Дмитро Добродомов Народний депутат, Секретар Комітету з питань запобігання і протидії корупції

Демократична опозиція має висунути єдиного кандидата в президенти

21 грудня 2017, 11:15

Наступного року має пройти праймеріз серед кандидатів від партій демократичної опозиції, переможець якого стане об'єднаним кандидатом у президенти.

Сьогодні наша партія "Народний контроль" перебуває в одному таборі поряд з іншими політсилами. Ми разом із "Батьківщиною", "Свободою", "Громадянською позицією", "Самопоміччю", "Європейською партією" та іншими політичними силами і формуємо демократичну опозицію в країні.

Нас об'єднують засадничі речі:

- подолання бідності в країні;

- повна деолігархізація української влади;

- відмежування бізнесу від політики;

- проведення ефективної антикорупційної реформи;

- політична реформа: скасування недоторканності, нове виборче законодавство та інші ключові позиції.

Та найголовніше, що нас об'єднало, це боротьба проти узурпації влади, котра просто тягне країну на дно. Вже вся країна давно зрозуміла одну важливу річ – Порошенко абсолютно нічим не відрізняється від усіх попередніх президентів. А в деяких аспектах він навіть "перевершив" своїх попередників.

Очевидно, що всі партії, які сьогодні мають підтримку людей, виставлятимуть своїх кандидатів в президенти. "Народний контроль" прийме таке рішення на березневому з'їзді. Та наша партія вже систематично виступає за принципову позицію: УСІ ПАРТІЇ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ОПОЗИЦІЇ МАЮТЬ ОБ'ЄДНАТИСЯ ТА ВИСТАВИТИ ЄДИНОГО КАНДИДАТА В ПРЕЗИДЕНТИ.



Визначити єдиного кандидата ми маємо за допомогою праймеріз, такий самий вияв народного волевиявлення як і вибори. Нормальна практика західної демократії.

І цей кандидат має поставити підпис під рядом спільних вимог, які ми сформуємо. Зокрема, після перемоги ініціювати створення механізму імпічменту президента. Це потрібно для того, аби збалансувати цього президента силами парламенту. Партії, які підтримали цього кандидата, мають його контролювати та збалансовувати в наступному парламенті.

Лише таким способом ми зможемо протистояти сьогоднішній владі та вивести країну з глибокої політичної та економічної кризи. Адже в іншому разі ті ресурси: фінансові, медійні, адміністративні, – які в свої руках сконцентрувала ця влада, дозволять поодинці просто змести кожного з нас!



Народний депутат України,

Секретар Комітету з питань запобігання і протидії корупції,

лідер партії "Народний контроль"

Дмитро Добродомов

Загрузка...
Коментарі — 155
Oleksandr Kyrychenko _ 27.12.2017 18:10
IP: 35.195.174.---
Без

ДЕРЖАВНОЇ МОВИ

не може бути...

ДЕРЖАВИ,

немає...

ДЕРЖАВНОЇ НАЦІЇ --

це є шлях... в нікуди...: до самоліквідації...,

всього СВЯТОГО... утилізації...!!!
braterstvo _ 26.12.2017 12:01
IP: 89.252.61.---
Vlad Doroshenko:
Vlad Doroshenko:
Oleksandr Kyrychenko:
голосуйте за АНАТОЛІЯ ГРИЦЕНКА!!!
Як за нього голосувати, коли він типовий соціаліст із СРСР? Він за те, що як людині належить земля, то Гриценко забороняє цьому українцю її продати, бо він краще знає, як захистити того українця. Українець у Польщі може купити землю, а в Україні не може, тому ми і тікаємо туди, де нема соціалізму, де не чиновник визначає, що ти можеш робити з тим, що належить тобі.
Цю проблему найкраще вирішити, якщо продавати на сімю фермера 150-200 га землі. Тоді й зможемо підняти, середній клас на землі, а не ростити монстрів – АГРОХОЛДИНГИ, як і зрозуміло що належать олігархічній касті.
Vlad Doroshenko _ 25.12.2017 00:12
IP: 93.72.70.---
Oleksandr Kyrychenko:
голосуйте за АНАТОЛІЯ ГРИЦЕНКА!!!
Тільки він, як відповідальний професіонал, відродить Вільну Україну навіки
Як за нього голосувати, коли він типовий соціаліст із СРСР? Він за те, що як людині належить земля, то Гриценко забороняє цьому українцю її продати, бо він краще знає, як захистити того українця. Українець у Польщі може купити землю, а в Україні не може, тому ми і тікаємо туди, де нема соціалізму, де не чиновник визначає, що ти можеш робити з тим, що належить тобі. Там, де найменша свобода, найбільша бідність. Величезна енергія укр народу спалюється проти обмеження його свободи, що інші народи використовують на свій розвиток. А свобода висмоктуються чиновництвом-олігархами, які зі словами-я тебе захищу-дам роботу, житло= довели українця до злиднів. Кажуть, як розділити борги країни на 1 жителя, то вже ніколи не зможемо віддати, Захищателі наші до злиднів дозахищали. Хіба не соромно, що ми по подушному ВВП найбідніші в Європі?
Василь Таранович _ 23.12.2017 19:02
IP: 188.163.107.---
Orest Jj:
На всё воля Путина!
Ти ще тут отираєшся скотинка хазяйська,ану марш за поребрик! Давай поспішй в золоту орду,а то запізнишся до новорічного ханського дастархану,нині будуть пригощати ханських холопів півниками з кінських кізяків на паличці,можеш залишитись без подарунку.
Василь Таранович _ 23.12.2017 18:52
IP: 188.163.107.---
Ritz:
Из разговора с Джеймсом Гвартни:

(Питання). На початку розмови ви сказали, що були в Україні 25 років тому. Яка зміна, що відбулася за цей час у нашій державі, вас вразила найбільше?

(Відповідь). Трагічність ситуації у тому, наскільки малою була ця зміна за час, що минув. 25 років тому у вас була комуністична партія, яка відповідала за кадрові призначення. Тепер ви просто обираєте цих людей, які продовжують у ручному режимі управляти економікою та ухвалювати за вас рішення. У випадку з Україною – країною з величезним економічним потенціалом, земельними ресурсами та людським капіталом – мене вразила відсутність достатньої зміни в напрямку економічної свободи за ці роки. (Конець.)
Воно було б не погано,якби ви шановний в кінці замість"Конець" та написали кінець.
Василь Таранович _ 23.12.2017 18:41
IP: 188.163.107.---
-Vesna-:
Наступного року має пройти праймеріз серед кандидатів від партій демократичної опозиції, переможець якого стане об'єднаним кандидатом у президенти.

Сьогодні наша партія "Народний контроль" перебуває в одному таборі поряд з іншими політсилами. Ми разом із "Батьківщиною", "Свободою", "Громадянською позицією", "Самопоміччю", "Європейською партією" та іншими політичними силами і формуємо демократичну опозицію в країні. (c)

Да-да-да... от може Самопоміч (партія закулісного лідера Садового) та може Гриценко з Катеринчуком (мілкі критикани в кущах) будуть з вами проводити праймеріз...
А ти шановний себе відносиш до крупних критиканів? Я знаю,що тільки кацапам притаманна гігантоманія.
Василь Таранович _ 23.12.2017 18:37
IP: 188.163.107.---
Orest Jj:
Олександр Перший:
Порошенко разбогател на войне в 10 раз!
Згоден з кожним твоїм словом ординський ти кізяче,але ж ти нам повідай скільки ти насосав у свого плюгавого хана вовки -пуйла? Зрівняємо вас,може ви вже однакові?
Василь Таранович _ 23.12.2017 18:32
IP: 188.163.107.---
Олександр Перший:
То є все найчистішою правдою,проголошеною вашими шоколадними устами.Одна тільки біда,що всі досягнення начеснішого гаранта поховані ще в часи створення сліпого трасту,в якому ніхрена не видно,лише Форбс пише,що барига збагатився вричі більше за час свого царювання. Ну а так звичайно,найбідніший і напатріотичніший.
Василь Таранович _ 23.12.2017 18:23
IP: 188.163.107.---
Олександр Палій:
Ну якого кандидата можуть зліпити Тимошенко (газові угоди і ще безліч компромату), "Свобода" (російський громадянин у керівництві), Гриценко (полковник мирного часу), "Самопоміч" (крелядська агентура і сміття), Катеринчук (соромно, Черновецький)?
Явно гіршого, ніж те, що є.
Сашко,а ти чий будеш? Правда я навіть через монітор відчуваю як з тебе капає шоколад,витри губи засмальцовані і пальці від шоколаду,бо почнуть прилипати на клавіатурі. Ти там ще дуриш голови студентам,чи вони на твої побрехеньки вже не ходять?
Василь Таранович _ 23.12.2017 18:17
IP: 188.163.107.---
Orest Jj:
Кого В.В.Путин поставит, тот и будет править на Украине!
- это единственный способ спасти украинцев от голода и холода.
Ти давай, давай гарніше соси шкіряний шкураток свого хазяїна,може на Новий рік отримаш кісточку з ханського дастархану.
Василь Таранович _ 23.12.2017 18:16
IP: 188.163.107.---
Orest Jj:
Кого В.В.Путин поставит, тот и будет править на Украине!
- это единственный способ спасти украинцев от голода и холода.
Ти давай, давай гарніше соси шкіряний шкураток свого хазяїна,може на Новий рік отримаш кісточку з ханського дастархану.
Василь Таранович _ 23.12.2017 18:08
IP: 188.163.107.---
Orest Jj:
Александр Митель:
о русский мир хотят нам втюхать!
Не достойны бендеровцы "Русского мира", рылом нем вышли, только шестёрками быть под ляхами, да под американцами – судьба украинца.
Ти,кізяк мацковський,ти в роті прополоскав після гівняних бурятських півників на паличці! Кажуть в кацапії це найкращі новорічні солодощі.
Теодор Дяків _ 23.12.2017 15:33
IP: 104.155.29.---
Добродомов пише: "... цей кандидат має поставити підпис під рядом спільних вимог, ...". Сам Дмитро перед вибррами (!) підписав Декларацію Комітету Майдану Львівщини (у якій обіцяв популяризувати потребу зміни системи влади...), але потім наплював на свої обіцянки... А там є пункт, що в такому разі він має покласти мандат. Як і Оксана Юринець...
Теодор Дяків _ 23.12.2017 15:20
IP: 62.221.52.---
Oleksandr Kyrychenko:
"Я – офицер и всегда держу слово. Всегда говорю правду, даже если она горькая и не все ее хотят слышать. Офицер естественно заботится о людях и защищает их от несправедливости. Для офицера ответственность, честь и достоинство – не пустые слова. В них глубинный смысл и жизненная ценность. Никогда не разменивал честь – на должность, не измерял достоинство – суммой денег", – говорит о себе Анатолий Гриценko.
– Всі ці характеристики можуть відповідати дійсності, проте Гриценко не має поняття про принципи функціонування суспільства, політичної системи, ключових інститутів держави... Він наївно думає, що варто давати правильні команди і несправедливість, корупція та інші негативні явища відразу зникнуть...
Теодор Дяків _ 23.12.2017 15:14
IP: 35.195.70.---
Якщо Добродомов на перше місце ставить подолання бідності, а на останнє політичну реформу, то це означає, що він не розуміє, що від чого і яким чином в суспільстві (будь-якому) залежить. Два роки тому я проводив йому лікбез по цій темі, тому моє особисте переконання таке: – все він добре розуміє, але намагається зберегти теперішню азійсько-радянську політичну систему, оскільки в українсько-європейській політичній системі його чекають задвірки суспільної ієрархії...
Oleksandr Kyrychenko _ 23.12.2017 12:05
IP: 35.205.42.---
27 июня 2014 года Анатолий Гриценко на центральном украинском телеканале Первый Национальный в эфире Шустер Live предложил убить президента Российской Федерации Владимира Путина.
Oleksandr Kyrychenko _ 23.12.2017 12:02
IP: 35.195.70.---
"Я – офицер и всегда держу слово. Всегда говорю правду, даже если она горькая и не все ее хотят слышать. Офицер естественно заботится о людях и защищает их от несправедливости. Для офицера ответственность, честь и достоинство – не пустые слова. В них глубинный смысл и жизненная ценность. Никогда не разменивал честь – на должность, не измерял достоинство – суммой денег", – говорит о себе Анатолий Гриценko.
Oleksandr Kyrychenko _ 23.12.2017 12:01
IP: 35.195.70.---
Люди Добрі...,

щоб зупинити... цю п'яну=кримінальну... вакханалію=війну... ЧКатіл=путан... бойню скота сов=ком=ЧК...,

голосуйте за Народного Президента АНАТОЛІЯ СТЕПАНОВИЧА ГРИЦЕНКА!!!

Тільки він, як відповідальний професіонал..., відродить Вільну Україну навіки... === на віка...!!!!!

КОБЗАР.
Николай Чаварга _ 22.12.2017 21:16
IP: 188.163.73.---
проведення ефективної антикорупційної реформи;

- політична реформа: скасування недоторканності, нове виборче законодавство та інші ключові позиції.

1) Що таке корупція? – це отримання матеріальних благ посадовцем (або еквівалента у вигляді бабла) за надані послуги у вигляді призначення на посади, де можна косити те саме бабло, щоб частину залишити собі. Приблизно так. Можна віджати народну власність, підняти ціни, і косити бабло відбираючи його від простого споживача (злодійсмен в законі). Хто ці корупціонери? – злодії від олігарха з будкою на базарі і до офшорного президента. Всі вони разом віддають Україну за бабло.

А що таке антикорупція? – це коли люди віддають здоров'я і навіть життя за Україну. Їм не наплювати на бабло, вони хочуть йоого чесно заробити, невелику кількість, а Україна для них – понад усе. Це наші Добровольці і герої АТО.

За логікою, яка вам абсолютно недоступна, іменно олігархи повинні бути першими в АТО, вмирати за свої заводи...
Николай Чаварга _ 22.12.2017 20:52
IP: 188.163.73.---
– повна деолігархізація української влади;

- відмежування бізнесу від політики;


- 1) Ви бачите серйозну різницю між цими положеннями? Чому не вказано шлях "деолігархизації"? Типу "відстріл і націоналізація вкраденого"? Чи може серед ваших понять є і "чесний олігарх"? Де назва закону по здійсненню "деолігархизацції"? Чи можна винищити плісняву в кімнаті, не висушивши приміщення, і не запустивши туди денне світло?

Чи можна винищити олігархію, не висмикнувши її з грунту, на якому вона благоухає? А грунт для неї – приватна власність на ЗМІ, фінанси, промисловість. Що висмикнете в першу чергуз-під олігархії, що в другу? Чи просто дурите всіх лозунгами?
Николай Чаварга _ 22.12.2017 20:06
IP: 188.163.73.---
Нас об'єднують засадничі речі:

1) подолання бідності в країні;

- Господи Боже наш! Нарешті! Нарешті знайшлася людина, яка зрозуміла суть світової політики в приміненні до України! Яка конкретика! Це вам не лозунги!

Всі дотеперішні "політики" говорили про все, що завгодно, але ніхто не здогадався, що треба просто подолати бідність. Яка дрібничка, а ніхто не здогадався! Яка геніальна думка! Це тобі не лознг Чаварги:"До влади на ВСІХ рівнях не допускаються особи, замішані хоч якимось чином в бізнесі", бо іменно бізнесюки-злодійсмени довели Україну до ручки.

Або ще один лозунг Чаварги: "Земля України не може бути товаром. Агітація за продаж Землі вважається криміналом, і карається Законом".

п. Добродомов, ви відчуваєте різницю між вашою конкретною геніальною пропозицією і популістськими політичними передвиборчими лозунгами Чаварги?

Або ще один лозунг Чаварги: "Повернути в паспорт п'яту графу!".
Вадим Криничний _ 22.12.2017 19:43
IP: 89.252.61.---
Віктор Петренко:
Віктор Петренко:
Orest Jj:
Віктор Петренко:
лох – это карма.
да Підорест співчуваю тобі) лох-це наївний тупий простак, якого розводять різні політичні аферистки!)
Та не співчувайте йому, бо Небоженко вже давно на неї працює, гадаю за грубі гроші.
Md Aziop _ 22.12.2017 19:25
IP: 35.184.133.---
Дааа, важко поцрошенківцям живеться. З одного боку Юля за негідників-олігархів і не буде з ними боротись, а з іншого – поцрошенка хоч і олігарх, але ж хороший. І боротись і з ним не потрібно. А іще він як ЛіКванЮ – приведе Україну до процвітання через 32 роки при владі (і таке чув від приховаої поцрошенківської соски – антиколорадоса). І так вони бідні переймаються справами дем. опозиції, що аж кушать не можуть. Накалякали тут купу постів з своїми дурними хотелками. Аякже, поаймаріз, але без лідера опозиції. То може і інших не потрібно, тільки між клонів поцрошенки обирати?
hrim _ 22.12.2017 17:43
IP: 35.205.37.---
Ігор Бондар:
Погоджуюся з Добродомовим окрім одного – тимошенко немає бути у списку демократичної опозиції.
......

Надто складно з цією політичною фігурою буде здійснити об'єктивний праймеріз.
Роман Калитовський _ 22.12.2017 16:39
IP: 35.187.76.---
Ні,ні,панове опозиціонери,ви також знаходитесь в об'єднанні з партією Вадима Рабіновича,та Юрія Бойка,от разом із ними і шукайте претендента на посаду президента. Думаю вам слід в першу чергу розглянути кандидатуру Путіна В.В.
Що насправді відбулось? Всі політичні сили,які брали участь в Революції гідності перемогли на виборах і були зобов'язані створити єдиний промайданівський уряд. Так і зробили,але потім повтікали з нього як пацюки з корабля. А все тому що уряд втрачав довіру і рейтинги. Але рейтинги це не основне для уряду,це основне тільки для політиканів. Тому рекомендую опозиційному блоку провести об'єднавчий з'їзд і звернутись до Путіна з пропозицію погодитись балотуватись ще й в Україні. Він вам не відмовить.
ONLINE
Уряд реформ297 Свобода слова544 Україна та Європа891 Корупція1068 Aтака Путіна1104
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter