Андрій Шевченко

Третій варіант для ''5 каналу'' та ''ТВі''

16 серпня 2010, 13:09

Сьогоднішнє рішення суду відкласти розклад "справи "5 каналу" та "ТВі" багато з нас можуть трактувати як перемогу свободи слова. Це ілюзія. Все свідчить, що влада настроєна історію з частотами довести до переможного кінця.

Якщо ми не знайдемо нових шляхів виходу з глухого кута.

Конфлікт між командою Януковича та двома телеканалами звівся до двох несумісних "або-або".

Варіант 1: суд скасовує ліцензії, забираючи майбутнє у каналів, які мають сміливість не прислужувати владі.

Варіант 2: "5 канал" та "TVi" зберігають частоти, отримані незаконно.

Ці два варіанти не просто змушують нас обирати між свободою слова та верховенством права. Жоден з них – не на користь Україні та її журналістиці.


Варіант 1 очікуваний. Якщо суд прогнозовано забере у "П'ятого" та у "ТВі" частоти, отримані ними взимку, і для країни, і для світу це однозначно виглядатиме розправою: критикуєш владу – готуйся до проблем.

"5 канал" і "ТВі" – це не просто два канали, які досі не контролюються командою Януковича. Це Скрипін і Цеголко, це Артем Шевченко і Чайка, це Портніков і Мжельський – це десятки яскравих і досвідчених інформаційників – ведучих, редакторів і репортерів, для яких внутрішня свобода – як повітря.

Ці дві команди зараз роблять те, що мали би робити всі українські журналісти, – говорять ПОВНУ правду, дають РІЗНІ точки зору, АНАЛІЗУЮТЬ, а не лише ретранслюють. Якщо суд змусить власників цих двох каналів викинути у смітник бізнес-плани, то країна недоотримає якісної інформації.

Варіант 2 виглядає утопічним: я не вірю, що суд залишить спірні частоти двом каналам. Але якщо це станеться, висновки для країни будуть також невтішні: відверті порушення закону можна перекрити агресивним піаром і шляхетною громадською підтримкою.

"5 канал" та "ТВі" отримали свої пакети частот у грудні з явними порушеннями процедури, серед яких відсутність кворуму на засіданні Нацради – далеко не найгрубіше. Не хочу розчаровувати своїх друзів і колег з обох каналів, але їхні надії на потужну підтримку колег і світової громадськості – марні: як індустрія, так і західні посольства добре знають, що з правової точки зору ліцензії – сумнівні.

Бачу вихід один: повторний конкурс на спірні частоти.

Звичайно, кожній зі сторін це може здаватися поразкою. Але 24 листопада 2004, коли ЦВК Ківалова оголосила свого переможця президентських виборів, третій тур також виглядав утопією, а виявився єдино можливим варіантом, що дав легітимний вихід з глухого кута.

Такий повторний конкурс буде тестом: для нової Нацради – на здатність працювати відкрито, для небайдужої громадськості – на вміння контролювати владу, для "5 каналу" та "ТВі" – на готовність відстоювати свої інтереси не лише на ефірах та прес-конференціях, а й у рамках законної процедури.

У мене нема ілюзій щодо готовності команди Януковича давати такі шанси двом бунтівним каналам, але повторний конкурс – це єдиний реалістичний напрямок тиску на цю – недружню до свободи і до слова владу.

На цьому повторному – зразково-показовому конкурсі – я триматиму кулаки за ці два відважні канали – рідний мені "5 канал" і симпатичний своїм характером "ТВі".

Коментарі — 55
Іванько _ 18.08.2010 22:03
IP: 178.92.32.---
Цей наймит Тоїщобреше наїв, бідолаха, "працюючи на Україну", таку пику, як його господиня "паню"
Predator X _ 18.08.2010 14:09
IP: 178.95.1.---
nonez:

Згоден.
Вдруге не конкретика, а пісі сіротки Хасі...плачі-стенання, соплі-воплі, Шевченко і Толік Гриценко – на одному рівні...
Обох хочеться пожаліти, дати носовичок і порадити:
-Піди утрись і більш не слинь... Підростеш – приходь ще раз...кулачки тримати він буде за симпатичний канальчик...я зворушений...
Predator X _ 18.08.2010 14:02
IP: 178.95.1.---
Не варто із пушки по горобцях.
Варто по основі корупції в Україні.


Згортання громадянських свобод – це тільки наслідки.
Я не думаю, щоб Ви не бачили причину.
Але не рзумію, чому Ви не хочете її ліквідувати – основною метою влади є захист вкрадених ресурсів. Покажіть суспільству суть і сутність влади – і поміняйте ту владу.
Питання частот і проблем телеканалів вирішаться автоматично-ненароком.
А тиснути на цю недружню до свободи не тільки слова влади – залиште Толіку.
Гриценко.
Скучно йому...
Чи Вам теж – просто скучно???
Predator X _ 18.08.2010 13:58
IP: 178.95.1.---
Любое использование материалов допускается только при наличии гиперссылки на ИА REGNUM
Безумовно.
Даю. Ще раз:

http://www.regnum.ru/news/1109664.html

І Держфінмоніторинг, і брати Ющенки, в світлі останніх дуже конфіденційних документів, опублікованих Мустафою Найємом, з огляду на підвищення комунальних тарифів на фоні здешевлення імпортного газу після рішення Стокгольмського арбітражу, на Ваші, Андрію, розумні запитання до цих установ та громадян відповіді даючи і власні гідність, честь та ділову репутацію захищаючи, дуже багато нам дуже актуальної і з дуже реальними наслідками інформації могли б дати.

Не варто із пушки по горобцях.
Варто по основі корупції в Україні.

"РосУкрЕнерго" – наймасштабніша міждержавна афера цього століття.
Яка й й обумовила всю політику і життя цієї території останніх 5-ти років.
Час її в Книгу Гінеса...
Заодно це пояснило б усім тут проживаючим, за що і чому Євросоюз визнав фінансову розвідку уряду Тимошенко – найкращою у Європі.
Predator X _ 18.08.2010 13:57
IP: 178.95.1.---
Андрію, із сумлінністю круглого відмінника, депутатський запит Ти виготовив, ні секунди не сумніваючись в конкретних, прикладних і практичних його наслідках.
Які не набагато від нульових будуть вищими.
Предметом не менш сумлінного Вашого дослідження, наприклад, міг би стати запит щодо достовірності наступної інформації:
"Как рассказал осведомленный источник в Госфинмониторинге Украины, обнаружилось, что после того как НАК "Нафтогаз" расплачивался с РУЭ, "с некоторых счетов некоторых банков в адрес неких оффшорок уходили крупные суммы". После расследования оказалось, что это тот оффшор, который арендовал для семейства Виктора Ющенко авиаперелеты по всему миру, в частности, когда сам президент летал частным образом в США. Также источник сообщил, что в благодарность за сделку 2006 г., вводящую РУЭ на рынок Украины, $1 млрд был перечислен на счета компании родного брата президента – Петра Ющенко.
Подробности: http://www.regnum.ru/news/1109664.html#ixzz0vpwEZ8Se
ludagir kiralena _ 17.08.2010 14:45
IP: 109.104.172.---
Може й правий А.Шевченко з приводу незаконності отримання частот.Але під загрозою ПОВНЕ знищення єдиних в країні каналів ЧЕСНИХ новин,аналітичних програм.
Немає віри,що Нацрада,яка представлена антиконституційною більшістю, може прийняти справедливе неупереджене рішення.Впевнена,що грошей та владних повноважень у Хорошковського вистачить на знищення не тільки цих каналів,а й взагалі всієї справжньої,професійної журналістики в країні.
Тому,слід чекати на реакцію журналістської спільноти,може громадська думка,корпоративна підтримка допоможуть 5 каналу та ТВі не втратити свою аудіторію,шляхом обмеження частот.
nonez _ 16.08.2010 22:46
IP: 91.124.75.---
Не хочу вірити, що такий журналіст як А.Шевченко теж ліг під Януковича, це жахливо.
Каськів – це флюгер, або модне слово "тушка", а от А.Шевченко справляв враження
порядної людини.
Невже він не бачить, що для теперішньої влади не існує ні законів, ні судів, ні людської совісті – там все "па-панятіям"???
Невже Андрій має ілюзії щодо так званої Нацради і її конкурсів імені Хорошковського???
igorsich80 _ 16.08.2010 22:04
IP: 109.201.240.---
Андрюша, полностью согласен по 5му каналу, но ГДЕ ТЫ БЫЛ, КОГДА ненавистный мною Интер, ЮЛЯ НАГЛО ХОТОЕЛА ОТТЯПАТЬ и тоже в суды подавала???

Прочь руки от всех каналов, ВСЕХ.
crockOdile _ 16.08.2010 21:39
IP: 93.74.2.---
Андрюха Шевченко Епанулся окончательно...Мабуть перегрівся троха-і ось- неізлєчімий тепловой удар у пацана, і так несвоєчасно. Паврежденний мозг зварився на неподоланому логічному бар'єрі: "АБО,АБО" (синдром неспровокованої постмєнінгіальной принциповості)...І сіротлівая прідорожная українская "дємократія" потєряла ачєрєдного бойца...
martin1951 _ 16.08.2010 20:08
IP: 178.94.83.---
Вот так всегда, после некоторого нахождения у корыта, ребята быстро взрослеют и превращаются в полное Г...Ждем в каолиции.
Игрек-минус _ 16.08.2010 19:29
IP: 85.90.193.---
Андрій Шевченко:
Варіант 1: суд скасовує ліцензії, забираючи майбутнє у каналів, які мають сміливість не прислужувати владі.
Варіант 2: "5 канал" та "TVi" зберігають частоти, отримані незаконно.
Ці два варіанти не просто змушують нас обирати між свободою слова та верховенством права. Жоден з них – не на користь Україні та її журналістиці...


После прочтения этого блога остаётся два варианта:
Варіант 1: или просто громко смеяться.
Варіант 2: или громко смеяться и плакать одновременно.

Но как написал автор – "Жоден з них – не на користь Україні".

Господин Шевченко!
Придите в себя – какое "верховенство права" в стране, где растоптана Конституция?!!

Сейчас "конституция" очень простая – "Друзьям – всё, врагам – закон!"

P.S. Согласен с Віктор_Дніпров _ 16.08.2010 15:05 – от блога осталось впечатление "і вашим і нашим"...
YM _ 16.08.2010 17:52
IP: 193.110.107.---
Віктор_Дніпров:
YM:
Нічого собі замахнулися...:) Не знаю, не чув, не бачив!
;))))

Єрмолаєв керує цілими трьома колишніми Інститутами. Отам дійсно повинна бути Аналітика. Але... Ну, прочитає її наш Президент чи Азаров – і то через очі Ганнусі. А результат? Наша Українська величність та величезний міжнародний Авторитет.:-)))) Наскільки відома "кухня" тієї гілки Влади, там завжди орієнтувались на рівень знань та потреб Презоточення.

На скільки я розумію, можна кришталевим келихом і гвіздки забивати. Кадрова політика "проффффесіоналлізьму" почалася не з Януковича, а з часів Кучми. Але краще оставимо ці проблеми за кадром.

Щодо Кузьо. Він достатньо активно відслідковує реакцію Інозмі. А те, що пише, ну, у нас всі щось пишуть.

х
:-)
Віктор_Дніпров _ 16.08.2010 17:42
IP: 95.132.123.---
YM:
Нічого собі замахнулися...:) Не знаю, не чув, не бачив!
;))))

Єрмолаєв керує цілими трьома колишніми Інститутами. Отам дійсно повинна бути Аналітика. Але... Ну, прочитає її наш Президент чи Азаров – і то через очі Ганнусі. А результат? Наша Українська величність та величезний міжнародний Авторитет.:-)))) Наскільки відома "кухня" тієї гілки Влади, там завжди орієнтувались на рівень знань та потреб Презоточення.

На скільки я розумію, можна кришталевим келихом і гвіздки забивати. Кадрова політика "проффффесіоналлізьму" почалася не з Януковича, а з часів Кучми. Але краще оставимо ці проблеми за кадром.

Щодо Кузьо. Він достатньо активно відслідковує реакцію Інозмі. А те, що пише, ну, у нас всі щось пишуть.

х
YM _ 16.08.2010 17:13
IP: 193.110.107.---
Віктор_Дніпров:
На сьогодні Притула достатньо професійно відбирає новини та наявну аналітику.

Щодо серйозного аналізу – він звісно десь є, але я не шукав. Навіть Иносми не відкривав, на Кузьо орієнтуюсь. Не було потреби. Розумні аналітичні центр розміщують свої дослідження в форматі *.doc. Гулями вони не кешуються. Бізнес. Інтелектуальна власність. На їх сайти треба заходити. А Владою такі дослідження очевидно засекречуються. Так що отакеє маємо в реалі...
Ой, ну, Кузьо – то, мабуть, не на моє сприйняття;) А що сьогодні робить така поважна інституція як Інститут стратегічних досліджень з Андрієм Єрмолаєвим на чолі?
Віктор_Дніпров _ 16.08.2010 17:01
IP: 95.132.123.---
YM:
Та хоч когось в сьогоднішній Україні можна почитати чи послухати? Ну, це ж прямо таки безриб'я якесь виходить:)
На сьогодні Притула достатньо професійно відбирає новини та наявну аналітику.

Щодо серйозного аналізу – він звісно десь є, але я не шукав. Навіть Иносми не відкривав, на Кузьо орієнтуюсь. Не було потреби. Розумні аналітичні центр розміщують свої дослідження в форматі *.doc. Гулями вони не кешуються. Бізнес. Інтелектуальна власність. На їх сайти треба заходити. А Владою такі дослідження очевидно засекречуються. Так що отакеє маємо в реалі...
YM _ 16.08.2010 16:46
IP: 193.110.107.---
Віктор_Дніпров:
YM:
Ну, Карасьов, як завжди, будує Україну під себе і під своє уявлення та бачення. На Ері він багато й іншої дурні набалакує.

Стаття варта уваги у контексті, як буде діяти партії Балоги та пост-Ющенківські висуванців і як вони уявляють політичні процеси в Україні. Гірше всього, що "стратегії" Вадима далекі від глобальних.

Маємо те, що маємо...
Та хоч когось в сьогоднішній Україні можна почитати чи послухати? Ну, це ж прямо таки безриб'я якесь виходить:)
ТаняД _ 16.08.2010 16:44
IP: 95.112.25.---
YM:
ТаняД:ЮМ, специально из-за вас зашла на УП. Я как-то Вас просила написать мне пару слов, но Вы не снизошли. Запретил кто-нибудь? Пусть успокоются, Вы же меня знаете: я к Вам приставать не буду.
Гм...м... Неужели я произвожу впечатление человека, которому кто-то мог запретить даже отправить e-mail? Ну, тогда мои дела совсем плохи;-) Просто я так понял, что Вы и без меня выяснили интересовавший Вас тогда вопрос. А что – он очень конфиденциальный?
Не хотите – не пишите. Здесь я разговаривать не стану.
YM _ 16.08.2010 16:42
IP: 193.110.107.---
krabat-m:
Я вже зараз тільки його і дивлюсь-)
А відео те про кого – про глядача чи про передачу?:-)
Віктор_Дніпров _ 16.08.2010 16:42
IP: 95.132.123.---
YM:
]А от пан Карасьов ще одне цікаве визначення запропонував: "Якщо за ці роки буде відформотована вертикаль, вибори перетворяться на референдум довіри до влади, буде обрано шлях напівавторитарного президентства, то Україна стане на шлях пострадянських президентур". Во как – пострадянських президентур!
Ну, Карасьов, як завжди, будує Україну під себе і під своє уявлення та бачення. На Ері він багато й іншої дурні набалакує.

Стаття варта уваги у контексті, як буде діяти партії Балоги та пост-Ющенківські висуванців і як вони уявляють політичні процеси в Україні. Гірше всього, що "стратегії" Вадима далекі від глобальних.

Маємо те, що маємо...
YM _ 16.08.2010 16:36
IP: 193.110.107.---
ТаняД:
ЮМ, специально из-за вас зашла на УП. Я как-то Вас просила написать мне пару слов, но Вы не снизошли. Запретил кто-нибудь? Пусть успокоются, Вы же меня знаете: я к Вам приставать не буду.
Гм...м... Неужели я произвожу впечатление человека, которому кто-то мог запретить даже отправить e-mail? Ну, тогда мои дела совсем плохи;-) Просто я так понял, что Вы и без меня выяснили интересовавший Вас тогда вопрос. А что – он очень конфиденциальный?
uaixovich _ 16.08.2010 16:36
IP: 82.193.101.---
""5 канал" та "ТВі" отримали свої пакети частот у грудні з явними порушеннями процедури, серед яких відсутність кворуму на засіданні Нацради"

что-то я никак не возьму в толк, Андрюша: получается, что ты в числе прочих неустановленных на данный момент лиц, имел информацию о противоправных действиях Нацсовета по тв и радио и молчал об этом? рукам мешало что-то подать хотя бы депутатский запрос о пересмотре решения Нацсовета?

ты был "в доле" с описанными тобой каналом (-ами) или какова истинная мотивация укрывательства?
YM _ 16.08.2010 16:26
IP: 193.110.107.---
Віктор_Дніпров:
YM:

Та ото-тож... Поки що інерція на 5-му. Та й Скрипін знайшов нішу, не знищили остаточно, але повотузили так, що міг би й зламатися. Портніков трішки підтримує ТіВіАй, і то, заради незалежної Свободи та Граней.

При Позиції таких "законодавців" та ПіАр-менеджерах – скоріше Африопа.
А от пан Карасьов ще одне цікаве визначення запропонував: "Якщо за ці роки буде відформотована вертикаль, вибори перетворяться на референдум довіри до влади, буде обрано шлях напівавторитарного президентства, то Україна стане на шлях пострадянських президентур". Во как – пострадянських президентур!
krabat-m _ 16.08.2010 16:25
IP: 85.159.2.---
YM _ 16.08.2010 16:10
krabat-m:
"Здається мені, шановний гумористе, що й будете Ви незабаром дивитись отой пленет"

Я вже зараз тільки його і дивлюсь-)
ТаняД _ 16.08.2010 16:23
IP: 95.112.25.---
YM:
krabat-m:ВВС...шановний...у всякому випадку "Анімал пленет":-)
Здається мені, шановний гумористе, що й будете Ви незабаром дивитись отой пленет:)
ЮМ, специально из-за вас зашла на УП. Я как-то Вас просила написать мне пару слов, но Вы не снизошли. Запретил кто-нибудь? Пусть успокоются, Вы же меня знаете: я к Вам приставать не буду.

Спросить хочу.

Напишите хоть "123" на tatjanadanilova mail.ru
Віктор_Дніпров _ 16.08.2010 16:17
IP: 95.132.123.---
YM:

Та ото-тож... Поки що інерція на 5-му. Та й Скрипін знайшов нішу, не знищили остаточно, але повотузили так, що міг би й зламатися. Портніков трішки підтримує ТіВіАй, і то, заради незалежної Свободи та Граней.

При Позиції таких "законодавців" та ПіАр-менеджерах – скоріше Африопа.
Корупція11 Вибори-2012 в Україні94 Свобода слова169 Україна та Європа149 Євро-201259
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook