І все-таки воно нечинне...
Хитромудра затія хитрозробленого уряду стосовно блокування не тільки закону "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції", але і судових рішень, що визнають таке блокування протизаконним, вдалася, як кажуть, не до кінця.
Як я писав, суддя Вищого адміністративного суду В.І.Маслій зупинив виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 січня 2015 року та ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 02 квітня 2015 року.
І судді адміністративних судів вже заходилися задовольняти позови чиновників, оскільки
ухвалою Вищого адміністративного суду України від 28 квітня 2015року у справі NК/800/19383/15 виконання постанови Окружного адміністративного суду міста Києва від 26 січня 2015 року та ухвали Київського апеляційного адміністративного суду від 02 квітня 2015 року до розгляду касаційної скарги у Вищому адміністративному суді України зупинено. Таким чином, на час розгляду справи перелік населених пунктів, на території яких здійснювалася антитерористична операція, є невизначеним, що робить неможливим застосовування положень Закону України "Про тимчасові заходи на період проведення антитерористичної операції".
Але ж є ще справа за за позовом нашого адвокатського об'єднання.
Постановою Окружного адміністративного суду міста Києва від 09 лютого 2015 року
та
ухвалою Київського апеляційного адміністративного суду від 15 квітня 2015 року.
Розпорядження Кабінету Міністрів України N1079-р від 05.11.2014 р. "Про зупинення дії розпорядження КМ України від 30.10.2014 р. N1053".
ВИЗНАНО НЕЧИННИМ
І ці судові рішення ніхто не зупинив, а касаційну скаргу Кабінету Міністрів України поки що залишено без руху.
Бо касатором не надано документ, який посвідчує повноваження представника, Кабінету Міністрів України, оскільки не засвідчена належним чином фотокопія довіреності, таким документом не є.
З матеріалів, доданих до касаційної скарги вбачається, що скаржником не надано документа про сплату судового збору або доказів на підтвердження наявності підстав для звільнення від сплати судового збору.
Як бачимо, навіть наявність двох позовів суттєво утруднює життя чиновних порушників закону.
А позовів мало бути тисячі.