Анатолій Гриценко Український політик, міністр оборони (2005—2007), голова Комітету ВР України з питань нацбезпеки і оборони (2007-2012), голова Підкомітету з протидії відмиванню брудних коштів (2012-2014), голова Координаційної ради партії "Громадянська позиція". Доцент Києво-Могилянської академії. Полковник запасу.

Проект 7164 про "особливий статус": принципове уточнення!

05 жовтня 2017, 12:28

Законопроект 7164 Порошенка не продовжує на рік дію закону про "особливий статус", як це коментують в усіх ЗМІ – проект 7164 "запроваджує" (!!!) цей "особливий статус", одразу, терміном на рік. Своя поліція, своя прокуратура, свій суд, право укладати договори з іншими державами, повна і безумовна амністія – все це Порошенко пропонує "запровадити"!

Прочитайте текст.

Коментарі — 49
Wolf Wiktor _ 06.10.2017 11:10
IP: 35.195.116.---
Мінськ, – пастка, не тільки для Порошенка, а і для України. Мінська угода, на перший погляд, – це суто політичні зобов'язання Президента П. Порошенка.
Але тільки політичними вони були до 17 лютого 2015 р., коли Росія підготувала і проштовхнула на Раді Безпеки ООН резолюцію 2202 (2015), яка прямо пов'язана з "Комплексом заходів щодо виконання мінських угод". Сам текст резолюції містить не тільки посилання на цей документ, а й повний його текст у додатку, як і повний текст згаданої вище декларації глав чотирьох держав. Тому, з точки зору міжнародного права, мінські угоди є частиною резолюції Радбезу ООН. Резолюції ж ООН відповідно до ст. 25 Статуту організації є обов'язковими для виконання всіма її членами. Таким чином, недотримання пунктів мінських угод – це порушення резолюції РБ ООН. Міжнародне право має переважну силу над національним, а Рада Безпеки, яка відповідно до ст. 24 Статуту ООН, несе "головну відповідальність за дотримання миру і безпеки", відповідно до розд. 7 Статуту...
Wolf Wiktor _ 06.10.2017 11:06
IP: 35.190.219.---
Andrey Kononenko:
Смешные депутаты. Если кто-то считает, что президент осуществляет держзраду, то нужно было бы требовать импичмента.
Ха-ха, а де Закон про імпічмент президента?? А також про слідчі комісії ВР??
Це все не приймає зрадлива більшість так званих нардепів України аби зберегти свою агонію у владі... Але за все прийдеться відповідати рано чи пізно... якщо не перед людьми та завжди перед Богом.
Dmytro Kovalov _ 06.10.2017 10:56
IP: 35.194.171.---
брехло
Orest Jj _ 06.10.2017 09:22
IP: 77.52.93.---
Anatol Zubenko:
можна чуток подкорректировать?
а) Легализують Луга/н/дон – санкции снимуть.
б) Не легализують Луга/н/дон – санкции снимуть
Такой "парадокс" говорит о том, что Луга/н/дон ДОЛЖЕН быть легализирован на определенных условиям.
Смотрим что это за условия и кому это выгодно.
"Особый статус"
- выгодно Мордору (подконтрольный регион)
- Европе (уходит "головная боль" с попытками "интеграции" филиала лепрозория "в европейскую семью")
- США (уходит "головная боль" с попытками "интеграции" филиала лепрозория в НАТО)
- Паращенку (просто водопад бабла на "Ремонт Провала" с полным единоличным контролем за потоком)
- Руководству Луга/н/донии (без комментария)
- Луга/н/донцам (две пенсии, гуманитарка)
Итог – заинтересованные все в куражах.

Осталось посмотреть а что будет иметь население материковой?
Лично я не вижу ни малейшей "перемоги" для пипла а сплошной негатив.

Может вы сможете сформулировать положительный эффект для населения в случае "реинтеграции"?
Anatol Zubenko _ 06.10.2017 08:03
IP: 94.153.158.---
Я думаю, что все давно и все поняли. Но есть последний аргумент негодяев-...а то с России снимут санкции...стоит ли ради этого терять страну, или все-таки, удалить аппендикс...
Шлакоблок _ 06.10.2017 07:46
IP: 178.92.135.---
Wolf Wiktor:
Згоден, але одне бажання: щоб все це робилося без порошенка, бо все зіпсує і там немає місця де перерізати стрічку.
Шлакоблок _ 06.10.2017 07:41
IP: 178.92.135.---
Petras Rebokov:
Орест Jj:
Борис Беккер:
и ще – вещи всегда нужно называть своими именами. Тогда не будет путаницы в трактовке тех или иных событий.
Я согласен – россияне тэж славяне. Но вы посмотрите – какие на самом деле они выродки (нелюди, нравственные уроды, отморозки).
Если посмотреть на драки в Раде, то хох/лы это точно не славяне, это и подтверждает их гены, они тюркские, и этим "комачи" не дано цивилизовано проводить дискуссии, такая же картина и здесь на УП.
-* Чья б корова мычала?????
Шлакоблок _ 06.10.2017 07:39
IP: 178.92.135.---
Александр Гладкий:
При всій повазі, Анатолію Степановичу, але ви маніпулюєте. Дивіться останню порівняльну таблицю (від 5.10.17) w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62641
Там і раніше було "запроваджено" цей "особливий статус". Так що, в цьому плані нічого не змінюється.
Хоча я особисто и не підтримую цей закон
-* Якщо змішати 1 кг полуничного варення та 1 кг гною (навозу "рос"),то вийде 2 кг гною.
Шлакоблок _ 06.10.2017 07:34
IP: 178.92.135.---
Orest Jj:
+
Шлакоблок _ 06.10.2017 07:32
IP: 178.92.135.---
Борис Беккер:
Полковник, возьмите себя в руки, Украина просто обязана принять этот закон, поскольку этого требуют от нее ее западные... ну, не будем называть их хозяевами, назовем спонсорами. А наши западные спонсоры знают, что делают. Поэтому нет никаких оснований для паники. Тем более, что во время войны паникеров расстреливают на месте.
-* Закон заради закону? Це мені нагадує таке: "Дівчина без освіти шукає роботу за фахом" (или: Девушка без образования ищет работу по специальности).
Шлакоблок _ 06.10.2017 07:24
IP: 178.92.135.---
Олександр Перший:
Wolf Wiktor:
З колоборантами не домовляються. Під час війни колаборантів – зрадників знищують...
Я не про колаборантів, з цими та відвертими злочинцями – бандитами все ясно, а я про 2-2,5 млн. населення ОРДЛО, які мають свій менталітет, в тому числі певною мірою проросійський. Як бути з ними? Всіх вважати колаборантами, чи вважати людьми з відмінними від нас поглядами? Чи треба ці погляди поважати? Чи примусити їх стати патріотами України? Здається, часи простого вирішення таких питань через насильство минули. А який шлях вам здається правильним?
*- Вважаю, що все це є так. Але якщо ми будемо на кожну окрему проблему реагувати створенням окремого закону, то це "лікування гангрени зеленкою". Чому американці відстоюють свою державу? Тому, щи їм там гарно і вони не хочуть це втратити. Якщо в Україні (на Україні, якщо комусь не подобається перше) буде гарно, то і колаборантам трандець.
Шлакоблок _ 06.10.2017 07:15
IP: 178.92.135.---
Oleksandr Kyrychenko:
+
Wolf Wiktor _ 06.10.2017 01:53
IP: 35.195.237.---
9. Відновлення повного контролю над державним кордоном з боку уряду України у всій зоні конфлікту, яке має розпочатися в перший день після місцевих виборів і завершитися після всеосяжного політичного врегулювання (місцеві вибори в окремих районах Донецької та Луганської областей на підставі Закону України та конституційна реформа) до кінця 2015 року за умови виконання пункту 11 – в консультаціях і за погодженням з представниками окремих районів Донецької та Луганської областей в рамках Тристоронньої контактної групи.

10. Виведення всіх іноземних збройних формувань, військової техніки, а також найманців з території України під спостереженням ОБСЄ. Роззброєння всіх незаконних груп.
Wolf Wiktor _ 06.10.2017 01:52
IP: 35.187.20.---
6. Забезпечити звільнення і обмін всіх заручників і незаконно утримуваних осіб на основі принципу "всіх на всіх". Цей процес має бути завершений найпізніше на п'ятий день після відводу.

7. Забезпечити безпечний доступ, доставку, зберігання і розподіл гуманітарної допомоги нужденним на основі міжнародного механізму.

8. Визначення модальностей повного відновлення соціально-економічних зв'язків, включаючи соціальні перекази, такі як виплата пенсій та інші виплати (надходження і доходи, своєчасна оплата всіх комунальних рахунків, відновлення оподаткування в рамках правового поля України). У цих цілях Україна відновить управління сегментом своєї банківської системи в районах, де є конфлікт, і, можливо, буде створений міжнародний механізм для полегшення таких переказів.
Wolf Wiktor _ 06.10.2017 01:50
IP: 35.195.76.---
4. У перший день після відводу почати діалог про модальності проведення місцевих виборів відповідно до українського законодавства і Закону України "Про тимчасовий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей", а також про майбутній режим цих районів на підставі зазначеного закону. Негайно, не пізніше 30 днів з дати підписання даного документа, прийняти постанову Верховної Ради України із зазначенням території, на яку поширюється особливий режим відповідно до Закону України "Про тимчасовий порядок місцевого самоврядування в окремих районах Донецької та Луганської областей" на основі лінії, встановленої в Мінському меморандумі від 19 вересня 2014 року.

5. Забезпечити помилування і амністію шляхом введення в силу закону, що забороняє переслідування і покарання осіб у зв'язку з подіями, що мали місце в окремих районах Донецької та Луганської областей України.
Wolf Wiktor _ 06.10.2017 01:49
IP: 35.195.167.---
Відведення вищепереліченого важкого озброєння має розпочатися не пізніше другого дня після припинення вогню і завершитися протягом 14 днів. Цьому процесу сприятиме ОБСЄ за підтримки Тристоронньої контактної групи.

3. Забезпечити ефективний моніторинг і верифікацію режиму припинення вогню та відведення важкого озброєння з боку ОБСЄ з першого дня відводу, із застосуванням всіх необхідних технічних засобів, включаючи супутники, БПЛА, радіолокаційні системи та ін.
Wolf Wiktor _ 06.10.2017 01:46
IP: 35.187.20.---
Комплекс заходів щодо виконання Мінських угод (В них немає ні слова про агресора – Росію і який написаний під диктовку Путіна).

1. Негайне і всеосяжне припинення вогню в окремих районах Донецької та Луганської областей України і його суворе виконання починаючи з 00 год. 00 хв (київський час) 15 лютого 2015 року.

2. Відведення всього важкого озброєння обома сторонами на рівні відстані з метою створення зони безпеки шириною мінімум 50 км один від одного для артилерійських систем калібром 100 мм і більше, зони безпеки шириною 70 км для РСЗВ і шириною 140 км для РСЗВ "Торнадо-С", "Ураган", "Смерч" і тактичних ракетних систем "Точка" ("Точка У"):

- Для українських військ: від фактичної лінії зіткнення;

- Для збройних формувань окремих районів Донецької та Луганської областей України: від лінії зіткнення згідно з Мінським меморандумом від 19 вересня 2014 року.
Василь Таранович _ 05.10.2017 22:48
IP: 188.163.107.---
Petras Rebokov:
Орест Jj:
Борис Беккер:
и ще – вещи всегда нужно называть своими именами. Тогда не будет путаницы в трактовке тех или иных событий.
Я согласен – россияне тэж славяне. Но вы посмотрите – какие на самом деле они выродки (нелюди, нравственные уроды, отморозки).
Если посмотреть на драки в Раде, то хох/лы это точно не славяне, это и подтверждает их гены, они тюркские, и этим "комачи" не дано цивилизовано проводить дискуссии, такая же картина и здесь на УП.
З тобою козломордим ніякі дискусії не проведеш,тебе недавно в монгольських степах зловили,привезли в європейску частину світу,навчили ложкою їсти,руки мити перед обідом і сраку витирати після туалету, ти тут ущербний про дискусії патякаєш. Вивчиш українську мову,здаси мені іспити,може тобі і дозволять інколи вставляти деякі слова,коли розмовляють твої майбутні хазяйни – українці.
Василь Таранович _ 05.10.2017 22:41
IP: 188.163.107.---
Petras Rebokov:
Orest Jj:
На уголовника ты непохож, но на вертухая смахиваешь.
- Сидор сынок, где ты прежде работал на зоне, в уральских лагерях!?
Ну ти і так змахуєш на зонівського вертухая,зачухонець забайкальський.
Василь Таранович _ 05.10.2017 22:39
IP: 188.163.107.---
Petras Rebokov:
Новороссия вступит в состав Украины на полной автономии, кроме того, бендеровцы должны отпустить всех заложников и осужденных патриотов Донбасса.
Помаж свою дірку салом і приходь,я тобі всі гріхи отпущу,Семижопов ти наш драний.
Orest Jj _ 05.10.2017 21:28
IP: 77.52.135.---
Борис Беккер:
вы прогнозируемы.
Нашли толкование на жаргоне? А жаргон это всего лишь один из составляющих арго...Ладно, для вас это слишком просто.
Внимательно следим за пальцами – по понятиям врача в лагерях называют лепила (о). Каждый специалист имеет название "Штифт", "Коновал" и т.д. – то есть " был у лепилы Коновала". А как назвать (что бы не сильно обидеть) уролога – проктолога? Типа "слесарь по балде"или " жопник" как то оскорбительно – начнут проводить над сидельцами всякие опыты...
Взяв за основу, что дупу называют "печка" а активного гея как "трубочиста" специалистов по проблемам заднего места стали называть "Лепила по- печному". Со временем слово "лепила" "потерялось" и стало звучать так – "был на больничке у печника". Если врача уважали то говорили – "был у специалиста по печным делам".
Борис Беккер _ 05.10.2017 20:50
IP: 35.189.218.---
Orest Jj:
Борис Беккер:
благодарю за лесть, но вынужден признаться – до уровня Ленина по мышлению я ще не дошел. ("Специалист по печному делу", "Печник" (арго) – врач уролог, проктолог)...
А нельзя ли узнать с чего вы взяли, что "Печник" (арго) – врач уролог, проктолог"? На арго я нашел только одно толкование слова "печник" – активный гомосексуалист. А значит вся ваша хитроумная конструкция перевода стрелок – рушится.
Orest Jj _ 05.10.2017 19:41
IP: 77.52.135.---
Борис Беккер:
Orest Jj:
Борис Беккер:
ну вы же читаете и отвечаете – значить на одном уровне со мной.
Глупейшее утверждение. Да, я общаюсь с вами, но уровни у нас разные. Вот вы читали, к примеру, стихотворение А. Твардовского "Ленин и печник"? Владимир Ильич в нем охотно и долго общается с печником. Но одного ли они уровня люди? Думаю, даже вы согласитесь, что нет.
благодарю за лесть, но вынужден признаться – до уровня Ленина по мышлению я ще не дошел. ("Специалист по печному делу", "Печник" (арго) – врач уролог, проктолог)...
Борис Беккер _ 05.10.2017 19:16
IP: 35.195.121.---
Orest Jj:
Борис Беккер:
ну вы же читаете и отвечаете – значить на одном уровне со мной.
Глупейшее утверждение. Да, я общаюсь с вами, но уровни у нас разные. Вот вы читали, к примеру, стихотворение А. Твардовского "Ленин и печник"? Владимир Ильич в нем охотно и долго общается с печником. Но одного ли они уровня люди? Думаю, даже вы согласитесь, что нет.
Александр Гладкий _ 05.10.2017 19:13
IP: 31.43.119.---
При всій повазі, Анатолію Степановичу, але ви маніпулюєте. Дивіться останню порівняльну таблицю (від 5.10.17) w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62641
Там і раніше було "запроваджено" цей "особливий статус". Так що, в цьому плані нічого не змінюється.
Хоча я особисто и не підтримую цей закон
Уряд реформ279 Україна та Європа871 Свобода слова538 Корупція1021 Майдан 2013523
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter