Сергій Дацюк Філософ

ЩЕ БІЛЬШ ЖОРСТКА СТРАТЕГІЯ ПЕРЕМОГИ УКРАЇНИ У ВІЙНІ

28 серпня 2014, 11:52

Україна мабуть буде остання країна в світі, яка офіційно визнає, що між нею та Росією іде війна.

Бо у нас вибори і війна. І нам потрібно вибрати – війна чи вибори. Народ має обрати війну, бо війна обрала народ.

За можливість переобрати Президента України наша країна віддала Крим Росії. Виявилося, що за Конституцією неможливо вести вибори під час війни. Тепер за переобрання Парламенту потрібно буде віддати Росії східні області України.

Може все-таки дешевше буде змінити Конституцію?

Чи може дешевше буде ввести в країні пряме президентське правління? Навіть у неконституційний спосіб?

Так це авторитаризм. Так це диктатура. Але війна це і є процес авторитарний. Неможливо демократичній країні вести війну з авторитарною країною – час прийняття рішень під час війни в демократичній країні на порядок більший, ніж в країні авторитарній.

Завдяки українському демократичному хаосу ми несемо немалі військові втрати. А будемо нести ще більші втрати.

Саме відмова українською владою від реалізації запропонованих в статті "Стратегія перемоги України у війні з Росією" 4-ох стратегій (можливо за винятком останньої, 4-ої) призвела до великих втрат.

Не можна було дозволяти Росії безкарно обстрілювати нашу територію і наших військових з-за кордону.

Це Україна мала перенести війну на територію Росії, а не дозволяти Росії почати широкомасштабне вторгнення на нашу територію.

Ми втратили два місяці. Ми втратили стратегічну ініціативу.

Тепер ми будемо вести війну в набагато гірших умовах, ніж могли б.

Саме тому стратегія перемоги має бути ще більш жорсткішою.

Найголовніша мета всіх стратегій російсько-української війни – перетворити росіян на противників путінської війни, на прибічників українського народу. Тільки коли війна прийде на територію Росії, росіяни змінять своє ставлення до війни. Допоки війна йде десь далеко, російські ЗМІ продовжуватимуть про неї брехати.

На обстріли російських військ з-за кордону по наших військах потрібно відповідати і знищувати позиції обстрілу. Жодну колону російського озброєння не пропускати на територію України, всі такі колони підлягають знищенню. Всі наступні так звані гуманітарні конвої Росії розглядати як підтримку терористів на території України і знищувати.

Оборонна війна для України це поразка. Обороняти Схід України потрібно. Але разом з тим потрібно вести війну на території Росії. Це важко. На це ресурсів обмаль. Але це єдиний спосіб перевести війну у публічну площину в Росії. Це єдиний спосіб виграти війну.

Численні українські диверсійні групи на території Росії не мають воювати з мирним населенням. Диверсії мають бути проти об'єктів інфраструктур на території Росії – ось їх мета. Диверсії мають стати численними і масштабними – такими, щоб їх не можна було приховати.

Забудьте про мир. Тепер мир можливий лише як капітуляція України на умовах Росії. Якщо ми хочемо миру, то маємо віддати Новоросію, а потім Київ, а потім і решту України.

Внутрішня політика теж має стати більш жорсткою.

Потрібна повна мобілізація ресурсів країни, повна мілітаризація країни. Видати зброю в країні потрібно всім, хто може захищати країну. Ми маємо готуватися до тривалої партизанської війни проти загарбника.

Кадрова політика щодо військових має стати більш динамічною. Потрібно забезпечити ефективне висування талановитих командирів та полководців.

Зрадників і дезертирів потрібно карати за законами військового часу. Всі активи бізнесменів, що підтримують сепаратизм, потрібно негайно арештувати і спрямувати на фінансування збройних сил України.

Війна це дуже жорстка і неприємна річ. Зволікання з жорсткими рішенням невідворотно веде Україну до катастрофи. Нам потрібна перемога.

Водночас риторика України у зовнішній політиці теж має стати більш жорсткою. Лише ті, хто готовий підтримати Україну, є її союзниками. На решту країн часу витрачати не потрібно.

Потрібно перейти до жорсткої обструкції Німеччини і Франції, допоки вони не змінять свою позицію.

Україна має заявити свою міжнародну позицію – ми воюємо з Росією. Будь-які спроби інших країн "враховувати інтереси" Росії в такій ситуації мають розглядатися як ворожі дії щодо України.

Жорстка стратегія. Жорсткі рішення. Ніяких зволікань і довгих нарад.

Ми маємо воювати і перемагати.

Коментарі — 52
homo _ 07.10.2014 18:42
IP: 178.93.108.---
Глас вопиющего в Украине. А мы опять пойдем играться в выборы. Уже весной скажем, что не тех выбрали
Юрій Шеляженко _ 29.08.2014 11:23
IP: 93.74.62.---
Дацюку не дають спати лаври Платона, а от Дугін взагалі натягнув маску Гадеса. Горе філософам, які оспівують диктатуру: вони вбивають свою професію, бо тирани не терплять дискусій.
Takozh _ 29.08.2014 09:54
IP: 176.8.134.---
В пана Сергія такий стиль, він завжди все доводить до крайнощів, щоб опоненти мали змогу обрати щось більш середнє:)
Треба налагоджувати керованість. З самого простого, наприклад "всім вийти та отримать". І подивитись, як виконується, скільки і кого, де просідає. Потім наступний крок.
Військова диктатура, головнокомандувач – це тільки назва, механізму нема. Треба більш вдало оперувати тим, що маємо. Можливо, цей ресурс не гірший, а кращий. Треба саме його задіювати, а не сумувати за старим.
-Vesna- _ 29.08.2014 09:17
IP: 93.75.117.---
Elena Zhmariova:
Тактические цели войны – создание ситуации, ПРИ КОТОРОЙ МОЖНО УНИЧТОЖИТЬ АРМИЮ ПРОТИВНИКА ЛИБО СДЕЛАТЬ ЕЕ НЕБОЕСПОСОБНОЙ.

Эта цель стояла перед руководством АТО до вчерашнего дня.

И ЕЖУ ПОНЯТНО, ЧТО ЦЕЛЬ ВОЙНЫ ДОЛЖНА ИЗМЕНИТЬСЯ,
ИБО УНИЧТОЖЕНИЕ РОССИЙСКОЙ АРМИИ – НЕРЕАЛЬНО.

Хватит фантазировать!

Ясно, что новой целью будет с одной стороны, максимальное уничтожение живой силы российской армии, с другой – мобилизация внешних союзников Украины.

Придется пытаться выиграть войну БЕЗ УНИЧТОЖЕНИЯ АРМИИ ПРОТИВНИКА И БЕЗ ЕГО КАПИТУЛЯЦИИ.
Как это не прискорбно... но – единственно, что может остановить Путина – это тысячи гробов его солдат. Никакие не санкции. Т.е. не внешнее давление. А вот это – недоделанное павлинье низкорослого замухрышки, что корчит из себя альфа-самца. Боязнь разочаровать своих подданных – ибо только через их восприятие он понимает свою цену. Истый маргинал.
Сергій Бей-Безпалько _ 29.08.2014 01:15
IP: 93.73.27.---
Elena Zhmariova:
Тактические цели войны – создание ситуации, ПРИ КОТОРОЙ МОЖНО УНИЧТОЖИТЬ АРМИЮ ПРОТИВНИКА ЛИБО СДЕЛАТЬ ЕЕ НЕБОЕСПОСОБНОЙ.

Эта цель стояла перед руководством АТО до вчерашнего дня.

И ЕЖУ ПОНЯТНО, ЧТО ЦЕЛЬ ВОЙНЫ ДОЛЖНА ИЗМЕНИТЬСЯ,
ИБО УНИЧТОЖЕНИЕ РОССИЙСКОЙ АРМИИ – НЕРЕАЛЬНО.

Хватит фантазировать!

Ясно, что новой целью будет с одной стороны, максимальное уничтожение живой силы российской армии, с другой – мобилизация внешних союзников Украины.

Придется пытаться выиграть войну БЕЗ УНИЧТОЖЕНИЯ АРМИИ ПРОТИВНИКА И БЕЗ ЕГО КАПИТУЛЯЦИИ.
Необходимо уничтожить армию противника, ВТОРГШУЮСЯ на украинскую территорию, и нанести России НЕДОПУСТИМЫЕ потери, чтобы пропало желание посылать сюда новых солдат вместо убитых.
Олег Кореневский _ 29.08.2014 00:51
IP: 91.207.67.---
Іван Мазепа:
Минуло 3 місяці головнокомандувача. І що?
Нічого не зроблено для обороноздатності України.
Російську агресію вдавалось стримувати тільки завдяки героїзму голих, босих, голодних і безбройних добровольців.
А мудрі люди говорили з першогодня російської агресії, що срання бздінням не збудеш. Що потрібно вкинути максимальний ресурс щоб придушити ту заразу в зародку.
А що маємо зараз?
Зруйновані міста і села, зруйнована інфрастуктура Донбасу, тисячі загиблих, десятки тисяч ранених і пряму агресію орди.Хто за це все відповість?

Чи не пора перейти від слів (дипломатії) до діла – оборони країни як того вимагає ситуація?
Все для оборони! Все для перемоги!
Президенте, дій, або іди!
100%
Олег Кореневский _ 29.08.2014 00:50
IP: 91.207.67.---
Baruh Weisemann:
Вы ничего не понимаете! Гениальный План пЄрзидента Парашенка заключается в том, чтобы заманить врага в Карпаты и там разгромить внезапным контрнаступлением!
Поддерживаю. Просто и с Говерлы. Бац!
Elena Zhmariova _ 28.08.2014 22:49
IP: 188.163.88.---
Тактические цели войны – создание ситуации, ПРИ КОТОРОЙ МОЖНО УНИЧТОЖИТЬ АРМИЮ ПРОТИВНИКА ЛИБО СДЕЛАТЬ ЕЕ НЕБОЕСПОСОБНОЙ.

Эта цель стояла перед руководством АТО до вчерашнего дня.

И ЕЖУ ПОНЯТНО, ЧТО ЦЕЛЬ ВОЙНЫ ДОЛЖНА ИЗМЕНИТЬСЯ,
ИБО УНИЧТОЖЕНИЕ РОССИЙСКОЙ АРМИИ – НЕРЕАЛЬНО.

Хватит фантазировать!

Ясно, что новой целью будет с одной стороны, максимальное уничтожение живой силы российской армии, с другой – мобилизация внешних союзников Украины.

Придется пытаться выиграть войну БЕЗ УНИЧТОЖЕНИЯ АРМИИ ПРОТИВНИКА И БЕЗ ЕГО КАПИТУЛЯЦИИ.
Анатолій Чипенко _ 28.08.2014 21:57
IP: 78.111.186.---
Абсолютно погоджуюсь з автором. Інтереси Росії – лише в оволодінні територією України (60 відсотків світового чорнозему) і підкоренні нашого працелюбного народу (дешева робоча сила). Але вибори все ж потрібно зробити – для очищення складу Верховної Ради від осіб, які мають провину перед народом України за підтримку імперських планів Росії і терористів, чи інші злочини.
Бессарабов Олег _ 28.08.2014 21:37
IP: 37.55.49.---
важко заперечити. А президент скоріше за все просто трус.
Миколай Паращак _ 28.08.2014 20:43
IP: 194.145.217.---
Як філософ, пан Сергій мені дуже подобається. Але в даній статті не з усім можна погодитись. По-перше -- обструкція Заходу... Це несерйозно. По-друге -- перевести війну на територію Росії -- дуже ж вже нагадує "мєчти" Йосіфа Віссаріоновича...
Анатолій Півненко _ 28.08.2014 19:58
IP: 178.94.254.---
Так, на вiйнi мае бути як на вiйнi. Усiлякi так званi економiчнi стосунки мають бути припиненi, кордони закритi, залiзний транспорт зупинений – поки шизофренiк Путлер-Х**ЛО при владi
Mike_Kharkov _ 28.08.2014 17:04
IP: 178.92.77.---
Кажучи "Україна", що автор має на увазі, владу чи решту людей?
Кому, власне, "портібно"?
Якщо розглядати тільки російський слід війни, то можна казати, що "Україна" =влада+народ, бо зовнішня агресія об'єднує.
А якщо взяти до уваги внутрішні причини війни, та неросійські зовнішні? чи можна спрогнозувати наслідки тих чи інших своїх дій? тим більше, що невідомо яка пружина війни сильніша, нема такого аналізу. Тут влада та народ у більш складних стосунках.
То Бандері у вигнанні було просто писати, що хай поляже півнароду, але інша половина буде вільна, там йшлося про політичну владу ОУН (б), а свобода розумілася як їх влада. А зараз? теж комусь так потрібна влада?
зекагеть _ 28.08.2014 17:03
IP: 94.248.46.---
Як воювати в умовах військового стану, якщо головнокомандувач є зрадником???
naukova _ 28.08.2014 15:02
IP: 74.125.183.---
Do adminu UP:Usi moi peredbachennia- zdijsnylysia.A vy-zaboronena leksyka,obrazy v storonu agresora i.t.d.
A vy jak xochete 'rybku z'isty i ne...sisty'?
Xto,vzagali,stoitj za cieju gazetoju?Tak vygliydaje-ti z sami zradnyky.
Ku-ku _ 28.08.2014 14:46
IP: 78.111.186.---
Потрібно, потрібно, потрібно... Автор такий розумний – сказав потрібно, а як робити це "потрібно" – то вже "незначущі" подробиці. Шановний автор, усі роки незалежності українська армія знищувалась, а інші силові структури деградували та криміналізувались. А росіяни за Путіна, навпаки, готувалися до війни. Ви що, хочете закидати ворога трупами? Та ви його цим і не налякаєте, – він саме цього й очікує. Ви отут базікаєте, то може краще на передову – груддю на кулемет?

Про диверсії на території Росії – то вже справжня провокація. Якщо у Росії буде привід для неприхованої військової агресії у якості відповіді, то вона не зупиниться навіть перед застосуванням тактичної ядерної зброї. Вам цього потрібно, пане провокатор?
Такі як ви можуть тільки базікати та провокувати. Якби вам дали у руки владу, то ви б миттєво привели країну до катастрофи.
Yevgen Naum _ 28.08.2014 14:35
IP: 37.54.238.---
Yevhen18:
"Численні українські диверсійні групи на території Росії не мають воювати з мирним населенням. Диверсії мають бути проти об'єктів інфраструктур на території Росії – ось їх мета. Диверсії мають стати численними і масштабними – такими, щоб їх не можна було приховати."
Абсолютно правильно – 10000 диверсантов стоят миллионной армии. При этом Украина должна всячески отрицать свою причастность к этому, мол это дело рук российких повстанцев. А если серйозно, то надо срочно профинансировать завершающий этап разработки магнитно-волнового оружия, которое укр. ученые разработали на голом энтузиазме. Это позволит за 1 час вывести из строя на территории Раши все электронное оборудование, в т.ч. стратегический ракетный и противоракетный потенциал, систем связи и телекоммуникации. Останутся у Рашки только танки без электроники и автоматы. Даже Град и Ураган имеют электроные компоненты.
Підтримую!
Yevhen18 _ 28.08.2014 14:24
IP: 176.57.50.---
"Численні українські диверсійні групи на території Росії не мають воювати з мирним населенням. Диверсії мають бути проти об'єктів інфраструктур на території Росії – ось їх мета. Диверсії мають стати численними і масштабними – такими, щоб їх не можна було приховати."
Абсолютно правильно – 10000 диверсантов стоят миллионной армии. При этом Украина должна всячески отрицать свою причастность к этому, мол это дело рук российких повстанцев. А если серйозно, то надо срочно профинансировать завершающий этап разработки магнитно-волнового оружия, которое укр. ученые разработали на голом энтузиазме. Это позволит за 1 час вывести из строя на территории Раши все электронное оборудование, в т.ч. стратегический ракетный и противоракетный потенциал, систем связи и телекоммуникации. Останутся у Рашки только танки без электроники и автоматы. Даже Град и Ураган имеют электроные компоненты.
Володимир Верещак _ 28.08.2014 14:13
IP: 91.124.66.---
Було б непогано гахнути пару раз по парламенту з танку. Поставити крапку. Нові вибори – після перемоги.
Іван Мазепа _ 28.08.2014 13:32
IP: 37.52.68.---
Минуло 3 місяці головнокомандувача. І що?
Нічого не зроблено для обороноздатності України.
Російську агресію вдавалось стримувати тільки завдяки героїзму голих, босих, голодних і безбройних добровольців.
А мудрі люди говорили з першогодня російської агресії, що срання бздінням не збудеш. Що потрібно вкинути максимальний ресурс щоб придушити ту заразу в зародку.
А що маємо зараз?
Зруйновані міста і села, зруйнована інфрастуктура Донбасу, тисячі загиблих, десятки тисяч ранених і пряму агресію орди.Хто за це все відповість?

Чи не пора перейти від слів (дипломатії) до діла – оборони країни як того вимагає ситуація?
Все для оборони! Все для перемоги!
Президенте, дій, або іди!
Александр Гальченко _ 28.08.2014 13:17
IP: 93.75.8.---
Примите Патриотический Акт! hvylya. org/analytics/politics/plan-mobilizatsii-ukrainyi-kak-ustoyat-v-voyne-s-rossiey.html
Baruh Weisemann _ 28.08.2014 13:12
IP: 109.251.191.---
Вы ничего не понимаете! Гениальный План пЄрзидента Парашенка заключается в том, чтобы заманить врага в Карпаты и там разгромить внезапным контрнаступлением!
Pavel Lukyanchuk _ 28.08.2014 13:11
IP: 46.219.242.---
1. Разрыв дипломатических отношений с РФ и признание фактического состояния войны.

2. Предоставление Президенту – Верховному Главнокомандующему права издавать Указы, имеющие временную силу Закона – на период до окончания войны (и тем нивелировать продажную Раду).

3. Интернирование всех граждан РФ, находящихся на территории Украины с последующей депортацией их в Россию (если Россия не принимает – разместить в лагерях для интернированных).

4. Перевод экономики на военное положение с мобилизацией всех стратегических предприятий (энергетика, транспорт, связь, металлургия) – с введением внешнего управления на период войны – тем самым забрав все это из рук Ахметова, российских компаний и прочих.

5. Запрет каких-либо торговых и иных экономических отношений с РФ и оккупированными ею территориями.

6. И, естественно, мобилизация всеобщая – как непосредственно в ряды вооруженных сил, так и на предприятия оборонного значения.

Как-то так.
Katerynoslav _ 28.08.2014 13:06
IP: 212.3.96.---
Пан фільозоф сподівається відсидітися в спецбункері для войовничих фільозофів?
Serhij Shinkaruk _ 28.08.2014 13:06
IP: 31.144.186.---
Готуймося, люде добре. Шмарки в сторону...
Мовне питання159 Aтака Путіна988 Україна та Європа760 Уряд реформ219 Євро-2012111
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте