Сергій Дацюк Філософ

ВІДКРИТА КРИМІНАЛІЗАЦІЯ ВЛАДИ

05 липня 2017, 11:23

Ігрища навколо зняття депутатської недоторканності з депутатів, яких підозрюють у вчиненні злочинів, це по суті відкрита криміналізація влади.

Значна частина влади і раніше була криміналізована. Але тепер це стало відкритим, очевидним і публічним.

Народне прислів'я не лишає нам інших інтерпретацій того, що відбулося: "рука руку миє, злодій злодія криє".

З 1994-го по 2014-й рік в Парламенті було знято депутатську недоторканність з 10-ти чоловік.

В Парламенті нинішньої каденції вже було знято недоторканність з 5 чоловік (2015 – Сергій Клюєв, Сергій Мельничук, Ігор Мосійчук; 2016 – Олександр Онищенко, Вадим Новинський). 1-го грудня 2015-го року Микола Мартиненко сам відмовився від мандату через судове переслідування.

Крім того, недавно Генпрокурор заявив про необхідність зняття депутатської недоторканності ще з 6-ти народних депутатів (Розенблат, Поляков, Довгий, Дейдей, Лозовий, Добкін). Отже маємо 11 чоловік з підозрою в злочинах, більша частину яких криміналізований Парламент збирається захищати.

Тобто враховуючи народних депутатів, з яких знята депутатська недоторканність, та тих, про яких є подання Генпрокурора на зняття, можна зафіксувати – криміналізація нинішнього Парламенту безпрецедентна.

На основі відкритих фактів можна засвідчити – злочинців в нинішньому Парламент більше, ніж у всіх попередніх складах Парламенту.

Звичайно, можна сказати, що раніше народні депутати не були під настільки пильним наглядом Генпрокуратури та антикорупційних органів. А тепер через тиск української громадськості та західних партнерів України влада змушена демонструвати позірне своє очищення від злочинців.

Але ми керуємося лише фактами, а не здогадками. А факти говорять саме про безпрецедентність злочинності в нинішньому Парламенті в кількісному порівнянні з попередніми складами Парламенту.

Те, що нині відбувається в стінах Парламенту, це навіть не позірне очищення. Це просто спектакль, який немає нічого спільного з очищенням.

Українській громаді байдуже хто режисер цього спектаклю – деякі народні депутати, Генпрокурор, Президент чи навіть всі вони разом у змові один з одним. Вочевидь метою цього спектаклю є дискредитація самого інституту парламентаризму та принагідно і нових антикорупційних органів.

За деякими підрахунками до третини народних депутатів заслуговують на те, аби опинитися на лаві підсудних.

Українська громада одразу після Революції Гідності зробила велику помилку, що не наполягла на тому, аби Партію Регіонів було визнано злочинною організацією, а її членів було позбавлено права назначатися чи обиратися на будь-які публічні посади.

Також до злочинців у Парламенті слід віднести і представників київської муніципальної влади часів Кривавого Президента і нинішнє ближнє коло Президента, яке є тотально корумпованим, про що неодноразово повідомляв громаду Сергій Лещенко та інші депутати, експерти та журналісти.

Нинішня ситуація кругової поруки в Парламенті показує неспроможність нових антикорупційних органів долати корупцію та неспроможність нового Генпрокурора переслідувати владних злочинців.

Правова система не працює: ані зміни до Конституції, ані поверхова люстрація правового середовища, ані недолугі спроби Генпрокуратури ситуацію змінити не можуть.

Що ми будемо з цим робити?

Ми будемо і далі перебувати в апатії і спостерігати, як Україна прямує до кримінально-олігархічної диктатури?

Чи ми будемо щось змінювати?

Я вже вкотре повторюю – вихід є.

Цей вихід дуже простий в його схематичному розумінні.

Україні потрібні три цикли дочасних перевиборів Парламенту на основі нового виборчого закону та Президента щодва роки 2017 (або 2018) – 2019 (або 2020) – 2021 (або 2022). Можливо щотри роки, але це вже питання публічних дискусій.

Це зможе забезпечити практично безкровну люстрацію правлячого класу.

Україні потрібна нова Конституція, розроблена саме громадою, а не правлячим класом, що втратив довіру.

Це забезпечить нові правила гри, які встановлюватимуться в інтересах середнього класу та всієї громади, проти всевладдя олігархів та владних корупціонерів.

Саме ця Конституція від громади може виписати три цикли дочасних перевиборів як Перехідний етап від олігархії до демократії чи навіть до мережевої політії (мережевої поліархії).

Якщо не піти цим шляхом, тоді Україну чекає громадянська війна в тому чи іншому вигляді та подальший розкол країни в тому чи іншому вигляді.

Ми не можемо дозолити собі ні апатію, ні депресію, ні дезорієнтацію, ні втрату смислу.

І часу на прийняття цих рішень майже не лишилося.

Коментарі — 215
Ernst Kelman _ 08.07.2017 12:57
IP: 130.211.63.---
Ua Gall:
Так це ти, розумник, голосував за ЗЕКа в 2010!
kren _ 06.07.2017 19:01
IP: 95.135.222.---
САНДРО:
kren:
Ви праві-переглянув, бо подивився засідання комітету.
Бо я ж звичайна людина и теж можу попастися під цю пропаганду.
...ну да,раніше Ви-заблуждалісь-,а тепер прозріли.
Всьо ж такі "каманда крєпкіх хазяйствєнікав,пахан,смотрящиє,правєльниє пацани",Пшонка по-
визову,оп*ять же всі прафісіанили всьо внатурє ппапанятіям...
А зараз шо?
Ua Gall _ 06.07.2017 16:42
IP: 91.200.113.---
Федор Микула:
Ua Gall:
поправляюсь Ей верить нельзя!
Поєтому поверили и избрали других Президентов...Задоволений своім вибором?...
юлеботу за шиворот! Мировой опыт таков; когда в стране творится беспредел,народ приводит к власти военных.Воинский долг любого военного -встать на защиту своего народа.Главное,чтобы военных возглавлял не просто генералы,а мудрые духовные украинские лидеры украинского народа.
Власть не дают её берут те,у кого сильный дух и сильная воля,а не дежурство у писсуара.
Слава лабутенам!Бабюльке слава!
Приятного аппетита!
САНДРО _ 06.07.2017 16:26
IP: 82.193.99.---
kren:
Ви праві-переглянув, бо подивився засідання комітету.
Бо я ж звичайна людина и теж можу попастися під цю пропаганду.
Федор Микула _ 06.07.2017 16:15
IP: 46.133.147.---
Ua Gall:
поправляюсь Ей верить нельзя!
Поєтому поверили и избрали других Президентов...Задоволений своім вибором?...
Федор Микула _ 06.07.2017 16:10
IP: 46.133.147.---
Ua Gall:
поправляюсь Ей верить нельзя!
Ти робот чи програма?...Зміни пластинку або чіп...
Ua Gall _ 06.07.2017 15:18
IP: 91.200.113.---
поправляюсь Ей верить нельзя!
Ua Gall _ 06.07.2017 15:17
IP: 91.200.113.---
Федор Микула:
Виктор Савченко:
Олександр Перший:
у вас Олександре з цим психопатом псидором життя в ті часи складалося по різному.Ви все добивалися своїм розумом.в той же час ця моральна потвора,яка презирливо називала людей "стадом баранов" добивалася за допомогою підлості,брехні,підступності.точно так само як тимошенко в бізнесі та політиці.тому не випадково що це хворе так фанатично підтримує свою "сестру по розуму")
І чого добилася Тимошенко у бізнесі?...Невдже у неі найбагатша за всіх е- декларація майна і прибутків?
Декларация
У неё бомжа,
Но живёт вана
Как Порошенко-
Её верить нельзя.

И люстрация
Её нам нужна-
Не агент ли
Вана Кърымля?...

Слава лабутенам! Бабюльке слава!
kren _ 06.07.2017 15:16
IP: 95.135.222.---
САНДРО:
...тобто,все ж таки,свою...вчорашню резолюцію Ви переглянули.
Сьогодні вже не;
"Комитет успешно громит величие и грозность "представителького органа"
Комитет успешно показывает... (С)." САНДРО 05.07.*17 14:09
А все ж таки;
"ЮВЛ позорит себя, "представителький орган",нашу страну и убивает веру в тожество законности... Холодницкий – белый и пушистый... а Юра продолжает позориться и не видит этого.И это Ген-рор.
...хочется воскликнуть-Щокин, вернись. (С).
Інша справа-коли був ШВН.Пацани,як положено,переганяли бабло,за це їм можна було свою
долю з-распілов і одкатов.- тримати на робочому місці,в говоному офісі "представителького органа"
(С)./ хіба ж у наші часи можливо комусь довіряти/.Главний,без непотрібної метушні брав замовлення, розподіляв між "работнікамі прідствітільськага органа",зайвий раз ніде не світився...шо значить фахівець! Даааа...бл...ть -уходять прафісіанали...
І нема кому їх замінити.
Vlad Doroshenko _ 06.07.2017 15:16
IP: 35.187.74.---
Якщо нацизм програв війну, бо його ідеологи не знали, що робити після перемоги,
то, що робити після перемоги "три цикли"?
Якщо не знаєш, за що боротись після трьох циклів, то отримаєш апатію, депресію, дезорієнтацію, втрату смислу.
Якщо після 3х циклів будуть правити кононени-березени, а не макрони-вашінгтони (згідно вірша Шевченка)?...то краще 4 цикли?
Скільки було циклів у Колобка, поки його Лисичка не з'їла?
"три цикли" – це боротьба "проти" – хай, проти корупційної влади (як у нацизма – проти всього світу).
Ставка Дацюка на те, що там "за облаками" до нас (неграмотних) з'являться чорні дракони і знищать корупцію+олігархів та дадуть нам ангелів у владу, то хочеться знати, які ті ангели будуть і що робитимуть. Може, вже сьогодні між собою їх видивлятись, тестувати їх імунітет до корупції? Заносити їм пачки $ = беруть-не беруть? Може, їм ідеї святого служіння народу і досягнення Слави країни дорожчі? то цікаво почути антидепресійні смисли стратега з цього приводу
САНДРО _ 06.07.2017 13:52
IP: 82.193.99.---
valsh01:
Пане Вэлш!
А не смотрели ли Вы 4-й акт мыльной оперы по привлечению народных депутатов к уголовной ответственности?
Я досмотрел до перерыва, когда ЮВЛ (Луценко) разбушеваося, стучал кулаком по столу и выкрикиывл лозунги.

Ну что сказать- печально.
ЮВЛ позорит себя, Генпрокуратуру, нашу страну и убивает веру в тожество законности и справедливости.
Такой вывод сделал я, симпатик ЮВЛ, как несправедливо осужденного режимом ВФЯ и вроде как порядочного человека.

Но в деле Полякова, высосаного из пальца с привлечением какого-то спецагента- он смотрится как лох, кричит, возмущается, заводится, вступает в перепалку- вобщем поозорится по полной программе.
Так и хочется воскликнуть-Щокин, вернись.

А Холодницкий – белый и пушистый, сидит, попивает водичку, зевает (скучно-с), а Юра продолжает позориться и не видит этого.
И это Генпрокурор.
При все прошлых заслугах, он н соответствует должности.

Так мне показалось, обывателю и дилетанту.
Федор Микула _ 06.07.2017 12:31
IP: 46.133.120.---
Виктор Савченко:
Олександр Перший:
у вас Олександре з цим психопатом псидором життя в ті часи складалося по різному.Ви все добивалися своїм розумом.в той же час ця моральна потвора,яка презирливо називала людей "стадом баранов" добивалася за допомогою підлості,брехні,підступності.точно так само як тимошенко в бізнесі та політиці.тому не випадково що це хворе так фанатично підтримує свою "сестру по розуму")
І чого добилася Тимошенко у бізнесі?...Невдже у неі найбагатша за всіх е- декларація майна і прибутків?
Федор Микула _ 06.07.2017 12:23
IP: 46.133.120.---
Серійні тролі психопати та садисти ніяк не заспокояться...Далі кричать "Роспни іі, роспни!"
kren _ 06.07.2017 11:24
IP: 95.135.222.---
Олександр Перший:
Orest Jj:
...по комуністичному минулому – це к Ал.1 – му...
Пане Сидір! Ну як після цього не назвати вас нерозумною людиною (щоб не сказати – дурнем)? Я ніколи не був в КПРС. А в "загранку" попав через направлення після інституту: вибирав це місто роботи сам...характеристику підписати було потрібно), але коли там спитали, чому хочу за границю, а я відповів – по направленню з ВУЗ-у, більше жодних питань не було. Це вам інформація для того, щоб ви не робили з себе клоуна.
...а в якому р.сталася така захоплива подія у Вашому житті? не в часи "пєрєстройкі"...часом? Бо в,
напр.в70 ті-рр так просто,навіть, "по направленню з ВУЗ-у" Ви би так просто не поїхали до "логова
врага міравой рєвволюції".Якщо звісно,не обставини...особливого порядку,про які Ви згадувати не будете.
Виктор Савченко _ 06.07.2017 11:18
IP: 35.187.174.---
Олександр Перший:
у вас Олександре з цим психопатом псидором життя в ті часи складалося по різному.Ви все добивалися своїм розумом.в той же час ця моральна потвора,яка презирливо називала людей "стадом баранов" добивалася за допомогою підлості,брехні,підступності.точно так само як тимошенко в бізнесі та політиці.тому не випадково що це хворе так фанатично підтримує свою "сестру по розуму")
kren _ 06.07.2017 11:17
IP: 95.135.222.---
korowin:
Андрію Лозовому – 28 років. З 2007 року, він не заробив і не отримав у будь-який законний спосіб і десятої частини тих статків, які задекларував.А задекларував він готівкою 800 тис. грн., 150 тис. євро,
50 тис. дол., а також...QUOTE]
...ну так ото...ж...щодо "діскрєдітаціі авторітєта прідставітільськага органа" (С)./комент kren _ САНДРО: 05.07.2017 14:32/.і довіри до інститутів,перед нами нездоланним муром стїть основоположне питання будь якого устрою-Правозастосування,точніше,спосіб...його використання-вибірковий чи безумовний для всіх.Поза всяким сумнівом,навіть,такі істоти як депутати,міністри,виборне керівництво,щонаймен
ше,повинні надати зрозумілі пояснення своїх статків.
Штука,добродію,лишень в тому,що від одних...пояснень вимагають,в т.ч., вдаючись до послуг "прідставі тільтіськага органа",а до ін.запитань нема-і ніколи не буде.
Олександр Перший _ 06.07.2017 10:28
IP: 188.163.12.---
Orest Jj:
...по комуністичному минулому – це к Ал.1 – му...
Пане Сидір! Ну як після цього не назвати вас нерозумною людиною (щоб не сказати – дурнем)? Я ніколи не був в КПРС. А в "загранку" попав через направлення після інституту: вибирав це місто роботи сам, бо мав право завдяки відповідним успіхам у ВУЗ-і. Дійсно пам'ятаю, що потрібен був якийсь папір з райкому партії (якась згода, чи то характеристику підписати було потрібно), але коли там спитали, чому хочу за границю, а я відповів – по направленню з ВУЗ-у, більше жодних питань не було. Це вам інформація для того, щоб ви не робили з себе клоуна.
руслан49 _ 06.07.2017 09:48
IP: 95.134.202.---
Orest Jj:
руслан49:
вы, мармеладные мынстеци, какие то недохромосомные...Зробити зі "взрослої" людини холопа неможливо. Холоп – це на генетическом рівні. Карма така.
Таких як ви яскраво описав Хакслі оперуючи термінами "Альфа","Бета", "Гамма", "Дельта" и "Єпсилоні" прошарки населення.
Суперчєлавєк. Клєврєти Багіні це такі супєрчєлавєкі. Всі наколо них, хто не поклоняється Багіні "холопи".
Orest Jj _ 06.07.2017 09:34
IP: 77.52.78.---
руслан49:
вы, мармеладные мынстеци, какие то недохромосомные...Зробити зі "взрослої" людини холопа неможливо. Холоп – це на генетическом рівні. Карма така.
Таких як ви яскраво описав Хакслі оперуючи термінами "Альфа","Бета", "Гамма", "Дельта" и "Єпсилоні" прошарки населення.
руслан49 _ 06.07.2017 09:19
IP: 95.134.202.---
Orest Jj:
руслан49:
Orest Jj:
Виктор Савченко:
тузик, ві балбес. Ну зачем в старости нужні деньги если ті не знаешь проснешься ті утром или нет...Вот скажи, зачем тебе нужно много денег?
Це так попи і олігархи говорять населенню – "Зачем вам деньги? Ви все умрєтє. Отдайтє еті деньгі нам. Всє отдайтє."
ну а зачем вам деньги? Что бы каждый день свободно съедать по килу селедки, которую могли раз неделю штучку позволить так как копили деньги на телевизор, "стенку", авто...Учебу детям (может балбес поумнеет когда подрастет и поймет как тяжело растить детей "на одну зарплату" когда у него будут свои дети...)
Судя по вашей риторики восхваления нынешних потвор – вы потомственный холоп. А холопам положена только з/плата а не деньги
Свєрьхчеловєк об'явився. Мріє всіх зробити "холопами". А клєврети Багіні будуть ними керувати.
Orest Jj _ 06.07.2017 08:53
IP: 77.52.78.---
руслан49:
Orest Jj:
Виктор Савченко:
тузик, ві балбес. Ну зачем в старости нужні деньги если ті не знаешь проснешься ті утром или нет...Вот скажи, зачем тебе нужно много денег?
Це так попи і олігархи говорять населенню – "Зачем вам деньги? Ви все умрєтє. Отдайтє еті деньгі нам. Всє отдайтє."
ну а зачем вам деньги? Что бы каждый день свободно съедать по килу селедки, которую могли раз неделю штучку позволить так как копили деньги на телевизор, "стенку", авто...Учебу детям (может балбес поумнеет когда подрастет и поймет как тяжело растить детей "на одну зарплату" когда у него будут свои дети...), раз в год "усей семьей" повалятся на грязном пляже среди тесной толпы потных вонючих тел, пожирая чебуреки с начинкой "дружба животных"...
Судя по вашей риторики восхваления нынешних потвор – вы потомственный холоп. А холопам положена только з/плата а не деньги
руслан49 _ 06.07.2017 08:27
IP: 95.134.202.---
Orest Jj:
Виктор Савченко:
тузик, ві балбес. Ну зачем в старости нужні деньги если ті не знаешь проснешься ті утром или нет...Вот скажи, зачем тебе нужно много денег?
Це так попи і олігархи говорять населенню – "Зачем вам деньги? Ви все умрєтє. Отдайтє еті деньгі нам. Всє отдайтє."
Orest Jj _ 06.07.2017 07:41
IP: 77.52.78.---
Виктор Савченко:
Orest Jj:
Виктор Савченко:
тузик, ві балбес. Ну зачем в старости нужні деньги если ті не знаешь проснешься ті утром или нет...Вот скажи, зачем тебе нужно много денег?
придурок! є діти,внуки (якщо вони в тебе даун є) можна ще допомогти нашим воїнам або хворим дітям!
дааа, уж, хреново що в тебе немае много денег – потуги такие хорошие типа. Приходится даже подрабатывать у мынстеця що би на мороженое детям – внукам обеспечивать...
meua _ 06.07.2017 05:11
IP: 104.155.71.---
Согласен с автором, который предлагает цикл досрочных выборов и новую конституцию, в отличие от партий Тимошенко, и др... Только как это реализовать с этими продажными партиями типа Ляшка и К? Нужен механизм!
Виктор Савченко _ 06.07.2017 00:27
IP: 104.155.35.---
Orest Jj:
і навчися врешті решт старпєр хоч на старості років писати правильно.а то незрозуміло на якій ти мові пишеш)
Україна та Європа848 Корупція981 тітушки9 Aтака Путіна1083 Мовне питання172
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter