Володимир Горбач Політичний аналітик Інституту Євроатлантичного співробітництва

Козирний президент Америки і Україна

09 листопада 2016, 10:31

Якщо яка-небудь неприємність може трапитись, – вона таки трапиться (закон Мерфі).

Спочатку рефендум в Нідерландах, потім Brexit, а потім Трамп...

І з цим якось доведеться жити. Бо усе що робиться – робиться на краще.

Отож, панове українці, перемога Трампа – це не випадковість, не тенденція, а закономірність. А закон Мерфі, це просто метафора. Як і Закон маятника. Після 2-х каденцій демократів мали перемогти республіканці.

Питання зараз у тому, чи стане Трамп справді республіканцем... І тут одне з двох: або Трамп розламає столітню систему або система "обламає" Трампа.

Маємо справу з бунтом проти істеблішменту захіного світу. Повстання мас-2. А маси XXI століття, озброєні смартфонами й маніпульовані Wikileaks'ами, твердо знають, що в усьому винні політики... Можливо, колись воно (повстання мас) докотиться і до Кремля...

Зате якщо ми, українці, переживемо й випробування Трампом, нам уже нічого не буде страшно:) Бо що не вбиває, як відомо, робить нас сильнішими.

І таки робить:

1) Росіяни з Путіним через анексію й війну позбавили нас панслов'янського сентименталізму.

2) Голандці з британцями на референдумах розвіяли наші наївні ілюзії євроромантизму.

3) А американці з Трампом, схоже, відучать покладатися на зовнішній захист...

Тож українська нація, неначе у руках скульптора, послідовно позбавляється усього зайвого...

P.S. Редакції УП варто додати тему блогів "Атака Трампа":)

Загрузка...
Коментарі — 106
runner _ 27.12.2017 11:47
IP: 93.73.50.---
А чого ж ви закрили свої коментарі? Боїтеся людей?
Doroshenko Vlad _ 23.11.2016 23:15
IP: 93.72.70.---
kren:
sidor:

якось звертав вже увагу аудиторії,як трепетно суча редакція УП.доглядає лесику проукраїнських
коментаторів.І з якою готовністю,ці продажні виродки,підмахують гостям з моски.
Згоден
Doroshenko Vlad _ 23.11.2016 23:12
IP: 93.72.70.---
kren:
sidor:

якось звертав вже увагу аудиторії,як трепетно суча редакція УП.доглядає лесику проукраїнських
коментаторів.І з якою готовністю,ці продажні виродки,підмахують гостям з моски.
Згоден, так і є
Spirito _ 23.11.2016 19:24
IP: 93.74.43.---
- Україна знищує свою оборонну зброю – потрібно вийти з Оттавської
конвенції на час війни, – журналіст
grom2468 _ 10.11.2016 09:31
IP: 104.199.61.---
Виктор Мирославский:
grom2468:
Виктор Мирославский:
Встречать тебя будут убогий по адресу- Николаев ул. 2-а Екипажна!
Авианосец придёт в город Николаев!
Ну-ну!А дровишек хватит?
grom2468 _ 10.11.2016 08:48
IP: 104.199.50.---
Виктор Мирославский:
Встречать тебя будут убогий по адресу- Николаев ул. 2-а Екипажна!
sidor _ 09.11.2016 23:21
IP: 77.52.114.---
kren:
sidor:Ну ладно. Все дело в том, что Майдан показал возможность самоорганизации громадян. Так что, лично я не уверен, если будет саботаж госуправления то наступит хаос. Щас пипл настолько насторожен, что даже самолеты с мародерами не успеют взлететь. "Подхватить" власть
есть кому...

...гм,шановний sidor:...негарно,безумовно,самопіаритися,одначе,без усяких претензій з мого
боку...на аналітика чи провидця,скажу Вам,ще до 2013 р. говорив,що Україну врятує тільки диво.
нисколько не сомневаюсь в ваших способностях к аналитике (вы же в здравом рассудке) и не отрицаю факт спасения чудом. Только "чуду" нужно немного нужно помочь.
"...мы стоим по колено в грязи на пороге космической эры! От винта, великий народ!"
grom2468 _ 09.11.2016 22:36
IP: 146.148.119.---
Yaroslav Yurkiv:
Виктор Мирославский:
grom2468:
Petro Prigoda:
-Vesna-:
Petro Prigoda:

Вам не долго радоваться, Шапокляк.
Республиканец Трамп не есть носителем республиканских ценностей.
И скоро Америка сама в этом убедится.

А кризмс управления в Америке на руку только Путину. Но это очень временно.
А дым Америки нам сладок и приятен.
А дым от "Адмирала Кузнецова" уже не воодушевляет?
Кузя басмачей разбомбит, потом в Чёрное Море хохлов мочить придёт!
А нє абмочітца в Срєдізємном?
Когда-то весь мир переживал за "Челюскина", щас, затаив дыхание, переживает – сможет ли "Кузнецов" дойти. А ему ж еще воевать!
sidor _ 09.11.2016 22:34
IP: 77.52.114.---
kren:
...добре поінформований оптиміст...
так и знав шо ви це напишите!
Ну ладно. Все дело в том, что Майдан показал возможность самоорганизации громадян. Так что, лично я не уверен, если будет саботаж госуправления то наступит хаос. Щас пипл настолько насторожен, что даже самолеты с мародерами не успеют взлететь. "Подхватить" власть есть кому. А "межигорий" хоть пруд – пруди для того, что бы временно решить проблему, если наступит, социалки. Он шахтеры вжэ три месяца з/плату не получали – и ниче, не умерли. Помогают им люди.Самое главное – не дали земельный ресурс распродавать. Остальное все чепуха – можно легко найти причину "национализации". Например – неуплата налогов Главкондитером.- "В 2003 году Государственная налоговая администрация в Волынской области возбудила уголовное дело по обвинению руководителей Луцкого автомобильного завода (ЛуАЗ), который Петр Порошенко контролирует через "Укрпроминвест", в уклонении от уплаты налогов..."
mihaylenco _ 09.11.2016 22:31
IP: 93.171.67.---
kren
Вони вже продали державу,їм вже нема куди відсупати і питання здачі держави,вже не питання часу,а зручного моменту\випадку...

Оптимістична новина, що їм справді тікати буде нікуди. Брателла вован прийме, але... Там же земля під ногами горітиме. Своїх братків неміряно. І всі бєспрєдєльщики. А у спокійні західні країни незабаром ходу вже не буде. Декларації, накладені на офшорний скандал... Чорні списки ПР... Незрозумілі нові лідери, котрі не захочуть поганитися зв'язками з клептоманами...
grom2468 _ 09.11.2016 22:24
IP: 130.211.72.---
,Вопреки всем ожиданиям рассиян, президентом Соединённых Штатов становится Дональд Трамп, а не П卐ТЛЕР Х☭ЙЛО!
sidor _ 09.11.2016 22:02
IP: 77.52.114.---
:
sidor:
Я так зрозумів, що тобі треба вже подати щось на хліб, а то такий ти злий, мабуть, від голоду.
та цє я у доброму настрої, бо повєчєряв бульоном з курки з соусом "чілі". Щас ще чайок з вівсяним печівом у догонку, цигарку з вірджинського табачку – і баюшки...
mihaylenco _ 09.11.2016 22:01
IP: 104.199.6.---
Опублікована новина, що НБУ збирається знову запустити ворожі банки в нашу банківську систему. 40% нашої банківської системи контролюється ворогом. Гонтарєвій з порошенком цього мало.

Шановні, хто наш ворог? Проти кого ми воюємо? Заради чого ця війна? І до чого тут Клінтон з Трампом? Ніякі клінтони-ніксони не допоможуть, коли бариги продають свою державу.
sidor _ 09.11.2016 21:29
IP: 77.52.114.---
kren:
sidor:

ну, заручники це занадто, а от руки отбить "клиенту" что бы сам ширинку до конца жизни расстегнуть не смог – це в самый раз будет.
лично я думаю что среди волонтеров или АТОшников найдутся грамотные управленцы "национализированным".
...і я про що.Тут важливе питання інституціоналізації...правові форми\засоби\важелі впливу.
чого у АТОшників нема і як воно не дивно-навіть за умов,що склалися в Україні.ч-з агресію моски,
влада,хоч і зобов*язана своїм існуванням АТОшникам-все одно не на їх боці.
Вони скоріше кого заарештують і ув*язнять,за надуманими причинами,звільнять зрадника,виправ
дають вбивцю,але патріотам не дозволять,навіть того,що належить за законом.
п. kren! Ну не будьте таким пессимистом! Все только начинается! Пипл вжэ дошел до крайности – всех не пересажают! Даже не успеют!
sidor _ 09.11.2016 21:23
IP: 77.52.114.---
:
Цензура в дії... все постирали.
правильно сделали. Вам, гастарбайтерам, я вжэ казав як треба зробити, что бы не стирали.
Повторюю ще раз для новых заробитчан – треба обратиться к модеру и дописувачам ресурса з такими словами:- "Месье, же не манж па сис жур. Гебен мир зи битте этвас копек ауф дем штюк брод. Подайте что-нибудь бывшему депутату Государственной думы а ныне заробитчанину от своей страны в связи с тем, что не крал народные деньги и меня уволили как враждебный элемент.
Прошу в моей просьбе не отказать, понять и простить"
И все!
Вам будут подавать от щирого сердца – бедолага как-никак. Жертва режима. Тока не злоупотреб/ляйте.
sidor _ 09.11.2016 21:02
IP: 77.52.114.---
:
На себе треба було покладатися, а не бігати по світу з протягнутою рукою за кредитами. Хтось вам щастя повинен забезпечити...

Своє все віддали купці олігархів, теперь хтось винен – Путин або Трамп, або хтось ще...
ипать, хто бы говорил! Китаезы вам за 30 лет вперед за газ заплатили а их бабосики вжэ в яхты вложены! По всем банкам мира бегаете, что бы под ваши бумажки кредит дали...
Жрете колбасу "со вкусом колбасы", пельмени с начинкой с варенной колбасы, та сыры з ванной, в которой свои писюны и жопы моют работяги! Фи, юродивые!
sidor _ 09.11.2016 20:57
IP: 77.52.114.---
kren:
sidor:

якось звертав вже увагу аудиторії,як трепетно суча редакція УП.доглядає лесику проукраїнських
коментаторів.І з якою готовністю,ці продажні виродки,підмахують гостям з моски.
мабуть те с яндекса строчат а модер на другие браузеры заточен. Для них (редакции) видно важно что бы "свои" "за базаром следили".
sidor _ 09.11.2016 20:55
IP: 77.52.114.---
kren:
sidor:
...ну ничего, пробьемся. Благо дело начало – вжэ АТОвцы и волонтеры попросили (пока, я думаю,
по-доброму) 10% от е- деклараций на нужды пока АТОвцев. Следующая просьба, возможно, ще
10% на нужды пересичных...
...є така приказка...*вільних кредиторів*-проси більше,все одно на...й посилать...
Ніхто нічого не дасть,і,навіть,коли не по-доброму...що,когось в заручники візьмуть? Чи біз."націона
лізірують"...припустимо,і що далі?
ну, заручники це занадто, а от руки отбить "клиенту" что бы сам ширинку до конца жизни расстегнуть не смог – це в самый раз будет.
лично я думаю что среди волонтеров или АТОшников найдутся грамотные управленцы "национализированным".
sidor _ 09.11.2016 20:06
IP: 77.52.114.---
kren:
sidor:
будем надеяться что Москаль (губернатор) свои слова "на ветер" не бросает...
Яким би гідним не був Москаль,один він нічого не зробить.А останнім часом...*товаріщь пєрвий*,
нешкодував сил і часу,щоб поліпшити життя комуно-регіональному кодлу.
ну ничего, пробьемся. Благо дело начало – вжэ АТОвцы и волонтеры попросили (пока, я думаю, по-доброму) 10% от е- деклараций на нужды пока АТОвцев. Следующая просьба, возможно, ще 10% на нужды пересичных...
sidor _ 09.11.2016 20:01
IP: 77.52.114.---
Yaroslav Yurkiv:
sidor:
Писец Иуде Ющеру все ближе и ближе. Михо (знакомый Трампа 20 лет) будет тараном против барыги- мародера, по совместительству и.о. презика Украины. Петрушка использовал Михо – Михо попользуется барыгой – мародером. Прикрывать Иуду Ющера будет некому – "...и по шпалам, по железной дороге, мчится скорый столыпин "Киев – луга/н/дон"..." – в качестве наказания усё нажитое "руками, которые сами не крали" конфискуют и вышлют на территорию луга/н/дона.
++++
Гов, гов!
Нє тарапітєсь так, бо Міхо лєпший друг Ющенка, то може Віктор Андрійович використає Саакашвілі у своїх ЦІЛЯХ:))))
угу. Особенно после того и использует, когда Михо узнает и о Фирташе, и о украденных деньгах с "ликарни майбутьнього" и о краже денег Ющенком с банка "Украина"...
Yaroslav Yurkiv _ 09.11.2016 19:34
IP: 104.155.98.---
sidor:
Писец Иуде Ющеру все ближе и ближе. Михо (знакомый Трампа 20 лет) будет тараном против барыги- мародера, по совместительству и.о. презика Украины. Петрушка использовал Михо – Михо попользуется барыгой – мародером. Прикрывать Иуду Ющера будет некому – "...и по шпалам, по железной дороге, мчится скорый столыпин "Киев – луга/н/дон"..." – в качестве наказания усё нажитое "руками, которые сами не крали" конфискуют и вышлют на территорию луга/н/дона.
++++
Гов, гов!
Нє тарапітєсь так, бо Міхо лєпший друг Ющенка, то може Віктор Андрійович використає Саакашвілі у своїх ЦІЛЯХ:))))
Yaroslav Yurkiv _ 09.11.2016 19:29
IP: 104.155.125.---
kren:
Yaroslav Yurkiv:
kren:
Yaroslav Yurkiv:
...Це Фюрер, Упир гнали німаків та кацапів багнетами?Самі бігли... наперед батька в пекло!
Правильних Лідерів обирають лише правильні Нації.
...це ж які нації? і яких лідерів?напр?
німці...від Гітлєра до Аденауера?чи англійці від Чемберлена до Черчіля?чи французи від Деладьє
до Деголя?...
Німці... від Аденауера до Коля, англійці... від Черчіля до Татчер, американці... від Рузвельта до Рейгана...
...а до цього вони,значить,були неправильними націями? а коли напр. французи виберуть-Лєпениху,
вони будуть правилиними чи ні?
Жабоїди – ніколи вже не будуть, а були востаннє за Наполеона:)))
Що стосується німців, англійців, американців, то в них траплялося по-різному, але переважно, ці нації завжди були правильними, і на них тримається Світ.
sidor _ 09.11.2016 19:09
IP: 77.52.114.---
kren:
sidor: Писец Иуде Ющеру все ближе и ближе. Михо (знакомый Трампа 20 лет)...

...та ні,якраз ці тварини вискочать,як вискочили з *асвбождьонага @лу# ган# до*на$,всі оті;
єфремови,ахмєтови,лук*янченки,кравченки...з ландіками та ін.тарутами-а платятть за все.
пересічні і добробутом і кров*ю...як от зараз-під обстрілами православних націстів з Моски.
будем надеяться что Москаль (губернатор) свои слова "на ветер" не бросает. Ведь именно он "педалирует" этот вопрос. Судя по тому, что в свое время он бандюков Крыма "прижал к ногтю", мабуть "дело Иуды" для него "дело чести" раз он на нем так "настаивает". " Редкостный мошенник" (Москаль)
sidor _ 09.11.2016 18:17
IP: 77.52.114.---
Yaroslav Yurkiv:
kren:
Yaroslav Yurkiv:
...Це Фюрер, Упир гнали німаків та кацапів багнетами?Самі бігли... наперед батька в пекло!
Правильних Лідерів обирають лише правильні Нації.
...це ж які нації? і яких лідерів?напр?
німці...від Гітлєра до Аденауера?чи англійці від Чемберлена до Черчіля?чи французи від Деладьє
до Деголя?...
Німці... від Аденауера до Коля, англійці... від Черчіля до Татчер, американці... від Рузвельта до Рейгана...
Писец Иуде Ющеру все ближе и ближе. Михо (знакомый Трампа 20 лет) будет тараном против барыги- мародера, по совместительству и.о. презика Украины. Петрушка использовал Михо – Михо попользуется барыгой – мародером. Прикрывать Иуду Ющера будет некому – "...и по шпалам, по железной дороге, мчится скорый столыпин "Киев – луга/н/дон"..." – в качестве наказания усё нажитое "руками, которые сами не крали" конфискуют и вышлют на территорию луга/н/дона.
Yaroslav Yurkiv _ 09.11.2016 17:47
IP: 104.199.34.---
kren:
Yaroslav Yurkiv:
...Це Фюрер, Упир гнали німаків та кацапів багнетами?Самі бігли... наперед батька в пекло!
Правильних Лідерів обирають лише правильні Нації.
...це ж які нації? і яких лідерів?напр?
німці...від Гітлєра до Аденауера?чи англійці від Чемберлена до Черчіля?чи французи від Деладьє
до Деголя?...
Німці... від Аденауера до Коля, англійці... від Черчіля до Татчер, американці... від Рузвельта до Рейгана...
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter