Айдер Муждабаєв Заступник генерального директора кримськотатарського телеканалу ATR

Втрата людяності. Байдужість. Порожнеча

20 липня 2017, 15:06

Жодного політика, що знаходиться при владі.

Ні президента, ні прем'єра, ні спікера ВР, жодного віце-спікера. Жодного лідера парламентських фракцій.

Жодного чиновника взагалі. Жодного чиновника навіть з Мінінформполітіки.

Журналісти, їхні друзі, співробітники МВС/СБУ, оточення, все.

Чиновникам, напевно, команди не дали. Або, навпаки, дали. А самі вони, напевно, не люди. Не знаю, як це працює в головах, але результат видно. Вбудувався в систему – перестав бути.

Жодних емоцій, нічого щирого, не кажучи про почуття відповідальності, хоча б пристойності.

Втрата людяності. Байдужість. Порожнеча.

І "вишенькою на торті" – візит в Україну саме цього дня Лукашенка, який повністю знищив свободу слова в своїй країні і особисто позбавив Шеремета батьківщини.

Такий рік без Павла.

Коментарі — 166
Дмитрий Новаковский _ 24.07.2017 09:52
IP: 195.138.76.---
А зачем вам свобода слова? Не за это стоял Майдан!!!
руслан49 _ 22.07.2017 08:28
IP: 95.134.203.---
Orest Jj:
Олександр Перший:
...Спростуйте мої слова, розкажіть читачам, кого ви бачити у владі з відомих політиків?...

на должность премьера я бі запросил Маска со своим штатом менеджеров по єкономике.
на должности спецслужб – ФБРовцев.
МО – конкурс среди командиров боевіх добробатов и реальніх волонтеров.
МИД – Неміря.
МинЮст – Шишкин.
Идеалогический сектор – конкурс из адекватніх националістов со всех срезов общества...

Ну де та так
Вже клєврети Багіні посади ділять. І бачимо тих же самих старпєрів, які по двадцять років протирали штани наверху.
mihaylenco _ 21.07.2017 17:56
IP: 194.28.6.---
Виктор Савченко
чому не власенко а шишкін на мінюст?)

Та тому що суперадвоката власенка якась хвойда за носа водить, та шантажує. Який він в біса адвокат, коли з такими плутається? Як він може когось захищати, колди себе захистити не здатен? Який з нього фахівець?
mihaylenco _ 21.07.2017 17:52
IP: 194.28.6.---
kren _
От коли будкостроїтєль з бригадою комуно-регіоналів влаштує "рускій мір" на всій тер...

Він намагається. Він дуже старається. Але щось заважає. Чогось боїться дужче, ніж брателлу вована.
Orest Jj _ 21.07.2017 15:15
IP: 77.52.89.---
всє, ми їх патеряли...Віступление труппи "Мармелад 2 Мармелад" сегодня було сжатім, можна сказать – лаконичнім, и непродуктивнім.
kren _ 21.07.2017 14:41
IP: 188.0.104.---
mihaylenco:
kren
Одначе з Вашого коменту впевнено можемо постулювати,що; ні сталінських репресій і чисток,колекти
візації,індустріалізації,голодомору,війни...корих не застали-ті покоління-Ви теж не застали-чи не так?
Тоді де я помиляюся?

Помиляєтеся в тім, що для мого покоління те благополуччя було діркою від бублика. Бачить бачили, а от їсти – нічого. Нам дісталися одні потрясіння. Практично протягом всього життя якісь революції.
...Та,нам добродію,з огляду на недавню історію,та й найновішу,он.@лу$ган&до*н#. кримнаш,і близько
того не дісталося,що випало на долі тих поколін,чи,навіть тих,що зараз "асвабаждьониє".
От коли будкостроїтєль з бригадою комуно-регіоналів влаштує "рускій мір" на всій тер.От тоді матиме
мо "задоволення" повною мірою.
Orest Jj _ 21.07.2017 14:12
IP: 77.52.89.---
kren:
Олександр Перший:
Виктор Савченко:
(
Та знаю я, хто він такий. Але справа, на мій погляд, не в тому, що "недоумок", а в примітивності і некритичності мислення...
...я просто розводжу руками,з ваших коментів,тов.Олександр Перший.
А яке ще міслення може бути у "недоумка", "делекого від проблєм державотворення" (С).?
Ви б хоч свої коменти почитали-чи шо?
зачет!
mihaylenco _ 21.07.2017 13:51
IP: 194.28.6.---
kren
Одначе з Вашого коменту впевнено можемо постулювати,що; ні сталінських репресій і чисток,колекти
візації,індустріалізації,голодомору,війни...корих не застали-ті покоління-Ви теж не застали-чи не так?
Тоді де я помиляюся?

Помиляєтеся в тім, що для мого покоління те благополуччя було діркою від бублика. Бачить бачили, а от їсти – нічого. Нам дісталися одні потрясіння. Практично протягом всього життя якісь революції.
Orest Jj _ 21.07.2017 13:51
IP: 77.52.89.---
Олександр Перший:
...Пропануєте І. Маска (з якого бодуна він до нас прийде?)......Для него с таким потенциалом страна – непаханній чернозем. А прийти он может если предложить не з/плату а долю с доходов.
... який з нього прем'єр в умовах українських реалій...Ну а какой премьер со "смотрящего" за рінком? И вообще, какие у нас "реалии"? Казнокраді, аферисті, коллаборационисті та мародері при владі? Ну так єтим и займутся "варяги" с ФБР.
...без знання наших законів, ...А шо, большинство тех хто щас при власти знают наші законі? Тем более – в Україні текст законів надруковані на папері, в єлектронному виді а не передаються з вуст в уста избранніми.
Orest Jj _ 21.07.2017 13:37
IP: 77.52.89.---
Олександр Перший:
Виктор Савченко:
Олександре я вам сто разів казав що сидір (а справжнє ім'я цього недоумка олександр мар'янович комарницький з міста Часів Яр Дон. обл) хворий на голову!!!юлькізм-небезпечна психічна хвороба (
Та знаю я, хто він такий. Але справа, на мій погляд, не в тому, що "недоумок", а в примітивності і некритичності мислення. Будь-який бруд сприймає за чисту монету, і вірить у чудеса. Людина далека від проблем державотворення. Як що його бредні не спростовувати, то у читачів може скластися думка, що він меле щось розумне.
на сцене труппа "Мармелад 2 Мармелад"...
... Куме, слыхали, Порошенко ведёт дискуссии в соцсетях под чужими именами... И, як сказав Безсмертный, самое напряженное время в соцсетях у него с 18.00 до 6.00...
- Вот шо, куме, значит бизнесмен! Копеечка к копеечке. Даже на ботах экономит... С утра до вечера он – главноторгующий, а с вечера до утра – главнопорохоботствующий...
Олександр Перший _ 21.07.2017 13:28
IP: 188.163.12.---
Orest Jj:
на должность премьера я бі запросил Маска со своим штатом менеджеров по єкономике.
на должности спецслужб – ФБРовцев.
МО – конкурс среди командиров боевіх добробатов и реальніх волонтеров.
МИД – Неміря.
МинЮст – Шишкин.
Идеалогический сектор – конкурс из адекватніх националістов со всех срезов общества...

Ну де та так
Ну, це підтверджує мою думку про ваші неадекватні/нереальні погляди. Бажання неможливого. Ви не назвали жодного українського політика. Пропануєте І. Маска (з якого бодуна він до нас прийде?), хоча поняття не маєте, який з нього прем'єр в умовах українських реалій, без знання наших законів, рівня корупції, продажності судів і прокурорів, впливу олігархів, продажності ЗМІ.
kren _ 21.07.2017 13:25
IP: 188.0.104.---
Олександр Перший:
Виктор Савченко:
(
Та знаю я, хто він такий. Але справа, на мій погляд, не в тому, що "недоумок", а в примітивності і некритичності мислення...
...я просто розводжу руками,з ваших коментів,тов.Олександр Перший.
А яке ще міслення може бути у "недоумка", "делекого від проблєм державотворення" (С).?
Ви б хоч свої коменти почитали-чи шо?
Orest Jj _ 21.07.2017 13:15
IP: 77.52.89.---
Олександр Перший:
Криза то Світова а "війна" – локальна. В Україні гине у ДТП більш людей чим на нашій "війні" – цє ж нє приводе вас у стан такого жаху? А до стану "війни" Україну довів й нинешній "миротворець" Пакращенко. Не варитє – тоді ось:
...У результаті підписання Харківських угод свої інтереси захистили і Росія, і Україна.
Про це заявив екс-міністр закордонних справ України Порошенко.
Також, за словами екс-міністра, продовження терміну базування російського флоту в Криму не вплине на взаємини України і Європи.
"У нас величезна кількість інших проблем і проблема Чорноморського флоту в цьому переліку буде останньою", – вважає Порошенко.
Крім того, він заявив, що "ніякої геостратегічної необхідності в істотному посиленні, глибокій, глобальній модернізації російського флоту не існує". "Цей флот має обмежений район дії", – додав екс-міністр...

Пи.Си. Що це- предательство или политическая тупость? И как можно біло такое недоразумение запихнуть на трон?
Олександр Перший _ 21.07.2017 13:12
IP: 188.163.12.---
Виктор Савченко:
Олександре я вам сто разів казав що сидір (а справжнє ім'я цього недоумка олександр мар'янович комарницький з міста Часів Яр Дон. обл) хворий на голову!!!юлькізм-небезпечна психічна хвороба (
Та знаю я, хто він такий. Але справа, на мій погляд, не в тому, що "недоумок", а в примітивності і некритичності мислення. Будь-який бруд сприймає за чисту монету, і вірить у чудеса. Людина далека від проблем державотворення. Як що його бредні не спростовувати, то у читачів може скластися думка, що він меле щось розумне.
kren _ 21.07.2017 13:07
IP: 188.0.104.---
mihaylenco:
kren
...як влучно Ви потішилися над самим собою,з огляду на охоплений популяційний період.

Ні, мені не поталанило тоді народитися. А вляпався по саме нікуди.

Помиляєтеся, чоловіче. Я трішки молодший. На совєцькі 70-і прийшлася моя юність, та армія. Звідки гроші в школяра, чи студента, котрий не гендлює? Ні "пожити", ні надбати. Безтурботна юність.

А молодість – на 80-і. Кому я розповідаю, мабуть самі тоді жили.
...мабуть,мабуть...
Одначе з Вашого коменту впевнено можемо постулювати,що; ні сталінських репресій і чисток,колекти
візації,індустріалізації,голодомору,війни...корих не застали-ті покоління-Ви теж не застали-чи не так?
Тоді де я помиляюся?
Orest Jj _ 21.07.2017 13:00
IP: 77.52.89.---
Олександр Перший:
...Спростуйте мої слова, розкажіть читачам, кого ви бачити у владі з відомих політиків?...

на должность премьера я бі запросил Маска со своим штатом менеджеров по єкономике.
на должности спецслужб – ФБРовцев.
МО – конкурс среди командиров боевіх добробатов и реальніх волонтеров.
МИД – Неміря.
МинЮст – Шишкин.
Идеалогический сектор – конкурс из адекватніх националістов со всех срезов общества...

Ну де та так
mihaylenco _ 21.07.2017 12:58
IP: 194.28.6.---
Orest Jj
Именно с 70 до 80 и было относительная стабильность, спокойствие и благополучие. И это все, о чем можно положительно вспомнить при режиме комуняк. Затем Афган – и понеслось...

Не тільки "іменно", а й ЛИШЕ. Жодного нормального періоду більше не було. Мої батьки, й діди, прожили жахливе життя. Бажаю так жити тим, хто ностальгує за совєйським союзом.
Олександр Перший _ 21.07.2017 12:55
IP: 188.163.12.---
Orest Jj:
... Тепер ви від них вільні...Та дє ж я вільний від сепарів, якщо сепари залишилися у місті та значна частина вжє працює на БПП?...
Взагалі ви стали заговорюватись:
- Нинішня влада менє не звільняла, бо я був вільний. (11.54)
- Та дє ж я вільний від сепарів, якщо сепари залишилися у місті. (12.40)
І це в продовж 46 хвилин.
mihaylenco _ 21.07.2017 12:43
IP: 194.28.6.---
kren
...як влучно Ви потішилися над самим собою,з огляду на охоплений популяційний період.

Ні, мені не поталанило тоді народитися. А вляпався по саме нікуди.

Помиляєтеся, чоловіче. Я трішки молодший. На совєцькі 70-і прийшлася моя юність, та армія. Звідки гроші в школяра, чи студента, котрий не гендлює? Ні "пожити", ні надбати. Безтурботна юність.

А молодість – на 80-і. Суцільний дефіцит. Грошей нікуди було подіти. І суцільні "реформи". Черговий указ про посилення боротьби з хуліганством. Брєжнєвське подорожання алкоголю, яке дало старт цінам на все інше. Суцільний дефіцит. Прославлена ковбаса по 2.20 тільки в мегаполісах. В райцентрах (а я там жив) – зелені помидори в трьохлітровихї банках, сік березовий, сіль, сірники, хліб, перловка. Кому я розповідаю, мабуть самі тоді жили.
Олександр Перший _ 21.07.2017 12:43
IP: 188.163.12.---
Orest Jj:
На "кубиках".
1. Світова криза – це коли "спасение утопающих обязанность самих утопающих". Необхідні гроші можна узяти тільки на "кабальних" условиях.
2. Війсковий стан – це коли "союзники оси" помогают грошима, лендлізом, торговими преференціями та іншим...
Не хочу вас образити, але як можна назвати нормальною людину, яка порівнює світову фінансову кризу, на подолання якої МВФ надав Україні 11 млрд. доларів за рік, з війною. І вважає війну меншим злом. Це що тупість, сліпота, ідіотизм? Чи все разом?
Orest Jj _ 21.07.2017 12:40
IP: 77.52.89.---
Олександр Перший:
... Тепер ви від них вільні......Та дє ж я вільний від сепарів, якщо сепари залишилися у місті та значна частина вжє працює на БПП?
... Весь час провокуєте проти влади, яка вас звільнила від бандитів...Нішто мене від бандитів незцвільняв. Ватажки бандитів та "перше коло" їх світи вжє давно повернулися у місто.
...Не самі вони добровільно покинули ваше місто....Именно сами добровольно, согласно договорняку с нінешней владой, покинули місце. Як казали свідки ціх подій – Гиркину біл дан 2-х часовой свободній проход. Ни одна мина, снаряд или пуля не попала в свободно передвигающиеся колонні с вооруженніми бандюками на протяжении 100 километров – из них 50 км. совершенно открітой местности без населенніх пунктов.
....Тільки не штовхайте політичну шахрайку...Ми її знаємо, як облуплену....Ві – єто кто? Немногочисленніе стаи ющеровцев, шапкокрадовцев та мармеладников? Ві считаете що всі останні повинні йти з вами "у ногу"?
kren _ 21.07.2017 12:39
IP: 188.0.104.---
Олександр Перший:
kren:
...і это благодарность за всьо шо я здєлав для нєго у своїх коментах...твою ж то мать...
отак от і дєлай людям добро...
Ви у своєму розумі? За де кілька коментарів, де ви виказали свою точку зору, не застосувавши до мене образливих слів, я повинен вам дякувати? Та то ви мені повинні дякувати, що надав вам можливість врозуміло щось сказати.
...дааа...марь ванна.
ну шо тут ще скажеш?
Анатолій Пальчиков _ 21.07.2017 12:38
IP: 35.187.184.---
Не може влада називатися українською,якщо всі їхні рідні весь час знаходяться закордоном:вчаться,розважаються,відпочивають і просто-живуть! Їх не хвилюють наші убиті на фронті,їх не хвилюють злидні,у яких опинилися більшість українців,бо вони народжені "ОСОБЛИВИМИ УКРАЇНЦЯМИ".Чому вони не співчувають нам,не хвилюються за нас,не піклуються про нас? А тому,що вони НЕ НАШІ! ВОНИ НАШІ ТІЛЬКИ ЗОВНІ!
Logic2009 _ 21.07.2017 12:36
IP: 91.196.177.---
Иван Круча:
малінським
Шило, схоже LYCIV_OLGA: права, це Ваш новий нік.
А старі помилки Вас видають.
Вибачайте, але Ви тупий фізик, моє місто зветься МалИн.
І я Вам про це писав.
"Шило у мішку...":)
Олександр Перший _ 21.07.2017 12:35
IP: 188.163.12.---
kren:
...і это благодарность за всьо шо я здєлав для нєго у своїх коментах...твою ж то мать...
отак от і дєлай людям добро...
Ви у своєму розумі? За де кілька коментарів, де ви виказали свою точку зору, не застосувавши до мене образливих слів, я повинен вам дякувати? Та то ви мені повинні дякувати, що надав вам можливість врозуміло щось сказати.
Україна та Європа871 Уряд реформ278 Свобода слова538 Корупція1021 Майдан 2013523
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter