Олег Тягнибок Голова ВО "Свобода"

"Антифашизм" чи українофобія?

23 квітня 2009, 12:01

Вбивство українського студента Максима Чайки в Одесі в Страсну п'ятницю сколихнуло Україну та остаточно й безповоротно розставило крапки над "і" у багатьох питаннях. Ілюзія крихкого спокою та стабільності, куплена нинішньою владою ціною багатьох компромісів та поступок, зруйнована безжальною реальністю: на фоні постійних завивань про "толерантність" та "багатонаціональний народ України" в нашій державі цинічно вбивають українців лише за те, що вони люблять свою Батьківщину. Маски скинуто, декорації розставлено: настає ера відкритого терору проти українців.

Не секрет, що багатьом в Україні та поза її межами все українське не подобається. На те вони й українофоби. Незалежно від того, чи це свиноподібні елітні депутати різних рад, чи кремлівські маріонетки, чи "ефективні менеджери" поцуплених в українців заводів, чи гламурні телеведучі халдейської зовнішності, або просто декласований вуличний набрід, знахабнілий від своєї безкарності. Ненависть до всього українського у поєднанні з комплексом перманентної неповноцінності набуває конкретних обрисів і переростає в антиукраїнський терор різноманітних масштабів і проявів.

Вбивство Максима Чайки стало проявом побутово-вуличної українофобії, дбайливо виплеканої організаціями із серйозною фінансовою базою, кадровим потенціалом луб'янківського вишколу та довготривалими політичними планами, які дивовижно комфортно відчувають себе в незалежній Україні. Такі випадки, на жаль, стають непоодинокими.

Зазвичай нападниками виступають духовні та кровні нащадки "героїчних" чекістів – стахановців розстрільних підвалів НКВД – які натягнули футболки із зображенням кубинського революціонера-невдахи та уявили себе борцями з "українським фашизмом". За "дивовижним" збігом обставин, усі самопроголошені "борці" за сумісництвом є палкими захисниками російської мови від неіснуючої загрози "примусової українізації", що за найменшої нагоди виливається в тотальне паплюження української мови та культури в цілому. Окрім цього, войовничі пушкінознавці з бурхливим ентузіазмом займаються такими корисними справами, як захист наркоманів, нелегальних мігрантів і сексуальних збоченців від адекватних дій чинного законодавства і нормальних людей.

Проте це, так би мовити, субкультурно-маргінальна верхівка айсберга, який підживлюється глибинною українофобією набагато серйозніших масштабів. Можна пригадати криваве побиття кримінальними елементами на очах міліції учасників мирної української акції в Одесі проти встановлення помпезного пам'ятника російській імператриці Катерині ІІ (http://www.youtube.com/watch?v=8CGBPytGuzo&feature=related), масові антиукраїнські шабаші партії "Родіна", регулярні "п'ятихвилинки ненависті" в одеських ЗМІ, спрямовані на підрив самої ідеї національної державності, і багато інших епізодів.

Об'єднує україноненависників всіх видів, окрім страху та ненависті до українців, фіговий листок так званого "антифашизму", яким вони за першої-ліпшої нагоди розпочинають вимахувати. Джерелом натхнення, як завжди, виступає агітаційна продукція кремлівських мудреців, за якими вітчизняні "антифашисти" слухняно повторюють завчені мантри. До джентльменського набору професійних "борців з фашизмом" входять туманні просторікування про те, що, оскільки їхні предки "врятували" (???) Європу від "фашистської чуми", вони мають безперечне право втручатись у внутрішні справи України та вчити українців, як їм слід жити. В екстазі боротьби проти "реабілітації нацизму, нацистських злочинців та їх посібників" до українських "фашистів", окрім Бандери, Шухевича, УПА та дивізії "Галичина" останнім часом зараховують навіть Симона Петлюру, Івана Мазепу, шведського короля Карла XІІ та учасників гайдамацьких повстань. Незабаром, очевидно, слід очікувати звинувачень у "фашизмі" на адресу Тараса Шевченка, Івана Франка і Святослава Хороброго та чергової порції доблесного стукацтва в міжнародні організації з вимогою, наприклад, позбавити Україну права приймати чемпіонат Європи з футболу через наявність великої кількості пам'ятників цим "нетолерантним" постатям.

Насправді ж має місце елементарна підміна понять та розвішування ярликів, що експлуатують стереотипи московської комуністичної пропаганди.

Все просто й недвозначно, і правда, як завжди, незручна для патологічних брехунів і фахових провокаторів. В історичній перспективі та поточній реальності "антифашизм" – це таврування цілих народів "зрадниками", "колабораціоністами" і "запроданцями". "Антифашизм" – це мільйони українських смертей і ненароджених дітей. "Антифашизм" – це Голодомор і ГУЛАГ. "Антифашизм" – це остаточне вирішення "українського питання", Україна без українців на манівцях глобалізованого безнаціонального сміттєзбірника.

"Антифашизм" – це криваві прапори окупаційної Совєтської армії в скорботний день 9 травня над вгодованими бюрократами у вишиванках, які з таким самим ентузіазмом "вшановують" жертв Голодомору і Героїв Крут. Буває ще цікавіше – витонченіше та технологічніше. Розроблене винахідливими політтехнологами у відповідь на зростаючий попит розчарованих "помаранчевих" виборців. "Антифашизм" – це і толерантний "український Обама", який у разі обрання президентом обіцяє не вносити законопроект з питання визнання ОУН і УПА борцями за державну незалежність, бо це, виявляється, "складне питання".

"Антифашизм" – це неодмінне трактування кожного національно свідомого українця без шкідливих звичок і комплексу неповноцінності як "фашиста", "нациста" і "ксенофоба", особливо якщо йдеться про українську молодь. Варто відзначити, що прогнила й корумпована лжееліта, побоюючись недалекого часу, коли доведеться відповідати за свої злочини проти українців, небезпідставно бачить головну загрозу своїй гегемонії у свідомих та безкомпромісних молодих українцях. Перебуваючи на передньому краї боротьби за українську Україну, молоді патріоти наражаються на чимало серйозних небезпек, про що свідчить одеська трагедія. Але зло не залишиться непокараним, а справедливість довічно потоптаною.

Коментарі — 653
Жеглова _ 19.05.2009 01:06
IP: 193.239.129.---
Blair:

Як нема чого сказати по суті, то пора переходити на граматику або особистості. Чи не так? Ви би взагалі мовчали, по-українськи ні бум бум.
Изучения "української мови" ещё ни кто из школьной программы не убирал, да и в университете есть, был такой предмет "ділове мовлення".
Первым перешёл на личности и оскорбления господин Vujko_Schmeiser _.
Blair _ 17.05.2009 12:05
IP: 217.9.0.---
Жеглова:

Як нема чого сказати по суті, то пора переходити на граматику або особистості. Чи не так? Ви би взагалі мовчали, по-українськи ні бум бум.
Жеглова _ 15.05.2009 13:42
IP: 193.239.129.---
Vujko_Schmeiser _
Научись баран правильно на украинском писать!
Vujko_Schmeiser _ 14.05.2009 10:38
IP: 77.242.168.---
Так в тому то і справа, що ассфабадітєлі не милися і годували собою воші. Це таким чином вони хотіли показати свою технічну перевагу перед Німеччиною?:)))

Так-так, спалювали, мило робили, зі шкіри жидів шили рукавички та робили плафони до люстр, волоссям набивали матраци... А бєндєраффци варили ритуальну страву з русскіх младєнцев, яку споживалося раз в рік в День Народження Пророка – Тараса Шевченка. А ще в застінках Львівського метро бєндєраффскіє садісти знищували малодєнькіх русскіх парнєй, каториє асффабаждалі ісконно русскій ґорад Льфоф. Доколє?!

Про 2 презерватива то Жеґлову любімая бабушка розказала, яка була згвалтована уберменшами?

Вчергове питаюся: фофудія не сильно жме?
Жеглова _ 13.05.2009 22:22
IP: 193.239.129.---
Vujko_Schmeiser _
Кто посеет ветер, пожнёт бурю!

Или, по-вашему, немецкие войска и коллаборационисты не насиловали и сжигали людей "второго сорта – недочеловеков " в фашистском понимании, а кормили немецким шоколадом??
Когда немецкие войска вошли в Киев каждый немецкий солдат имел при себе 2 презерватива (не думаю, что они использовали их в качестве воздушных шаров запуская в небо в знак дружбы с мирным населением), алюминиевый гребешок, дезинфицирующую присыпку и русско-немецкий разговорник с простым набором словосочетаний.
А если вас беспокоят вши есть очень простое средство надо чаще мыться!
Vujko_Schmeiser _ 13.05.2009 10:01
IP: 77.242.168.---
Жеглова, а ви часом не володієте інформацією про те, скільки мільярдів вошей було експортовано на Захід Европи внаслідок доблєснай пабєди краснай арміі? І скількох німкень від 8-ми до 80-ти років було згвалтовано асфабадітєлямі?
Жеглова _ 13.05.2009 00:04
IP: 193.239.129.---
Миланка:
Тим, що червона армія була в лаптях, в кирзаках.
Как только первый бой так сразу и трофейные кожаные немецкие скороходы как в магазине только успевай снимать!
Жеглова _ 13.05.2009 00:00
IP: 193.239.129.---
Євген14:
А Шарапов де, вже спить?
На вопрос где могу ответить в рифму!
Євген14 _ 12.05.2009 23:53
IP: 95.134.13.---
Жеглова

А Шарапов де, вже спить?
Vujko_Schmeiser _ 12.05.2009 23:40
IP: 77.242.167.---
А ще Німеччина програвала перед СиРиСиРи тим, що не мала закладів для відвошивлення зольдатів. Ну яка цивілізація може обійтися без відврошивлень?!
Миланка _ 12.05.2009 23:33
IP: 193.43.222.---
Жеглова:
Тим, що червона армія була в лаптях, в кирзаках.
Vujko_Schmeiser _ 12.05.2009 23:32
IP: 77.242.167.---
Жеглова, фофудія не сильно жме?
Жеглова _ 12.05.2009 22:39
IP: 193.239.129.---
Olya15
Жеглова:
И во вторых это был подвиг не режима, а людей простых и обычных, таких как ты, я и миллионы других или по твоему тов. Сталин подымал в атаку волну за волной или закрывал своим телом амбразуру, это были люди, которые умирали не за режим, а за свою землю.
Не перекручивайте слова, я писал, что это победа людей, а не режима!!!!!!!!!!!!!!!

"СССР технічно програвав Німеччині"

Т-34 один из лучших танков ВМВ его превосходство признано не только немцами, но союзниками в частности Черчелем, по его подобию немцы слепили "Пантеры" и даже использовали захваченные машины. В серию пошёл в середине 41г
ПТРС (Симонова) и ПТРШ (Шпагина) одни из лучших ружей на период начала войны могли пробить любую броню немецких танков.
"Сталинские органы" или "Катюши" реоктивный миномёт впервые разработан в СССР и превосходил по тех. хар. как немецкие, так и образцы союзников выпущенные позже.
Так в чём же СССР был хуже технически аргументируйте??
Olya15 _ 08.05.2009 23:40
IP: 195.72.145.---
Жеглова _ 06.05.2009 22:02
"Сталин подымал в атаку волну за волной или закрывал своим телом амбразуру"

Сталін?закривав тілом амбразуру???таких нісенітниць ще не чула...
Та він же людей як гарматне м"ясо на війну посилав!Без жодної підготовки,без належного спорядженя...СССР технічно програвав Німеччині,проте брав масовістю непідготовлених вояк... (про що свідчать численні втрати людей з боку СССР: ()

"это были люди, которые умирали не за режим, а за свою землю."

Землю?І що отримали вони: свою вільну землю чи натомість безкоштовну путівку до Сибіру?
Жеглова _ 08.05.2009 18:43
IP: 193.239.129.---
Первое я не говорил, что лучше, а что хуже Украина была одной из республик СССР (Украинская Советская Социалистическая Республика) и ещё Хрущов Н.С., Брежнев Л.Н.
были украинцами и управляли СССР большую часть его существования. Как говорил Горбочов: "Вот где собака порылась!"
Так почему мы виним всё и вся?

Второе вы что учебники "наши" не читали по украинской истории все войны начались из -за Украины 1, 2 мировая, пунические войны и 100 -няя война тоже т.к. все хотели захватить этот "рай" на земле, а "помаранчева революція звільнила усіх" все стали свободными но нищими и голодными. Вам больше нравится такая история?:?

Терновий _

Я вижу вы уже хорошо натренировались перед наступлением "нового порядка" говорить фразу:
"Хлопчик, а ти часом не жид?"
Blair _ 07.05.2009 22:53
IP: 217.9.0.---
СРСР гірше навіть тим, що були на Ураїні довше набагато, ніж нацистська Німеччина. Хоча і одні і інші для нас були деспотами та ненависниками. Ми маємо свою державу і повинні підтримувати своє. Слава Україні.
Терновий _ 07.05.2009 20:22
IP: 77.123.210.---
Миланка:
Цікаво, чим для України СРСР кращий, ніж нацистська Німеччина?
СССР гірше Третього Рейху. Однозначно.
Миланка _ 07.05.2009 15:12
IP: 193.43.222.---
Цікаво, чим для України СРСР кращий, ніж нацистська Німеччина?
Blair _ 06.05.2009 22:55
IP: 94.231.77.---
Жеглова:
Мы сами затянули себя в болото с дерьмом, а теперь сидим там и бросаем его в других и виним всех кроме себя самих.

Цікаво як? Тим, що ходимо на роботу кожен день і пашемо за копійки, а наша владна верхівка в цей час протирає штани у ВР, жирує за наш кошт, продає все що ще не встигли продати і підвищує ціни, спираючи все на кризу???!!! Та в нас скоро повітря буде платним, бо вже практично не залишилось ресурсів, які можна продати. І після цього ми справді самі винні в усьому, дійсно, чому б і кризу не зіпхати на народ, йому і так нема що втрачати.
Жеглова _ 06.05.2009 22:02
IP: 193.239.129.---
Blair _ 06.05.2009 19:59
Тому люстрація влади необхідна.

Нужно не люстрацию проводит, а кастрацию мудаков 450 + президента, чтобы уроды не плодились.
почему вам везде мерещится кгб?
Мы сами затянули себя в болото с дерьмом, а теперь сидим там и бросаем его в других и виним всех кроме себя самих.

Olya15 _
А вы считаете, если бы Германия победила вы бы сейчас дули австрийское холодное пивко в прикольных панталетах закусывая сосиской или пошли бы как компост на удобрения в качестве золы из крематория?

И во вторых это был подвиг не режима, а людей простых и обычных, таких как ты, я и миллионы других или по твоему тов. Сталин подымал в атаку волну за волной или закрывал своим телом амбразуру, это были люди, которые умирали не за режим, а за свою землю.
Blair _ 06.05.2009 19:59
IP: 94.231.77.---
Правильно, зазомбували народ, а вони повірили і вірять дальше. Зараз стільки джерел, з яких можна почерпнути знання, але навіщо, легше говорити заучені фрази аніж шукати істину.
"День победы" для України-це закінчення війни, от і все. Але святом його назвати не можна. Ми не здались, але свого нам не дали. Україна і досі не є Незалежною державою, ніколи при владі не були націоналісти, завжди були комуняки і КГБісти, так є і досі. Тому люстрація влади необхідна. І всякі подібні заходи, як "день победы" взагалі потрібно заборонити в Україні.
Olya15 _ 06.05.2009 00:56
IP: 195.72.145.---
Ух!як написано!прямо як з радянських книжок слово в слово.
"вырвали свою общую победу, своё право на жизнь!" аж мороз по шкірі від таких слів...
та яке право на життя???якщо режимом тих же визволителів від фашизму було замордовано мільйони українців!!!!
Жеглова _ 05.05.2009 21:47
IP: 193.239.129.---
Olya15
Миротворцы – солдаты, воюющие за мир:::))
Воевать за мир всё равно, что пить за здоровье!

Ну, как не наш праздник ведь один из 4 красноармейцев установивших знамя победы над рейхстагом был украинец, а вы говорите не наша! УССР была одной из республик СССР.
Вклад украинцев в победе над немецко-фашистскими захватчиками не оценим!
День Победы это наш праздник, весь мир лёг под натиском нацистов, только мы украинцы, белорусы, русские, казахи, грузины, армяне, татары и многие другие народы бывшего СССР не сдались под беспощадными ударами противника и вырвали свою общую победу, своё право на жизнь!
Миланка _ 05.05.2009 16:22
IP: 193.43.222.---
Жеглова:
Це не наше свято. У війні переміг СРСР, а не Україна. Нацистів побили, а жити з комуністами стало не краще. Що під нацизмом, що під комунізмом – одна сатана.
Olya15 _ 05.05.2009 00:39
IP: 195.72.145.---
Жеглова _ 04.05.2009 21:18
"Так, по вашему мнению, большая часть украинцев или практически все воевали в УПА, а в РККА служили и воевали не украинцы и они при это сами себя оккупировали!"

З таким успіхом можна святкувати перемоги наших миротворців на національному рівні.
Україна ж немає чого святкувати,з війни їй дістались мільйони вбитих вояк,осиротілі діти,розгромлені міста...один загарбник за допомогою наших ж людей переміг іншого...це не перемога!!!
ONLINE
Закриття ex.ua15 Вибори-2012 в Україні3 Свобода слова100 Вибори в Росії28 Україна та Європа43
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом Facebook