26.07.2007 14:08___Олена Притула
Хочу, чтобы наших журналистов априори считали честными
Поводом для моей первой реплики в блоге стали комментарии под статьей Мустафы Найема
Справа Фірташа. Частина перша. Справи колгоспні.
Меня и раньше удивляло – если кто-то считает, что мы пишем заказные статьи, то зачем нас вообще читать? Зачем мучаются, например, наши читатели
Ревизор и
John_Fisher?
25.07.07 09:53 ___Ревизор Ципичный заказняк. Мустава (как Арап Петра Великого) осваивает бюджет Фирташа, выделенный на битву с Маней. Типичные "расследования" для УП. 25.07.07 10:29 ___John_Fisher Еще одна заказная статья написанная Мустафой. Неплохо он пиарит Фирташа, качественно. Но, пожалуй, это конец его журналистской карьеры.Ответила я так:
Да, материал заказной. И заказала его я - главный редактор издания "Украинская правда", Алена Притула. Хочу жить в обществе, где люди многое знают и многим интересуются. Хочу, чтобы к журналистам относились как к честным людям.
Не все комментарии были такими. Есть и добрые слова, спасибо!
25.07.07 01:04 ___Северянин УП - Молодцы! Реанимируйте журналистику!Итак, я хочу расставить все точки над "і" – прямо и категорично, как я обычно разговариваю.
Первое. Мы не размещаем заказные материалы, как минимум мы считаем это ниже нашего достоинства.
Второе. Я буду отстаивать честное имя наших журналистов. Я горжусь их работами и считаю их одними из лучших представителей нашей профессии.
Наверное, это лучшее время для начала блога – мы готовы ответить на все ваши вопросы. Если у вас, дорогие читатели, возникли подозрения – я постараюсь сделать все, чтобы их развеять.
Готова к дискуссии. Можете рассчитывать на мою откровенность.
С уважением, Алена Притула
20.01.2008 10:53___
Unique
Готова к дискуссии. Можете рассчитывать на мою откровенность.
С уважением, Алена Притула
Не готова. Не розраховуємо. Не вірю.
21.11.2007 15:29___
Пересмешник
Кто из ваших "честных" модерирует??? Влепили мне бан без всяких объяснений: (((Свобода слова, тоже мне...
14.10.2007 02:58___
Адонай
Зважаючи, як себе поводить Мустафа... Як не спить на роботі, то...
04.10.2007 15:24___
Unique
"Почему нельзя учавствовать в обсуждении статей на главной странице УП?" (23.08.2007 16:33___ Marlen)
А мене – забанили вже давно...
На унікальність не зважаючи. (23.08.2007 20:55___ Unique)
Але чому???????????????????????????????????????????????????
Модератори не відрізняються ні об'єктивністю, ні інтелектом?
02.09.2007 13:23___
Віктор_Коваленко
Із запізенням, але вітаю Олену з відкриттям власного блогу! Успіхів і натхнення!
26.08.2007 00:24___
Unique
А взагалі, можете не сумніватися, що модератори "УП" – працюють відверто на ФСБ
http://www.gulag.ipvnews.org/article20060916_01.php
Чим Притула може заперечити? Якщо не побоїться.
23.08.2007 20:55___
Unique
Unique – Marlen
"ЮВТ – це краще, що ми маємо в політиці, а "УП" – це краще, що ми маємо в журналістиці" – не зважаючи на озвірілих модераторів...
Ну зовсім-таки озвірілих...
Стаття Тимошенко – зовсім інший рівень спілкування: розмова двох розумних (тобто читача вона апріорі не вважає ідіотом).
Це так обурило ідіотів!!!
І жодного не забанили...
А мене – забанили вже давно...
На унікальність не зважаючи.
23.08.2007 16:33___
Marlen
Я не знаю к кому обратиться, поэтому вопрос к Алёнe Притулы, главн. редакторy "Украинской правды".
Почему нельзя учавствовать в обсуждении статей на главной странице УП?
Часто, наиболее интерeсные темы поднимаются именно там.
Комментариев 1-2, доступ для остальных закрыт?
19.08.2007 02:57___
русскийНе
17.08.2007 08:59___ Козак
'Наївний, але проплачений і провокатор? Ги-ги."
Виключно для людей з витонченим почуття гумору: термін "наївний", щодо Вас, пане Козак, застосований мною у іронічному сенсі.:0) А от термін "провокатор"-це я цілком серйозно.
А "ги-ги"-вичерпна характеристика Вашого інтелектуального рівня.
"Ты хоть сам то понял чё сказал?" (с)
Давно ль мы сВами перешли "на ты"?
"Прощавай, юначе, В мене немає часу на пусті розмови."
І Вам попутний у спину. Правда, я щось не помітив у Ваших постінгах необхідного наповнення для ведення змістовної дискусії.
"...Зростай над собою, ..."
"Я вышел ростом и лицом,спасибо матери с отцом.
С людьми в ладу:не помыкал,не понукал.
Спины не гнул-прямым ходил, и счастлив был,и жил, как жил,
И голове своей руками помагал."
"...потім поспілкуємось. Колись. Може.:) "
"Блажен кто верует:тепло ему на свете!"
17.08.2007 19:28___
РР_Козак
"У Тимошенко меньше шансов договориться с Партией регионов. Ведь они очень "удобные" и длительные враги. К тому же Партия регионов никогда не согласится на временное господство Тимошенко в сфере исполнительной власти. Это просто невозможно" – утверждает политолог.
Прикро, що політолог не пояснює причин по яких ПРУ і БЮТ ніколи не обєднаються. А я поясню. Тому, що в цих політгруп різні принципи існування: БЮТ працює для людей, а ПРУ їх системно грабує.
Звісно нічого подібного не скажеш про неможливість єднання ПРУ з нунсьою.: (
ПиСи: приТюлька ввела реєстрацію? Ги-ги. Боїться правди від Козака.:) Буде стирати мої ніки. Давня її до мене люта ненависть. Я бачу її суть, вона це знає.: (Мої співчуття, дика удмурточко.:)
17.08.2007 08:59___
Козак
Наївний, але проплачений і провокатор? Ги-ги. "Ты хоть сам то понял чё сказал?" (с)
Прощавай, юначе, В мене немає часу на пусті розмови. Зростай над собою, потім поспілкуємось. Колись. Може.:)
17.08.2007 01:42___
Нерусский
16.08.2007 23:02___ Козак
"Пробачте, Ви дурак?:)...Ги-ги. Чому Ви так знервувалися? Відчуваєте ущербність своїх переконань? Ги-ги. Співчуваю...Мені приємно, що мені вдалося вибити Вас з рівноваги, це дасть Вам змогу задуматись."
Це ессе з Вашого постінгу не потребує жодних коментарів.Так що, відповідати на Ваші особистності випади на мою адресу,я не бачу потреби.
А те,що,у Вашому постінгу,як завжди,відсутні змістовні відповіді на основні запитання з моїх постінгів вселяє надію.Знгачить немає у Вас доказів на користь Вашої правоти.Ви продовжуєте накопичувати кількість нових і нових звинувачень,на адресу президента, лишивши без зпростування попередні мої докази та аргументи.Зато Ваші цілі та задачі вимальовуються усе чіткіше.Декларування Вами своєї належності до прихильників БЮТ-це чиста маячня.Щось я не пригадую,щоб ідеологія БЮТ носила в собі ознаки ксенофобії, нацизму та маргінальності,які Ви відверто демонструєте і пропагуєте у блозі.Яка ж порядна людина після оприлюднення Вами своїх ідеологічних засад,захоче голосувати за БЮТ?Хто захоче стати у лави поряд з маргіналом і нацистом?
Ви однім ударом сподіваєтесь вбити у виборців симпатію і до НУНС і до БЮТ: перших поливаючи брудом,а другим приписуючи не властиву їм їдеологію.
Тож, напрошується висновок,що Вас проплачують або безпосередньо з фсб,або через ПР,КПУ,СПУ,ПСПУ.
А Ви,вирішили,що я рознервувався,що Вам вдалося вивести мене з стану рівноваги.:)
Наївний,Ви, пане Козак.
16.08.2007 23:02___
Козак
Щодо викриття злодіянь Януковича і Ко,то не з такими прокурорами,як Піскун,Медведько,Васильєв,Кузьмін,тощо,доводити вину їхніх хазяїв.
Пробачте, Ви дурак?:) Не збираюся хамити в неті, це по-перше безрезультативно для людей розумних, але для зясування суті задав таке питання.:) Ви слідкуєте хоч трохи за реаліями української політики? То чи відомо Вам, що Ющенко призначив Медведька навіть не знаючи його. Навіть жодного разу не переговоривши з ним. Це відкрита інфа, він сам про це сказав.
Ющерка рік (!!!) мав повноваження Кучми. Міг при бажанні гори звернути. Натомість в цей час воно каталося по Грузії, Карпатах, Криму, Європі і Гамериці. Навіть Генпрокурора не зміг призначити достойного. Зате Юлю зняв. Дибіл.
Щодо Вашої псевдопроукраїнськості,котру Ви так гучно декларуєте.Ви-банальний жалюгідний провокатор,котр...
Ги-ги. Чому Ви так знервувалися? Відчуваєте ущербність своїх переконань? Ги-ги. Співчуваю. Не парьтесь, юначе, однак від наших балячок толку Ноль, лише себе втрачаєте переходячи на особистості. Так Собор не створюють.: (
Мені приємно, що мені вдалося вибити Вас з рівноваги, це дасть Вам змогу задуматись. Вам це корисно, повірьте. Думайте, друже, бажано головою. Ги-ги. І без образ, прошу.
Я голосую за БЮТ!!!
16.08.2007 19:02___
Нерусский
16.08.2007 09:59___ Козак
А за якими ознаками Ви встановили мою зомбованість?Чи не з того,що я не піддаюся на Ваші провокації,на кшталт тієї,що Ви тут обявляли найсвідомішими з українців себе разом з Unique? Не витрачайте даремно,куме,сили.
Щодо рейтінга В.Ющенко.Нажаль,більшість з тих,хто"розчарувалися"у президенті,має таку ж ментальність,як і Ви.Вони теж сподівалися на те,що Януковичу публічно будуть ламати хребта.Щодо викриття злодіянь Януковича і Ко,то не з такими прокурорами,як Піскун,Медведько,Васильєв,Кузьмін,тощо,доводити вину їхніх хазяїв.Ввести у країні диктатуру Ющенко не обіцяв.Тож,Ви,разом з "розчарованими" у Ющенко,не дочекавшися публічних катувань Януковича і Ко,знову проголосували за нього і ПР.Звісно ж,отримали обіцяне покращення життя уже сьогодні.Але,оскільки Ви вважаєте себе незамбованими та найсвідомішими,Ви і далі будете"проти"цілком реального і демократичного курсу президента Ющенко.А не завадило б навчитися рахуватися,окрім своїх божевільних бажань,ще й з реаліями.
Щодо Вашої псевдопроукраїнськості,котру Ви так гучно декларуєте.Ви-банальний жалюгідний провокатор,котрий працює проти НУНС та БЮТ та інших демократичних сил.Роблячі безвідповідальні нацистські (не має жодного відношення до здорового націоналізму) заяви,від, нібито,прихильників національної української ідеї та демократичних сил, Ви, розділяючи та підтримуючі маргінальну ідеологію таких осіб,як Unique,повністю злонавмисне дискридетуєте ідею демократичного національного відродження України
16.08.2007 10:13___
Alex_r
26.07.2007 20:07___ Олена Притула
Если у нас и появляются рекламные статьи, они в обязательном порядке помечены специальным значком и словами Печатается на правах рекламы.
А вот эта статья
Тотальное предательство
15.08.2007 15:24 ___ Михайло Соколов, для УП
без всяких "специальных значков".
Неужеле, редактор не заметил рекламной направленности статьи: против всех, кроме коммунистов. Или сделал вид, что не заметил, а рекламные деньги пустил в "черную кассу".
16.08.2007 09:59___
Козак
Я не стану, пане Нєруській, Вас роззомбовувати. Це справа невдячна і малорезультативна. Пропоную лише задуматись над єдиним: порівняти рейтинг народної довіри до ВАЮ на початку 2005-го і в середині 2006-го.:) Народ своє слово про зраду Юща сказав.
Так, що перед тим як звинувачувати мене чи будь-кого в проукраїнськості спробуйте зрозуміти, що Ви сам ображаєте українців стверджуючи, що їм треба ще дорости до того безмізкового, і товстозадого пінгвіна. Ги-ги.:) Адже лише повний ідіот, нічтожество і бєздарь міг отримавши дякуючи народові і своїм союзникам (БЮТ) владу так підступно зрадити їх і розгорнути широку дрЮчбу з бандитами ПРУ.
Маю надію, що Балога буде кращим підпільним президентом.
16.08.2007 07:17___
Нерусский
15.08.2007 23:07___ Unique
"Про факт домовленостей Ахмєтки і Юща говорять все більше і все відвертіше, а до виборів ще 45 діб... Ще багатьом наївним можна відкрити очі..."
Такими плітками (http://www.nov-grani.com.ua/exp.php?ni=16435&type=1) без жодного доказу, аргументу, тощо, краще наївним очі закривати. Пятаками-назавжди. Як казала одна розумна людина у таких випадках:-"Хай балака, рот-не ср.ка!" Великий аналітик Євген Соловйов, широковідомий у вузькому колі обмежених шанувальників.:) "...Ходят слухи, что шпионы отравили все на свете, навсегда! И эти сведенья верны!" (В.Висоцький).
15.08.2007 23:07___
Unique
Unique http://www.nov-grani.com.ua/exp.php?ni=16435&type=1
Про факт домовленостей Ахмєтки і Юща говорять все більше і все відвертіше, а до виборів ще 45 діб... Ще багатьом наївним можна відкрити очі...
15.08.2007 14:50___
Нерусский
15.08.2007 08:02___ Козак
Я можу уявити собі,що станеться,якщо за просвіту українськогонароду візмуться такі козаки,як Ви та Unique! Не треба навчати народ власній неосвіченості, ксенофобії, ненавісті до іновірців та інакше мислячих. Ще Т.Шевченко писав:-"...й ЧУЖОМУ навчайтеся й СВОГО не цурайтесь!" Тому, не раджу Вам ділити громадян України за національною ознакою, як це полюбляють робити нацисти.Людина,котра живе в Україні,вважає її своєю Ненькою,любить її народ,мову,історію,традиції,переймається її долею-має право на українське громадянство,без огляду на національність.Пригадайте, якими "чистими" українцями є Кравчук та Кучма!А що ми отримали за результатами їхнтого руління державою?Хоча, справедливості заради,і їхню діяльність треба розцінювати з позіцій того часу, продуктом якого вони обидва є.
І,щодо Вашого ставлення до президента В.Ющенка.Якщо Ви,внаслідок певних причин, не можете опанувати певне явище, це ще не свідчить про його (явища) негативний характер. Вибачте,але,як на мене,до розуміння поведінки В.Ющенка багатьом громадянам нашої країни ще треба дорости.Ламання хребтів опонентам,для нас є явищем звичайним і звичним.На тому стояли й стоїмо!А от демократичне поводження влади у рамках Закону-для нас-велике диво!
Єдине в чому згоден з Вами,це те, що ми, український народ, конче потребуємо підвищення освітнього рівня,але дещо в іншому ракурсі,ніж Ви пропонуєте.Та й часу на досягнення цієї мети,як Ви вірно підмітили,піде чимало! Але дорогу осилить той,хто йде!
15.08.2007 14:12___
Нерусский
14.08.2007 23:13___ Канада
Дякую на доброму слові!
15.08.2007 08:02___
Козак
Ваша наївність на грані шизофренії. Але Ви маєте на неї право, а я приречений жити і серед таких, наприклад, як Ви...
Звиродніння, здичавіння нації, деморалізація і повна дезорієнтація, люмпенізація – ось вони – наслідки окупації...
І немає цьому ради.: (Сліпим не вставиш свої очі.
Єдиний шлях виходу з цього ганебного стану це просвіта народу. Крок за кроком підвищувати рівень його свідомості. Хто це буде робити? Мордвинка Притула? Жиди Бродський, Гордон, Пінчук??? Навряд чи. Це маємо зробити ми з Вами, свідомі українці. Це важка робота, сили не рівні. А інколи просто не вистачає зла, як кажуть, пояснювати знову й знову зашореним людям прості істини. Тим більше коли вони не бажають жити як люди: тихо ворують, тихо шукають блат, тихо радіють сусідовому горю.: (150 років Шевченко писав немов про нас сьогоднішніх.
Але іншого шляху немає. Будемо боротися й далі. Дай нам, Боже, терпіння й сили.
15.08.2007 07:49___
Козак
Схожо декому навіть канади не допомагають позбавитись набутого від батьків хамства і здатності писати без помилок.:) Ги-ги. Я вже не кажу про спотворене сприйняття українських реалій.: (
Unique, я розділяю Ваше ставлення до Ющенка, з нього нікудишній президент. Маю надію, що Балога його підсилить. Хоча народ обирав не Балогу.
14.08.2007 23:21___
Канада
Алена Притула,
Повертайтесь додому хутко, а то Ваші журналісти зведуть нанівец всі Ваші потугу відбілити їх (як піказує тема блога).
Знову заказуха:
Список "Нашої України – Народної самооборони": квоти "Привата", Луценка, Балоги, "лужників"...
Такі перли як:
А тепер зовсім вже несподіваний збіг обставин. Не на 107, а на 106 місці, і не за списком "Нашої України", а за списком блоку Тимошенко до парламенту балотується один з представників вірменської діаспори Гарегін Арутюнов. Враховуючи, що нашоукраїнець Алієв родом із Карабаху, у Верховній Раді України наступного скликання цілком може з'явитися ще одна лінія конфлікту – вірмено-азербайджанська.
не за гроші, ні одна порядна людина не напише...
14.08.2007 23:13___
Канада
Нерусский
Респект.
Мене дивує, як можна вести діалог з не адекватною людиною (Unique). За це великий респект.
Про неадекватність.
Людина яка наглошує на неплебействі, а веде як закоренілий плебей – так називати президента (народом обраним) своєї країни!
14.08.2007 16:35___
Нерусский
14.08.2007 10:11___ Unique
Дивна у Вас манера дискутувати! Ви ж не чуєте нікого крім себе,як глухарь під час шлюбного періоду.Кожна Ваша фраза містить у собі декларуєму Вами істину у останній інстанції ("...вирок остаточний і оскарженню не підлягає.").Ви не змогли зпростувати жодного з моїх доводів.Усі Ваші сентенції,що Ви їх приводили на підтвердження власної правоти,грунтуються на почутті власної виключності,а,звідси,й непогрішимості власного світосприяття.Усі Ваші постінги переповнені нестримною агресією та ненавістю до людей, котрі мислять не так,як Ви.Усі методи,до яких Ви хотіли би вдатися для рішення будь-яких проблем,є силовими,екстримістськими.Тому Ваша заява про подальший ігнор спілкування зі мною у блозі мене не здивувала.Так роблять особи, котрі не мають неспростовної доказової бази на користь своєї правоти і відчувають приближення власного ідеологічного краху.Цьому передують перехід на особистості, спроби образити та принизити опонента, довести його меншовартість,утому числі й обявити його божевільним.Ваша манера спілкування з опонентами нагадує пророцтва великого гуру, щонайменше.Ви-єдиний, хто знає хто є ким і що є чим:-"Суть шляхетності якраз і полягає у вимогливості до себе і оточуючих." Так до себе ж у першу чергу! Я бачу з цим у Вас-нелади!
"Суть плебея – у його невибагливості, намаганні оправдати будь-що і будь-якою ціною, мотивуючи традиційно, як заклинання:"Всє такіє".То де ж у моїх постінгах Ви знайшли заклинання:-"Всє такіє"?Я не хочу бути таким,як Ви
14.08.2007 11:25___
Нерусский
14.08.2007 01:24___ Unique
"Шкодую, але Ваш діагноз – не лікується..." "...Ваша наївність на грані шизофренії. Але Ви маєте на неї право, ..."
Дякую Вам за те,що не відібрали в мене право на шизофренію!Це так шляхетно з Вашого боку!
У звязку з цим,маю до Вас прохання:будь ласка,уточніть мій діагноз,якщо Ви,звісно, -психіатр.
Хоча я впевнений в тому,що-ні!
Тоді,стає очевидною Ваше бажання підмінити відсутність у Вас неспростовних доказів власної правоти та свою нездатність довести її у відкритій дискусії,на психіатричні діагнози своїм опонентам.Це вже ми проходили за совка.Оскільки ж Ви не маєте змоги (влади) кинути опонента за грати спеціального лікувального закладу,як це робили за совка з тими,хто мислив не по-совковому,то Ваші довільні вправи у галузі психіатрії нагадують перехід на особистості і спроби використати існуючу лише у Вашій свідомості психічну хворобу опонента,як особисту образу та бездоганний доказ своєї непогрішимості.
Думаю, що пан С.Глузман-людина,котру Ви вважаєте взірцем мужності та порядності, прочитавши Ваші постінги,Вам би руки не подала.
Тому, пропоную Вам раз і назавжди, залишити спроби психіатричних випорожнень на адресу опонентів,і повернутися в лоно аргументованої і коректної дискусії.
Може тоді, перебуваючи у середовищі інакшемислячих,Ви не будете почуватися приреченим на життя серед божевільних.
14.08.2007 10:11___
Unique
Unique – Нерусскому:
Суть шляхетності якраз і полягає у вимогливості до себе і оточуючих.
Суть плебея – у його невибагливості, намаганні оправдати будь-що і будь-якою ціною, мотивуючи традиційно, як заклинання:"Всє такіє".
Ми ж не маємо дискусії в стилі " Ви – сильна команда, але ми – ще кращі!" Є дискусія:"Так, ми дуже погані, але Ви – ще гірші".
Безумовно, що Ющ.вписав найганебнішу сторінку в новітню історію України: вирок остаточний і оскарженню не підлягає.
Але ми її перегорнемо.
Я ж не баба Параска і не донецький шахтар, яких другий рік поспіль годують цукерками, що виготовлені з органіки...
Маю надію, що колись і на Вашій вулиці перекинеться "Камаз" із справжніми цукерками. Ви кілька вкрадете і нарешті попробуєте. Для порівняння...
За повний наступний "ігнор" – прошу не ображатися: з амебами я не сперечаюся.
В мене ще багато і бісеру, і перлів. Але для Вас – мені їх шкода...
І не треба звинувачувати мене в тому, що я поділив дописувачів блогу Олени Притули на смердів і шляхетних, дурних і розумних...
Ви – самі так поділилися.
Ми завжди так ділилися.
Така правда. І з цим треба змиритися.
Або вернутися в 1917-тий...
14.08.2007 01:24___
Unique
Unique- Нерусскому:
Шкодую, але Ваш діагноз – не лікується.
Ющ. -реанімував Регіони, як Сталін – Гітлера. Не тюрми – а меморандум з бандитами, наслідки якого ми й пожинаємо.
Ваша наївність на грані шизофренії. Але Ви маєте на неї право, а я приречений жити і серед таких, наприклад, як Ви...
Звиродніння, здичавіння нації, деморалізація і повна дезорієнтація, люмпенізація – ось вони – наслідки окупації...Не думаю, щоби Ющ. втримався від чергового самчного харчка: спокуса дуже велика...
14.08.2007 00:46___
Нерусский
Продовження"Важливо, щоб Ви зрозуміли свій вибір – за детінізацію економіки чи проти. Як і в березні 2006-го, – ми не маємо ніякого третього варіанту."
Я-за детенізацію.А відтак,назвіть мені,будь ласка,політичну силу,котра реально вирішить цю нелегку задачу?
"Як би Ви не захищали Юща, в моїх очах вище "шістки" Ахмєтки він не підніметься ніколи..."
Я не захищаю президента. Я ділюся з Вами своєю точкою зору,на те,що відбувається в Україні. Щодо Ваших очей, то,як на мене тут дорена порада С.Маршака:-"Почему ты видишь тучи даже в солнечные дни?Ты очки протри получше,может грязные они?Может кто-нибудь назло дал нечистое стекло?" А, якщо не допоможе,то тоді все за Булгаковим:-розруха у голові.
"...Саме Ахмєтов "чистив" список несунів."
Список яких несунів?Для кого чистив?Де докази?Краще б він займався своєю прямою справою-чисткою сараїв, а Ви б не крутили б тут своїми фантазіями,як циган Сонцем.
Якщо Ви про НУ,то жоден суд не довів правоту Зінченка.Усе на рівні ОднаБабаСказала.
"Як і в березні 2006-го голови рай-та облдержадміністрацій вже мають показники нашого голосування – на об'єктивну підтримку виборців ні Ахмєтов, ні Ющ. – не розраховують."
Це вони Вам особисто сказали?Де докази,щодо Вашого марення про вже відомі результати виборів?В мене таке враження, що Ви серйозно страждаєте на псевдологію.Тільки цікаво дізнатися від кого:від Вітренко, Мороза, Симоненка, Януковича?
"Фальш буде масовою і масованою. Така правда."
Твердження цілком безпідставне.
13.08.2007 18:12___
Нерусский
13.08.2007 12:33___ Unique
"кандидатуру якого Президент України подав на посаду Прем'єра"-у виконання положень Конституції України. Це є проявом демократичності та мужності Президента (признати поразку власної політичної сили на парламентських виборах-2006). Ви ж закликаєте президента до протиправних дій,з метою помститися своєму опонентові за словесні образи.Думаю, що це є проявом почуття власної гідності.
"Козел" адресовано було не стільки Ющу, скільки Президенту України, громадянином якої є я. Клоуни на таких посадах мене не влаштовують."
Не перекручуйте: фраза про козлів, які заважають жити Януковичу,була проїзнесена ним ще до того,як В.Ющенко став президентом.Якщо Вас не влаштовує президент України-демократ, Ви маєте повне право проголосувати, як голосували і у 2004 році, за президента-"хама".Тоді усі ми перетворимося на клоунів.
"Глузман не вітається за руку з "дисидентами"-стукачами, що отримали дострокове. Це право він вистраждав."
Але нікого не принижує, не ображає. Ви ж, не маючи такого права, усіх поливаєте брудом.
"...Голіцин був дворянином і я переконаний, що засипати прірву між дворянами та кріпосними було помилкою, бо з останніх таке полізло, що до сьогодні прибрати годі, на мільйони трупів не зважаючи..."
А як, щодо Ломоносова?Ваші переконання (на мільйони трупів не зважаючи) -є справою Вашого сумління.Тільки не забувайте, що хтось з опонентів з такою ж ідеологією, як у Вас, може не зважити на Ваш труп!Цікаво,якого Ви соцпоходження?

Сторінки:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Наступна