Сергій Дацюк Філософ

ЩО З НИМИ ТРАПИЛОСЬ?

08 грудня 2017, 14:07

Після голосування Верховної Ради за відставку Єгора Соболєва з посади Голови Антикорупційного комітету Голова Верховної Ради Андрій Парубій раптом дозволив собі емоції, сказавши таке: "Я як Голова Верховної Ради України підтримав рішення комітету. Але вважаю, що сьогоднішнє рішення не зробило український Парламент сильнішим. Чотири роки тому більшість тут присутніх разом стояли на Майдані плече до плеча. І в мене іноді виникає питання: "Що з нами трапилось? Що з нами трапилось за тих чотири роки, колеги?""

На якийсь момент голова Верховної Ради у метафоричній формі звернувся до Парламенту – чи вірно ми робимо, коли того, з ким разом були на Майдані, так принижуємо? На якийсь час, здавалося, що він дійсно щирий, коли закликає відкидати конфлікти, відчувати відповідальність і потребу єдності. Голова Верховної Ради просив подякувати Єгору Соболєву народних депутатів. Але окремі оплески перекрили крики "Ганьба".

У відомій роботі Умберто Еко "П'ять есеїв про етику" є такі слова: "Навіть той, хто вбиває, гвалтує, краде, бузувірствує, – займається цим у виняткові хвилини, а в решту часу життя випрошує у собі подібних схвалення, любов, повагу, похвалу. І навіть від тих, кого принижує, він хоче отримати визнання – у формі страху або підпорядкування."

Багато чого можна було б дорікнути Єгору Соболєву. Але він точно не заслуговував на звільнення з формулюванням за "незадовільну роботу".

Звільнити за "незадовільну роботу", а потім дякувати, – це блюзнірство. Вочевидь десь в глибині грішної душі Андрій Парубій це відчував. Але синхронного відчуття у народних депутатів не виникло. Він отримав зовсім інше схвалення і іншу похвалу, ніж ті, на які сподівався.

Наступ на боротьбу з корупцією аж до спроби знищення її борців та інститутів – це зрада Парламентом ідеалів Майдану.

Але проблемність такої ситуації в Україні не є очевидною для більшості народних депутатів. І питання Голови Верховної Ради звучить зловіще.

Дійсно, що ж з ними трапилось?

А трапилась проста річ – втрата публічних моральних орієнтирів та втрата публічної можливості відрізняти добро від зла. Тобто мова йде не про персональну моральність політиків, бо хто з нас без гріха. Мова йде про публічні моральні орієнтири, які мають переслідувати політики, хай навіть в персональному плані вони не завжди моральні.

Це дуже важлива якість політики – публічні моральні орієнтири та публічна можливість відрізняти добро від зла. Без цієї якості політика не служить інтересам суспільства, політика не має смислу в теперішньому, політика не творить позитивну перспективу.

Якщо для того, щоб зрозуміти, знищувати НАБУ чи не знищувати, нашим політичним лідерам Яценюку, Авакову та Парубію стало потрібно зустрічатися з послом США, то це означає, що самостійно вони публічно неспроможні відрізнити добро від зла.

Ця втрата публічних моральних орієнтирів сталася не одразу.

Перемога Майдану засвідчила позірну єдність революціонерів.

Але позбавившись Кривавого Злодія, ми пустили до влади Баригу. І ця наша спільна помилка не була б фатальною, якби наші післяреволюційні політики зберігали публічну здатність відрізняти добро від зла.

Барига почав усім торгувати – війною, конституційним суверенітетом, окупованими територіями, тарифами, українською мовою і зрештою Парламентом.

Барига продав війну Путіну за свою Липецьку фабрику та інтереси інших олігархів у Росії.

Барига продав конституційний суверенітет України Заходу за підтримку ними Мінських домовленостей, яких від нього вимагали олігархи.

Барига продав публічний вплив на формування тарифів Ахметову за бізнес-контроль над окупованими територіями і за акції від його компаній.

Барига продав здійснення українізації за підтримку націоналістами його діяльності, тобто в обмін на їх мовчання чи відсутність радикальних виступів проти нього.

Барига купив народних депутатів через посередництво Онищенка, щоб здійснювати всі ці оборудки, і продовжує їх купувати тепер вже для блокади боротьби з корупцією, де безліч членів так званої "Парламентської Коаліції" стали підозрюваними чи підслідними.

Барига зрадив і продав свого однокурсника за можливість далі збагачуватися і втримувати владу.

Єдине коло, яке він не зміг продати, це антикорупціонери. Але на них він натравив Генпрокурора та народних депутатів.

Барига і з Путіним сторгувався б, якби Путін був баригою. Але Путін бандит, він бариг нагинає і стриже, а не торгує з ними.

У тих, хто стояв на Майдані, завжди була і є можливість відокремитись, відмовитись, зректися таких дій Бариги.

Але натомість вони його підтримували, виправдовуючи себе тим, що він Головнокомандувач, а зараз йде війна.

Але в тому то і справа, що Головнокомандувач не веде війну, він веде специфічний бізнес на війні, де все торгується, тобто все купується і все продається.

Що ж з ними трапилося – з тими, хто стояв на Майдані плече до плеча?

А трапилося ось що.

Ті, хто змушений був підтримувати Баригу, кожен сам поступово і непомітно для себе ставав на бік зла.

Коли в серпні 2014 сталася трагедія під Іловайськом, а їх патрон в цей час барижив, вони не захотіли розслідування.

Коли 31 серпня 2015 пролилася кров під стінами Верховної Ради через торгівлю Баригою конституційним суверенітетом України по всьому світу, вони промовчали.

Коли на початку квітня 2016 сплив скандал з офшорами Бариги, вони це все каналізували, а обіцянки законодавчо урегулювати офшори забули.

Коли в середині квітня 2016 року у Верховній Раді стався контрреволюційний переворот і був створений контрольований олігархами Уряд, вони відмовилися визнати факт відсутності Парламентської Коаліції, почали діяти в ситуації корумпованого ручного управління ситуативною парламентською більшістю і продовжили знищення парламентаризму в Україні.

Коли в травні 2016 Верховну Раду ламали через коліно, щоб у незаконний спосіб призначити Генпрокурора, вони теж змовчали.

Коли під Баригу протягом 2016-2017 років закатували в асфальт більшість українських ЗМІ, вони теж мовчали.

І зрештою, коли Генпрокуратура та СБУ почали переслідувати боротьбу з корупцією у країні, вони це все підтримали.

Ті, хто береже ідеали Майдану, мають право сказати зрадникам Майдану: ми – не ви!

Що ж з вами трапилося, панове ті, хто пліч-о-пліч стояли на Майдані, а тепер зраджуєте своїх побратимів?

В Біблії сказано "Не судіть та не судимі будете" (Мф. 7:1). Але це сказано про персональне осудження. І в персональному плані ніхто жодного з вас не судить.

Але судити можна "колективність Майдану", до якої ви апелюєте. І з точки зору цієї колективності, ви втратили дух єдності Майдану. Колективно ви втратили ті ідеали, за які проливалася кров і в революцію, і у війні.

Колективно ви скурвились.

Коментарі — 262
Ольга Жмудовська _ 22.01.2018 09:34
IP: 178.150.31.---
100%
Віктор Гордійченко _ 21.01.2018 18:46
IP: 35.195.250.---
Нічого ні з ким не трапилося. Нинішні можновладці стояли на Майдані за банальне прагнення прийти до влади з метою, яка є домінуючою у всіх кандидатів до влади вже 26 років--власне збагачення. Вони цинічно вкотре обдурили активних, високоморальних громадян заради перебування біля корита. Вони як були захмарно аморальними, ненажерливими клептоманами, так ними і залишилися, але набули досвіду шахрайства заради пограбування України.
Volodymyr Vlad Tytariv _ 21.01.2018 13:12
IP: 195.114.136.---
Коментатори, що за кіпіш? Жодного притомного зауваження хоча б з одного конкретного пункту.
Одне (шоколядне) лайно.
Автору – респект, що не мовчить!
Svitlana Strebkova _ 09.01.2018 12:45
IP: 93.72.220.---
Шкода. Ніколи не думала, що ви такий примітивний пане Сергію. А ви ж філософ і навіть вивчали колись закони діалектики. Розвиток суспільства це не раз, два... Зібрались на майдані і вирішили, що від завтра будемо жити по-новому і одразу і самі змінились і усі соплемінники змінились і життя потекло у нове русло. Хотілося б, але так не буває. І ви це знаєте. Пам"ятаю вас на Майдані. Ви були дуже яскравою і помітною фігурою. Хіба ви тоді не знали, що буде завтра? Думаю, що ви точно знаєте, що буде й тоді, коли ми,по-вашому і по-са-ах-ах... називаєте Баригою, замінимо на якогось праведника. Через пів-року – рік з"явиться ваш блог в якому ви будете піддавати нищівній критиці того нещасного. А плєбс знову буде заламувати руки і волати про зраду. А до речі, яке визначення ви особисто даєте слову барига? Бо у Даля, Єфремової і інших тлумачників, барига, це той, хто наживається на куплі-продажу в основному краденого. Як на мене під це визначення у нас сьогодні на 100% підпадає Юля, Са-ах-а
Mykola Fedoriy _ 16.12.2017 14:04
IP: 46.118.141.---
Taras Grynyk:
Ви обрав шлях втечі з Батьківщини...Від чого б це?...Щоб не служити в АТО?...
Mykola Fedoriy _ 16.12.2017 11:54
IP: 46.133.175.---
Taras Grynyk:
Ви помиляєтесь у своіх припущеннях...Але хамити навчився...Краще би вивчив украінську мову, а то пишеш неграмотно...
Mykola Fedoriy _ 16.12.2017 11:35
IP: 46.118.141.---
Taras Grynyk:
Втік наш "патріот" Тарас з Галичини, а нас залишив на поталу...Зараз його Батьківщина там, де йому добре...Любити Украіну з Гамерики значно легше...
Taras Grynyk _ 15.12.2017 17:57
IP: 35.227.76.---
... а на то москальське чудо ніби никола ніби федорій (його родичі вивезли,чи воно там і на світ з'явились-кращеб таке не з'являлось,бо і саме життя не має і іншим портить).
НЕ ТРАТЬТЕ СВІЙ ЧАС ТА УВАГУ,бо коли заходиш на його сторінку там ніякого профілю не відображається.Тобто воно ляпне і тікає,в нікуди потім відкриває сторінку під іншим іменем і т.д.
Цікаво б побачити таке напевно з оогами копитами та хвостом і існує же ж ще така ПОТВОРА
В московіі наверно...,та добре що хоть на однеого москаля в Україні стало менше,
Taras Grynyk _ 15.12.2017 17:51
IP: 35.185.7.---
Mykola Fedoriy:
Nord Ost:
kren:
Жаль мне вас, ничего не умеете, ничего не знаете. В будущем вас ждет полное погружение в национализм, это всё что вам осталось. Мне только интересно какой счет вам выставят националисты за свои услуги:) Оруэл насмехался над системой, а у вас что есть? Собственники земельных паёв понятия не имеют где находится их земля:) А у меня её нет, но я знаю где была земля моих предков, что там росло, что было построено. Всё разграбили, выкорчевали, живописнейшие места на берегу Днепра – сегодня там свалка. Сколько раз я просил, дайте мне её в аренду на несколько лет, я посажу там парк для людей – нифига, одни отказы. Вот и живите с этими флюидами до конца своих паскудных дней:) Бездари.
Що буде поживемо-побачимо, москалю!...А ти живи у своих флюидах, до яких привик...
Taras Grynyk _ 15.12.2017 17:48
IP: 35.196.88.---
Згідний з автором!
... а на то москальське чудо ніби никола ніби федорій (його родичі вивезли,чи воно там і на світ з'явились-кращеб таке не з'являлось,бо і саме життя не має і іншим портить).
НЕ ТРАТЬТЕ СВІЙ ЧАС ТА УВАГУ,бо коли заходиш на його сторінку там ніякого профілю не відображається.Тобто воно ляпне і тікає,в нікуди потім відкриває сторінку під іншим іменем і т.д.
Дуже дякую всім,та
Слава Україні!!!
Mykola Fedoriy _ 14.12.2017 12:56
IP: 46.133.1.---
Nord Ost:
kren:
Жаль мне вас, ничего не умеете, ничего не знаете. В будущем вас ждет полное погружение в национализм, это всё что вам осталось. Мне только интересно какой счет вам выставят националисты за свои услуги:) Оруэл насмехался над системой, а у вас что есть? Собственники земельных паёв понятия не имеют где находится их земля:) А у меня её нет, но я знаю где была земля моих предков, что там росло, что было построено. Всё разграбили, выкорчевали, живописнейшие места на берегу Днепра – сегодня там свалка. Сколько раз я просил, дайте мне её в аренду на несколько лет, я посажу там парк для людей – нифига, одни отказы. Вот и живите с этими флюидами до конца своих паскудных дней:) Бездари.
Що буде поживемо-побачимо, москалю!...А ти живи у своих флюидах, до яких привик...
Mykola Fedoriy _ 13.12.2017 21:23
IP: 46.118.141.---
Nord Ost:
Це вам націоналісти таке зробили?...Адже при владі в Украіні вони ще не були...
Yaroslav Yurkiv _ 13.12.2017 18:26
IP: 104.155.61.---
Platon Prudenko:
Про соєвого баригу згоден з кожним словом автора. Але саме питання Парубія "Що ж з нами сталося?" це питання лицемірною суки, яка прекрасно знає на нього відповідь. А відповідь така, що нічого з ними не сталося, вони завжди були такими, тільки прикидалися борцями за народне благо а думали завжди тільки про свою кишеню. Тому і не було ніякого "контрреволюційного перевороту" а була і є мерзенна метушня шакалів навколо владного корита. Може я все спрощую, але це дійсно так, Колективно вони не скурвились, вони з самого початку курвами були...
А кого ж ще можуть обрати курви?:)
Yaroslav Yurkiv _ 13.12.2017 18:24
IP: 35.187.76.---
Gennadiy Panchenko:
Коль скоро философия данной статьи базируется на вопросах христианской этики, то следовало бы напомнить на первые радикальные действия Христа в храме. Он вышвырнул оттуда торговцев, тем самым очистил среду обитания Бога.
+++++++++
Нам би Христа Президентом?
Хоча... і Месія не задовольнив:)
Yaroslav Yurkiv _ 13.12.2017 18:22
IP: 104.155.61.---
Михаил Винниченко:
Чітко і доходчиво!
Для доходяг?
Platon Prudenko _ 12.12.2017 22:02
IP: 130.180.209.---
Про соєвого баригу згоден з кожним словом автора. Але саме питання Парубія "Що ж з нами сталося?" це питання лицемірною суки, яка прекрасно знає на нього відповідь. А відповідь така, що нічого з ними не сталося, вони завжди були такими, тільки прикидалися борцями за народне благо а думали завжди тільки про свою кишеню. Тому і не було ніякого "контрреволюційного перевороту" а була і є мерзенна метушня шакалів навколо владного корита. Може я все спрощую, але це дійсно так, Колективно вони не скурвились, вони з самого початку курвами були...
Gennadiy Panchenko _ 12.12.2017 10:38
IP: 93.72.245.---
Написано в философском ключе простенько, но решительно. Одно упущено в умозаключительных откровениях – что явилось связующей средой для тех, кто "зрадили". В чем корень самого зла? Коль скоро философия данной статьи базируется на вопросах христианской этики, то следовало бы напомнить на первые радикальные действия Христа в храме. Он вышвырнул оттуда торговцев, тем самым очистил среду обитания Бога. Золотой телец и есть та самая "елейная" среда в которой утонули "идеи Майдана" и не только. Все рассуждения о "добре" и "зле" без этого "акцента" обречены на хождение вслепую среди 2-х вопросов: кто виноват? и что делать? Новая волна "Майдана" базисно взялась за этот "акцент", пытаясь исправить ошибку "эпохи", заменой "олигархата" на "средний класс". Само понятие "среднего класса" из той же "торговой" серии и никак не дотягивает до подвига Христа в храме. За порогом которого стоит не "рабочий класс", а его "синоним" – наемный труд – основная сила любого Майдана...
Михаил Винниченко _ 12.12.2017 10:12
IP: 92.112.239.---
Чітко і доходчиво!
Сергей Батурин _ 12.12.2017 02:05
IP: 35.187.20.---
Спасибо, Сергей! Все молчат, боятся правду написать. Или тоже продались. Вы написали точно и поделу.
runner _ 11.12.2017 20:32
IP: 93.73.50.---
Чотири роки тому більшість тут присутніх разом стояли на Майдані плече до плеча. І в мене іноді виникає питання: "Що з нами трапилось? Що з нами трапилось за тих чотири роки, колеги?""

Я думаю, що не так багато депутатів були НА Майдані, НА Майданах чи ЗА Майдан. Опоблок, Відродження, воля народу зразу відпадають. А треба проаналізувати склад депутатів, особливо БПП і НФ.
Yaroslav Yurkiv _ 11.12.2017 10:07
IP: 35.195.177.---
Orest Jj:
Yaroslav Yurkiv:
Orest Jj:
Глупый человек не может подняться с уличного гопстопника до легального дона Мафии 40 миллионной "европейской страны". Он прошел все этапы своим "трудом".
===========
Тепер зрозуміло, чому ваші ваші куміри обоє етапні:)
это гораздо лучше чем сидеть крысой в подполье."Европейский лиддер" ети его мать.На свет божий боится выползти, Иуда.
Он с конца 90-стых был шестеркой у этапных. Не верите? Посмотрите у кого он на днюхе на фотках.
Президент не має права образити своїх виборців!
Yaroslav Yurkiv _ 11.12.2017 10:06
IP: 35.205.37.---
Orest Jj:
Олександр Перший:
... Не маргіналів, що борються за владу, а свідомого народу...

Свидомий народ не шел с молотовым на беркут а демократичным методом масштабного мирного митинга хотел что бы его почули.
После того, как Ярош сходил на аудиенцию к дону Мафии!!!! тет а тет, члены кружка Яроша начали ломится на беркут с цепями и молотовыми, провоцируя беркут на физическое воздействие. И как только в бойню вступила куча свидомых, члены кружка Яроша как по команде отошли за спины свидомых, которые попали под дубинки беркута.
Лично на мой взгляд – это было спланировано 100%. Остается узнать кому это было выгодно.
1) Шапкокраду.
а) Да. Попугать и поставить на место толпу – это положено что бы твой авторитет остался на высоте.
Ярошу, по моей конспирологии, был обещан под протекторат контрабас и янтарь Западной (недаром он сдал Авакову на казнь своего поддельника).
Чіста етапнає умазаключєніє!
Fedor Kulikov _ 11.12.2017 00:43
IP: 93.127.113.---
Всё четко и доходчиво, с полным пониманием происходящего. Спасибо автору.
Orest Jj _ 10.12.2017 23:41
IP: 77.52.9.---
Yaroslav Yurkiv:
Orest Jj:
Глупый человек не может подняться с уличного гопстопника до легального дона Мафии 40 миллионной "европейской страны". Он прошел все этапы своим "трудом".
===========
Тепер зрозуміло, чому ваші ваші куміри обоє етапні:)
это гораздо лучше чем сидеть крысой в подполье."Европейский лиддер" ети его мать.На свет божий боится выползти, Иуда.
Он с конца 90-стых был шестеркой у этапных. Не верите? Посмотрите у кого он на днюхе на фотках.
Orest Jj _ 10.12.2017 23:28
IP: 77.52.9.---
Олександр Перший:
... Не маргіналів, що борються за владу, а свідомого народу....

Свидомий народ не шел с молотовым на беркут а демократичным методом масштабного мирного митинга хотел что бы его почули.
После того, как Ярош сходил на аудиенцию к дону Мафии!!!! тет а тет, члены кружка Яроша начали ломится на беркут с цепями и молотовыми, провоцируя беркут на физическое воздействие. И как только в бойню вступила куча свидомых, члены кружка Яроша как по команде отошли за спины свидомых, которые попали под дубинки беркута.
Лично на мой взгляд – это было спланировано 100%. Остается узнать кому это было выгодно.
1) Шапкокраду.
а) Да. Попугать и поставить на место толпу – это положено что бы твой авторитет остался на высоте.
Ярошу, по моей конспирологии, был обещан под протекторат контрабас и янтарь Западной (недаром он сдал Авакову на казнь своего поддельника).
ONLINE
Свобода слова544 Україна та Європа891 Корупція1068 Уряд реформ296 Aтака Путіна1104
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter