Святослав Вакарчук український музикант, вокаліст, лідер рок-гурту «Океан Ельзи», композитор, громадський діяч

Замкнене коло. Кілька слів про декларацію ГО

23 березня 2017, 15:49

Введення податкових E-декларацій для ЗМІ та ГО, і їх субпідрядників- це чистий цинізм.

Якщо в країні якісно запрацює незалежний антикорупційний суд, тоді ЗМІ не буде кому корумпувати. Ну а велика роль в створенні незалежного антикорупційного суду лежить якраз на прогресивних ГО. От вам і замкнене коло.

Заїло мабуть наших "бідних" чиновників, суддів та можновладців. Згадали що за "спаведливість" треба боротися?

P.S. Поки я писав цей пост, поправку щодо ЗМІ вилучили. Шановні журналісти! Нехай це вас на заспокоює. Сама спроба підміни понять в нашій реальності є небезпечною.

Все громадянське суспільство має боротися за створення Справді Незалежних Судових Органів. Інакше,всі закони і поправки, якими б "справедливими" вони не були нічого не змінять. Мисліть стратегічно!

Загрузка...
Коментарі — 33
Yaroslav Yurkiv _ 25.03.2017 15:58
IP: 35.187.34.---
Vladimir Vladimir:
В Чехии Вацлав Гавел, а в Украине- Святослав Вакарчук!!! Вы очень нужны Украине,Святослав,иначе по этому Замкненому Колу мы будем блукать не один год и даже не 40 лет,а гораздо дольше!Вот только даст ли нам это время Россия??? Короче говоря Вакарчука- в Президенты!!!
Нехай СПІВАЄ Україні!
Kobel Ihor _ 24.03.2017 21:41
IP: 95.69.195.---
Alex Wright:
Славко Вакарчук. Вы платите все налоги?
іще оден правдоруб дзявкнув з-під бамбетля
Антон Андреев _ 24.03.2017 12:34
IP: 104.199.59.---
Ніхто з громадських організацій так і не пояснив – в чому проблема декларування для них.

Як вони взагалі після цього можуть перевіряти/закликати до декларування? Вони б першими мали декларувати – показати приклад.
Mezzo _ 24.03.2017 10:33
IP: 104.155.92.---
Члены ГО, особенно должны декларировать свои статки.Потому как "пошел в попы будь готов служить и панихиды", назвался борцом с коррупцией докажи, что имеешь право кричать "держи вора"...а то выглядит,что "родители" е- декларирования напряглись в страхе, что их детище скушает их самих.
З.Ы Гранты и прочее финансирование за милые глазки не выделяют... Грантодатели вполне могут скрывать за благовидной формой борьбы со всяческими коррупционными гадостями весьма нелицеприятные шкурные интересы...в лучшем случае
Vladimir Vladimir _ 24.03.2017 10:18
IP: 77.122.62.---
В Чехии Вацлав Гавел, а в Украине- Святослав Вакарчук!!! Вы очень нужны Украине,Святослав,иначе по этому Замкненому Колу мы будем блукать не один год и даже не 40 лет,а гораздо дольше!Вот только даст ли нам это время Россия??? Короче говоря Вакарчука- в Президенты!!!
burguin08 _ 24.03.2017 08:15
IP: 94.27.59.---
Oleksiy Osiv:
Евгения Гашинская:
НАБУ уже создали, вложили туда кучу денег, а толку ноль. Даже не получилось сделать из них независимый орган. Они работают очень выборочно и не трогают никого с Банковой. Тут даже до суда ничего не доходит, так что пока суд это не самая актуальная проблема.
Ви помиляєтесь, НАБУ працює дуже добре – вперше за весь час існування України відкрито справи топ-чиновників та депутатів
И сколько из этих дел доведено до суда? Скольких уже посадили?
Ни одного. Ноль.
Дела у нас за все время на кого только не открывались и что это дало?
Когда уже поймете что важен конечный результат а не только громкие слова на пресс конференциях.
Oleksiy Osiv _ 24.03.2017 08:04
IP: 93.72.224.---
Евгения Гашинская:
НАБУ уже создали, вложили туда кучу денег, а толку ноль. Даже не получилось сделать из них независимый орган. Они работают очень выборочно и не трогают никого с Банковой. Тут даже до суда ничего не доходит, так что пока суд это не самая актуальная проблема.
Ви помиляєтесь, НАБУ працює дуже добре – вперше за весь час існування України відкрито справи топ-чиновників та депутатів, типу Насірова, Онищенко, Мартиненко, Охендовського і т.п. При чому, Онищенко зливає компромат на Порошенка, а Мартененко – права рука Яценюка – тобто НАБУ реально копає під правлячу верхівку.

Ви помиляєтесь відносно судів – суди мають надзвичайно велике значення. Візьміть, наприклад, справу Юри Єнакієвського (Іванющенко) – апеляційний суд, всупереч закону та логіці, вже втретє зняв його з міжнародного розшуку, і тепер Іванющенко, користуючись рішенням корумпованих українських судів, розморожує свої активи за кордоном.
Oleksiy Osiv _ 24.03.2017 07:49
IP: 93.72.224.---
Екатерина Иванченко:
В том и проблема, что обществу подают – красивую картинку, что будет борьба с коррупцией и все будет хорошо, но по сути – создание этих отдельных судов – это консервация ситуация с нынешними, или проще говоря – признание своей несостоятельности в вопросах их реформирования! этого ли хочет украинское общество?
Саме так, існуючі суди реформувати неможливо – там кругова порука, плюс тісні звязки з корумпованою прокураторою, міліцією та іншими державими органами. Україна корумпована буквально вся, – і саме тому важливо створити нові незалежні органи з чистого листа – НАБУ, САП, і тепер – антикорупційні суди, бо вся діяльність НАБУ та САП в кінці кінців впирається в адекватну роботу судів. Коли ці три органи запрацюють в повну силу – піде очищення державної системи вцілому – через посадку корупціонерів.
Oleksiy Osiv _ 24.03.2017 07:44
IP: 93.72.224.---
Mykola Syrotyuk:
Святослав, правильно говорите – что нужны независимые суды, но не тем путем, который нам предлагают эти активисты-антикоррупционеры! Они по сути предлагают законсервировать нынешнюю ситуацию в обычных судах, а создать какой-то элитный антикоррупционный суд, который будет управляем НАБУ и иже с ними! А что обычным людям делать? Они ж так никогда не получат право на справедливый суд!
Якраз спеціальний антикорупційний суд сприятиме реформам у всіх сферах – і в судах, і в прокуратурі, і в державному управлінні, бо боротиметься з корупцією в цих органах. Судді боятимуться брати хабарі => судочинство вийде на кращу якість.
Vlad Doroshenko _ 23.03.2017 22:30
IP: 93.72.70.---
Подружка Пашинського постаралась. То на януковські огорожі лізла, то з кожі вон лізе за захист пашинських
Yaroslav Yurkiv _ 23.03.2017 21:13
IP: 104.155.92.---
Олег Колиушко:
Yaroslav Yurkiv:
Олег Колиушко:
Ну, якщо ГО випускає пиріжки без ГМО, тоді "Закон один для всех", а якщо ні, то що тоді декларувати?
ГО (тут нужно уточнить, что речь идет о ГО, существующих на зарубежные гранты) ничего не выпускают. Они являются инструментом иностранного влияния на внуреннюю политику страны, в которой ведут свою деятельность.
Якщо Ви маєте на увазі Гражданскую Оборону, то абсолютно з Вами погоджуюся:)
Яна Черная _ 23.03.2017 20:05
IP: 35.187.34.---
По-перше, ввели це декларування, а далі не знають що з ним робити, депутатів з церквами в списку майна не трогають. А по-друге, є багато керівників ГО, які збагачуються за рахунок того, на чому збагачуватись не можна. За кілька років стають мільйонерами, бо крадуть, звичайно це не всіх стосується, але досить розповсюджене явище.
Yaroslav Yurkiv _ 23.03.2017 20:04
IP: 35.187.34.---
Олег Колиушко:
Введение э-декларирования для СМИ и ГО – это не цинизм, это – воплощение в жизнь принципа "Закон один для всех".
П.С. Насчет ГО я скажу даже больше – э-декларированием для них ограничиваться нельзя. Грантососов нужно лишить налоговых льгот плюс все издаваемые ими материалы должны оповещать о том, что их издатель исполняет функции иностранного агента. Потому что общество имеет право знать кто танцует девушку.
Ну, якщо ГО випускає пиріжки без ГМО, тоді "Закон один для всех", а якщо ні, то що тоді декларувати?
Yaroslav Yurkiv _ 23.03.2017 19:57
IP: 104.199.6.---
:
Уважаемый Славик Вакарчук, тебя не коробит, когда из за скудности украинских эстрадных песен, по ради тебя крутят по 10 раз на дню, а русскую эстраду полностью запретили!?
Ты надоел людям уже как горькая редька со своим визгом, шоб ты сдох!
Треба запрєтіть усьо кацапське, від Сяну до Дону, і буде нарешті спокій в Україні!
Екатерина Иванченко _ 23.03.2017 19:40
IP: 104.155.92.---
Mykola Syrotyuk:
Святослав, правильно говорите – что нужны независимые суды, но не тем путем, который нам предлагают эти активисты-антикоррупционеры! Они по сути предлагают законсервировать нынешнюю ситуацию в обычных судах, а создать какой-то элитный антикоррупционный суд, который будет управляем НАБУ и иже с ними! А что обычным людям делать? Они ж так никогда не получат право на справедливый суд!
В том и проблема, что обществу подают – красивую картинку, что будет борьба с коррупцией и все будет хорошо, но по сути – создание этих отдельных судов – это консервация ситуация с нынешними, или проще говоря – признание своей несостоятельности в вопросах их реформирования! этого ли хочет украинское общество?
Mykola Syrotyuk _ 23.03.2017 19:37
IP: 82.193.98.---
Святослав, правильно говорите – что нужны независимые суды, но не тем путем, который нам предлагают эти активисты-антикоррупционеры! Они по сути предлагают законсервировать нынешнюю ситуацию в обычных судах, а создать какой-то элитный антикоррупционный суд, который будет управляем НАБУ и иже с ними! А что обычным людям делать? Они ж так никогда не получат право на справедливый суд!
Евгения Гашинская _ 23.03.2017 19:29
IP: 93.74.65.---
НАБУ уже создали, вложили туда кучу денег, а толку ноль. Даже не получилось сделать из них независимый орган. Они работают очень выборочно и не трогают никого с Банковой. Тут даже до суда ничего не доходит, так что пока суд это не самая актуальная проблема.
Volodymyr Parkhomenko _ 23.03.2017 18:07
IP: 195.162.90.---
А декларування для творчих колективів там, пшипадкєм, не забули?))
Volodymyr Parkhomenko _ 23.03.2017 18:05
IP: 195.162.90.---
Алексей Дворецков:
Славко, псля того як ти образив Сашка білого після питання ватних студентів до тебе, ти вмер для українців як співак!
Для українців? Усіх? Невже!))
Може хіба для декількох.
djamahet _ 23.03.2017 17:57
IP: 89.252.6.---
Yaroslav Minenko:
Сначала выясни для себя, что такое субподряд и подряд!
Yaroslav Minenko _ 23.03.2017 17:32
IP: 35.187.26.---
АГОВ громадо... як працювати ГО, коли вимога декларування відноситься і до ЇХ СУБПІДРЯДНИКІВ? Як замовити друк, відправку, трансфер, дослідження. Коли б хотіли примусити ЛИШЕ журналістів, ГО – так і потрібно писати, без відсилок.
Светулёк _ 23.03.2017 17:22
IP: 46.149.90.---
Это не цинизм. Или им есть что скрывать?
Алексей Дворецков _ 23.03.2017 17:20
IP: 35.187.26.---
Славко, псля того як ти образив Сашка білого після питання ватних студентів до тебе, ти вмер для українців як співак!
Anatol Zubenko _ 23.03.2017 17:08
IP: 35.187.34.---
Mike_Kharkov:
"Якщо в країні якісно запрацює незалежний антикорупційний суд, тоді ЗМІ не буде кому корумпувати."
===
Ви вірите у казки?:)
"А судді хто"?
Ну да. А пока СМИ должны быть коррумпироваными...
Vasil Parovozov _ 23.03.2017 16:41
IP: 89.252.6.---
Святые непогрешимые ГО часто используются как лоббисты. Нужен закон про лоббизм.
Уряд реформ297 Свобода слова544 Україна та Європа891 Корупція1068 Aтака Путіна1104
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте