02.12.2008 17:10 _ Ігор Мірошниченко
Осіння депресія
Почали за здравіє, а закінчили... ну ви знаєте, як завжди! Це не я сказав, – це Олег Володимирович Блохін, якого днями з тріском звільнили з посади головного тренера ФК "Москва". Разом з цією українською футбольною легендою роботи позбулися ще дві, члени його тренерського штабу, – Андрій Баль та Олег Кузнєцов.
З одного боку відставки таки варто було чекати – четверту позицію в турнірній таблиці чемпіонату Росії минулого сезону "городяни" розміняли на місце серед середняків. Стерпіти таке міг далеко не кожен російський олігарх. Однак, за класикою, всім відомо що навіть не футбольна "Масква нє скоро строілась", а тут мова про команду, яку в міжсезоння залишило кілька ключових гравців, а вже на його початку – керівництво, яке, власне, українського фахівця на роботу запрошувало.
Причини відставки – швидше не наслідок відсутності високих результатів. Вони лежать в прагматичній площині – фінансова та економічна криза докотилися до Росії бумерангом. Відразу ж, як у світі, впав попит на метал і "Норільській нікєль", головний спонсор ФК "Москва", вирішив розміняти амбітні апетити українського тренерського штабу (за неофіційною інформацією Блохін за контрактом отримував до 5 мільйонів доларів на рік), на скромні потреби Міодрага Божовіча. Після Пермі та "Амкара"? в якому він працював останнім часом, ФК "Москва" для чорногорця означає явне підвищення, тому зігравши на амбіціях новоприбульця, у фінансовому плані на ньому швидше за все суттєво зекономили.
Україна – не Росія. Це в них там приймають наставників чвертьфіналіста мундіалю 2006 з прохолодою, а після першого ж знайомства з важким характером Блохіна без церемоній піддають пресовій анафемі. І терпіння північному сусідові бракує.
В нас, в Україні все навпаки. Юрія Сьоміна в "Динамо" на початку року більшість приймали наче месію, хоча "заслужений залізничник" у своєму тренерському доробку жодних гучних успіхів, окрім перемоги з московським "Локомотивом" у Чемпіонаті Росії не мав. Головне, аби людина була гарна, – цей аргумент зарахували за пояснення "чому не Блохін?" і вирушили з командою у нове сезонне плавання. При цьому, щоправда, так ніхто й не збагнув, де поділися ті численні кандидати з Європи. Від прізвищ Ульє, Хітсфельд, Капело в наївних фанатів "Динамо" ще рік тому паморочилося в голові, але тепер вони тільки предмет гіркої іронії та глузувань. І хоча "Юрій Палич – їхнє все" всім нашим так і не став, про відставку російського фахівця з поста тренера київського Динамо сьогодні не йдеться. Він справді виявився гарним хлопцем, налагодивши зовні нормальну атмосферу в команді.
Однак за лаштунками не все гладко – вилучення Сашка Алієва у матчі Ліги Чемпіонів проти лондонського "Арсенала" демонструє, що лише тульським пряником, яким Сьомін вирішив зліпити міцний колектив однодумців, у Києві не обійтися. Не вистачає галицького батога – Олег Лужний навіть у якості в.о. минулого року міг так пригаркнути на підопічних, що ті поводились смирно навіть за межами бази у Конча-Заспі.
У Палича ж насправді всі розбіглися по кланах. Про-алієвський мабуть очолив неформальний рух за вітчизняний футбол без негрів. Інакше як пояснити, що Діакате із зухвалим хавбеком "Динамо" – команда лише на полі під час гри чи тренування. В літаках же, які доправляють "Динамо" до місця чергової лігочемпіонівської Голгофи, сенегалець ховається в куток, де кпини гучної компанії затятих картярів-гультіпак Алієва, Мілевського, Гусєва будуть найменш дошкульними.
Групуються собі до купи й інші темношкірі динамівці – бразилець Бетао, гвінеєць Бангура. Зрештою, – не братати ж усю команду. Це можна було б назвати поділом за інтересами, і носа у внутрішні взаємини команди не пхати. Однак, досягнення команди з багатомільйонним бюджетом як і раніше скромні, тому ревізія результатів Юрія Сьоміна перед зимовою перервою, та пошук пояснень всьому, що відбулося – неминучі.
З одного боку російський наставник справді переконливо виграв осінню частину Чемпіонату країни. За підсумком останніх трьох сезонів, коли двічі першим виявлявся Шахтар, цей успіх у Києві сприйняли як суттєвий. Сьомін здобув першу з 2004 року перемогу у груповому раунді Ліги Чемпіонів УЄФА і взагалі набрав перші за майже два роки очки у цьому турнірі.
Однак, при цьому російський наставник програв своєму головному в Україні конкурентові Луческу всі три поєдинки "Динамо" – "Шахтар" (цієї осені – в чемпіонаті країни, влітку – у фіналі Кубка та в матчі на Суперкубок), а в Лізі Чемпіонів проявив нездатність витискати результат там, де це можливо та оперувати більше, ніж 11-ма гравцями основного складу, серед яких не зрозуміло з якого дива опиняється і давній протеже Сьоміна Асатіані.
І в програних "Порту" та "Арсеналові" матчах, і навіть у тому київському поєдинку з лондонцями, який закінчився для багато кого "тріумфальною" нічиєю Юрія Палича а разом з ним і нас по чолові гамселили одні й ті самі граблі. "Динамо" втрачало очки на останніх хвилинах гри. Тренер, не довіряючи лаві запасних, на якій протирали штани перспективні, за його ж визначенням молоді футболісти Динамо тримався за одинадцятьох "киянців" (не називати ж гравців "Динамо" спартанцями) і не проводив замін, які в умовах жорсткого графіка матчів були просто необхідні.
В кожного сучасного тренера має бути набір тактик на гру, які він застосовує та міняє по ходу поєдинку – це за Лобановського було мудрістю, а нині – прописна істина. Однак, нинішній керманич "Динамо" консерватор. А може... боягуз. Не міняти втомлених, не змінювати тактики по ходу гри аби чого не сталось. А воно ж таки стається як не крути.
Аргументи про те, що випускати немає кого, в команді з амбіціями "Динамо" – не актуальні, бо школа "Динамо" таки працює і постачає своїх вихованців не лише нашим клубам, але делегує їх і за кордон. Федорів днями підписав контракт з російським "Амкаром".
А серед легіонерів, куплених та розданих у оренду трапляються корисні й потрібні футболісти – он Чернат, якого не знали куди подіти Дем'яненко, Сабо, й Лужний у найпотрібніший момент допоміг "Динамо" перемогти "Дніпро". А до цього румун диригував перемогою команди в кубку країни над "Сталлю". У Лондоні він, як і решта запасних гравців чемпіона країни за фіаско команди спостерігав з лави запасних. Зрештою, як з'ясувалося згодом, про перемогу на "Емірейтс Стедіум" наставник Динамо і не мріяв – стояв на нічию. А коли так – то й міняти нікого не треба, щоб у судді не було спокуси додати кілька зайвих хвилин. Такого я в житті ще не чув. Смішно крізь сльози. Розумом Росію не збагнути.
Повертаємося до початку за здравіє, а закінчення – за упокій. Після мрії про плей-офф у Лізі "Динамо" тепер бодай за весну в Кубку УЄФА вчепитися б. Треба у наступний вівторок для цього не програти турецькому "Фенербахче". Все нагадує про до болю знайому картину "Припливли".
Я не про класику образотворчого мистецтва – про донецький "Шахтар" з Луческу. Тут подібна пісня з року в рік закінчується втратою ілюзій і гуркітливим провалом у Європі. Цей рік не виняток а румунський "містер" все ще примудряється бути у фаворі Ахметова.
"Не звільню Мірчу Михайловича, поки сам він того не забажає", – заявив найбільший футбольний олігарх східної Європи. Луческу вже й сам, ніби-то був не проти піти, однак вдарила криза й знайти іншого щедрого президента, який зараз платитиме мільйони за вже забуті заслуги – не просто. Та й сам Ахмєтов у нинішніх умовах навряд чи готовий підвищувати ставку новому месії з Заходу.
В донецькій команді, кажуть, почалась жорстка економія. Вечірні тренування при світлові, сауна й подібні привілеї, якими користувалися всі покоління футболістів "Шахтаря", тепер лише для першого складу. Основа відчуває спад виробництва металургійної галузі президента на преміальних за матчі. Надто – без них команда грає краще – "Базель" швейцарський з рахунком 5:0 ось розбила.
Взагалі з цими фантастичними зарплатами тренерам та гравцям у нашому футболі, особливо іноземцям, я б на місці керівництва країни почав цікавитись щільніше. В умовах нестачі доларів вивозити мільйонами їх до Бразилій та Румуній, як і раніше отримуючи їх у чорній касі та не сплачуючи податків – ще той удар по економіці. Звісно, якщо змусити всіх спортсменів платити податки так, як, наприклад це роблять в Німеччині, – дві третини легіонерів з України наче вітром звіє. Зате вирішимо проблему засилля іноземців, з якою намагається не один рік боротися керманич ФФУ Григорій Суркіс, і дамо дорогу своїм талантам.
Втрачати немає чого, бо що з бразильцями, що без них, результати в "Динамо" й "Шахтаря" однаково невтішні. З іноземними наставниками, між іншим, також. Он українець Мирон Маркевич вже в таблиці чемпіонату зі своїм "Металістом" упритул підібрався до "Динамо", яке очолює російський легіонер. В нього також команда з іноземцями, але вони якісь не такі, кращі чи що. Коельйо чи Едмар свої гроші відпрацьовують чесно – результати команди це підтверджують. А ще, Маркевич не боїться робити замін в потрібний час – компенсовані за них хвилини завжди, хай то Кубок УЄФА чи першість країни, можна використати з користю для себе!
До кризи жанру, яким років зо 5 страждають всі українські футбольні клуби нинішньої осені, таки справді додалась економічна. Це вже масштаб світовий, не всеукраїнський. Тому реальних якісних зрушень у нашому футболі чекати не варто. Тренерські відставки відкладаються на невизначене майбутнє. "Дніпро", наприклад, якому змінити тимчасового Безсонова на когось суттєвішого й харизматичнішого було потребою найнагальнішою, вирішив не витрачатись і лишити все як є. Тепер Володимир Безсонов головний вже без в.о. Не зрозуміло тільки, навіщо звільнили Протасова, який цю команду будував не один рік?
Трансферних гучних придбань взимку нам також не дочекатись – Ринат Ахметов, який з року в рік тішив себе новими латиноамериканськими перлинами, вже заявив, що у міжсезоння нікого купувати не буде. А "Динамо" новачки, схоже, й не потрібні – близький до одужання той, без кого гри команди не уявляв ні Сьомін, ні президент команди Ігор Суркіс – Олег Гусєв. Ще один месія-Мессі? Але "Барселона", "Реал", "Арсенал" чи "Баварія" чомусь досягають результату навіть без половини основного складу, не те що без одного Ліонеля Мессі.
Чи зміниться якісно в осяжному майбутньому наш Чемпіонат? В цілому, від зміни назви "вища ліга" на "прем'єр ліга" наразі виграЮть лише ті, хто тішиться ілюзією це новоутворення очолити. Таких наївних багато, бо шукали бажаючих навіть з вулиці, не те що серед знаних футбольних фахівців.
А суддівство – першопричина відсторонення ПФЛ від проведення чемпіонату – рівень конкуренції клубів та все інше, ніяк з літа не змінилось. Стало навіть гірше, бо потужного спонсора, який би об'єднав усі клуби у єдиному телевізійному пулі трансляцій не знайшлося і футболу на загальнодоступному ТБ стало менше. Те, що в нас з'явився достойний конкурент грандам, – "Металіст" – це безперечно плюс, однак винятково в залік амбіціям та терплячості президента харківської команди Ярославського, який не втручався в тренувальний процес Маркевича.
Чи будуть нові амбітні футбольні команди-проекти? Ось це вже найближчим часом – навряд чи. Вижити б усім, не збанкрутіти. Маріупольський "Іллічівець", а також першолігівські охтирський "Нафтовик" та ужгородське "Закарпаття" вже оголосили про наміри у зв'язку з фінансовою скрутою спонсорів вдвічі скоротити зарплатню гравцям. Готовність до розформування команд у декого з них вже також є. Про амбіції і затягнуті паски, які допікають в Донецьку, день проведений без сауни чи відсутність чорної ікри за обіднім столом їм лишається лише мріяти. Уникнути б зашморгу на шиї.
Текст написаний для "Українського тижня"
con7777 _ 23.12.2008 14:45
Конечно, автор не русофоб, он обыкновенный нацик из партии Тягнибока
_Netko_ _ 04.12.2008 11:22
04.12.2008 00:33___ mitrich
Оце я розумію СПРАВЖНІЙ киянин, а не якийсь хрунь з київською пропискою.
І СПРАВЖНІЙ вболівальник київського Динамо, а не любитель результатів-рахунків.
А яка зараз динамівська ТОРСИДА, та як вона вболіває, і що та як співає і вигукує – це взагалі КАЗКА. Я би у таке ніколи не повірив ще пару років тому.
mitrich _ 04.12.2008 00:33
2 Riazor
Что, стукаческая привычка покою не дает, школа КГБ сказывается? Так вот, Мирошниченко давненько на ICTV не работает, расслабьтесь. А если бы и работал, чмо болотное, на стукачей мало кто внимания обращает.
2 hlhh
А ты, подчмошник молоденький, не знаешь, что "Динамо" дал футбол Западной Украины? Я 50 лет в родном Киеве живу и знаю это очень хорошо. Ты можешь порыться в И-нете. И таких, как ты, истинные диномовские болельщики, котрые кричат на трибунах "Слава Україні" порвали бы на клочки, как Бобик грелку.
Да здравствует истинный украинский тренер Мирон Маркевич!
siomin _ 03.12.2008 16:16
Riazor
Автор – никакой не националист и не русофоб, что за бред – только покритикует кто россиянина, значится русофоб. Как в совковые времена на тех, кто без прикрас оценивал "прекрасную действительность", сразу вешали клеймо антисоветчика и антикоммуниста. С другой стороны, конечно, статью объективной не назовешь. Видимо в автора остались не худшие впечатления от совместной работы с Блохиным в качестве речника тренера сб. Украины. Отсюда неуклюжая попытка защитить легендарного футболиста и средней руки тренера после провала в ФК Москва.
А провал стопудовый и не только в Рос. чемпе: вылет в первом же раунде Кубка УЕФА – из той же серии. А с другой стороны – наездик на Семина. Великий он коуч или нет, но очевидно же, что нынешнее Динамо К и позорище, что было даже год назад – две большие разницы.
Foreigner _ 03.12.2008 15:54
До певної міри я побачив паралель з Блохіним після призначення Марадони. Цікаво було читати думки деяких аргентинських оглядачів, що це радше психологічне призначення, бо статус напівбога і живої легенди у Дієго настільки потужний, що гравці збірної за нього "дупу рватимуть". Дехто каже, і в призначенні Блохіна до ЗУ такий елемент психології був. Є, однак, невеличка різниця: навіть якщо біло-блакитні знову почнуть вигравати мундіалі чи Копи Американи, навряд чи хтось казатиме: ось, мовляв, Марадона виграв. Ні, це все ж таки, Мессі, Тевес і Ко. виграватимуть. А "дупу" вони насамперед за Аргентину рвуть, а вже потім за Марадону. І перед матчами зі слізьми свій гімн іспанською співають – дивно, чому не португальською, бо ж поруч більша, потужніша і "крутіша" Бразилія!:)
bmi _ 03.12.2008 15:04
До 03.12.2008 14:15___ hlhh, Ви ще зовсім молодий...Зачекайти трішки...До вас дойде...Хоч до "рязанско- пскопскіх" -про укрїнський футбол,мо і ні...
bmi _ 03.12.2008 14:49
...Дякую авторові за тему...Багато з чим не згоден...але... Сподобалось, шо багато небайдужих, розумних людей пишуть коментарі... Тема про наш! футбол – нєпроходящая боль...От, колись, Динамо...На жаль, зараз футбол -совковий бізнес..., і всі, чи більшість проблем – совкова недолугість...Розуміння футболу як гри, естетики гри, "красоти хвутболу"- як кажуть мій тато, у ділків -відсутнє...доляри,доляри...Так і на роботу функціонерами наймають людей, які самі і в " дир – дир "не грали...А телетрансляції і футбольні коментатори...Де вони беруться...? А ті, для кого головне результат...мо пожаліти їх, нещасних...як такі можуть і через 30!!!років "смакувати " – які паси дававМунтян, чи Вєрємєєв, як" рвася" Колотов, а як... шо говорити... Сподбалось, +100:Саме тоді я, ще школяр, вперше відчув що таке 100 тисяч людей у єдиному емоційному пориві, і емоції ті були від майсерності і естетики самого футболу і двох голів, а не лише від результату.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hlhh _ 03.12.2008 14:15
По сути я так понял тебе ответить нечего. И ты решил создать нового пользователя и что мне вякнуть)))
Kiver _ 03.12.2008 12:12
Какая боль! Какая боль!
Netko против hlhh пять-ноль!
reytar _ 03.12.2008 11:11
Автор говорить про проблему зміни керівного тренерського складу клубу без належного аналізу зі сторони власників. Але ж проблема часто в самих власниках! їх невміння і небажання чітко аналізувати виниклі проблеми та формувати стратегію їх подолання призводять до проблем, з якими тренери ніколи нке справляться, бо це в не їх полі компетенції. Скажімо панів суркісів за результати ФК "Динамо"Київ" звільнили б давно -була б в нас система, що діє в "Барселоні" чи "Реалі"! А так – власники (покищо) ФК "Динамо"Київ" стали найбільшою проблемою для клубу, по причині власної жадібності до слави. яку вже роками нищать... Їх трансферна політика чудернацька...
А про власника ФК "Карпати" Демінського легенди складають! Адже це він Маркевича, бо той не погоджувався проводити заміни під час матчів такі, які йому вважались необхідними! Тепер де "Карпати", а де Маркевич? З середнячка "Металіста" він створив цукерку! Зате власник "Карпат" не полишає надій витиснути з влади міста майно, що належить місту, в обмін на побудову нового стадіону! То хіба йому до футболу?! Він веде себе як барига. Ось з такими власниками клубів маємо справу.
Jurdumm _ 03.12.2008 10:12
Скільки людей, яким небайдужа доля Динамо, стільки й думок про
відродження колишньої слави клубу. Звичайно, що левову визначальну частину в успіхах або провалах того чи іншого ФК на часовому проміжки в один-два сезона складає клубна політитка керівництва по
комплектації тренерського складу. Від того, яким хочуть бачити головного тренера президія ФК, визначається й малюнок гри команди,
ії тактика в зустрічах з суперниками, що сповідують відмінні один від одного манеру ведення гри, підбир виконавців на той чи інший двобій, вміння по ходу зустрічи міняти тактику (тут я цілком згоден з автором) і багато-багато ще чого, що визначає АМБИТНІСТЬ головного тренера.
Бо на моє розуміння ТІЛЬКИ амбитний тренер, тренер який створює
футбольний ансамбль, здатний нав'язати супротивнику власну манеру
ведення двобою і добиватися перемоги в кожній грі (болільники вибачать нічию, або навіть й поразку, якщо вони побачать вольовий настрій команди на перемогу, а не нескінчені перепасовки м'яча поперек поля, чи зловживання відкидки його воротарю при забитому бодай одному голі супротивнику).
А зараз подивимось на наших вітчизняних тренерів, що очолювали Динамо, чи були серед них амбитні тренери, про яких можно було б
сказати, що вони створили боєздатний колектив з власною манерой
гри, такою, що заслуговувала б назви команди ім'я рек?
Чи буде команда Сьоміна в кубку УЕФА? Питання до президента клубу, чи амбитний
тренер Сьомін? Що сам Сьомін про себе гадає?
akcept _ 03.12.2008 09:57
Стаття сподобалась.Молодець Ігор.Ярославський колись сказав,що хай Маркевич розмовляє хоч китайською,лиш би результат був. Були ж ще Ємець та Кучеревський.Ніякий Луческу їм не був би конкурент.
darvan _ 03.12.2008 07:41
не расист і не ультра...Але з ностальгією згадуються часи Біби,Мунтяна,Бишовця,Блохіна,Біланова,Шевченка.Хто що б не говорив,а був наш клуб,не без того,щоб не вихопити з під носа столичних-московських клубів дійсно перспективних (Колотов наприклад),та і наших хапали...Але була наша команда.Ну не можу сприймати своїм,хай і у деяких випадках просто блискучого,наприклад,Бангуру!А тоді і команда також стає напівсвоя,на жаль.І пропадає інтерес,впевнений не лише у мене.
Відносно Сьоміна-лишіть його поки що в спокої,через рік обговорим,бо як плюс-хоч би неоднозначний Алієв,якому надано було шанс і заграв же!Хоч за ним потрібний"глаз да глаз...",о тут подивимось за тренером.
Блохін,як гравець,геній,як наставник,на жаль нікудишний.Четвертьфінал мундіалю з тою грою- скоріш щасливий збіг обставин,згадайте неодноразові 0:3 в іграх серйозними командами,які хочеться скоріше забути.Не вийде з нього Лобана,як хтось надіється,на жаль.
Відносно Західної,нагадаю,що ті ж "Карпати" ще в 69-му взули весь Союз (!) в кубку,а чого були варті ті ж Сабо,Турянчик,Решко і прочая,так що нє нада...
Калькулятор _ 03.12.2008 01:38
2 hlhh:
Хлопче, не мели дурниць, бо ж потім, коли порозумнішаєш, соромно буде. Ніхто не говорить, що результат зовсім не важливий. Але у футболі, як грі, саме ГРА і є основною складовою. Чому така мала відвідуваність та зацікавленість матчами нашого внутрішнього чемпіонату?! Та тому, що нема на що дивитися – нема видовища! Ти, скоріш за все, у футбол не любив грати і нічого тому в ньому крім результату не тямиш. За твоєю логікою і дивитися матчі повністю не потрібно – досить лише взнати результат і отримати кайф від нього. Ну що ж – це твоя думка. Але навіщо так голосно кричати про своє невігластво?
_Netko_ _ 03.12.2008 01:36
03.12.2008 01:08___ hlhh
футбол – це передусім насамперед та здебільшого – гра, а не результат
Бред!!! Я своими глазами видел как после финала ЧМ 2006 болельщики сборной Франции (которые играют в красивый,комбинационный футбол) плакали, а рядом прыгали от счастья итальянцы (и им было пофиг на то как Италия выиграла этот матч).
Повторюю, кацапузику, ТИкай мамці рідній
Щодо суті: якби Франція своєю грою не заслужила б на перемогу, то й не плакала б.
Щодо радості італійців: особливо це стосується того підлого італійського придурка-захисника (на букву М:) удак) який спровокував (і дістав своє) справжнього неперевершеного французького віртуоза-естета (на букву З:) ірка)
ми маємо у нашій державі столицю (наразі ся називає Київ)
Спасибо что напомнил мне название моего родного города в котором я родился и уже 25 лет живу.
З логікою проблеми нездоланні:)
1.яка заслуга кацапузика-hhh, що він народився у Києві?!
2.наііть якщо кацапузий-hhh вириє нору на Хрещитику, все'дно годі сховати корені рязАнскія:)
Нет в Западной Украине клубов и футбола тоже нет. Потому что не нужен он там ни кому (к сожалению)
Чи ж би?! А якщо подумати...добре подумати...?
Посмотри на таблицу ЧУ. А если в Западной Украине хватает клубов что ж ты болеешь за мое Динамо, а не за свои убогие Карпаты?
Убогий той, хто так мислить про Карпати
А за Карпати вболіваю і за Динамо і за Україну. На відміну від зайд київських:)
nordic_gray _ 03.12.2008 01:16
Igore, spasybi za stattyu
hlhh _ 03.12.2008 01:08
03.12.2008 00:29___ _Netko_
футбол – це передусім насамперед та здебільшого – гра, а не результат
Бред!!! Я своими глазами видел как после финала ЧМ 2006 болельщики сборной Франции (которые играют в красивый,комбинационный футбол) плакали, а рядом прыгали от счастья итальянцы (и им было пофиг на то как Италия выиграла этот матч).
ми маємо у нашій державі столицю (наразі ся називає Київ)
Спасибо что напомнил мне название моего родного города в котором я родился и уже 25 лет живу.
в Західній Україні вистачає клубів. за які можна вболівати і які можна назвати своїми
Динамо Київ – то також і моя команда
Нет в Западной Украине клубов и футбола тоже нет. Потому что не нужен он там ни кому (к сожалению). Посмотри на таблицу ЧУ. А если в Западной Украине хватает клубов что ж ты болеешь за мое Динамо, а не за свои убогие Карпаты?
Riazor _ 03.12.2008 01:03
Ну а,Вам,Игорь,я посоветую больше не писать на таком авторитетном сайте,как "Украинская правда",потому что от Вашей некомпетентности прежде всего страдают посетители этого сайта,ну и естественно владельцы его.К тому же,если руководство канала на котором Вы работаете,будет читать Вашу писанину,то наверняка они могут задуматься о Вашей проф.пригодности,и не исключено что поставят вопрос о Вашем дальнейшем трудоустройстве,а в период экономического кризиса,о котором Вы упоминали,совсем будет не лишним перестать выбрасывать деньги на ветер,выплачивая зарплату такому дармоеду,как Вы!
Riazor _ 03.12.2008 01:03
Не надо быть каким-нибудь профессором,чтобы сделать вывод: Блохин с задачей поставленной перед ним не справился за что и был справедливо отправлен в отставку.Тем самым украв у руководства клуба не только 5млн,а гораздо больше,так-как им приходилось еще платить зарплату ряду высококлассных и высокооплачиваемых футболистов,которых нанимали не стой целью,чтобы команда в которой они выступали барахталась в середине турнирной таблицы.Думаю,о наличие таких в составе "горожан" не приходиться сомневаться.Думаю такие фамилии,как Баракамонте и Лопес,тот что Макси (из Барселоны) знакомы даже,Вам.Хотя куда этим футболистам,стоимость которых кстати превышает 10млн евро до Орлова и ему подобным!?Не так ли,Игорь?
Ну и конечно же не могу не удержаться и не сказать пару слов на счет личность черногорца Божовича,который заменит у руля команды Блохина.Опять таки,цитирую Вас:"У ф нансовому план на ньому швидше за все сутт во зекономили (о Миодраге Божов че) ".
Главный тренер,скромной команды из Перми,которая до последнего тура имела шансы попасть в Лигу Чемпионов получил от руководства клуба предложение подписать новый контракт,зарплата специалиста в котором будет превышать нынешнюю в 4!!! раза.В свою очередь,руководство фк Москва,на которых очень сильно,по Вашим словам отразился финансовый кризис,предложили черногорцу оклад в 12!!!раз превышающий его нынешний.Так что,экономить в Москве никто не собирается,клуб ставит перед собою самые высокие задачи,поэтому пожелаем им удачи в новом сезоне!
Riazor _ 03.12.2008 01:03
Ну и что в итоге?Вместо борьбы за золото РПЛ,Москва завязла в середине турнирной таблицы.За первые 16 матчей,подопечные Блохина сумели выиграть лишь трижды!И кто был повержен?Шинник,который в итоге вылетел,Спартак Нл,который занял в итоге 12 место и сенсационная победа над ЦСКА,ну как известно:"Раз в год и не заряженное ружье стреляет".К тому же,армейцы просто недооценили соперников,что и доказали в ответном матче разгромив "горожан" со счетом 4:1.За первый круг,на домашнем стадионе Олег Владимирович со своей командой НЕ РАЗУ! не смог победить соперников.0-в графе домашних побед у команды и тренера перед которыми стояла задача победы в РПЛ!И после этого кто-то,а именно,Вы,утверждаете что причиной отставки Блохина является в первую очередь экономический кризис,который докатился до России.Наверное многие хватались за животы и умирали от смеха читая Вашу статью.Но это еще не все.Я продолжу...вот,Вы,утверждаете что в начале сезона фк Москву покинуло несколько ключевых футболистов.В связи с этим хочу задать,Вам,вопрос:"Назовите тех,кто из ниже перечисленных является ключевым (Козко, Семак (оба – "Рубин"), Горавски ("Шинник"), Орлов ("Луч-Энергия"), Луканченков ("Урал", аренда), Моралес ("Расинг" Аргентина, аренда) "?
Riazor _ 03.12.2008 01:02
Фк Москва перед началом сезона ставили перед собой самые высокие задачи,а именно-победа в Российской Премьер Лиге.Для реализации поставленной задачи был приглашен амбициозный тренер,которым является Блохин.Ему предложили, не побоюсь этого слова,огромную зарплату в 5млн.Именно этот аргумент и стал решающим при выборе дальнейшего места трудоустройства для Олега Владимировича.Ведь не для кого не секрет,что у него была альтернатива в виде киевского Динамо.Но там на право,на лево деньги не разбрасывают,поэтому такую зарплату никто не предлогал.Вот Блохин и отправился покорять столицу городов русских.Создали все условия для успешной работы,обеспечили жильем,назначили огромную зарплату,дали возможность проявить себя на трансферном рынке.В прессе с восторгом отреагировали на подписание контракта с футбольной легендой.Авторитетные издания писали,что несмотря на то что Украина превращается из братского государства в просто соседское,"Олежка" навсегда останется "своим".Такого теплого приема,наверное не ожидали даже самые заядлые скептики.
Riazor _ 03.12.2008 01:02
Отдаю себе отчет в том,что если я попытаюсь сделать комментарий к этой статье,то он получится больше чем сама статья.Поэтому остановлюсь лишь на первой ее части,речь в которой идет о оценке работы Олега Блохина.Чтобы не пересказывать Вашу бредятину,буду периодически Вас цитировать,а следом отвечать на нее.Ну что ж попробуем.
Итак:"Причини в дставки – швидше не насл док в дсутност високих результат в. Вони лежать в прагматичн й площин – ф нансова та економ чна криза докотилися до Рос бумерангом.Головний спонсор ФК "Москва", вир шив розм няти амб тн апетити укра нського тренерського штабу (за неоф ц йною нформац ю Блох н за контрактом отримував до 5 м льйон в долар в на р к), на скромн потреби М одрага Божов ча".
То что,Вы,написали-это с большой буквы БРЕД!!!
Riazor _ 03.12.2008 01:01
Вы,знаете,прочитал Вашу статью и мне стало обидно!При чем не за скромные результаты наших клубов на Евро-арене и даже не за сравнительно низкий уровень нашего чемпионата,именуемого Премьер лигой,относительно тех же россиян, и тем более уж не из-за пробуксовки по подготовке к провидению ЧЕ 2012.Хотя,конечно,все это является проблемой,которая беспокоит каждого украинца не безразличного к тому что происходит в его стране с его любимым видом спорта.К тому же,для многих футбол-это не просто вид спорта,а гораздо большее,но сейчас не об этом.
Так вот,беспокоит меня следующее:то,что такие "писаки" вроде Вас,имеют возможность открывать блоги на одном из моих любимых сайтов,таких как "Украинская правда"и тут писать свои глупости.Националист,русофоб и просто не компетентный человек носит гордое звание журналиста.К тому же,если я не ошибаюсь,Вы работаете на ICTV.Так вот,ловлю себя на мысли,что надо будет написать письмо руководству канала на котором Вы работаете,чтобы они Вам запретили вещать на УП,потому что чувствую,еще одна статья и новости спорта на "помаранчевом"канале смотреть не будут вовсе.
_Netko_ _ 03.12.2008 00:29
03.12.2008 00:10___ hlhh
Я понимаю что на Западной Украине нет ни одного футбольного клуба и поэтому ты не знаешь что такое болеть за свою команду. Тебе этого не понять.
По-перше, кацапузику, ТИкай своїй мамі
По-друге, йолопендрику, футбол – це передусім насамперед та здебільшого – гра, а не результат
Про-третє, незнайку, в Західній Україні вистачає клубів. за які можна вболівати і які можна назвати своїми
По-четверте, космополіте, ми маємо у нашій державі столицю (наразі ся називає Київ), отже для мене (як і для більшості українців) на відміну від совковоностальгійних, Динамо Київ – то також і моя команда
По-п'яте, хто ж такого неадекватного так настрашив у Західній Україні, що воно тільки про Захід і згадує (та ще про результат без гри)?!:)
hlhh _ 03.12.2008 00:10
02.12.2008 23:00___ _Netko_
Так Вам не футбол потрібний а тоталізатор
Або монетка
Знайдіть ще одного такого любителя та й бавтеся у двійко
Я понимаю что на Западной Украине нет ни одного футбольного клуба и поэтому ты не знаешь что такое болеть за свою команду. Тебе этого не понять.
Alex_88 _ 02.12.2008 23:26
IMHO в тренерском штабе СбУ "мозгом" был С. Альтман, а Блохин главным, но лишь "членом".
_Netko_ _ 02.12.2008 23:11
02.12.2008 22:11___ vpt
Сатья не просто плоха – она злостно необъективна по меньшей мере по отношению к Семину. Тренер сумевший за полгода буквально преобразить команду и явно строящий ее с прицелом на будущее не заслужил ни единого слова похвалы. Не верю, что Мирошниченко этого не заметил
Взагалі-то, дивна ситуація:
1.Команда ГРАЄ так, як уже НЕ ГРАЛА море років
2.Ті самі гравці, на яких прикро й бридко було дивитись, без жодного натяку на здібності чи клас, раптом змінилися, ДОКОРІННО НЕВПІЗНАННО й НА КРАЩЕ
3.Дивитися гру киян стало по-справжньому ЦІКАВО, гра просто ЗАХОПЛЮЄ (попри результат)
4.АЛЕ: команда ПРОСТО ПО-ДУРНОМУ й БЕЗДАРНО немов НАВМИСНЕ, ПО-ДИТЯЧОМУ програє, втрачає очка й шанси, демонструючи ЯВНУ прогалину у підготовці
Отакий спостерігаємо букет під назвою "Динамо Київ Сьогодні"
_Netko_ _ 02.12.2008 23:00
02.12.2008 20:23___ hlhh
Для меня футбол это в первую очередь – результат. Я получаю удовольствие от результата, а не от игры.
Так Вам не футбол потрібний а тоталізатор
Або монетка
Знайдіть ще одного такого любителя та й бавтеся у двійко
Если мы вышли в восьмерку, значит мы в восьмерке лучших.
"В" це ще не означає, що на рівні 8-ми найкращих збірних граємо:)
И в отличии от вас мне все равно кто принес этот результат "москвич" Блохин (кстати почему москвич? для меня он киевлянин) или "украинский" Маркевич.
Фетиш давно Вас з'їв та зжер:)
Кажуть не все те українське, на чому етикетка з написом "Україна"
Ну а логіки тут взагалі "не ходило": тоді нащо вболівати за українську етикетку – можна за французьку:)
vpt _ 02.12.2008 22:11
Статья производит странное впечатление. Странное на грани мыслей о заказе.
1. Семин не проработал еще с командой и одного года. Требовать полностью ликвидировать национальные группы, получить абсолютно сплоченный коллектив, способный решать самые высокие задачи можно предъявить на 3-й год. Но уж никак не на первый. Опытный журналист Мирошниченко не может того не знать.
2. Семин продемонстрировал, что у него есть свое видение игры и свое представление о взаимоотношениях в команде – это ясно любому непердубежденному наблюдателю. Также как ясно – пока мы видим только черновик будущей команды. Но даже он впечатляет – согласимся, на пике команда показала футбол, какого в Киеве давно не видели. То, что не хватило до конца объяснимо среди прочего и эпидемией болезней и травм. Пока команда не того уровня, чтобы играть полкруга без 6-7 игроков. И пока дело не дошло до того, чтобы игрок из числа не входящих в обойму входил игру безболезненно. Неужто Мирошниченко не понимает – чтобы наиграть не один, а полтора-два состава сезона маловато. Думаю точно понимает. Значит рассчитывает, что не поймут читатели-лохи
Сатья не просто плоха – она злостно необъективна по меньшей мере по отношению к Семину. Тренер сумевший за полгода буквально преобразить команду и явно строящий ее с прицелом на будущее не заслужил ни единого слова похвалы. Не верю, что Мирошниченко этого не заметил
Фандор _ 02.12.2008 21:15
Хорошая статья. Я ещё после первого матча с "Арсеналом", удивлялся и вопрошал знакомых болел, мол чё Палыч, Бангуру несчастного заставил бегать весь! матч, когда у того силёнок было максимум на 60мин? Кстати и гол он не забил в контратаке, именно поэтому. Никто вразумительно не ответил, думаю, ну протупил малёха Сёмин...Ан нет! Система! Я НИКОГО не меняю! А почему, Палыч? А я и сам, типа не знаю... Тут как-бы и "Фенеру" "случайно" конечно, не слить... Время с 80-й по 94-ю минуты, в игре киевлян – это время пить валидол...
Сторінки:
← Попередня
Наступна →