та вироки судів. Трьох років для цього ж має бути достатньо? Тоді де це все? Де покарані тітушки, їхні організатори та силовики, які взимку 2014-го разом розганяла Євромайдан в Дніпропетровську?




ЧИТАЙТЕ: Три роки тому у Дніпрі "тітушки" розігнали Євромайдан: Як це було





І от на цьому фоні знущанням виглядають закиди Генпрокурора: "Прокремлівська по суті акція стала можливою через самоусунення патріотичних організацій та партій від святкування НАШОЇ ПЕРЕМОГИ".

По суті Луценко вже знайшов винних у подіях в Дніпрі. Це – патріотичні організації та партії. Дивно, що Генпрокурор не згадав про роль патріотичних поліцейських, СБУшників, слідчих. Бо якби саме ці патріотичні хлопці виконували свої прямі обов'язки, то тітушки, їхні організатори та кремлівська агентура сиділа б або у в'язниці, або "за порєбріком". А не влаштовувала прокремлівські акції з побиттям.



UPD У Дніпрі вже представили нового керівника обласної поліції. Ним став Віталій Глуховеря. Він вже обіймав відповідну посаду, був попередником звільненого Репешка. Знаєте чим запам'ятався Глуховеря? Він відбілив мєнтів від подій 26 січня 2014.




ЧИТАЙТЕ: Днепропетровских правоохранителей "пожурили" и "обелили" от титушек



Глуховеря про 26.01.2014: Я прекрасно знаю те действия, которые проходили 26 января 2014 года. По результатам служебного расследования МВД сделаны выводы, объявлено взыскание данным сотрудникам. То, что вы говорите, что они не препятствовали титушкам, в материалах служебного расследования я этого не видел.

Є у Авакова дивна здатність: знаходити потрібних професіоналів...



Віталій Глуховеря одного разу вже відбілив мєнтів від тітушек

Коментарі — 38
Литвинов Юрий _ 22.07.2017 22:08
IP: 109.108.249.---
Вор бандиту глаз не выклюет. А титушки ещё не раз пригодятся и Авакову, и Луценку Бандитская власть всегда пользуется услугами социально близких.
Неживий Юрий _ 12.05.2017 08:00
IP: 46.203.233.---
Дивишся на морду...там вище і розумієш що "харя". чи свинорило...на місті обличчя...точно -"Untermensch"...Гітлер таки правий був у цьому випадку.
kren _ 10.05.2017 23:01
IP: 95.132.151.---
Takozh:
kren:
Takozh:
kren:
Хто закони приймає, той і вирішує що і як будувати. Як варіант. Ніхто ж не хоче військовий стан,
а протистояти гібридній загрозі треба.
/
...а Ви і в житті такий-чи тільки на блогах?
...питання ж не в тім,що і як будувати,а в тім чи знають\розуміють *будівельники*...норми і правила,
і чи викокунують їх.
Тих норм в Україні понаписано...а хто їх виконує.
Ви знаєте від чого в суспільствах антагонізми? я переконаний,що Ви скажете,що від важких умов життя.Але це примітивне розуміння.Бо бо воно не пояснює,а чого умови важкі?
Як казав Гегель: "Фізики не розуміють діалектики", хоч і визнають полярність. Життя складніше блогів. В блогах все гіпотетично, але якщо нема гіпотези, то нема сенсу в спостереженні.
...тобто,це Ви так...сором*язливо натякаєте,що Ви...фізик?
Takozh _ 10.05.2017 22:30
IP: 176.119.78.---
kren:
Takozh:
kren:
Хто закони приймає, той і вирішує що і як будувати. Як варіант. Ніхто ж не хоче військовий стан,
а протистояти гібридній загрозі треба.
/
...а Ви і в житті такий-чи тільки на блогах?
...питання ж не в тім,що і як будувати,а в тім чи знають\розуміють *будівельники*...норми і правила,
і чи викокунують їх.
Тих норм в Україні понаписано...а хто їх виконує.
Ви знаєте від чого в суспільствах антагонізми? я переконаний,що Ви скажете,що від важких умов життя.Але це примітивне розуміння.Бо бо воно не пояснює,а чого умови важкі?
Як казав Гегель: "Фізики не розуміють діалектики", хоч і визнають полярність. Життя складніше блогів. В блогах все гіпотетично, але якщо нема гіпотези, то нема сенсу в спостереженні.
Виктор Симович _ 10.05.2017 22:14
IP: 94.244.41.---
А у Порошенко какая способность находить нужных профи! Такое впечатление, что ему говорят, кого поставить.
kren _ 10.05.2017 21:36
IP: 95.132.151.---
Takozh:
kren:
Хто закони приймає, той і вирішує що і як будувати. Як варіант. Ніхто ж не хоче військовий стан,
а протистояти гібридній загрозі треба.
/
...а Ви і в житті такий-чи тільки на блогах?
...питання ж не в тім,що і як будувати,а в тім чи знають\розуміють *будівельники*...норми і правила,
і чи викокунують їх.
Тих норм в Україні понаписано...а хто їх виконує.
Ви знаєте від чого в суспільствах антагонізми? я переконаний,що Ви скажете,що від важких умов життя.Але це примітивне розуміння.Бо бо воно не пояснює,а чого умови важкі?
Takozh _ 10.05.2017 21:02
IP: 176.119.78.---
kren:
Вночі Порошенко оголошує символічну першу хвилину миру і викриває дії путінців на дестабілізацію. На ранок маємо "полки", які йдуть на вибори за закликом однієї партії. Їм український Президент не дороговказ.
Хочу підтримати думку Тараса Чорновола, досить з ними панькатись, потрібен закон, який захистить державу від "п' ятої колони".
...ну і шо з того? є ж закон і про,тепер вже,поліцію і про декомунізацію і-шо?
підтримати думку?маєте право,майте його собі й далі.
гм...фортеці будуються за законами фортифікації, які дещо відрізняються від промислової забудови.
...а вони самі будуються,за законами?чи їх хтось будує?
Хто закони приймає, той і вирішує що і як будувати. Як варіант. Ніхто ж не хоче військовий стан, а протистояти гібридній загрозі треба. Можливості громадянського суспільства не безмежні, з кожного ватного стрічечку зняти за законом про декомунізацію, то скільки ж тієї поліції треба.
mihaylenco _ 10.05.2017 20:49
IP: 194.28.7.---
Вячеслав Вегера
Декомунізація, то здорово. Тільки куди більше потрібна декомерціалізація стосунків з ворогом. НАТО відмовляється нам допомагати, бо ми продаєм ворогові титан. "__Дай посилання на цю новину, а то маєш вигляд троянської коняки.

Не дам. Бо посилаюся винятково на пам'ять. Десь читав. Десь чув. Адже вимогиСША, та НАТО абсолютно обгрунтовані. А що титан везуть ворогові? Чоловіче! Я живу у Сумах. До кордону – 40 км. Син мого колеги часто возив титан. Повну машину. Тонами. І не один раз. Ще торік возив. Зараз не працюю, не знаю. Може, й досі возить. Та не може. А й досі возить. А титанову руду везуть з Житомирщини на крим сотнями тисяч тон. І це ні для кого не секрет. А що далі? Бабло від переробки – фірташЕві, а титан – путіну. Українська ракетна галузь працює переважно на москву. Авіаційна – також.
kren _ 10.05.2017 19:58
IP: 95.132.151.---
hrim:
Політики чомусь довго мовчать. Чого б це?
...а,кто ты такой?
шоб ще політики свій дорогоцінничас витрачали?
Вам;Аваков,Геращенко,Луценко розказали про свої наміри...отож-і буде з Вас.
kren _ 10.05.2017 19:54
IP: 95.132.151.---
Takozh:
kren:
Takozh:
Вночі Порошенко оголошує символічну першу хвилину миру і викриває дії путінців на дестабілізацію. На ранок маємо "полки", які йдуть на вибори за закликом однієї партії. Їм український Президент не дороговказ.
Хочу підтримати думку Тараса Чорновола, досить з ними панькатись, потрібен закон, який захистить державу від "п' ятої колони".
...ну і шо з того? є ж закон і про,тепер вже,поліцію і про декомунізацію і-шо?
підтримати думку?маєте право,майте його собі й далі.
гм...фортеці будуються за законами фортифікації, які дещо відрізняються від промислової забудови.
...а вони самі будуються,за законами?чи їх хтось будує?
hrim _ 10.05.2017 19:40
IP: 193.93.217.---
Політики чомусь довго мовчать. Чого б це?
Олександр Юренко _ 10.05.2017 19:31
IP: 92.113.160.---
Олександр Палій:
Олександр Палій:
Взагалі-то Луценко тільки рік Генпрокурором. І як він мав реагувати – по-вашому, як Янукович на побиття студентів? Реагують так, як треба, десятка два швидких публічних реакцій з відставками і посадками, і всі чиновники зрозуміють, що таке обов'язок і відповідальність.
"Посадками"? Та ще і десятками? Не смішіть мої капці. придворний "експерте".Кого за три роки Порошенка (це трохи більше.ніж рік Луценка) посадили?Хіба. що негідників продажних. зрадників. кругом посадили на державні посади.До речі. коли там путінська Росія розвалиться? За вашими прогнозами це вже б мало початися...
Takozh _ 10.05.2017 19:29
IP: 176.119.78.---
kren:
Takozh:
Вночі Порошенко оголошує символічну першу хвилину миру і викриває дії путінців на дестабілізацію. На ранок маємо "полки", які йдуть на вибори за закликом однієї партії. Їм український Президент не дороговказ.
Хочу підтримати думку Тараса Чорновола, досить з ними панькатись, потрібен закон, який захистить державу від "п' ятої колони".
...ну і шо з того? є ж закон і про,тепер вже,поліцію і про декомунізацію і-шо?
підтримати думку?маєте право,майте його собі й далі.
гм...фортеці будуються за законами фортифікації, які дещо відрізняються від промислової забудови.
Вячеслав Вегера _ 10.05.2017 19:20
IP: 188.163.83.---
mihaylenco: "mihaylenco _ 10.05.2017 18:17IP: 93.171.71.--
Декомунізація, то здорово. Тільки куди більше потрібна декомерціалізація стосунків з ворогом. НАТО відмовляється нам допомагати, бо ми продаєм ворогові титан. "__Дай посилання на цю новину, а то маєш вигляд троянської коняки.
mihaylenco _ 10.05.2017 18:17
IP: 93.171.71.---
Декомунізація, то здорово. Тільки куди більше потрібна декомерціалізація стосунків з ворогом. НАТО відмовляється нам допомагати, бо ми продаєм ворогові титан. Американцям відмовляємо, а путіну продаємо. Щоб йому було з чого робити літаки, та ракети. Продаємо комплектуючі для найсучасніших озброєнь.

Для порошенка ота ватна хода – дрібниця. Ну почубилася біомаса між собою. Ну настукали буйним по голові. Ну то й що. Ніякого впливу на бізнес немає. Значить, повний порядок.
Anatol Zubenko _ 10.05.2017 18:15
IP: 104.199.51.---
:
Anatol Zubenko:
Твоего отца фашиста в тюрьме затрахали бандеровцы, он в карты своё им очко проиграл!
хи-хи-хи
Мой отец никогда не видел бандеровцев, жил на Урале, а твой,ты писал, был карателем в Западной Украине, поэтому у тебя врожденный страх перед ними...но ты не ответил,зачем?
kren _ 10.05.2017 18:02
IP: 95.132.151.---
Takozh:
Вночі Порошенко оголошує символічну першу хвилину миру і викриває дії путінців на дестабілізацію. На ранок маємо "полки", які йдуть на вибори за закликом однієї партії. Їм український Президент не дороговказ.
Хочу підтримати думку Тараса Чорновола, досить з ними панькатись, потрібен закон, який захистить державу від "п' ятої колони".
...ну і шо з того? є ж закон і про,тепер вже,поліцію і про декомунізацію і-шо?
підтримати думку?маєте право,майте його собі й далі.
Anatol Zubenko _ 10.05.2017 17:55
IP: 94.153.158.---
:
Сколько не защищай фашистов на Украине, всё равно народ эту сволочь ненавидит и будет убивать нещадно.
- что эти каратели делали на Празднование Дня Победы – избивали ветеранов ВОВ, срывали с них медали и топтали портреты их сослуживцев, погибших в этой страшной войне,за это они и получили от народа.
Ты зачем своего деда (отца) на кол посадил?
Takozh _ 10.05.2017 17:46
IP: 176.119.78.---
Вночі Порошенко оголошує символічну першу хвилину миру і викриває дії путінців на дестабілізацію. На ранок маємо "полки", які йдуть на вибори за закликом однієї партії. Їм український Президент не дороговказ.
Хочу підтримати думку Тараса Чорновола, досить з ними панькатись, потрібен закон, який захистить державу від "п' ятої колони".
Сергей Папков _ 10.05.2017 16:35
IP: 93.73.27.---
"По суті Луценко вже знайшов винних у подіях в Дніпрі. Це – патріотичні організації та партії. Дивно, що Генпрокурор не згадав про роль патріотичних поліцейських, СБУшників, слідчих. Бо якби саме ці патріотичні хлопці виконували свої прямі обов'язки, то тітушки, їхні організатори та кремлівська агентура сиділа б або у в'язниці, або "за порєбріком". А не влаштовувала прокремлівські акції з побиттям" (Братущак)
А ОСЬ ЦЯ ТЕЗА – В САМЕ "ЯБЛУЧКО".
Продовжуючи гратися за кремлівським сценарієм гібридної війни, ми можемо раптом помітити, що і держава в нас стала гібридна. І хоча головним винуватцем цієї обставини буде звичайно влада, але виправляти ситуацію кров'ю і потом, як завжди доведеться народу.
taksist _ 10.05.2017 16:23
IP: 130.180.219.---
mihaylenco:
taksist
той, хто не бачить ворога той завжди пропускає перший удар.

Помиляєшся, чоловіче. Все продумано. Влада руками ватників, та ментів вкотре нанесла удар патріотам. Всім продемонструвала, хто за кого.
ті, кого ви називаєте патріотами трохи зовсім тупі. бо тільки тупий ходить на протести і не може пояснити в що таке ходіння повинно виливатися.
mihaylenco _ 10.05.2017 16:19
IP: 93.171.65.---
taksist
той, хто не бачить ворога той завжди пропускає перший удар.

Помиляєшся, чоловіче. Все продумано. Влада руками ватників, та ментів вкотре нанесла удар патріотам. Всім продемонструвала, хто за кого.
taksist _ 10.05.2017 16:16
IP: 130.180.219.---
Alex Wright:
taksist:
ваше скигління робить щасливим порошенка. збирайте ресурси і відбирайте владу у росіян.
===
будь ласка, призвіща росіян у владі.
порошенко і його банда.
той, хто не бачить ворога той завжди пропускає перший удар.
mihaylenco _ 10.05.2017 16:13
IP: 93.171.65.---
Anatol Zubenko
Что он отреагировал?

В мене таке враження, наче тему Дніпра непомірно роздули, аби ніхто непомітив таких самих злочинів в інших містах держави.
kren _ 10.05.2017 16:13
IP: 95.132.151.---
-Vesna-:
14 осіб травмовано, 15 – затримано. Поліцію підозрюють у співпраці з тітушками (с)

Беркутня нікуди не ділася. От і результат.
...беркутня,п.Vesna,це холуї і лакеї.Авторитети всі,навіть не на Москві,вони всі в Києві.Небійсь...
"празновалі дєнь пабєди" разом з...з бомондом Луганської і і Донцької обл.,що в 2014 р. "падні
малі народ",а потім потіка зі свого @лу$ган&до*ну#,до -бєндєровского- Києва.Кого з них
Порошенко залишив без сердечної допомоги і особистої участі в "нельогкіх судьбах"...ціх...
-наслєдніков вєлікой побєди-?
ONLINE
Свобода слова541 Aтака Путіна1098 Уряд реформ291 Корупція1052 Україна та Європа882
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter