Віктор Пилипишин Лідер ГО "Кияни передусім"

Політична ''джига'' чи локомотив змін?

23 листопада 2011, 15:51

Щоб не вигадали наші депутати, народ обов'язково виживе. Цією мудрістю українці ставлять діагноз сучасному парламенту. Соціологи стверджують – 78% громадян не вірять своїм обранцям і не розуміють чиї інтереси вони захищають. Думаю, насправді таких людей набагато більше. Неозброєним оком помітно – під куполом на Грушевського панує партократія, консерватизм та партійний "вождізм". Народні депутати чудово почуваються і не бачать сенсу щось змінювати ні в своєму житті, ні в житті країни. Чекати від них справжніх реформ було б наївно. Їх діяльність більше нагадує старовинний ірландський танець джигу, ніж справжню законодавчу роботу. Важко рвонути вперед, коли на ногах країни висять такі гирі. Саме тому ми вже двадцять років тупцюємо на місці.

Суть проблеми в конкретних людях. А точніше у відсутності нових облич, які відображатимуть настрої та думки якомога ширших верств населення, привнесуть розумно згенеровані ідеї для забезпечення виходу України з системної кризи та поетапного розвитку країни в усіх сферах суспільного життя, для втілення ідей у державно-владні рішення, для формування адекватного законодавства.

На даному етапі ротація кадрів проходить надзвичайно мляво. І в основному за рахунок випадкових людей – секретарів, водіїв, охоронців впливових можновладців та випадкових в політиці людей. Пропорційна виборча система створила для цього всі умови.

Схвалено новий виборчий закон, плюсом якого є поява 225 мажоритарних округів. Це дозволить новим людям (представникам непарламентських партій) потрапити до Ради. Нарешті з'явиться можливість замість партійних вождів отримати політиків, які в майбутньому можуть стати справжніми політичними лідерами. Матимемо шанс на нові ідеї, відповідальність обранців перед виборцями, створення умов для повноцінного входження України в світове співтовариство. Проте депутати не були б депутатами, якби не прописали можливості самозбереження. Закриті списки залишились. Партійні вожді й далі формуватимуть половину парламенту. Навряд чи більшість у новій Верховній Раді буде націлена на реформи.

Як перетворити парламент з гальма на локомотив змін? Тут не обійтися без люстрації. Проводити її можна різними способами. Східноєвропейський варіант, яким скористались Польща, Чехія, Угорщина, ми проґавили ще на початку 90-х. Можливо, це й на краще. В наших умовах він легко міг перетворитися в інструмент полювання на відьом. Залишається два шляхи:

Законодавчо заборонити просиджувати в парламенті більше двох каденцій. Такий законопроект я, будучи народним депутатом, пропонував у 2008 р. Сьогодні таким способом можна "вичистити" більше 70% депутатів.

Запровадити відкриті партійні списки. Ця практика добре себе зарекомендувала в Європі. Вона апробована в Бельгії, Данії, Польщі, Чехії Фінляндії та в багатьох інших країнах.

Треба обирати один з варіантів. Але це мають бути еволюційні, а не революційні зміни. За одну-дві парламентські каденції слід припинити перетасовку депутатської колоди і замінити її новою. А заразом змінити й політичну еліту. Починати треба сьогодні. Адже кожен день, місяць, рік відкладених реформ заганяє державу до глухого кута економічного, політичного та ідеологічного банкрутства. Хочемо цього чи ні, але ми поступово наближаємось до люстрації. І бажано цю болючу лікувальну процедуру здійснити якнайшвидше. Кожен рік зволікання надто дорого коштує країні.

Коментарі — 31
BEY PIDAROF _ 10.01.2013 18:12
IP: 77.109.139.---
Predator X:

давайте конструктивные предложения...

На:

На майдани, с-с-с-суки, шакали тупі!!!

Топтати сумлінно, довго і щиро!!!

Допоки виборів не доб'єтеся.
Справедливих і на справді конкурентній основі.

І за психічно здорових голосуйте.
Це ж так просто.

В унітаз.
А не біля...
.

.

.

Пирипишем, тибъя посодют, а ты не воруй!.:))))))))))))

.
Пирипишем – лидер движухи "БАБЛО передусим"

Теперь будет дойным бычком для Овоча.

.

Аминь.

.

.

BEY PIDAROF _ 10.01.2013 18:12
IP: 77.109.139.---
Predator X:

давайте конструктивные предложения...

На:

На майдани, с-с-с-суки, шакали тупі!!!

Топтати сумлінно, довго і щиро!!!

Допоки виборів не доб'єтеся.
Справедливих і на справді конкурентній основі.

І за психічно здорових голосуйте.
Це ж так просто.

В унітаз.
А не біля...
.

.

.

Пирипишем, тибъя посодют, а ты не воруй!.:))))))))))))

.
Пирипишем – лидер движухи "БАБЛО передусим"

Теперь будет дойным бычком для Овоча.

.

Аминь.

.

.

BEY PIDAROF _ 10.01.2013 18:12
IP: 77.109.139.---
Predator X:

давайте конструктивные предложения...

На:

На майдани, с-с-с-суки, шакали тупі!!!

Топтати сумлінно, довго і щиро!!!

Допоки виборів не доб'єтеся.
Справедливих і на справді конкурентній основі.

І за психічно здорових голосуйте.
Це ж так просто.

В унітаз.
А не біля...
.

.

.

Пирипишем, тибъя посодют, а ты не воруй!.:))))))))))))

.
Пирипишем – лидер движухи "БАБЛО передусим"

Теперь будет дойным бычком для Овоча.

.

Аминь.

.

.

BEY PIDAROF _ 10.01.2013 18:12
IP: 77.109.139.---
Predator X:

давайте конструктивные предложения...

На:

На майдани, с-с-с-суки, шакали тупі!!!

Топтати сумлінно, довго і щиро!!!

Допоки виборів не доб'єтеся.
Справедливих і на справді конкурентній основі.

І за психічно здорових голосуйте.
Це ж так просто.

В унітаз.
А не біля...
.

.

.

Пирипишем, тибъя посодют, а ты не воруй!.:))))))))))))

.
Пирипишем – лидер движухи "БАБЛО передусим"

Теперь будет дойным бычком для Овоча.

.

Аминь.

.

.

BEY PIDOROF _ 09.01.2013 16:11
IP: 128.6.224.---
Kossmess:

Что, откупился?

.
Не-е. Рыги будут его доить до полного сдутия.

потом – в отвалы. или в террикон случайно свалится...
.
B E Y_P I D O R A S O V _ 08.01.2013 22:56
IP: 204.11.50.---
Prada:

О, Пилипишин объявился!

Отлистал бабла, порешал свои вопросы, и пишет тут такие нейтральненькие статейки, типа интеллектуальные.

Витек, неинтересно, ты лучше напиши скока заплатил за себя, кто отмазывал твоих соратников – ты или сами башляли, скока в прокуратуру, скока в контору. Как теперь всех тягают, кому ты коммунальное майно сбагрил, и сбивают бабла в органах. Вот это интересно будет!
.

Пирипишем, тибъя посодют, а ты не воруй!.:))))))))))))
.

Mega Drive _ 08.11.2012 23:51
IP: 188.239.8.---
Магістр фальсифікацій!
kiev-kiev _ 25.11.2011 11:15
IP: 89.209.6.---
MAX103:
Максимум пройдут десяток-второй депутатов по мажоритарке, которые будут действительно работать.
А Вы, батенька, оптимист)))
MAX103 _ 25.11.2011 09:21
IP: 195.68.202.---
Да ничего этот новый закон не поменяет. Максимум пройдут десяток-второй депутатов по мажоритарке, которые будут действительно работать.
Kossmess _ 24.11.2011 19:02
IP: 95.133.46.---
Что, откупился?
Раз здесь так свободно измышляешься
porsh _ 24.11.2011 10:27
IP: 89.209.6.---
Партійні вожді й далі формуватимуть половину парламенту. Навряд чи більшість у новій Верховній Раді буде націлена на реформи. – что правда то правда...увы
leleka _ 23.11.2011 23:48
IP: 95.158.10.---
дві каденції це не правильно, якщо знайдуться люди які будуть справлятись з своїми обовязками хай сидять у владі хоч все життя. Щоб прийшли такі люди потрібно набрати нових на яких не будуть впливати старі звязки і правила роботи.
На сьогоднішній момент на Грушевського набереться максимум 10 депутатів які дійсно професійно працюють. Оскільки країна знаходиться в Ж... Пропоную заборонити всім сьогоднішнім депутатам заборонити брати участь в майбутніх виборах. Тоді ми дійсно отримаєм оновлений депутатський склад.
Перед наступними виборами дивимся, якщо дійсно пішли зміни на краще то дозволяєм балотуватись депутатам на наступний термін, якщо ні, не давати їм більше такої можливості.
kiev-kiev _ 23.11.2011 23:46
IP: 46.203.238.---
Кстати, изначально не обратил внимание – 22% наших людей все еще верят в парламент)))) Оптимизм – єто, конечно, хорошо, но ингда всеже полезно спуститься на землю.
Да, и про две каденции – неплохая идея. Если правда вносил такой законопроект – аплодирую стоя. Только подлобные решения нужно принимать на референдуме, чтоль, ибо абсолютно понятно, что депутаты за подобное не проголосуют НИКОГДА.
Солоха777 _ 23.11.2011 23:10
IP: 81.95.184.---
Согласна полностью на счет двух каденций!
Люди, находящиеся при власти так долго, уже не могут объективно оценивать реальность, которую стараются строить на госуровне.
Мажоритарка – это огромный плюс в законодательстве, а вот закрытые списки – это лазейка для больших партийных боссов.
Prada _ 23.11.2011 22:06
IP: 95.132.235.---
О, Пилипишин объявился!

Отлистал бабла, порешал свои вопросы, и пишет тут такие нейтральненькие статейки, типа интеллектуальные.

Витек, неинтересно, ты лучше напиши скока заплатил за себя, кто отмазывал твоих соратников – ты или сами башляли, скока в прокуратуру, скока в контору. Как теперь всех тягают, кому ты коммунальное майно сбагрил, и сбивают бабла в органах. Вот это интересно будет!
strangez _ 23.11.2011 22:01
IP: 94.27.98.---
не хочется даже читать комменты. что бы не происходило у наших людей уже нет веры в то что все может изменится к лучшему, и действительно на это есть причины. но регионам это и нужно чтоб никто не сопротивлялся, а смирились со своей участью (((
нет, всему приходит конец, рано или поздно но все изменится
donboss _ 23.11.2011 21:50
IP: 193.110.114.---
"Схвалено новий виборчий закон, плюсом якого є поява 225 мажоритарних округів. Це дозволить новим людям (представникам непарламентських партій) потрапити до Ради."
Все новоиспеченные миллионеры теперь точно будут в Раде. Свежие "тушки" для Януковоща и ПРбанды.
kiev-kiev _ 23.11.2011 20:55
IP: 46.203.226.---
Все правильно, мы уже прекрасно поняли, что такое стадная (партийная) система. И в идеале мажоритарная таки должна серьезно улучшить ситуацию. Но... Согласен с теми, кто говорит, что позднее любыми способами будут "выламывать мажоритарщикам руки" и силой заганять в голубое большинство. А с новой властью, которая не останавливается ни перед чем, что,собственно, вы уже и сами смогли ощуть на себе, это делается проще простого. Методы известны всем.
К сожалению, мы это тоже уже проходили.
Відрадний _ 23.11.2011 20:02
IP: 93.74.205.---
Давненько не было Пилипишина... И сразу такая серьезная тема, будущих выборов. впринципе, написано все по делу, но, к сожалению, врядли произойдет очищение Рады путем мажоритарщиков. Мнекажется, что перед следующими выборами ьудет новый закон, который будет отвечать интересам власти, а люди останутся теже. Хотя, мажоритарка, все таки, должна подпитать это гнилое болото свежей кровью. Будем надеяться, что среди новьизбранных будут вменяемые люди. с желанием хоть чтото изменить, а не только набить себе карманы.
виталич _ 23.11.2011 17:10
IP: 178.158.189.---
Тит:
...Згоден з більшістю Ваших тез, викладених у цьому блозі, окрім...
Никакие тезисы, правила и законы, какими б они замечательными и совершенными ни были, работать не будут, пока у власти воры. Какой сейчас смысл писать об этом?
Gonta_20 _ 23.11.2011 16:57
IP: 88.81.233.---
"Нарешті з'явиться можливість замість партійних вождів отримати політиків, які в майбутньому можуть стати справжніми політичними лідерами"
Бажано, щоб політики спочатку стали авторитетними політичними лідерами, а вже потім депутатами, а не навпаки. Адже тоді авторитет буде досягатися безпосередньою допомогою людям (на вулицях, у дворах, що стали жертвою забудлвників, на підприємствах – жертвах рейдерських атак, під час всіляких протестних акцій), а не завдяки телеефірам. І аторитет не буде штучним.
І чому вважається, що ми прогавили час для люстрації і ця тема не актуальна? Люстрація – це дослівно очищення, а критерії за якими це очищення здійснюється можуть бути різні. В Східній Європі вони були одні (співпраця з комуністичними спецслужбами), в нас будуть інші. Корупція, порушення прав і свобод людини, сумнівні судові рішення, сумнівне заволодіння чужим майном, використання влади задля особистого збагачення, участь у розгонах протестів – чим не критерії для люстрації?
AdamO _ 23.11.2011 16:56
IP: 89.19.100.---
гм... внєзапно...
усі вважали, що пан віктор десь на шконці
AdamO _ 23.11.2011 16:56
IP: 89.19.100.---
гм... внєзапно...
усі вважали, що пан віктор десь на шконці
AdamO _ 23.11.2011 16:56
IP: 89.19.100.---
гм... внєзапно...
усі вважали, що пан віктор десь на шконці
AdamO _ 23.11.2011 16:56
IP: 89.19.100.---
гм... внєзапно...
усі вважали, що пан віктор десь на шконці
ONLINE
Уряд реформ266 Aтака Путіна1084 Україна та Європа854 Мовне питання174 Корупція993
ОСТАННІ ЗАПИСИ
Єгор Фірсов

Шабунин

1
Валерій Пекар

Новий набір на державну службу – що це і навіщо?

50
Наталя Соколенко

А про що ви хочете домовитися із мером Києва Віталієм Кличком і депутатами Київради?

6
Мустафа Найем

Как быстро они все забыли

Олексій Братущак

Втрати в АТО. Цифри військових не збігаються

9
Олексій Гарань

Юліє Володимирівно! Чи варто використовувати зовнішній напад на імідж країни у внутрішньополітичній боротьбі?

179
Олексій Гарань

Володимир Кулик: "В усіх типах медій споживачі віддають перевагу продуктам українською мовою. Про що свідчать соціологічні опитування, проведені на замовлення автора КМІСом"

42
Михайло Жернаков

Віддати Верховний Суд під ФСБ та інші ''європейські стандарти''

9
Олег Тягнибок

Вимагаємо знайти виконавців і замовників убивства Олега Супруненка!

320
Гліб Канєвський

Антикорупційний закон в дії: на праву руку мера Ірпеня склали протокол

4
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте