Сергій Лещенко Журналіст "Української правди"

Тимошенко про диктатуру

28 вересня 2009, 18:49

Висловлювання Юлії Тимошенко про диктатуру, допущені нею в ефірі "Шустер Live", у демократичному суспільстві спричинили би справжній скандал.

У нас же Тимошенко пощастило – скандал був поглинутий іншим скандалом, пов'язаним зі зривом ефіру в Шустера.

Слова Тимошенко, де вона фактично виступила адвокатом запровадження диктатури – знакові, і можливо, в майбутньому ми казатимемо: "З цієї заяви все почалося".



"Чого ви вирішили, що після такого хаосу, який влаштували в політиці, після цього безвладдя, безвідповідальності, отакої, вибачте за непарламентське слово, гавкатні люди не хочуть диктатури? Та я вже хочу, щоб в країні був порядок, стрункість, а, може, достатньо сильна система влада. А не те, що ми сьогодні маємо. І абсолютно вам не відомо, люди хочуть диктатури чи не хочуть".

Логічним продовженням слів Тимошенко був момент, коли вона дозволила собі випад на адресу журналіста Єгора Соболєва. Можливо, не всі досиділи біля телеекрану до глибокої ночі та бачили це.

Для довідки – Єгор Соболєв працював журналістам ще тоді, коли Тимошенко під патронатом Павла Лазаренка торгувала газом.

Коментарі — 218
Global _ 28.09.2009 19:33
IP: 193.151.57.---
У мене склалося враження, що скандал з регіоналами був спровокований для того, щоб Тимошенко не довелося відповідати на гострі питання журналістів. Можливо Герман, Азаров, Акімова та Горіна стали жертвами такої "підстави". Шустер та інші, хто залишився в тіні (можливо, політтехнологи), розіграли спектакль, щоб Тимошенко виглядала краще, ніж регіонали. Як завжди, щось пішло не так, і всі наговорили більше, ніж треба, наприклад, про диктатуру. Щось в тому шоу було не так, не дуже спонтанно це виглядало. Можливо, я помиляюся...
gulya _ 28.09.2009 19:33
IP: 195.182.193.---
Генератор:
gulya:

У Сергія чудове почуття справедливості і правди.
Чому так зверхньо до нього?
Йому багато людей вірить.
А Вам?
Побажання рости і високі очікування ніколи не є зверхністю.

Я не люблю залякувань. Диктатури народжуються не з заяв політиків, а з нереалізованих очікувань затурканого народу. Не політики, а журналісти, як найвпливовіші представники суспільства повинні допомогти цим очікуванням реалізуватись.
gulya _ 28.09.2009 19:28
IP: 195.182.193.---
Validity:

К сожалению, все хуже.

Главный вопрос в том, что у Савика создана площадка ОБЩЕСТВЕННОГО диалога с властью. По формату власть (в лице Премьера) должна была отвечать на вопросы общества (в лице журналистов). Пришли регионалы и превратили все в межпартийную политическую свару.

Господа, для этого за деньги народа вам создана площадка – Верховная рада. Там ведите политические дискуссии между собой. А к Савику (и на другие площадки) будьте добры приходить ОТВЕЧАТЬ ОБЩЕСТВУ.

И не надо со своими депутатскими шаблонами устанавливать обществу, кто, сколько говорит (у себя в Раде меряйтесь), не надо своими секундомерами замерять паритеты, – общество само, сколько захочет столько и будет вас слушать, ЕСЛИ вы БУДЕТЕ ТОГО СТОИТЬ.

Вон в Верховный совет!
Сергій_Трегубенко _ 28.09.2009 19:27
IP: 95.133.108.---
28.09.2009 18:49 _ Сергій Лещенко

Сергію, звертаю Вашу увагу на те, що приміром у Вас, у мене, у ще якоїсь кількості людей, є внутрішньо сформовані сценарії розвитку подій. І коли нам на очі потрапляє якийсь окремий елемент, приміром підмічений Вами у цьому матеріалі, то у нас відразу виникає асоціація з усім логічним ланцюжком і кінцевими наслідками. У цьому ланцюжку все вивірено і взаємно узгоджено.
Але ж дуже багато людей, у котрих ці сценарії, ці ланцюжки збудовані абияк, логікою не проникнуті, причино-наслідкові зв'язки не вивірені. От і виходить, що у них та сама диктатура щонайменше не пов'язана з суспільною катастрофою, скоріше навпаки.
Цікаво було б почути Вашу думку про створення у суспільній свідомості чітких і вивірених сценаріїв розвитку, котрі б гарантували досягнення очікуваного результату при реалізації даного сценарію, і вберігали б від утопічності.
Генератор _ 28.09.2009 19:26
IP: 95.132.190.---
gulya:

У Сергія чудове почуття справедливості і правди.
Чому так зверхньо до нього?
Йому багато людей вірить.
А Вам?
godo _ 28.09.2009 19:22
IP: 94.27.114.---
Сергій Лещенко:

Журналисты прямо не виноваты в падении надоев, они все это время виноваты в в молчании ягнят (я не про всех- но даже десяток честных погоды не делают)...
После 2005 года можно было бы единым фронтом игнорировать всех брехунов политиков, не давать ни эфиров ни полос им... но бабло перемогло...
gulya _ 28.09.2009 19:22
IP: 195.182.193.---
Сергій Лещенко:
gulya:Ви мене не лякайте придуманою вами диктатурою Тимошенко, мене турбує те, що суспільство через продажність окремих журналістів не може говорити повним голосом. А ДИКТАТУРА НАРОДЖУЄТЬСЯ ЗВІДСИ!!!
Згоден, у всьому винуваті журналісти – починаючи від падіння надоїв і закінчуючи зростанням поборів.
Сергію, не "включайте дурня". Я очікую від журналістів того, що вони будуть достойні називатись "четвертою владою". Суспільство цього хоче теж, бо крім вас – журналістів – у нього обмежені коридори діалогу з владою і бізнесом, у нього, суспільства, очікування від вас набагато вищі, ніж ваша самооцінка. На жаль. РОСТІТЬ!
Сергій Лещенко _ 28.09.2009 19:14
IP: 62.149.2.---
gulya:Ви мене не лякайте придуманою вами диктатурою Тимошенко, мене турбує те, що суспільство через продажність окремих журналістів не може говорити повним голосом. А ДИКТАТУРА НАРОДЖУЄТЬСЯ ЗВІДСИ!!!
Згоден, у всьому винуваті журналісти – починаючи від падіння надоїв і закінчуючи зростанням поборів.
Validity _ 28.09.2009 19:10
IP: 92.242.116.---
Насчет Егора Соболева полное вранье!

Соболев огульно обвинил ВСЕХ во вранье.

На что Тимошенко вполне резонно заметила Соболеву, что не нужно обобщать, тем более журналисту. Если говоришь о вранье, то говори конкретно, и дай оппоненту (мне, в частности) защитить свою позицию и попытаться переубедить тебя.
Утверждение же типа "все врут" является штампом и снижает уровень дискуссии до базара.

Также ЮВТ предложила Соболеву прийти в Кабмин, где она все свои слова сможет лично Соболеву подтвердить документально.

И Соболев СОГЛАСИЛСЯ со словами ЮВТ!
vagabond _ 28.09.2009 19:07
IP: 81.30.165.---
Даже если бы она ничего не говорила, то с ней и так все ясно.
Главный признак любого диктатора это постоянный поиск внешних или внутренних врагов, постоянная борьба с ними и разоблачение их козней.
Не бывает диктатур без врагов и их заговоров проти счастья народа.
Это как лакмусовая бумажка четко выявляющая диктатора и, в случае с Тимощенко, бумажка эта ярко-красная.

Столько врагов и саботажников нет ни у одного украинского политика. Да и ни у одного российского тоже.
gulya _ 28.09.2009 19:07
IP: 195.182.193.---
Сергію, мене і Вас повинно більше хвилювати не те, що сказала Тимошенко про диктатуру (тим більше, що вона мала на увазі настрої людей), а те що люди не просто говорять про диктатуру, а вони ГОТОВІ ЇЇ СПРИЙНЯТИ!!!

Чому? А мабуть тому що на суспільну програму можуть вдертися політики, і замість очікуваного суспільстом звіту влади влаштувати там міжпартійний базар, заткнувши журналістам рота.

Ви мене не лякайте придуманою вами диктатурою Тимошенко, мене турбує те, що суспільство через продажність окремих журналістів не може говорити повним голосом. А ДИКТАТУРА НАРОДЖУЄТЬСЯ ЗВІДСИ!!!
PLUS _ 28.09.2009 19:04
IP: 95.134.147.---
Ша налетят бублики и заклюют Лещенко... мол мамка за порядок, диктатура то плод вашего воображения... тьху...
Сергій_Трегубенко _ 28.09.2009 19:03
IP: 95.133.108.---
TPP:
Для довідки – Єгор Соболєв працював журналістам ще тоді, коли Тимошенко під патронатом Павла Лазаренка торгувала газом.

Только сейчас она премьер, а он непришейкобыле хвост.)))
Головне, що буде завтра. Схоже він так і залишиться журналістом. А от за неї не впевнений.
Validity _ 28.09.2009 19:03
IP: 92.242.116.---
Всё, как обычно. Сергей Лещенко продолжает работать на ПР.
Он, видите ли, увидел в словах Тимошенко возможный намек на диктатуру в будущем, однако, не заметил в поведении регионалов диктаторских замашек в настоящем.

А вот те журналисты, которые не работают на ПР, увидели другое:

"Я увидел лицо диктатуры в образах Герман и Акимовой. Они вытворяли такое, что еще долго будут обсуждать и смеяться. (Только почему-то не очень смешно). Идет передача, у нее есть свой формат, приглашены гости, назначены темы для обсуждения. А эти две дамы вели себя так, будто бы все хотят выслушать их мнение о том какое плохое правительство и особенно Тимошенко. При этом они наверное так и не поняли, что свобода слова касается не только их, а всех, кто хочет высказать свое мнение.
И еще я зауважал журналистов."

http://h.ua/story/226999/
akuna _ 28.09.2009 19:02
IP: 77.123.69.---
А что за выпад был у Юли в адрес Егора Соболева? Я как раз этого не видел.
TPP _ 28.09.2009 18:59
IP: 95.133.15.---
Для довідки – Єгор Соболєв працював журналістам ще тоді, коли Тимошенко під патронатом Павла Лазаренка торгувала газом.

Только сейчас она премьер, а он непришейкобыле хвост.)))
Генератор _ 28.09.2009 18:58
IP: 95.132.190.---
Перекладаю з юліанської "народ хоче диктатури"
- Біомаса, я Ваш Диктатор!

Автор правий, починається диктатура з малого, правда знаю як все цим закінчиться – народ зробить Тимошеско. Закон природи.
Сергій_Трегубенко _ 28.09.2009 18:54
IP: 95.133.108.---
Дякую, Сергій Лещенко, Ви вмієте вловити суть.
ONLINE
Вибори-2012 в Україні92 Україна та Європа145 Справа проти Тимошенко159 Євро-201257 Свобода слова167
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook