Віталій Шабунін Голова правління Центру протидії корупції, експерт антикорупційної групи Реанімаційного пакету реформ

КОАЛІЦІЯ ЗАБЛОКУВАЛА ЗАКОН ПРО АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО

12 лютого 2015, 11:48

Зранку законопроект 1660-д "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення діяльності Національного антикорупційного бюро та Національного агентства з питань запобігання корупції" викинули з порядку денного.

Хоча ще вчора Комітет ВРУ з питань запобігання і протидії корупції розглянув 447 правок від депутатів і таки проголосував кінцевий текст проекту закону до сьогоднішнього голосування в цілому.

Зниклий з порядку денного текст проекту закону враховув всі політичні політичні домовленості усіх фракцій коаліції.

Компроміс полягав у наступному:

1) Призначення Директора відбувається за процедурою діючого закону про Бюро: конкурсна комісія пропонує Президенту двох чи трьох претендентів, з яких Президент обирає одного, якого затверджує ВРУ.

2) Звільнити Директора може ВРУ за погодженням з Президентом (та навпаки), якщо щорічний міжнародний аудит визнає роботу Директора незадовільною. Аудит проводиться трьома незалежними експертами, по одному від КМУ, ВРУ і Президента.

Для народних депутатів, які порушили досягнуті домовленості та блокують прийняття цього закону, уся антикорупційна громадськість, включно з журналістами, влаштує суд Лінча:

- ми зробимо ваші прізвища відомими всій країні і далеко за її межами;

- разом з колегами за кордоном ми зосередемося на дослідженням саме ваших кампаній та нерохумості (особливо за кордоном);

Неголосування за закон заблокує рішення про передачу грошей в рамках розширеної програми кредитування країни, про яку щойно домовилися Україна та МВФ.

Зміни, яких так бояться народні депутати:

1. Високопосадовець, який не може пояснити походження своїх статків та майна, має віддати його державі і сісти.

2. Міністр, який підозрюється у корупції і збирається втекти, може бути заарештований на 24 години до рішення суду.

3. В Антикорупційному Бюро не будуть працювати "друзі Яреми" – ті, хто вже відповідав за боротьбу з корупцією в державі останні 5 років.

4. Створення окремої незалежної антикорупційної прокуратури, керівників та працівнків якої набирають на відкритому конкурсі (з трансяцією он-лайн).

5. Гарантії достойних зарплат працівникам НацБюро та Антикорупційної прокуратури.

Депутати, де закон?

Коментарі — 66
Юрий Вологжанинов _ 17.02.2015 11:28
IP: 93.72.20.---
pravda.com.ua/photo-video/2015/02/15/7058648/add_ok/#comments

"Схеми". Царське село Петра Порошенка
Неділя, 15 лютого 2015, 17:06

Yuriy Vologjaninov _ 17.02.2015 11:09
Просмотрел видео "Схеми". Царське село Петра Порошенка
Какой стыд! Какой позор! Какое скопище мерзавцев во главе с президентом! Приведены очевидные доказательства того, что Порошенко – главный коррупционер Украины. Из президентского кресла его нужно гнать поганой метлой. И любого иного, кто попробует защищать Порошенко. Вот почему этот великий грешник прибирает под себя ВР (Гройсман, Луценко, Довгий, ...).
Украина – парламентско-президентская республика и обязанность ВР, ГПУ, мэра Киева Кличко разобраться с делишками вора-президента. При этом раскроются десятки и десятки ворюг в БПП – блоке бесславного имени Петра Порошенко.
Я, гражданин Украины, выражаю своё личное недоверие Порошенко и не считаю его своим президентом.
Юрий Вологжанинов.
Александр Мороз _ 15.02.2015 02:56
IP: 176.36.135.---
Крысы будут жрать друг друга до последнего, пока не останется одна...Но до тех пор он буду жрать других!
Теодор Дяків _ 13.02.2015 17:45
IP: 91.124.130.---
Блогери все ще пишуть, (для кого, для чого?), але вже ніхто нікому нічого не хоче доводити – всім все зрозуміло... Є ті, що за збереження радянськоі влади в Украіні і є ті, що за народовладдя.
Vladimir Monakov _ 13.02.2015 09:55
IP: 74.125.18.---
Виталий, да все это превратят в видимость демократии по кадровым вопросам. Ведь не вооруженным глазом просматривается кандидатура Чумака на Нацбюро, треть комиссии от президента, три кандидатуры в том числе попадет Чумак (по торговле в комиссии) – и ПАП выберет своего заготовленного Чумака. И так во всем.
Теодор Дяків _ 13.02.2015 09:14
IP: 46.201.114.---
Без зміни системи влади ніяка боротьба з корупцією не може бути успішною – Антикорупційне бюро є черговою владною виставою для лохів...Чомусь ніхто не звертає увагу на таку особливість урядового варіанту децентралізаціі як відсутність політичноі складовоі. Якщо певні повноваження уряд готовий загалом передати вниз, бюджетно-фіскальними функціями намагається маніпулювати на свою користь, то р а д я н с ь к у владу у місцевому самоврядуванні та стосунках тер. громад з державою уряд реформувати не хоче – навпки, намагається законсервувати радянський лад. Прогнозую, що такий підхід рано чи пізно стане очевидним для суспільства і тоді я уряду не заздрю...
Михайло Феник _ 13.02.2015 01:38
IP: 93.73.132.---
с коррупцией никто бороться не собирается. если ты думаешь что дополнительный закон о том что взятки брать нехорошо, что либо изменит в стране где ни один закон последние 100 лет не исполнялся, то могу предположить что ты в украине не жил никогда, или телевизора тяпнул немерено
ку-ку-ку
вам, шановний, не пощастило – ваша брехня не проходить (вибачайте, якщо ви щиро помиляєтеся – тоді ви точно не будете ображатися);
поясню усім, кого це цікавить: якщо "закон про те, що хабарі брати нєхорошо" затвердить Парламент і підпише Президент, то надалі цей Закон змушені будуть виконувати прокурори і застосовувати судді – незалежно від того, хочуть вони цього чи ні; а той суддя (прокурор), що ігнорує чинний Закон, рано чи пізно потрапить на "конвейєр", а звідтам живим до пічки крематорію – це у випадку. якщо МИ, українці, таки запровадимо СВОЮ державу; питаненя є: а хто нам заперечить? сьогодні? коли МИ вкупі із цивілізованим світом перемогли Расєю Вована Пу?
Слава Україні!
Михайло Феник _ 13.02.2015 01:38
IP: 93.73.132.---
с коррупцией никто бороться не собирается. если ты думаешь что дополнительный закон о том что взятки брать нехорошо, что либо изменит в стране где ни один закон последние 100 лет не исполнялся, то могу предположить что ты в украине не жил никогда, или телевизора тяпнул немерено
ку-ку-ку
вам, шановний, не пощастило – ваша брехня не проходить (вибачайте, якщо ви щиро помиляєтеся – тоді ви точно не будете ображатися);
поясню усім, кого це цікавить: якщо "закон про те, що хабарі брати нєхорошо" затвердить Парламент і підпише Президент, то надалі цей Закон змушені будуть виконувати прокурори і застосовувати судді – незалежно від того, хочуть вони цього чи ні; а той суддя (прокурор), що ігнорує чинний Закон, рано чи пізно потрапить на "конвейєр", а звідтам живим до пічки крематорію – це у випадку. якщо МИ, українці, таки запровадимо СВОЮ державу; питаненя є: а хто нам заперечить? сьогодні? коли МИ вкупі із цивілізованим світом перемогли Расєю Вована Пу?
Слава Україні!
Михайло Феник _ 13.02.2015 01:37
IP: 93.73.132.---
с коррупцией никто бороться не собирается. если ты думаешь что дополнительный закон о том что взятки брать нехорошо, что либо изменит в стране где ни один закон последние 100 лет не исполнялся, то могу предположить что ты в украине не жил никогда, или телевизора тяпнул немерено
вам, шановний, не пощастило – ваша брехня не проходить (вибачайте, якщо ви щиро помиляєтеся – тоді ви точно не будете ображатися);
поясню усім, кого це цікавить: якщо "закон про те, що хабарі брати нєхорошо" затвердить Парламент і підпише Президент, то надалі цей Закон змушені будуть виконувати прокурори і застосовувати судді – незалежно від того, хочуть вони цього чи ні; а той суддя (прокурор), що ігнорує чинний Закон, рано чи пізно потрапить на "конвейєр", а звідтам живим до пічки крематорію – це у випадку. якщо МИ, українці, таки запровадимо СВОЮ державу; питаненя є: а хто нам заперечить? сьогодні? коли МИ вкупі із цивілізованим світом перемогли Расєю Вована Пу?
Слава Україні!
Михайло Феник _ 13.02.2015 01:36
IP: 93.73.132.---
с коррупцией никто бороться не собирается. если ты думаешь что дополнительный закон о том что взятки брать нехорошо, что либо изменит в стране где ни один закон последние 100 лет не исполнялся, то могу предположить что ты в украине не жил никогда, или телевизора тяпнул немерено
вам, шановний, не пощастило – ваша брехня не проходить (вибачайте, якщо ви щиро помиляєтеся – тоді ви точно не будете ображатися);
поясню усім, кого це цікавить: якщо "закон про те, що хабарі брати нєхорошо" затвердить Парламент і підпише Президент, то надалі цей Закон змушені будуть виконувати прокурори і застосовувати судді – незалежно від того, хочуть вони цього чи ні; а той суддя (прокурор), що ігнорує чинний Закон, рано чи пізно потрапить на "конвейєр", а звідтам живим до пічки крематорію – це у випадку. якщо МИ, українці, таки запровадимо СВОЮ державу; питаненя є: а хто нам заперечить? сьогодні? коли МИ вкупі із цивілізованим світом перемогли Расєю Вована Пу?
Слава Україні!
Михайло Феник _ 13.02.2015 01:36
IP: 93.73.132.---
с коррупцией никто бороться не собирается. если ты думаешь что дополнительный закон о том что взятки брать нехорошо, что либо изменит в стране где ни один закон последние 100 лет не исполнялся, то могу предположить что ты в украине не жил никогда, или телевизора тяпнул немерено
вам, шановний, не пощастило – ваша брехня не проходить (вибачайте, якщо ви щиро помиляєтеся – тоді ви точно не будете ображатися);
поясню усім, кого це цікавить: якщо "закон про те, що хабарі брати нєхорошо" затвердить Парламент і підпише Президент, то надалі цей Закон змушені будуть виконувати прокурори і застосовувати судді – незалежно від того, хочуть вони цього чи ні; а той суддя (прокурор), що ігнорує чинний Закон, рано чи пізно потрапить на "конвейєр", а звідтам живим до пічки крематорію – це у випадку. якщо МИ, українці, таки запровадимо СВОЮ державу; питаненя є: а хто нам заперечить? сьогодні? коли МИ вкупі із цивілізованим світом перемогли Расєю Вована Пу?
Слава Україні!
Юрий Наш _ 12.02.2015 22:17
IP: 46.203.41.---
Николай Ищенко:
Первое ОФИЦИАЛЬНОЕ столкновение того не большого кол-ва депутатов отстаивающих интересы народа и желающих настоящих изменений в стране с старой люляпетясени ОРДОЙ. В последнее время очень заметно, как эти подонки батькивщиныбппнародныйфронт хотят законсервировать все то "доброе", что им в наследство оставили овощеводы. Они занимают позиции, чтобы оказаться поближе к распилу денег кредиторов МВФ и т.д. Животные выходят на охоту.К сожалению народу сегодня нужна выдержка. Не время.Написати коментар...
выдержка?
во имя чего?
Вы понимаете,что сегодня просто прорабатываются механизмы,при которых даже при принятии подобного закона,он просто не будет исполняться?
и чем дольше,тем более серьезное противодействие будет?
123456 _ 12.02.2015 19:04
IP: 74.125.18.---
вся эта кодла в раде привыкла только пилить и воровать. поэтому и законы у них такие же воровские. зек президент опять же.
Николай Ищенко _ 12.02.2015 18:20
IP: 92.112.50.---
Первое ОФИЦИАЛЬНОЕ столкновение того не большого кол-ва депутатов отстаивающих интересы народа и желающих настоящих изменений в стране с старой люляпетясени ОРДОЙ. В последнее время очень заметно, как эти подонки батькивщиныбппнародныйфронт хотят законсервировать все то "доброе", что им в наследство оставили овощеводы. Они занимают позиции, чтобы оказаться поближе к распилу денег кредиторов МВФ и т.д. Животные выходят на охоту.К сожалению народу сегодня нужна выдержка. Не время.Написати коментар...
Теодор Дяків _ 12.02.2015 18:17
IP: 91.124.5.---
І РПР і "Нова краіна" все більше нагадують мені Анатолія Ткачука з Юрієм Ганущаком – без маніпуляцій, набір яких вичерпується, вони нічого не варті...
Теодор Дяків _ 12.02.2015 18:15
IP: 91.124.5.---
Влада готова на все, на будь-які реформи, але тільки щоб не чіпати п о л і т и ч н у (азійсько-радянську) систему формування і функціонування влади... Нічого у них не вийде!
Теодор Дяків _ 12.02.2015 18:13
IP: 91.124.5.---
"4. Створення окремої незалежної антикорупційної прокуратури..."
- Вони такі смішні... Але ще не розуміють цього.
Теодор Дяків _ 12.02.2015 18:12
IP: 91.124.5.---
Владимир Шкодяк:
Як можна заборонити самим собі дерибанити бюджет? Народ формує бюджет, а чиновники його дерибанять. Ось і вся "пісня" про аникорупційне бюро. Бюджет у державі для того, щоб його дерибанити...
- 100%.
Теодор Дяків _ 12.02.2015 18:10
IP: 91.124.5.---
Цей закон нічого не міняє, але шоу має тривати... І депутати і білъшість експертів сьогодні виглядають недолугими. Суспільство давно залишило іх позаду процесів...
Владимир Шкодяк _ 12.02.2015 17:47
IP: 195.238.110.---
Як можна заборонити самим собі дерибанити бюджет? Народ формує бюджет, а чиновники його дерибанять. Ось і вся "пісня" про аникорупційне бюро. Бюджет у державі для того, щоб його дерибанити. Ось тому всі устремління народних дорватись до "корита" і красти. Проти себе любого не підуть, а тому і блокують закони.
123456 _ 12.02.2015 16:21
IP: 74.125.18.---
чтобы брать взятки нужно занять государственную должность независимо от того является кто то крупным предпринимателем или нет. коммунизм только виселицей лечится
Юрий Вологжанинов _ 12.02.2015 15:45
IP: 93.72.20.---
123456:

...олигархи не являются коррупционерами, потому что не занимают государственных должностей...
Олигарх-президент Порошенко "не занимает государственной должности"?
Аноним 123456, вы исписались. Только здесь вы опубликовали 15 поучений.
"Чем кумушек считать трудиться,
Не лучше ль на себя, кума, оборотиться?"

Юрий Вологжанинов
123456 _ 12.02.2015 14:51
IP: 74.125.18.---
65 лет минус 25 = 40 лет при коммунизме. вот тогда и надо было думать о пенсии
Нестор Нестерук _ 12.02.2015 14:41
IP: 91.124.84.---
Депутатів які найбільше блокують даний проект 1660-д просьба напечатати списки в інтернеті щоб український народ зрозумів хто сидить у Верховній Раді і чиї інтереси захищає, мені 65 років пенсія 1110 гр. і я наразі виживаю бо ще надіюся що побачу краще життя. Треба провірити всі статки депутатів де вони і як збагатилися і скільки ними було сплачено чесних податків. Я думаю при тих податках які були і є збагатитися трудно хіба що бути в тіні.
Антоний Опечаленный _ 12.02.2015 14:33
IP: 178.93.148.---
Желаю успехов умненькому Виталию Шабунину и его единомышленникам. Запомните: все, что работает в мире, у нас работать не будет. Поборите свои стереотипы мышления и создавайте новые креативные законы для совершенно нового Государства.
123456 _ 12.02.2015 14:32
IP: 74.125.18.---
вся эта борьба с мафией в сша началась когда мафия разрослась до таких масштабов, что могла избрать своего президента и полностью захватить власть в стране. в украине этот этап давно пройден выборами януковича
ONLINE
Україна та Європа744 Корупція703 Уряд реформ212 Aтака Путіна977 Рада 201477
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте