13 вересня 2019, 09:54

Петро Порошенко. Нові власноручні показання.

Поспішаємо опублікувати нові власноручні показання Петра Порошенка аби кожен мав змогу самостійно оцінити, на розслідування яких справ витрачає державні ресурси очолюване Романом Трубою ДБР.

З точки зору нормальної людини – маячня повна. Як кажуть, плюнути і забути. Чого варта плеяда заявників – Портнов, Шуфрич, Добкін, судді оспіваного прес-конференціями Горбатюка та Ситника ОАСК.

Але слідчі виписують повістки. І шукають те, чого не існує.

Неіснуючі в природі несплачені податки у суперпрозорій угоді з ПрАТ "Завод Кузня на Рибальському" або невідомо які носії з невідомо якою секретною інформацією, що їх невідомо хто, невідомо коли чи загубив, чи ні.

Бо хоч українські моряки і повернулися додому, завдання з дискредитації позиції України для ДБР все ще актуальне.

І я не здивуюся, якщо завтра ДБР звернеться до держави агресора по міжнародну правову допомогу.

До Державного бюро розслідувань

01032, м. Київ, вул. С. Петлюри, 15.

Слідчому третього слідчого відділу Першого управління організації досудових розслідувань Державного бюро розслідувань

А.С.Сергєєвій

Власноручні показання

свідка Порошенка Петра Олексійовича у провадженні N62019000000000558

Слідство вважає за необхідне допитати мене у якості свідка у кримінальному провадженні N62019000000000558, зареєстрованому "за заявами суддів Окружного адміністративного суду м. Києва Келеберди В.І., Качура І.А., Амельохіна В.В. щодо можливого втручання у їх діяльність зі сторони службових осіб, що займають особливо важливе становище у державних органах України, а саме на думку заявників під час засідання РНБО 18.04.2019 службовими особами висловлено думку щодо неправосудності та незаконності рішення Окружного адміністративного суду м. Києва у справі 826/7423/17 від 18.04.2019р. щодо скасування націоналізації "Приватбанку", за ознаками злочинів, передбачених ч.2 ст.376 КК України".

Номер справи Окружного адміністративного суду м. Києва, вірогідно, слідчим вказано помилково. Мається на увазі 826/7432/17.

Стаття 376 Кримінального кодексу України передбачає відповідальність за втручання в діяльність судді з метою перешкодити виконанню ним службових обов'язків або добитися винесення неправосудного рішення.

Кримінальне провадження очевидно було порушено за відсутності події кримінального правопорушення, оскільки самі заявники ведуть мову про "висловлення думок", які навіть за їх версією відбулися після того, як рішення Окружного адміністративного суду м. Києва у справі 826/7432/17 від 18.04.2019р. було проголошено, а тому про жодне втручання в діяльність суддів з метою перешкоджання виконанню службових обов'язків чи спонукання до винесення неправосудного рішення не може бути й мови.

Засідання Ради національної безпеки і оборони України 18 квітня 2019 року не проводилося.

В цей день о 21 годині було проведено нараду в РНБО, на якій обговорювалися ризики та загрози у зв'язку з можливим скасування рішення про націоналізацію для фінансової безпеки держави і вкладників банку.

Будь яка інформація стосовно такої структури, якою є ПАТ КБ "Приватбанк", а тим більше судове рішення у справі, де цей банк є учасником, прямо впливає на макрофінансову стабільність держави, економіку країни, показники інфляції, валютний курс, тощо.

"Приватбанк" – це 20 мільйонів вкладників, чверть банківського сектору України. Тому все, що пов'язане з "Приватбанком", має прямий стосунок до національних інтересів держави.

Наголошую, що на згаданій нараді у РНБО не йшлося про жоден вплив на суд. Не може бути впливу на рішення Окружного адміністративного суду м. Києва, яке вже прийнято і проголошено.

Обговорювалися загрози і ризики, пов'язані з можливим виконанням рішення Окружного адміністративного суду м. Києва у випадку набрання ним чинності, а також заходи, спрямовані на подолання можливих негативних наслідків.

На нараді у тому числі йшла мова про продовження судової реформи.

Цілком вірогідно, що саме спротив реформуванню судової системи і є основним мотивом заявників. Як мені відомо з публічних виступів Ситника і Горбатюка, до діяльності саме Окружного адміністративного суду м. Києва є серйозні питання у правоохоронних органів.

Заявляю, що діяльність слідчих ДБР стосовно так званого розслідування кримінальних проваджень, протиправно зареєстрованих за відсутності події кримінальних правопорушень, є політичним переслідуванням, втручанням у мою діяльність як державного діяча з явною метою перешкодити виконанню моїх обов'язків. Вважаю, що у діях слідчих ДБР можлива наявність складу злочину, передбаченого статтею 344 КК України.

Вважаю, що у діях заявників у цьому кримінальному провадженні можлива наявність складу злочину, передбаченого статтями 383 та 384 Кримінального кодексу України.

Прошу розглянути цю мою заяву як повідомлення про кримінальне правопорушення у порядку, передбаченому статтею 214 КПК України.

Більше у провадженні N62019000000000558 не маю що пояснити.

До Державного бюро розслідувань

01032, м. Київ, вул. С. Петлюри, 15.

Слідчому третього слідчого відділу Першого управління організації досудових розслідувань Державного бюро розслідувань

А.С.Сергєєвій

Власноручні показання

свідка Порошенка Петра Олексійовича у провадженні N62019000000000683

Слідство вважає за необхідне допитати мене у якості свідка у кримінальному провадженні N62019000000000683, зареєстрованому "щодо можливого вчинення 25.11.2018 службовими особами, які займають особливо відповідальне становище в органах державної влади України кримінальних правопорушень під час здійснення кораблями ВМС ЗС України: катерами "Бердянськ", "Нікополь" та рейдовим буксиром "Яни Капу", переходу з Чорного моря до Азовського моря через Керченську протоку, за ознаками кримінальних правопорушень передбачених ч.3 ст. 109, ч.1 ст. 111, ч. 1 ст. 426-1 КК України".

Стосовно кримінального провадження заявляю, що воно було розпочато за умови відсутності події кримінальних правопорушень в інтересах держави-агресора.

Заявник явно мав на меті посягання на суверенітет і територіальну цілісність України, послаблення позиції України у боротьбі за звільнення захоплених моряків і кораблів.

Перехід являв собою абсолютно законну, рутинну операцію. Аналогічний перехід було успішно здійснено у вересні 2018 року.

Однак 25 листопада 2018 року українські кораблі і моряки були захоплені в результаті акту збройної агресії з боку Російської Федерації.

У зв'язку з актом збройної агресії з боку Російської Федерації Указом Президента України від 26 листопада 2018 року N393/2018 було введено воєнний стан строком на 30 діб. Введення воєнного стану було схвалено парламентом. Указ про введення воєнного стану в Україні було затверджено Законом від 26 листопада 2018 року N2630-VIII.

Як всім відомо, Міжнародний Трибунал з морського права визнав суверенне право України використовувати Керченську протоку для проходу кораблів, зобов'язав 25.05.2019 року Росію негайно і безумовно звільнити захоплені військові кораблі та повернути їх під контроль України, а також звільнити моряків та повернути в Україну.

Правові підстави для негайного закриття кримінального провадження детально наведено в заявах мого адвоката Ігоря Голованя, поданих слідчому та прокурору.

Однак, всупереч Закону замість закриття кримінального провадження слідством продовжується здійснення незаконного досудового розслідування.

Сам факт кримінального провадження активно використовується державою-агресором та її агентами впливу для дискредитації позиції України в світі. Постійний представник РФ у Раді безпеки ООН Небензя прямо посилався на заяву Портнова і розслідування "ДБР", намагаючись обґрунтувати справедливість позиції РФ.

Заявляю, що діяльність слідчих ДБР стосовно так званого розслідування кримінальних проваджень, протиправно зареєстрованих за відсутності події кримінальних правопорушень, є політичним переслідуванням, втручанням у мою діяльність як державного діяча з явною метою перешкодити виконанню моїх обов'язків. Вважаю, що у діях слідчих ДБР можлива наявність складу злочину, передбаченого статтею 344 КК України.

Вважаю, що у діях заявників у цьому кримінальному провадженні можлива наявність складу злочину, передбаченого статтями 383 та 384 Кримінального кодексу України.

Прошу розглянути цю мою заяву як повідомлення про кримінальне правопорушення у порядку, передбаченому статтею 214 КПК України.

Більше у провадженні N62019000000000683 не маю що пояснити.

До Державного бюро розслідувань

01032, м. Київ, вул. С. Петлюри, 15.

Слідчому третього слідчого відділу Першого управління організації досудових розслідувань Державного бюро розслідувань

М.Б.Козлову

Власноручні показання

свідка Порошенка Петра Олексійовича у провадженні N62019100000000632

Слідство вважає за необхідне допитати мене у якості свідка у кримінальному провадженні N62019100000000632, "зареєстрованого за фактом вчинення службовими особами Адміністрації Президента України, посади яких належать до категорії "А", втрати матеріальних носіїв секретної інформації, що містять державну таємницю, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 329 КК України".

Заявляю, що мені нічого не відомо про факти втрати матеріальних носіїв секретної інформації, що містять державну таємницю.

Вважаю, що таких фактів не існує, а вся історія про начебто втрату начебто носіїв з начебто секретною інформацією є вигадкою.

Заявляю, що діяльність слідчих ДБР стосовно так званого розслідування кримінальних проваджень, протиправно зареєстрованих за відсутності події кримінальних правопорушень, є політичним переслідуванням, втручанням у мою діяльність як державного діяча з явною метою перешкодити виконанню моїх обов'язків.

Вважаю, що у діях слідчих ДБР можлива наявність складу злочину, передбаченого статтею 344 КК України. Прошу розглянути цю мою заяву як повідомлення про кримінальне правопорушення у порядку, передбаченому статтею 214 КПК України.

Більше у провадженні N62019100000000632 не маю що пояснити.

До Державного бюро розслідувань

01032, м. Київ, вул. С. Петлюри, 15.

Слідчому третього слідчого відділу Першого управління організації досудових розслідувань Державного бюро розслідувань

П.С.Сегеді

Власноручні показання

свідка Порошенка Петра Олексійовича у провадженні N62019100000001219

Слідство вважає за необхідне допитати мене у якості свідка у кримінальному провадженні N62019100000001219, "за повідомленням щодо ймовірної організації незаконного переправлення осіб через державний кордон України з використанням завідомо підроблених документів, колишнім Президентом України Порошенком П.О. та службовими особами органів державної митної та прикордонної служб, а також ймовірного вчинення підроблення документів та використання підроблених документів з метою незаконного переправлення осіб через державний кордон України, тобто за ознаками злочинів передбачених ч.1 ст. 332, ч.4 ст. 358, ч. 1 ст.366 КК України".

Заявляю, що мені нічого не відомо про факти незаконного переправлення осіб через кордон, підроблення, використання підробних документів.

Вважаю, що таких фактів не існує, це вигадки заявників.

Державний кордон України завжди перетинав у відповідності з вимогами законодавства.

Заявляю, що діяльність слідчих ДБР стосовно так званого розслідування кримінальних проваджень, протиправно зареєстрованих за відсутності події кримінальних правопорушень, є політичним переслідуванням, втручанням у мою діяльність як державного діяча з явною метою перешкодити виконанню моїх обов'язків.

Вважаю, що у діях слідчих ДБР можлива наявність складу злочину, передбаченого статтею 344 КК України.

Вважаю, що у діях заявників у цьому кримінальному провадженні можлива наявність складу злочину, передбаченого статтями 383 та 384 Кримінального кодексу України.

Прошу розглянути цю мою заяву як повідомлення про кримінальне правопорушення у порядку, передбаченому статтею 214 КПК України.

Більше у провадженні N62019100000001219 не маю що пояснити.

До Державного бюро розслідувань

01032, м. Київ, вул. С. Петлюри, 15.

Слідчому третього слідчого відділу Першого управління організації досудових розслідувань Державного бюро розслідувань

М.Б.Козлову

Власноручні показання

свідка Порошенка Петра Олексійовича у провадженні N62019000000000945

Слідство вважає за необхідне допитати мене у якості свідка у кримінальному провадженні N62019000000000945, зареєстрованому "За фактом можливого зловживання владою або службовим становищем при підготовці та виданні Указу Президента України від 13.04.2016 N142/2016 "Про скасування рішення голови Первомайської районної державної адміністрації Миколаївської області від 12.10.2012 N470-р "Про зарахування земельної ділянки в межах території Ленінської сільської ради до земель запасу державної власності", за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст.364 КК України".

Стосовно кримінального провадження заявляю, що воно було розпочато за умови відсутності події кримінальних правопорушень.

Відповідно до статті 118 Конституції України, рішення голів державних адміністрацій, що суперечать Конституції та законам України, іншим актам законодавства України, можуть бути відповідно до закону скасовані Президентом України.

Наскільки пам'ятаю, Указ Президента України від 13.04.2016 N142/2016 "Про скасування рішення голови Первомайської районної державної адміністрації Миколаївської області" було видано як результат розгляду звернення народного депутата І.В.Луценка, що в свою чергу базувалося на зверненнях громадян України – мешканців Первомайського району Миколаївської області. Під час моїх регіональних поїздок це питання також часто піднімалося громадянами.

Підготовка і видання Указу здійснювалися у звичайному порядку з метою відновлення законності.

Наскільки знаю, провадження порушене за заявою Добкіна, який сам має стосунок до багатьох земельних конфліктів і явно переслідує якісь особисті інтереси.

Заявляю, що діяльність слідчих ДБР стосовно так званого розслідування кримінальних проваджень, протиправно зареєстрованих за відсутності події кримінальних правопорушень, є політичним переслідуванням, втручанням у мою діяльність як державного діяча з явною метою перешкодити виконанню моїх обов'язків. Вважаю, що у діях слідчих ДБР можлива наявність складу злочину, передбаченого статтею 344 КК України.

Вважаю, що у діях заявників у цьому кримінальному провадженні можлива наявність складу злочину, передбаченого статтями 383 та 384 Кримінального кодексу України.

Прошу розглянути цю мою заяву як повідомлення про кримінальне правопорушення у порядку, передбаченому статтею 214 КПК України.

Більше у провадженні N62019000000000945 не маю що пояснити.

ДБР проти Зеленського

В Україні не проводяться вибори. Бо воєнний стан. Введений Указом Президента України, затверджений Верховною Радою України. Суспільство ситуацію розуміє...

Ракетний менеджмент Президента Зеленського

Хто про що, а я все про 5-6 менеджерів. Президент Володимир Зеленський розповів, що росіяни зуміли знищити Трипільську ТЕС, оскільки в тому регіоні закінчились ракети для її захисту...

Як я знівелював інститут президента і чому Зеленський не має інформації про 5-6 менеджерів

А ось і мотиви, що ними керувався Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду головуючого судді – Смоковича М. І...

Суд на спецзв'язку

Державне бюро розслідувань відоме своїми маніпуляціями і фальсифікаціями практично у всіх сферах своєї діяльності. Зокрема, чиновники з ДБР дуже полюбляють віртуально мандрувати Україною заради того, щоб вирішувати питання у не у тих судах де клопотання ДБР мають вирішуватися згідно закону, а у найбільш зручних у конкретний момент...

Позов про 5-6 менеджерів Зеленського. Відмовлено повністю.

Щойно Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду повністю відмовив у задоволенні позову про 5-6 менеджерів Зеленського...

Мудрість Президента Зеленського

Розумні речі говорив Президент України в інтервʼю CBS News. Треба розвивати економіку, підприємства, ринкова економіка повинна бути....