Сергій Дацюк Філософ

СТРАТЕГІЯ ПЕРЕМОГИ УКРАЇНИ У ВІЙНІ З РОСІЄЮ

21 червня 2014, 12:45

Гібридна стратегія гібридної війни

Мир в гібридній війні не досягається засобами традиційної війни.

В гібридній війні традиційні стратегії не працюють.

В гібридній війні демократичні держави приречені на поразку.

Лише держава, яка може забезпечити авторитарний контроль інформ-простору на всій території війни, перевагу військових мобільних підрозділів і інфраструктур доставки фінансів, солдат, зброї та боєприпасів, має шанс на перемогу.

Гібридна війна планується не під стратегію фронтальної війни, а під стратегію інформаційної війни.

Саме в інформаційній війні відбувається побудова альтернативної (зомбі-) реальності, всередині якої є можливим перетворення супротивника на ворога (приреченого на фізичне знищення) і нелюдь (хто не має права вважатися людьми).

Метою військових дій у гібридній війні є не завоювання чи втримання території, а хаос, неперервний конфлікт і постійне генерування провокацій і постановочних для зомбі-ЗМІ військових подій.

Постановочні військові події це події, які за суттю призначені винятково для зйомки картинки, яка використовуватиметься для показу в зомбі-ЗМІ. Після зйомки постановочні військові події припиняються, і учасники постановки зникають з місця події.

Інформаційна війна є головною і управляючою складовою гібридної війни. Відповідно аналіз військової ситуації гібридної війни має включати аналіз сюжетів ЗМІ супротивника, бо саме там будується альтернативна зомбо-реальність, яка є базовою.

Суть інформаційної війни – ідентоцид, тобто знищення національної-державної-громадянської ідентичності країни-суперника до такого стану, коли про нього можна сказати одне – нелюдь і ворог. Суть ідентоциду – переконання більшості народу своєї країни, а в ідеалі і частини народу супротивника в злих намірах (злонаміренності) супротивника щодо своїх.

Маніпуляція реальностями в інформаційній війні відбувається так, що в неї попадає лише те, що вписується в зомбі-реальність.

Давайте подивимося на дві ситуації – 1) "вантаж-200" повертається на територію Росіії; 2) на російсько-українському кордоні відбувається військовий конфлікт.

Перша ситуація. В російській зобі-реальності "вантаж-200" (загиблі росіяни на Сході України) відсутній як факт, бо його переправлено на територію Росії приховано, а всі спроби поговорити про нього в Росії публічно класифікуються як брехня. Отже, якщо війну не буде розширено до відкритого нападу російських військ на Україну, то будь-які втрати росіян залишаться поза знанням росіян. А це означає, що загиблих росіян просто не існує в масовій зомбо-свідомості в Росії.

Друга ситуація. В російській зомбо-реальності не існує тієї маси колон машин, що перетинають російсько-український кордон майже щодня з терористами-найманцями, зброєю і боєприпасами. Відтак, коли українські війська знищують ці колони, вони мають ще й піклуватися про те, щоб кулі не потрапляли у російських прикордонників, бо інакше Росія пред'являє протест про мовби напад українців на російських прикордонників. Інакше, кажучи якщо в зомбо-реальності росіян колон з терористами, зброєю і боєприпасами нема, то дії українських військових кваліфікуються як напад в російській зомбо-реальності.

В гібридній війні на власній території перемогти неможливо. В гібридній війні немає кордонів – саме це не може зрозуміти українська влада.

Українсько-російський кордон неможливо перекрити, якщо Україна не контролює інформ-простір та повітря Сходу України, а терористи продовжуватимуть здійснювати провокації щодо кордону та на всій території під зйомку російськими журналістами.

Мережеві дії терористів на нашій території в сукупності з підтримкою російських військ на кордоні постійно дозволятимуть продовжувати Росії постачання терористів, зброї та боєприпасів на українську територію.

Допоки ми не контролюємо інформаційний простір на власній території Сходу України, ми не можемо розраховувати на підтримку там власного населення. А це означає постійне підкріплення терористів з боку зомбованого населення.

Мова йде про просту річ – повну і тотальну заборону російським журналістам бути присутніми на Сході України. Російські журналісти ведуть проти України інформаційну війну, відтак повинні бути визнані українською владою як ворог. Журналісти російських ЗМІ можуть отримувати сюжети тільки від українських журналістів чи від офіційних установ в Україні.

Успіх мирного плану Президента виглядає сумнівним. Єдина вигода від такого плану – Україна має отримати реноме сторони, яка запропонувала мирний шлях урегулювання ситуації для морального права на наступну фазу очищення території України від терористів.

Водночас давайте поговоримо про слабкі сторони мирного плану Президента України.

Як можна виграти війну?

План Президента щодо миру – це на моїй пам'яті перший стратегічний план, який українська держава взагалі розробила і буде намагатися впроваджувати.

Звичайно ті, хто розробляв такий стратегічний план, мають дуже обмежене уявлення про стратегію, тим більше про військову стратегію.

Щоб зрозуміти обмеження таких стратегічних планів, потрібно взяти до уваги наступне.

Війна може закінчитися в двох випадках: 1) Коли її припинить той, хто її почав; 2) Коли у війні виявиться переможець.

Щоб закінчити війну, потрібна явна перемога. Принизливі поступки агресору лише відтягнуть її завершення.

Реакція Росії на мирні пропозиції Президента України 20 червня 2014 року – приведення військ центрального військового округу РФ у повну бойову готовність 21 червня 2014 року. Ці дії Росії можуть виглядати незрозумілими і неадекватними, якщо притримуватися тих уявлень, які покладені розробниками мирного плану Президента у його основу.

Всілякі розмови про мир всередині України без перемоги над Росією це лише втрата часу, зусиль і людських життів.

План Президента це пропозиція миру з позиції сили щодо терористів. Водночас в плані Президента немає чіткого послання – "Примус до миру", "Ультиматум терористам". Тобто немає тієї публічної чіткої позиції, у якій звинувачує нас Росія. В примусі до миру з позиції сили немає нічого ганебного. Це потрібно говорити відверто.

Миру не можна досягти, ведучи переговори з лідерами ДНР і ЛНР. З лідерами ДНР і ЛНР немає сенсу про щось домовлятися, бо не вони є ініціаторами війни.

З новообраними і відтак легітимними представниками ДНР і ЛНР, якщо такі з'являться, теж немає сенсу домовлятися, бо вони не контролюватимуть територію ДНР і ЛНР.

Сила може домовлятися з іншою силою. Лише той, хто встановить контроль над територією, може в принципі домовлятися з тим, хто претендує на контроль над територією.

На контроль території ЛНР і ДНР претендують лише два суб'єкти – влада Росії і влада України. Саме ці суб'єкти можуть вести мову про мир.

Нам всім потрібно зрозуміти прості речі:

1. Метою Росії щодо створення ДНР і ЛНР є не організація процвітання цих республік, а знищення їх людського, економічного та інфраструктурного потенціалу. Саме тому будь-які переговори про мир з Росією приречені на поразку, якщо ми не погодимося не принизливі ультимативні умови, які вона висуває. Коли ми погодимося на такі умови, то мир буде лише тимчасовим. Після цього знову буде війна і знову новий ультиматум.

2. Що б не говорили офіційні представники влади Росії, вона не збирається припиняти війну просто тому, що ллється кров і Україна хоче миру. Зрозумійте просту річ – війни не починають для того, аби укласти мир, не досягнувши цілей. Бо війна це дуже дорого, аби в неї просто гратися. Росія піде до кінця, буде воювати до чиєї-небудь перемоги, постійно говорячи про те, що Україна в усьому винувата. Це означає затягування війни на роки або перехід до її гострої фази з інтервенцією Росії на територію Сходу України.

3. Без дієвих і ефективних санкцій світу проти Росії цю війну Україні не виграти. Тому Україна має вдатися до ультиматуму – або США та Європа відважуються на ефективні санкції проти Росії, або Україна перестає сподіватися на допомогу Заходу і вдається до більш рішучих дій.

Водночас говорити про досягнення миру двом Президентам України і Росії є сенс для України тоді, коли Україна може щось запропонувати Росії. Зараз нема нічого вартого для Росії, що могла б запропонувати Україна, не знищивши те, за що ми боролися в громадянський протестах 2013-2014 років. Ми не можемо запропонувати Росії те, що їй потрібно, бо це б означало програти війну.

Щоб Україна могла щось запропонувати Росії, потрібно це щось отримати.

Стратегія 1. Перенести війну з території України на територію Росії. Взяти в облогу міста на території Росії таким же способом – шляхом насичення найманцями без ознак ідентифікації російських міст і захопленням об'єктів інфраструктур. Звільнення міст Росії та об'єктів інфраструктури в обмін на звільнення міст Сходу України могло би бути торгом щодо миру.

Стратегія 2. Планомірне і багаторазове знищення газопроводів на території Росії. Припинення такого знищення могло би бути торгом щодо миру.

Стратегія 3. Превентивна несподівана і масована атака українських збройних сил на російські збройні сили біля кордону Росії на території Росії. Припинення атаки могло би бути торгом щодо миру.

Стратегія 4. Навчитися перемагати у гібридній війні. Звільнити генералів, які вміють воювати тільки традиційними засобами, знайти тих, хто розуміє те, що написано вище, і призначити їх командувачами. Почати вести гібридну війну авторитарним чином.

Отже або ми перетворюємо гібридну війну у звичайну війну, або включаємося у гібридну війну авторитарними засобами.

Всі такі дії виводять війну у публічну площину, поступово знищують зомбі-реальність в Росії. Такі дії вперше дозволяють досягти стратегічної переваги України над Росією. В іншому випадку потрібно готуватися до програшу України у війні з Росією.

Можливі ризики таких стратегій – якщо в цих діях нас не підтримає світ, можливе введення регулярної армії на Схід України та/чи бомбардування Росією міст України.

Тому – або принизливий мир, або організація авторитарного військового управління у гібридній війні, або перехід від гібридної війни до війни між регулярними арміями і готовність до масових жертв серед мирного населення.

Такі речі не повинні викладатися публічно. Але у мене немає змоги донести своє бачення до людей, що приймають рішення у війні, інакше, ніж публічно. У мене немає змоги переконати українську владу у тому, що вона помиляється в розумінні стратегії можливого миру.

Нам потрібно зрозуміти ці неприємні і жорсткі речі, бо інакше наслідки будуть ще більш жорсткими.

Коментарі — 121
Сергей Пригара _ 10.07.2014 11:57
IP: 37.229.146.---
Ось і питання виникає: чи потрібно таке перемагати а якщо й так то в якому сенсі?
Сергей Пригара _ 10.07.2014 11:54
IP: 37.229.146.---
Путін і його компанія самі порожні аж дзвенять. Уся їхня ідеологія і пропаганда − одна брехня і фейки, тобто підміни. Освіта самого кандидата наук Путіна плаче гіркими сльозами разом з усією пострадянської культурою. Крім того й Батьки нового Совка сталінські кдісти-фсбісти − лицарі плаща й кинджала, а з законом у них не лади, м'яко кажучи. Качку пустити, прибрати кого або з казни прихопити для них справа звичайна. А з такими радостями пропаганда та інформаційна війна обов'язкові − брехнею Рунет завалити щоб ще пару століть нащадки не розібралися де у них російська безромановская Росія а де Совок-2 бесколгоспно плаває і обидва вони завжди можновладцям віддані-вірнопіддані безоглядно і безумовно. Ось і вся нехитрість кремлівська, яку в якості інформаційної локшини нині на вуха вішають численним віртуальним воякам.
Samuel Vaims _ 28.06.2014 18:09
IP: 5.18.181.---
Резюмируя статью.
Автор предлагает два варианта: обьявить войну РФ – и проиграть ее в чистую (пусть хоть министра обороны послушает).
Или посадить диктатора – и проиграть "перемогу майдана"...
А интересный выбор.
поліщук ua _ 28.06.2014 10:01
IP: 46.211.132.---
Я предлагаю провести сравнительно ровную линию (для удобства контроля) между Украиной и Лугандой-донбандой.
Вдоль линии – укрепрайон с мощной милитаризованной инфраструтурой – новая укрепленная граница.
Потом объявить населению Донбасса: кто хочет жить в Украине – идите к через линию к нам. Остальные остаются на своих местах.
Vitaliy Seadog _ 27.06.2014 17:06
IP: 93.79.205.---
Юрий Власов:
Эта методика хороша в теории, а вот на практике вряд ли возможна. Украина стоит на грани банкротства, В руководстве страны неразбериха, чехарда и некомпетентность. Везде есть агентура Кремля. Единственное правильное решение в этой ситуации – сесть за стол переговоров с Россией. Придётся отдать и Донбасс, иначе Украина потеряет ещё больше!
Донбасс нужно было отделить еще во время революции,что бы туда сбежал Янукоич с Азаровым и правили теми кто их выбрал,отправить всех,всех в Донбасс и Ахметова и Царева,Медведчука,Олийныка,все эту шушеру и отгородиться от них стеной Коломойского с током минным полем и рвом,так бы Украина очистилась от всего лишнего и двигалась в сторону Европы бкз лишнего балласта.
Юрій Тіцький _ 26.06.2014 10:14
IP: 91.124.8.---
перша і основна стратегія це повна мобілізація, сотнями тисяч українців взяти в кільце "осине гніздо сепаратистів" закривши тими ж сотнями мобілізованих весь кордон і перемога за нами. вивести з віддти жінок і дітей і провести повну очистку території. Посилити на кордоні з росією зенітні ла локаційні комплекси в разі нападу сусіда з повітря, під час чистки.
Юрий Власов _ 25.06.2014 23:05
IP: 193.106.202.---
Эта методика хороша в теории, а вот на практике вряд ли возможна. Украина стоит на грани банкротства, В руководстве страны неразбериха, чехарда и некомпетентность. Везде есть агентура Кремля. Единственное правильное решение в этой ситуации – сесть за стол переговоров с Россией. Придётся отдать и Донбасс, иначе Украина потеряет ещё больше!
Takozh _ 25.06.2014 16:31
IP: 176.8.134.---
Mike_Kharkov:
Мені не подобаються переноси з досвіду азійських народів. Саме тому, що їх національна складова дуже особлива.
Takozh _ 25.06.2014 16:19
IP: 176.8.134.---
Mike_Kharkov:
Якщо покласти до чорної скриньки Росію зразка 1914р. і потім витягти її у 1991р., можливі очікування не гірші реальних радянських. З "радянщиною" не треба боротись, на неї треба спиратись і рухатись далі.
Горбачев опирався не радянщині, ціни на нафту впали, армія багато їла ВВП, економічна модель не дозволяла тримати першість у світі. Радянська імперія не могла програти гонку озброєнь, комунізм був обіцяний завтра. Стояли черги за зеленим горошком на Новий рік, треба було міняти правила.
Люди, які страждають за союзом, хворі на амнезію. Головним маркером об'єднання російської! нації обрана перемога у другій світовій! війні. Для українського народу – злука двічі у 20 ст., до 1991р. українці тримали першість в світі найбільш чисельної нації, яка не має своєї держави. Україна шукає друзів в першу чергу в Європі, тут наш дім. Ворогів шукає Росія, в Китаї дружні комуністи, а в Україні фашистські нацисти, бо українців не існує. Діагноз – симуляція кретинизму.
Mike_Kharkov _ 25.06.2014 10:14
IP: 94.179.4.---
Takozh:
Радянськість, скоріше не стілець, а пута.
Нажаль, зараз "радянскість" дуже профанована й заполітизована, а хотілося б побачити грунтовне дослідження.
Якщо розглядати її як чорний ящик, то на вході феодальні відносини, переважно селянство, на виході ті ж відносини, але ще й промисловість і спроби міського гуртування. Спрощено, але, як на мене, у ментальності суттєво нічого за рад. часи не змінилося. Це можна побачити по Україні з 91-го – регулярно демократично обирають собі хазяїна, феодала, царя, і виключно на свій невибагливий смак. Доречі, розірвати таку тенденцію еволюційно неможливо.
І мені не зрозуміло, чому так отій "радянщині" опиратися замість зробити з неї спільника? Так зробив Ден Сяопін, а Горбачов поопирався. І в кого результат кращій? Укр.нац-м теж опирається, а я лише повторюю, що умний шукає друзів, а дурень – ворогів.
Mike_Kharkov _ 25.06.2014 09:25
IP: 94.179.4.---
Takozh:
Держава творить політику від імені народу в інтересах нації. В багатонаціональній державі інтереси деколькох націй співпадають.
Це вже питання термінології. Ви розрізняєте націю та національність, тож, треба визначитись з "нацією".
Для мене – "уявна спільнота" по якихось спільностіх, а історично нація доринкової епохи мала етнічний клей, після – економічний. Тобто, буржуазна держава як спільнота власників часток держави утворила і новий тип нації, нову якість. Звісно, залишається у вигляді рудимента й етнічне забарвлення (на якому і паразитує етнічний націоналізм), але економічний клей домінує (це ж правила співіснування).
.
Звідси в багатонаціональній державі нація одна, об'єднана економічними (як слідство політичними) інтересами.
Takozh _ 25.06.2014 07:58
IP: 176.8.134.---
Mike_Kharkov:
Радянськість, скоріше не стілець, а пута. Коли рабство відмінили, чи кріпаччину, не всі відразу сприймали. Таж Америка "нянчилась" чи не сто років з роялістами, але до Англії назад не припала.
Росія зробила декілька кроків (Молдова, Чечня, Грузія), які змініють реальність для її сусідів і назавжди травмують націю. Те саме багато років робили з Україною, щоб тепер грати на "донбас"-"бандерівці". Це виклик українцям. Але Росія і сама має дуже сумнівну історію, ще більш травматичну на розрив. До першої поразки. Тому Путіну так важливо зберігати обличчя, або йти.
Штірліц би вже засилав пастора Шлага.
Takozh _ 25.06.2014 07:28
IP: 176.8.134.---
Mike_Kharkov:
Вода корисна, якщо не примушувати пити цеберками.
С.Грофф написав свою книгу після випробування ЛСД в пошуках універсального солдата, доречі.
Американці завжди вкажуть, якого вони походження, але ніколи не сплутають чиї вони громадяни. Нації не вічні, вони народжуються і вмирають, якщо не можуть на якомусь щабелі сприйняти нові умови, переродитись і йти далі. Нації переживають відповідні історичні умови, бо матеріалом є люди. Держава творить політику від імені народу в інтересах нації. В багатонаціональній державі інтереси деколькох націй співпадають.
Полукровка – Пушкін А.С., дуже голосно заявив, якої він нації, щоб ніхто сумніву не мав (бо з національністю не склалося), і всі почули. Для особливо прискіпливих він так і залишився "Обєзяною", бо вони самі були ущербні расисти.
Mike_Kharkov _ 24.06.2014 16:15
IP: 94.179.5.---
Takozh:
Mike_Kharkov:
До мулатів можуть звертатись і чорні, і білі, і мулати – всі пращури.
Тобто, держава не повинна примушувати полукровок? але ж ми, українці, усі переважно змішані.
Російськомовні в Україні яскравий приклад повернення до джерел...а совєтських не залишилось, бо національності такої нема, створена була штучно.

"Джерела" більшості – не далі дитинства, це інерція, повернення у звичний світ. А опор ініціьований саме націоналізмом, який нічого нового не дає, а старе намагається забрати, тобто, вибиває стілець.
Щодо національності, досвід США вказує, що є. Громадянин штатів є часткою американської нації. Спробуйте поагітувати за повернення "до джерел" індіанців, іспанців, мексіканців... біля білого дому, наголошуюючи на збагачування особистості таким чином:) та згадайте досвід Югославії.
Takozh _ 24.06.2014 11:38
IP: 176.8.134.---
Mike_Kharkov:
До мулатів можуть звертатись і чорні, і білі, і мулати – всі пращури. Мова не йшла про фільтрацію. Тільки про ідентифікацію, яка є вільним надбанням особистості. Нація має спільний досвід, який визнає своїм надбанням, до якого повертається і отримує додатковий імпульс, пасионарність. Російськомовні в Україні яскравий приклад повернення до джерел. Примус до "русского міра" (маніпуляція) подіяв, як каталізатор до пошуку самоідентифікації, залишились українці, росіяни, а совєтських не залишилось, бо національності такої нема, створена була штучно. Радянські завжди боролись з націоналізмом, бо він заважав всіх уніфікувати до гвинтика, збагачував особистість, завжди це залишається з людиною, в крові. Зовсім відкинути не могли, тому зводили до плакатного шаблону, та всеодно нації відродились, а союз впав. "Русскій мір" грандіозна помилка, яка сколихнула Росію, тепер вони істерично шукають виходу для цієї енергії, бо коріння їх не у другій світовій, як Дугіну здавалось.
Mike_Kharkov _ 24.06.2014 10:18
IP: 94.179.5.---
Takozh:
Головна цінність – людина, не буває без ознак.
Повторюю питання:
- Наприклад, мулатам слід звертатися до чорних пращурів чи до білих?:).
.
"Не самі ознаки, тільки маніпуляція ними є злочинною." – ось з цим погоджуюся, і тому я проти генетичної чи етнічної фільтрації, тим більше коли це подається під соусом "Нація п'є із свого джерела добровільно, повертається до своєї води за потребою", що вочевідь і є маніпуляцією, яка примушує "пити" з одного джерела й не пити з іншого:)
Vitaliy Seadog _ 23.06.2014 23:14
IP: 93.79.205.---
Oleg Melnikov:
пан Дацюк говорит что к войне с валенковой федерацией нужно привлекать остальной мир,включая в первую очередь Европу,акции с газопроводами хороший пример,что бы не отсиживались у себя в Гамбургах,а включались в войну против самой невменяемой страны на континенте.Гуртом и московского таракана давить легче,тем-более ватники никогда воевать не умели,во всех войнах брали поголовьем своего стада.
Oleg Melnikov _ 23.06.2014 22:04
IP: 178.94.172.---
Я начинаю думать, что Люся Янукович была недалека от истины с наколотыми апельсинами.

Автор пишет, что 1) "Без дієвих і ефективних санкцій світу проти Росії цю війну Україні не виграти" и, видимо, чтобы спонукнуть Европу к этим санкциям, предлагает осуществлять 2) "планомірне і багаторазове знищення газопроводів на території Росії", которые эту самую Европу снабжают газом.

По-моему, без влияния веществ столь хитрый план в голову никому не придет. А там же еще и массированная атака на российские ВС предлагается – то есть всеми оставшимися десятью боевыми вертолетами.

Так что же курит пан Дацюк?
Takozh _ 23.06.2014 22:00
IP: 176.8.134.---
Mike_Kharkov:
Ні, містика суті питання не змінює – або ми беремо у головну цінность саму людину (права, життя...), або якусь її ознаку (етнічну, класову, ідеологічну...). Усі ідеології другого штибу потенційно злочинні, бо дозволяють знищити хоч все людство в ім'я своєї головної цінності.
Тим кінець 20ст.-21 ст. і відрізняється від інших, що людство починає нарешті це розуміти.
Ісус духовний син Отця, але нам розповідають про його рід до 12-го коліна:)
Головна цінність – людина, не буває без ознак. Не самі ознаки, тільки маніпуляція ними є злочинною. Претензія на визначальну роль провідника цінностей, месію, містить загрозу: "Не створи собі кумира". Ще з Біблії людство застерігають від лжепророків.
Їсти, пити, розмножуватись – суть питання, яке не змінює містика. Все інше – верогідне наближення до розуміння непізнаваного, тобто та сама містика.
Людство на "Аль Джазіра" не гірше від людства на "Эхо Москвы". Росіяни надають перевагу "Росія 24", чому?
Mike_Kharkov _ 23.06.2014 20:11
IP: 37.229.161.---
Takozh:
Кровна спорідненість і є духовною, бо містить переживання і досвід пращурів, які безпосередньо передаються, як досвід у родині, формують маля в безумовному просторі.
Яких пращурів, кровних чи духовних?:)
Наприклад, мулатам слід звертатися до чорних пращурів чи до білих?:)
.
Ні, містика суті питання не змінює – або ми беремо у головну цінность саму людину (права, життя...), або якусь її ознаку (етнічну, класову, ідеологічну...). Усі ідеології другого штибу потенційно злочинні, бо дозволяють знищити хоч все людство в ім'я своєї головної цінності.
Тим кінець 20ст.-21 ст. і відрізняється від інших, що людство починає нарешті це розуміти.
Vitaliy Seadog _ 23.06.2014 14:02
IP: 93.79.205.---
А 2-3 млн это что мало,в процентном отношении за Януковича голосовало более 90% Донбасса,а теперь вопрос-нормальный человек проголосут за дважды судимого урку,который два слова связать не может,все знали что голосуют за криминалитет и шли и голосовали,значит сами такие-же,с уголовно-советской системой ценностей.Так зачем они нужны в составе Украины?Что бы растлевали остальную страну?А когда они поедут в Европу без виз-это будет позор для всей страны.Титушки в Европе.Этот регион нужен только олигархам с его доисторической промышленностью и рабами,больше никому.
Котенко Андрей _ 23.06.2014 08:53
IP: 95.158.48.---
Vitaliy Seadog:
Семь миллионов это всего. Отнимите детей до 18 и процентов 40-50 не ходивших на выборы. И получится два- три максимум.
Vitaliy Seadog _ 23.06.2014 03:19
IP: 93.79.205.---
Аня Дилевская:
что вы мне ссылк копируете?голосовали повально 91 % за Януковича,причем не останавливало что он зечара,ездили титушками в Киев,росиян встречали с белыми флагами-радостно,а теперь,типа это не мы,вот вам ссылка,что за бред.Я думаю что за зэка может голосовать именно ЛЮМПЕН,не 35 млн за Януковича,как вы написали (хоть вики откройте-перед тем как нажимать "додати коментар") а 8 млн в первом туре и 12 млн во втором и сколько там вашего Донбасса население 7 млн-вот и считайте кто выбрал это чмо и зачем такой быдло-элыктарат вперся Украине,а тем более Европу пугать,когда визы отменят-это будет позор.
Takozh _ 23.06.2014 02:37
IP: 176.8.134.---
Теоретично, в часі існує ВЕСЬ досвід людства, потрібно "підключитись" до необхідного потоку і він буде підживлювати потреби.
Нація занурюється у минулий історичний досвід, наприклад, героїчної перемоги. Переродження фашистів у аріїв, більшовиків у комунарів і т.д. вже було. Справа в тім, що насиллям є примусовий характер такого експерименту над масовою свідомістю. "Ребірфінг" не кожному потрібен. Нація п'є із свого джерела добровільно, повертається до своєї води за потребою, черпає з витоків і перероджується, оновлюється на новому сучасному рівні.
З каламутних витоків фундаменталізму гібридні гобліни без національної ознаки. Жахливо, що росіяни погоджуються визнавати їх за своїх.
Takozh _ 23.06.2014 01:25
IP: 176.8.134.---
Mike_Kharkov:
Ребёфинг (от англ. rebirfing – "возрождение", "духовное воскресение")
Кровна спорідненість і є духовною, бо містить переживання і досвід пращурів, які безпосередньо передаються, як досвід у родині, формують маля в безумовному просторі.
Щоб зрозуміти, чим займається Дугін, гугліть "Анавербе". Там знайдеться все, від хрестів, зірок, орлів до однієї мови. Потім додайте Станіслава Гроффа "За пределами мозга". Там у другій матриці будуть візерунки з вишиванок, у третій матриці народні казки, а в четвертій часовий перенос за бажанням у весну.
Свобода слова528 Україна та Європа792 Корупція823 Річниця Майдану65 Уряд реформ244
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте