Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Кругообіг злодійства в природі?

18 січня 2017, 13:48

Факт. На державній шахті закупили 50 кг м'яса за 200 тисяч гривень – по 4000 грн/кг; 340 літрів мінеральної води за 200 тисяч гривень – по 588 грн/л. Факт зафіксований у системі державних закупівель Prozorro. Договори, постачальники, посадові особи, контактні телефони, мейли... Чого не вистачає? Відео взяття під стражу і судового вироку – щодо повернення злодіями вкрадених коштів, конфіскації їхнього майна і терміну посадки за грати. Чому так? А тому що у Києві посадовці крадуть сотнями мільйонів і мільярдами, в обласних центрах – мільйонами і десятками мільйонів, у райцентрах – десятками і сотнями тисяч, і всіх усе влаштовує. Такий собі суспільний договір. Жити по-новому. Де вихід? Жити по-чесному – лише тоді Україна отримає позитивну перспективу.

Коментарі — 50
sabora _ 25.01.2017 21:20
IP: 193.138.134.---
Політичний трупак херценко продовжує піаритись.
LYCIV_OLGA _ 20.01.2017 20:25
IP: 104.199.55.---
(закінчення)
Та й взагалі – у будь-якій іншій країні (окрім України, чомусь!) ВСЕ ТЕ, ЩО (!!!) і як (!!!) НАРОБИЛИ МИЗДОБУЛИ за три роки свого "володарювання" (цинічно імітували реформи/продовжували красти/планували подальші, ще більші крадіжки) – неодмінно (!) було б оцінено суспільством: АБО – як ЗЛОЧИННА НЕДБАЛІСТЬ до виконання своїх службових обов'язків, що призвело до особливо тяжких наслідків, АБО – як ЗРАДА БАТЬКІВЩИНІ, відкрита підривна/диверсійна, антинародна/антидержавна діяльність.
Зостається тільки не сумніватися, що такі "перспективи" у цієї "нашої" (???) влади – ще попереду!
Всі вони – від всіляких турчинових-махницьких, разом з різноманітними яреськами-гонтаревими, і включно з порошенками-яценюками-гройсманами "підуть" по одній справі, як співучасники!
LYCIV_OLGA _ 20.01.2017 20:22
IP: 104.155.92.---
(продовження)
А в статье Владимира Ларцева ""Белый шум" э-декларирования как "фиговый листок" сокрытия первоначального греха украинского олигархата" (Хвля нет) встречаем:

"...морально-этические ценности нашего олигархата настолько искажены и деформированы двадцатью пятью годами грабежа украинского народа, настолько он приспособился к паразитированию на ренте государственных активов, и настолько отечественные нувориши привыкли чувствовать себя полноправными и бесконтрольными хозяевами нашей страны, что, к сожалению, БЕЗ КАК МИНИМУМ ЕЩЁ ОДНОЙ РЕВОЛЮЦИОННОЙ ЛОМКИ нам не избавиться от его господства и НЕ ВЫВЕСТИ УКРАИНУ НА ИННОВАЦИОННО-ЦИВИЛИЗАЦИОННЫЙ ПУТЬ РАЗВИТИЯ"

Как жаль, что большинство из нас ещё не "до конца" это осознают!...
(див.закінчення)
LYCIV_OLGA _ 20.01.2017 20:18
IP: 104.155.51.---
"Олигархический консенсус ("клептократический консенсус"), который образовался в Украине, не позволяет проведение каких-либо качественных изменений. Это своеобразный пакт о "пределах реформ". И пределы эти очень узкие. Сергей Дацюк в статье "Суть нынешнего политического кризиса" (блог на УП) достаточно четко описал дальнейшие перспективы Украины:

"в нынешней Украине будущего нет, гражданская война неотвратима, страна будет фрагментироваться дальше. Главные виновники – украинские корпорации и крупные украинские бизнесмены (некоторые из них даже политики и чиновники высокого ранга), которые так и не стали патриотами, а также политические проходимцы, которые опираются легитимации и легализации. Суть нынешнего политического кризиса – правящий класс разрушает Украину, сам это понимает, боится этого, но меркантильные мотивации его сильнее, чем публичные..."
(див.продовження)
Микола Бурмістров _ 20.01.2017 13:51
IP: 93.73.30.---
А ні Президент, а ні жодна гілка державної влади не переймається економікою та соціальною ситуацією в Україні. Всі вони зайняті вичавленням грошей з пересічних українців та бюджетних рахунків державного та місцевих бюджетів. І в цій царині кругообіг перевершує всі кругообіги в природі. Діють залізні нормативи розподілу і перерозподілу награбованих коштів. Люди стають реальними жебраками, а не в переносному сенсі. Продовжують милуватися депутатами і можновладцями, які цинічно насміхаються, мандруючи світом, відпочиваючи за синіми морями-окіянами... Народ мовчить, бо дуже повільно думає, тугодуми...
wictors _ 20.01.2017 11:01
IP: 46.211.3.---
Anatol Zubenko:
wictors:
Вы так и не поняли, что я хотел сказать! А я только хотел сказать, что Ваш рецепт возвращения Крыма не такой уж и стопроцентный.
Погоджуюсь. То для сто відсотків давайте піднімемо рівень життя в десять разів, порівняно з Кримом. Плюс гарантована свобода слова та діла! Плюс безвізовий режим!
Сподіваюсь, що й інші не будуть дуже заперечувати?
Anatol Zubenko:
...Оцените мое старание быть вежливым!!!
Оцінюю!
Вдячний!
Anatol Zubenko _ 20.01.2017 10:21
IP: 104.199.49.---
wictors:
Вы так и не поняли, что я хотел сказать! А я только хотел сказать, что Ваш рецепт возвращения Крыма не такой уж и стопроцентный...Оцените мое старание быть вежливым!!!
wictors _ 20.01.2017 09:53
IP: 46.211.7.---
Anatol Zubenko:
Или нет, в Евросоюз, там еще выше!! А я все думал, зачем нам этот Евросоюз? А мы, оказывается, хитрее всех? Вон оно как!
Дякувати Богу, накінець то Ви зрозуміли навіщо нам здався той клятий Євросоюз!
Щоправда чомусь майше ніхто не цікавиться – чим членство в Євросоюзі відрізняється від так званої асоціації?
Наостанок. В Росії не все так добре, як розповідають їх ЗМІ. Не варт тиди проситись

P.S. Навіщо при використанні цитувати Ви приводите весь текст? Досить було одного речення:
B]Для цього потрібна дрібниця – підняти рівень життя в Україні хоча б в два рази порівняно з Росією!

Не засмічуйте коментарі. Це ж Вам не Львів!
Anatol Zubenko _ 20.01.2017 09:36
IP: 104.155.120.---
wictors:
:
" Сколько бы депутаты не рвали на себе вышиванки, от Крыма придётся отказаться!"
Н.Савченко. 17.01.2017.
Вважаю, що пані Савченко має рацію. В сенсі, що вже повернути свої хатинки та не маленьки ділянки на південному узбережжі Криму (надалі ПУК) навряд чи вдасться.
В мене є 100% дієвий спосіб безкровно повернути Крим в склад України.
Точніше самі кримчани будуть слізно про це просити.
Сподіваюсь що й населення України це підтримає.
Для цього потрібна дрібниця – підняти рівень життя в Україні хоча б в два рази порівняно з Росією!
Цього буде досить, щоб Крим добровільно просив повернути його в Україну!
По Вашей логике, мы должны слезно проситься в Россию? Или нет, в Евросоюз, там еще выше!! А я все думал, зачем нам этот Евросоюз? А мы, оказывается, хитрее всех? Вон оно как!
wictors _ 20.01.2017 09:18
IP: 46.211.154.---
Дивує, що ніхто не поцікавитвся (навіть автор блогу) в чому сутність непрозорості?

Виходить це нікому не потрібно.
Шкода.
wictors _ 20.01.2017 09:16
IP: 46.211.154.---
:
" Сколько бы депутаты не рвали на себе вышиванки, от Крыма придётся отказаться!"
Н.Савченко. 17.01.2017.
Вважаю, що пані Савченко має рацію. В сенсі, що вже повернути свої хатинки та не маленьки ділянки на південному узбережжі Криму (надалі ПУК) навряд чи вдасться.
В мене є 100% дієвий спосіб безкровно повернути Крим в склад України.
Точніше самі кримчани будуть слізно про це просити.
Сподіваюсь що й населення України це підтримає.
Для цього потрібна дрібниця – підняти рівень життя в Україні хоча б в два рази порівняно з Росією!
Цього буде досить, щоб Крим добровільно просив повернути його в Україну!
wictors _ 19.01.2017 20:49
IP: 46.211.112.---
Сергей Папков:
Для цього достатньо лише один великий контракт розбити на десяток чи кілька десятків маленьких – і все в повному ажурі з законом.
Дійсно, СТОЛИЦЯ (провінції ще вчититися і вчитися).
Ой, тільки не треба нас вчити. Так і було зроблено!
Маєте змогу подивитись хоч на
Номер договору 1/234 Т-16 1000 л молока за ті ж 199 999грн.
Та це лишень поки домовленість на поставку. Треба дивитись на ціну в накладних на реально
поставлений товар!
Звичайно можу пояснити, чому такий підхід зовсім не прозорий.
Сергей Папков _ 19.01.2017 19:07
IP: 93.73.27.---
Дурні вони на цій шахті: полізли навіщось на це "Прозорро", демонструючи цю оборудку всьому світу!
Ось, наприклад, в підпорядкованому Мінкульту Нац. центрі Довженка в 2016 році замінили сотню вікон (загальною площею під 400 кв. м), повністю перепланували тисяч 5 кв. м виробничих приміщень), запустили на свою територію кілька орендарів (в т.ч. перездавши в оренду цілий 4-поверховий корпус), і жодних публічних торгів ані в "Прозорро", ані у "Віснику держзакупівель"!
Для цього достатньо лише один великий контракт розбити на десяток чи кілька десятків маленьких – і все в повному ажурі з законом.
Дійсно, СТОЛИЦЯ (провінції ще вчититися і вчитися).
Boris Puhlik _ 19.01.2017 15:27
IP: 104.199.55.---
Уважаемый Анатолий! Вы, действительно, всегда по делу пишете и говорите. Но из активной политики, насколько я вижу, вы вышли и лишь изредка что-то говорите и пишете. Очень жаль, ибо деградация власти и общества требуют активных людей-борцов, а не отстраненных комментаторов.
Anatol Zubenko _ 19.01.2017 13:38
IP: 94.153.158.---
wictors:
Anatol Zubenko:
Чи не важко буде, використовуючи цитування, залишати одне, від сили два речення, необхідних для Вашої відповіді?
Знаете, дело в том, что такие опусы не так уж безобидны, как Вам кажется! И политик должен оперировать только проверенными фактами, иначе это смахивает на провокацию,что в наше время крайне опасно. Посмотрите на первые комментарии, всем стало сразу все ясно, кто виноват, кого надо вешать... А Гриценко, тем временем, довольно потирает руки...Поэтому и зло берет, хотя тут я не прав...
wictors _ 19.01.2017 12:56
IP: 46.211.154.---
Anatol Zubenko:
Чи не важко буде, використовуючи цитування, залишати одне, від сили два речення, необхідних для Вашої відповіді?
wictors _ 19.01.2017 12:54
IP: 46.211.154.---
Anatol Zubenko:
Ну, так зачем, или для кого этот высер политика
Не можете пояснити, навіщо продукувати грубощі? Для флейму?
Шановний пан Гриценко військовий, а не підприємець. Звідки йому знати ці тонкощі? Прочитав статтю в Економічній Правді і виклав, як і Ви, своє бачення проблеми.
Не винні й журналісти, хоча все таки для Економічної Правди дописи варт писати фахівцям в економіці.
Десь так.
Як на мене, то заборонив би подібні договори без орієнтовного кошторису.
Звичайно пожартував на рахунок вартості м'яса на кінець грудня 2017.
Та на жаль й таке можливо.
Anatol Zubenko _ 19.01.2017 12:42
IP: 104.199.49.---
wictors:
Anatol Zubenko:
Это хорошо,что вы признаете, что шахта покупала 50 кг мяса через систему прозоро...Этого мяса хоть на обед хватит?
Щоб далі не товкти воду в ступі викладаю наступне:
1. Приводом для дискусії став недолуго складений договір на поставку продуктів. Це по суті договір про наміри. Подібні складаємо з компаняєю P&G в Україні на щорічні регламентні роботи. Сума менша еквіваленту 10000 $, щоб не узгоджувати в Відні. Але до договору додається плановий кошторис.
2. Розрахунок йде за фактом, по актам виконаних робіт Складнощі виникають, коли перевищуємо суму договору. Тоді довго йде узгодження.
3.В даному випадку заміссть 50 кГ м'яса варт було написати поставка продуктів харчування згідно з кошторисом.
4.Звичайно поки що ніякого криміналу немає. Був би при наявності накладної на реальну поставку цього м'яса за вказаною ціною.
Сподіваюсь як для ідіота досить популярно?
Ну, так зачем, или для кого этот высер политика
wictors _ 19.01.2017 12:31
IP: 46.211.154.---
Anatol Zubenko:
Это хорошо,что вы признаете, что только идиот может поверить, что шахта покупала 50 кг мяса через систему прозоро...Этого мяса хоть на обед хватит?
Щоб далі не товкти воду в ступі викладаю наступне:
1. Приводом для дискусії став недолуго складений договір на поставку продуктів. Це по суті договір про наміри. Подібні складаємо з компаняєю P&G в Україні на щорічні регламентні роботи. Сума менша еквіваленту 10000 $, щоб не узгоджувати в Відні. Але до договору додається плановий кошторис.
2. Розрахунок йде за фактом, по актам виконаних робіт Складнощі виникають, коли перевищуємо суму договору. Тоді довго йде узгодження.
3.В даному випадку заміссть 50 кГ м'яса варт було написати поставка продуктів харчування згідно з кошторисом.
4.Звичайно поки що ніякого криміналу немає. Був би при наявності накладної на реальну поставку цього м'яса за вказаною ціною.
Сподіваюсь як для ідіота досить популярно?
grom2468 _ 19.01.2017 12:04
IP: 104.199.9.---
Georg Umnov:
_ABM_:
sadam:
_ABM_:
- Дураку понятно, что через ЛуLандонию поезд с товаром из Китая никто не пустит
-... Самый короткий путь – через Харьков... Просто не подсуетились мы во-время. А более расторопные будут теперь иметь на этом очень приличные бабки.
Да, в отношении Харькова ты прав, но тезис о том, что оккупанты ситуацию не контролируют, они ее создают и усугубляют остается в силе.
– Не шахтари свою страну бомбили, а каратели Коломойского, ты в курсе этого!?
Не чеченские патриоты взрывали жилые дома на россии! А твой П卐ТЛЕР ты в курсе этого!?
Anatol Zubenko _ 19.01.2017 11:56
IP: 94.153.158.---
wictors:
Сергій Ївженко:
Одні ідіоти зварганили інформаційну качку, а інші ідіоти цю качку поширюють...
є лише очікувана ціна в 199 999 грн.
Пане Сергій Ївженко. Ось я, на Вашу думку ідіот, подивився звіт, де чорним по білому так і написано
Номер договору: 1/229Т-16 м'яса 50 кГ за 199999грн. Посилання надані і кожен бажаючий може це перевірити!
Мо' пробачемо пану Анатолію помилково додану одну гривню?
Так для Вас розумного, хоча й ідіот, але все ж таки розумію, чому не 200 000 грн.
Это хорошо,что вы признаете, что только идиот может поверить, что шахта покупала 50 кг мяса через систему прозоро...Этого мяса хоть на обед хватит?
wictors _ 19.01.2017 11:14
IP: 46.211.0.---
:
Согласен и Украина должна судить тех, кто за бабки взял в руки оружие и стал убивать своих же граждан украинцев, иметь на руках оружие и организовывать незаконные вооружённые формирования на территории Украины уголовно наказуемо.
Якщо б Ви звернули увагу постійно виступаю за те, щоб і Росія і Україна ратифікували підписаний ними Римський Статут.
Тоді б був можливий хоч якось неупереджений міжнародний розгляд злочинів проти людства.
Не заперечую і відповідальність чиновників ЗСУ хоча б за Іловайськ.
wictors _ 19.01.2017 10:43
IP: 46.211.0.---
Вельмишановний пане Анатолію Степановичу!
Є один ньюанс, строк дії договору до 30.12.2017 р.
Не факт, що на той час м'ясо буде 4000 грн. за кГ.
Мо' й дорожче.
wictors _ 19.01.2017 10:38
IP: 46.211.0.---
wictors:
Окрім цього необхідно судити всіх осіб, причетних прямо чи опосередковано до цього!
Дико вибачаюсь. Прошу модератора прибрати цей та попередній пост, а також пости інкогніто, як флуд!
wictors _ 19.01.2017 10:36
IP: 46.211.0.---
:
- Я тебе то же говорил: – уберите своих карателей с Донбасса и там восстановится мир, не шахтари напали на Донбасс, а бандиты Коломойского за его бабло.
Припустимо Коломойський чомусь найняв бандеровців і ті напали на "мирних" шахтарів, озброєни:х Градами, Буками, САУ...
Який статус громадян Росії в цій війні? Найманці?
Тоді Росія негайно повинна їх арештувати та судити за кримінальний злочин!
Коли це буде зроблено?
Окрім цього необхідно судити всіх осіб, причетних прямо чи опосередковано до цього!
Уряд реформ265 Корупція964 Україна та Європа842 Aтака Путіна1076 Річниця Майдану70
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте