Сергій Дацюк Філософ

УНИКНУТИ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ВІЙНИ

29 січня 2016, 11:00

Вчора був особливий день – виник експертний консенсус з приводу долі "Мінських домовленостей" і кришталева ясність серед експертів щодо тієї небезпеки, що нависла над Україною.

Цілий ряд текстів експертів в Інтернет (1, 2, 3) щодо "Мінських домовленостей", а також круглий стіл "Мінські домовленості": шлях вирішення конфлікту чи рецепт катастрофи?" дозволяють зробити загальний висновок – "Мінський процес" зазнав краху, і тепер питання тільки в тому, як скоро це зрозуміє Президент і Парламент (див. Відозву експертів).

Саме згаданий круглий стіл дозволяє коротко визначити, що таке "Мінські домовленості" по своїй суті і які проблеми для України вони принесли.

"Мінські домовленості" (а не "Мінські угоди") так правильніше називати тому, що вони від самого початку до сьогоднішнього дня залишаються поза державним правом та поза міжнародним правом. "Мінські домовленості" не зафіксовані документально правовим чином (на протоколі, меморандумі та комплексі заходів просто нема підписів перших осіб держав, вони не ратифіковані парламентом жодної країни, представники держав та квазідержавних утворень на переговорах не є уповноваженими за якоюсь нормою права, а щоб хоч якось відповідати нормам міжнародного права, ці домовленості мали би торкатись війни, але ні Росія, ні Україна не визнають війни між собою). Від перших осіб заявлено тільки Декларацію, де три Президенти та Канцлер говорять, що вони всього лишень підтримують Комплекс заходів з імплементації Мінських домовленостей, де саме і є вимога про зміну української Конституції (але в реальності підписів нема і під Декларацією). Голосування ж в Раді Безпеки ООН "Мінських домовленостей", продавлене Росією, надає цим угодам найвищого міжнародного статусу, але знову ж таки не покладає ані державну, ані персональну відповідальність за їх виконання НІ НА КОГО.

Отже фіксуємо скандальний факт – домовленості поза нормами національного та міжнародного права реально диктують, яким має бути зміст української Конституції. І якщо раптом станеться катастрофа, то всі перші особи процесу включно з українським Президентом заявлять – ми підписали абстрактну декларацію, а вимоги щодо тексту Конституції ми не підписували Це кричущий скандал загальносвітового рівня. Це міжнародна авантюра, за яку за всіма міжнародними нормами мають понести покарання всі учасники цих домовленостей.

Давайте проаналізуємо "Мінські домовленості". Тут я скористаюся аналітикою експертів, яка була презентована на згаданому круглому столі.

1. "Мінські домовленості" розірвали зв'язок між Кримом і Донбасом, тобто Україна погодилася розглядати окупацію тільки частини своєї території, вивівши розмову про Крим за межі міжнародного обговорення в Мінську. Це призвело до того, що тепер зняття санкцій щодо Росії пов'язується в ЄС здебільшого лише з виконанням "Мінських домовленостей". Крим Європа все частіше готова забути (в цьому напрямку працює Росія).

2. "Мінські домовленості" зробили з Росії миротворця-посередника, а не ворога. Росія нібито примушує Україну до миру, вона отримує всі моральні переваги у цьому процесі плюс відвертає увагу міжнародної спільноти від Криму.

3. "Мінські домовленості" зробили так звані ДНР та ЛНР не просто стороною переговорів – вони дали змогу терористам (так вони називаються Україною) диктувати зміст Конституції для країни, в громадян якої вони стріляють. Цей абсурд – стріляти і диктувати зміни до Конституції – українська влада нібито не помічає.

4. "Мінські домовленості" дозволили Росії переконати ЄС та світ – в Україні таки дійсно йде громадянська війна. Адже Україна не оголосила військового стану на театрі військових дій, а АТО втратило будь-який сенс в правовому полі.

5. "Мінські домовленості" заклали початкові умови для розпаду України. Якщо особливий статус Донбасу буде зафіксовано в Конституції, цей статус буде нелегко змінити, бо він – результат міжнародних домовленостей.

6. "Мінські домовленості" не фіксують чітко спосіб прийняття Конституції на референдумі в Україні. "Мінські домовленості" не мають чіткого правового статусу за способом делегування представників, за способом підписів документів, за відсутністю ратифікації в парламенті хоч якої-небудь країни. "Мінські домовленості" є порушенням всіх відомих демократичних норм на користь таємної дипломатії. За "Мінські домовленості" неможливо спитати ні Росію, ні Францію, ні Німеччину, бо вони ні за що, крім Декларації, там не відповідають.

7. "Мінські домовленості" не принесли Україні миру, і жоден пункт їх досі не виконано ні Росією, ні так званими ДНР-ЛНР.

Давайте подивимось на те, як імплементуються ці домовленості про зміну Конституції в Україні.

1. Вимоги до змісту Конституції диктують представники Росії.

2. Вимоги до змісту Конституції диктують представники так званих ДНР-ЛНР.

3. Зміни до Конституції підтримують Франція та Німеччина.

4. Президент України вже двічі пропонував зміни до Конституції на вимогу Росії, ДНР-ЛНР, Франції та Німеччини.

5. Парламент України вже двічі умивав руки в конституційному процесі, саботував розробку закону про Конституанту та грався в гру продовження конституційного процесу через запит до Конституційного суду про терміни прийняття Конституції на тій чи іншій сесії.

І кожного разу, коли зміни до української Конституції нам диктували Росія та так звані ДНР-ЛНР, Президент України їх ініціював, а Парламент України умивав руки, був тільки єдиний міжнародний суб'єкт, який в принципі не мав впливу на зміст Конституції, – українська громада.

Чому Франція і Німеччина мають вплив на зміст української Конституції? Тому що вони нам платять. Чому Росія має вплив на зміст української Конституції? Тому що вона почала проти нас війну. Чому так звані ДНР-ЛНР мають вплив на зміст української Конституції? Тому що вони в нас стріляють на цій війні. Чому українська громада не має впливу на зміст української Конституції? Тому що вона не контролює свої податки в бюджет і тому що вона поки що утримується від того, щоб стріляти в українську владу.

Як українській громаді отримати вплив на зміст Конституції? Очевидно почати жорстко контролювати свої податки буде недостатньо – процес довгий і непевний. На своєму фінансовому полі влада швидко переграє громаду.

Отже українська громада швидко доходить до іншого висновку – раз на зміст Конституції можуть впливати лише ті, хто платять та стріляють, то може і собі теж почати стріляти.

Тому висновок дуже простий – "Мінський процес" веде Україну до громадянської війни. Навіть якщо умови "Мінських домовленостей" будуть повністю виконані, українська громада не погодиться на дві обставини: 1) особливий статус Донбасу; 2) явну втрату конституційного суверенітету, за якої текст української Конституції став не результатом всенародного обговорення та референдуму з прийняття, а предметом торгу через таємну дипломатію і зрештою наслідком диктату Росії та ЄС.

Виконання "Мінських домовленостей" = громадянська війна в Україні.

Якщо в найближчий тиждень-два Україна не виходить з "Мінського процесу", в країні починаються необоротні процеси громадянської війни та регіонального розпаду. План Путіна під назвою "Мінський процес" спрацює, українська революція зазнає поразки.

З весни 2014-го року Україна жодного разу не була в такій небезпеці. Ні Іловайськ, ні Дебальцеве не були настільки небезпечними, як нинішня ситуація.

"Мінські домовленості" розкололи українську громаду. І винуватець цього розколу – Президент України, який зваблював українців швидким миром, брехав про можливість швидкого повернення втрачених територій, маніпулював Парламентом, принципово відмовився від участі української громади в конституційному процесі.

Президент не чув і не чує переконань, вмовлянь і попереджень щодо фатальної помилки "Мінських домовленостей" і щодо неприйнятності змісту і способу прийняття Конституції для української громади. Він продовжує бути слугою олігархів і робити все задля олігархічних інтересів, а не для української громади.

Жарти і політичні ігри закінчилися. Ми напередодні громадянської війни в Україні.

Є лише три варіанти виходу з нинішньої ситуації: 1) Радикальні кроки Президента щодо виходу з "Мінського процесу" шляхом публічної заяви і одночасного запуску Конституанти під жорстким тиском громади; 2) Імпічмент Президента або зміщення Президента під тиском громади в разі обструкції Парламенту щодо імпічменту з одночасним послідовним планом перевиборів Парламенту; 3) громадянська війна в Україні, після якої Україна перестане існувати як єдина країна.

Якщо у нинішньої влади немає альтернативи "Мінському процесу", то у громади є альтернатива для нинішньої влади.

Коментарі — 241
Александр 1 _ 09.02.2016 19:28
IP: 188.163.12.---
У двох словах суть статті: інтереси олігархів і народу співпадають лише на 30%. Тому робиться, типу, науковий висновок: "... у нинішньої України майбутнього нема, громадянська війна невідворотна, країна буде фрагментуватися далі".
Нагадаю попередній "науковий прогноз" цього ж автора, зроблений рівно два тижня тому: "Якщо в найближчий тиждень-два Україна не виходить з "Мінського процесу", в країні починаються необоротні процеси громадянської війни та регіонального розпаду".

Чи то автор далекій від науки. Чи то "на все воля Божа". Але, здається, не треба каркати в сує, щоб не накаркати.
Броніслав Станько _ 01.02.2016 17:02
IP: 213.5.193.---
Тимошенко Путіна могла скасувати ще ПОЗАминулого року.
В 2014-му.
Яко вош до нігтя...
boh _ 01.02.2016 16:22
IP: 194.44.142.---
Затягнули війну, щоб красти на воєнних постачаннях? І що отримали (крім купки грошей, звичайно)? Коли ми виберемо у владу людей, які можуть мислити довгостроковими перспективами? Наприклад, як багато грошей може принести багата, процвітаюча держава з багаточисельним середнім класом? Зрозуміло, що набагато більше, ніж бідна, вимираюча від грипу (смішно сказати) територія...
Олександр Краснобаєв _ 01.02.2016 14:07
IP: 104.197.248.---
Згоден на 100%.
Владимир Беспалов _ 01.02.2016 10:49
IP: 46.33.240.---
LYCIV_OLGA:
только через строительство (!) "гражданского общества"
Наличие самоорганизации в обществе – это, безусловно, необходимое условие.
Но, даже исходя уже из нашего опыта и не обращаясь к теоретикам и практикам прошлого, понятно что как-то постепенно заменить старое новым не получится – нужно полное уничтожение старой системы, в первую очередь её носителей – т.н. элиты (которые по факту являются выродками, как правильно заметил п. kren). Иначе старая система будет сопротивляться и мимикрировать, проникая внутрь нового общества и разрушая его изнутри – такое противостояние может продлиться бесконечно и будут только разрушения.
Конечно всё это при условии что независимая Украина всё ещё будет существовать, а не превратится в "более проевропейскую Россию #2", как верно кто-то подметил...
Но вы правы, надо подождать пока кто-то выскажет "что делать" и тогда уже можно будет обсудить...
LYCIV_OLGA _ 01.02.2016 09:59
IP: 109.251.42.---
(окончание)
...Вот это всё – каждый из нас (или "необходимое" (!) количество "активного меньшинства") должны осознавать и принимать в этом посильное (!) участие.

Предлагаю для ознакомления: РОМАН МАЛКО "ПОКОЛІННЮ БАРИКАД" (Народний оглядач)

Короче – если эта статья Дацюка о том "кто виноват", то – в какой-нибудь следующей (кого угодно), которая окажется о том "что делать" – можно будет и "поговорить" (но, только – не потому, что "...бутыль опустела, и тянет поговорить"), да и попробовать саму, всю эту "тему раскрыть"...
LYCIV_OLGA _ 01.02.2016 09:55
IP: 109.251.42.---
Владимир Беспалов:
Вы предлагаете просто всем осознать что каждый должен что-то делать или что-то конкретное делать?
Весь интернет просто переполнен (!) напоминаниями/пожеланиями/идеями о том, что – только через строительство (!) "гражданского общества" (!!!) на основе опыта добровольческих батальонов, Народной Самообороны, волонтёрских организаций, таких структур как Автомайдан, "Дорожный контроль", через такие акции, как "блокирование" Крыма крымскими татарами, через местное самоуправление городов и районов (вплоть до официального выражения полного недоверия правительству и президенту), и т.д., и т.п. – можно надеяться (и не более того – к сожалению) на продвижение вперёд. (Вообще – для подобной задачи ничего лучше широкого общественного движения человечество пока не придумало) Все это – "дорога не на один день". Но – "дорогу осилит идущий"! И "когда-то надо делать первый шаг"
(см.окончание)
Михайло Довгий _ 01.02.2016 09:54
IP: 188.190.0.---
Диктує той, хто платить, або той, хто стріляє (Всё куплю, сказало злато, всё возьму, сказал булат).

Дацюк:"Чому українська громада не має впливу на зміст української Конституції? Тому що вона не контролює свої податки в бюджет і тому що вона поки що утримується від того, щоб стріляти в українську владу... українська громада швидко доходить до... висновку – раз на зміст Конституції можуть впливати лише ті, хто платять та стріляють, то може і собі теж почати стріляти."

Щоб вийти с Мінську-2, треба стріляти? В кого, в українських чиновників та силовиків, чи в радбез ООН?

Заміна одного Сергєєва на команду з 15 українських дипломатів в ООН може вистрілити в Мінськ-2 (вимагаємо миротворців), а може й не вистрілити або не поцілити.

Якщо ООН авторитетна організація, вона повинна це довести.

Якщо українське громадянське суспільство не є збіговиськом грантожерів, воно також повинне це довести. Гранати під ВР – це не доказ наявності громадянського суспільства, а навпаки.
Владимир Беспалов _ 31.01.2016 21:36
IP: 46.33.240.---
LYCIV_OLGA:
ЩО НЕОБХІДНО/ПОТРІБНО ЗАРАЗ ВІД КОЖНОГО З НАС
Вроде бы всё написали правильно, но тема не раскрыта.
"Нет, все понятно
Но что конкретно
Ты имела ввиду?" (С)

Вы предлагаете просто всем осознать что каждый должен что-то делать или что-то конкретное делать?
LYCIV_OLGA _ 31.01.2016 20:36
IP: 109.251.42.---
(закінчення)
Як сказав ще в 2014р. Голова Сенату Польщі Богдан Борусевич, - "Україна має другий і останній (!!!) шанс змінити систему і методи державного управління, і стати частиною європейської спільноти". Так що всім нам/кожному необхідно усвідомити – третього шансу у нас не буде!!!... І ніяка війна не може бути виправданням відсутності реформ! А вже майже два роки нашого життя пройшли/були витрачені даремно!!!
А якщо не всі з нас усвідомлюють цей/факт/вибір, що стоїть перед всіма нами, свідомо "закривають на нього очі", не здатні/не бажають "прокинутися", вважаючи за краще знаходитися в напівпритомному стані/в анабіозі, то грош – ціна" і ганьба всім нам, і в цьому випадку про всіх нас разом узятих – можна сказати щось на кшталт (вибирайте самі): "Горе переможеним", "Туди нам і дорога" або "Так нам і треба!"
LYCIV_OLGA _ 31.01.2016 20:34
IP: 109.251.42.---
(продовження)
Всі ми ВЖЕ стоїмо на межі, за якою всіх нас без винятку очікують лише два можливих варіанти розвитку подій.
1) Або ми, – в найближчому осяжному майбутньому, – нарешті перестаємо бути політичними імпотентами, мріючими, що влада/змовники/черговий Майдан/ будь хто "все" зробить за нас, а натомість – беремо на себе сміливість стати особами і громадянами, знаходимо/ створюємо/ приводимо до влади українських патріотів і державників, і – разом з ними – починаємо реформувати країну, піднімаючи її з колін;
2) Або ми продовжуємо ховатися від реальності і власної сумлінності за одвічним "моя хата з краю" і "може, як-то, все само пройде", ледве-ледве існуємо поодинці і, – як і всяка нікчемність та бидлота, – в деякому, трошки віддаленому майбутньому – зникаємо назавжди як нація, народ і держава (ну, від держави, може, що і залишиться)...
І нічого третього нам не дано/для нас не існує!
(див.закінчення)
LYCIV_OLGA _ 31.01.2016 20:32
IP: 109.251.42.---
Як мені здається – щодо "громадянської війни" "в найближчий тиждень-два" і саме з-за "невиходу України з мінських домовленостей" – пан Дацюк трошки "дещо перебільшив/згустив фарби"!
Мабуть, щоб бути "до кінця" чесною, мені ще треба додати – ЩО НЕОБХІДНО/ПОТРІБНО ЗАРАЗ ВІД КОЖНОГО З НАС.
Бо більшість з нас – на превеликий жаль, поки ще – живуть за принципом "Моя хата з краю"... Ну, не змогли нас – поки що – склеїти/зцементувати/зібрати воєдино ні "душевні пісні", ні "землі родючи", ні інші патріотичнні приємності. Саме тому можна сміливо казати (як це не сумно), що – за винятком "активної меншості" (на котру і "вся/єдина (!) надія") – ніякого народу/свідомих громадян у нас – поки що – немає, а є населення/біомаса/бидло.
Сьогодні/зараз/вже – від усіх нас, від пересічних громадян – потрібно (!!!) усвідомлення того, що наша власна доля і доля наших дітей залежить виключно/персонально від кожного з нас!!!...
(див.продовження)
-Vesna- _ 31.01.2016 16:45
IP: 93.72.134.---
kren:
Роман Костенко:
Стаття – дурниця. Автор поняття не має ні про Міжнародне право, ні про Конституційне право. Ось чому філософів не можна і близько пускати до управління. Кожному своє.
...угу,те,либонь,діло-зеки і чекісти-з Роман Костенко,на *цирлах *.
Пан Костенко прогледів – що стаття є резюме цілої групи співробітників центру Разумкова.
знаного та шанованого в суспільстві закладу.
Хоча це не тільки пана Костенка стосується.
kren _ 31.01.2016 13:20
IP: 178.95.235.---
Роман Костенко:
Стаття – дурниця. Автор поняття не має ні про Міжнародне право, ні про Конституційне право. Ось чому філософів не можна і близько пускати до управління. Кожному своє.
...угу,те,либонь,діло-зеки і чекісти-з Роман Костенко,на *цирлах *.
Роман Костенко _ 31.01.2016 13:14
IP: 146.148.44.---
Стаття – дурниця. Автор поняття не має ні про Міжнародне право, ні про Конституційне право. Ось чому філософів не можна і близько пускати до управління. Кожному своє.
kren _ 31.01.2016 13:07
IP: 178.95.235.---
Tim Vlasyuk:...Чи є держава в Україні легітимною?Можна вважати закони в Україні легітимними...

...а ще треба розрізняти легітимність і легітимацію-результат і процес.
Tim Vlasyuk _ 31.01.2016 12:46
IP: 185.11.29.---
З точки зору здорового глузду в Україні можуть існувати кілька груп людей.
1. Визнають закони України, визнають перевагу міжнародного права над українським.
2. Визнають закони України, але не визнають перевагу міжнародного права над українським.
3. Не визнають законів будь-яких держав над собою і будь-якого права.
4. Інші варіанти.
Tim Vlasyuk _ 31.01.2016 12:34
IP: 185.11.29.---
Є ще багато альтернатив.
Але для цього варто відповіти на кілька питань:
Чи є держава в Україні легітимною?
Можна вважати закони в Україні легітимними і чи мають українці виконувати ці закони, якщо їх не дотримується влада.
Чи є легітимною Конституція України і всі закони, які приймали народні депутати за 25 років?
Tim Vlasyuk _ 31.01.2016 11:30
IP: 185.11.29.---
Якщо військовий конфлікт в Україні і називати громадянською війною, то це
російська громадянська війна.
В яку нажаль були втягнуті багато українців, ЗСУ, СБУ, МВС.
Прикро, що театром бойових дій цієї війни є територія України.
Для чого українцям гинути на російській громадянській війні?
Саме тому що це російська громадянська війна багато розумних українців не хочуть воювати і вмирати за чужі інтереси. Згадайте Коцабу та тисячі українців, які уникають мобілізації, виїхали за кордон.
Але "українська влада" продовжує гнати українців на чужу війну.
Певний сенс у мобілізації є. Українці мають запобігти поширенню російської громадянської війни на захід. В цьому є основне завдання ЗСУ, МВС, СБУ.
Адже Росія не хоче щоб війна, яку вона розв'язала, поширилась на територію Росії. Вони вже збагнули неминучість цього. І намагаються перекинути власні проблеми на сусідню країну.
Як скоро пожежа громадянської війни перекинеться на Росію?
Tim Vlasyuk _ 31.01.2016 11:28
IP: 185.11.29.---
ще один аспект війни. Це громадянська війна "русских против русских", яка почалась в Україні і в майбутньому перекинеться на Росію.
Це війна руських за цивілізаційний вибір в середині російськомовної спільноти. Частина російськомовних виступає за "європейський вибір", частина за ізоляцію і "євроазійський вибір".
Чому #громадянськавійна в Росії почалась з України?
Причин багато. Але основною є те, що Україна є країною з найбільшою російською діаспорою, якщо не враховувати суб'єктів Російської федерації.
В Україні поляризація поглядів на майбутнє російської спільноти досягла апогею завдяки постійному підігріванню цього питання ЗМІ, телебаченням.
Віктор Скоп _ 30.01.2016 23:20
IP: 178.94.235.---
Нагадую заяву президента: "Я не дам відмінити голосування щодо зміни Конституції. Технології щодо зриву не пройдуть".
Ця ультимативна до власного народу заява стосується змін щодо децентралізації в пакеті з наданням особливого статусу окремим районам Донбасу.
Порошенка, Гройсмана і Ко їх прислужників з БПП та прорашистського ОБ під гаслами децентралізації, яку підтримує переважна більшисть громадян, фактично цікавить не потрібна громаді децентралізація, а можливість в пакеті протягнути антидержавницьку на користь ворогу норму про особливий статус окремих. тер. Донбасу.
Тому аналіз і висновки пана Дацюка, а також коментар пані LYCIV і висновок щодо неможливості зміни чинної влади компрадорської буржуазії ненасильницьким демократичним шляхом цілком обгрунтований,
Президент впертий в відстоюванні своїх злочинних антиукраїнських рішень щодо Мінськ-2. Імпічмент не можливо провести без відповідного закону. Шлях один, насильницьке усунення від влади, що він сам вперто провокує.
Miki2 _ 30.01.2016 23:00
IP: 178.94.15.---
Те, як з плином часу грамотно веде нейтралізацію і політичних і озброєних опонентів теперішня влада все більше відчувається клепка не наших сєльських технологів і радників. Почерк до чортиків знайомий.

Вчіцця аналізіровать, бєстолочі безпробудні))))))))))
Микола Загородній _ 30.01.2016 22:56
IP: 94.178.232.---
Ен можна не погодитися з висновками експертів.Виконання "Мінських домовленостей" – це громадянська війна і початок кінця України як держави. Ніхто одноосібно не має пра діяти без народу України. Треба запитати народ: чи бажає він брати на себе тягар відновлення знищеної в економічному і соціальному відношені території Донбасу без поліпшення його добробуту і життя; чи бажає народ втратити суверинітет; чи згоден вів із роспадом і зникненням України як держави.Невже не зрозуміло, щона тих територіях утворюються всі атрибути держави. Не треба заводити народ в оману. Думаю,що потрібно звернутися до громадян окупованих територій з пропозицією за їх бажанням переїхати на вільну українську територію. Виставити потужні збройні формування проти окупованих територій і обмежити економічні та іші звязки з ними, як пропонував Кравчук. І слід познайомитися з порадою морального авторитета яку висловив про Донбас, який назвав раковою пухлиною (Олесь Гончар)
LYCIV_OLGA _ 30.01.2016 21:28
IP: 109.251.42.---
(закінчення)
...НІ ВИБОРАМИ, НІ ЕКОНОМІЧНОЮ КОНКУРЕНЦІЄЮ, НІ ДИСКУСІЯМИ В ЗМІ – нинішню владу ОЛІГАРХІЇ НЕ ПЕРЕМОГТИ!
ЮРИДИЧНОГО СПОСОБУ еволюційно ЗМІНИТИ ВЛАДУ НЕМАЄ (!) тому, що історично одна "юридична логіка" – майже завжди – замінювалася іншою НЕ юридично! (Тут марксисти минулого були праві: зміна державного ладу/системи/еліт можлива ЛИШЕ після (!!!) руйнування/знищення / повної заміни старого держапарату) Тож – нам не обійтися/не уникнути (!) створення нової еліти "по ходу справи"! Але така "зміна системи/еліт" можлива лише і тільки шляхом/внаслідок саме революційних дій. І тільки від наших спільних (!) зусиль (!) залежить наскільки ця наша революція буде оксамитовою, чи кровавою.
LYCIV_OLGA _ 30.01.2016 21:26
IP: 109.251.42.---
(продовження)
От і виходить, що точно так само як миздобуи (олігархат) кинули Майдан, поки він ховав своїх мертвих, на цьому ж рашисти захапали Крим, точно також оточені в Іловайськіу вірили в начальство та "коридор", а армія і народ – у можновладців, які хоча б в умовах військової агресії повинні (!!!) були б щось робити... Адже всім нам так хочеться повірити в "комунікацію/у добрі наміри/в загальнолюдське"!... Але ця історична/політична помилка патріотів/добовільців/супротивників олігархії, така їх/наша політична наївність (бачити в нелюдях людей) – на превеликий жаль – може коштувати крові всім нам! Бо попереду – або смуга внутрішньої війни – або смуга нещадних репресій, нагадуючих більшовицькі.
Тож всім нам – і пересічним громадянам і політичним діячам треба сприйняти/усвідомити/"зарубати на носі" і в подальшому – виходити з дуже простого, але й – нажаль – дуже сумного факту:...
(див.закінчення)
Aтака Путіна1016 Корупція767 Україна та Європа772 Уряд реформ233 Вибори в Росії62
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте