Архієпископ Євстратій (Зоря) речник Київської Патріархії

Єпископи МП в Україні обрали "русский мир"

13 серпня 2014, 17:07

Раніше я вже писав тут про три сценарії можливого розвитку подій в УПЦ МП в залежності від того, кого буде обрано її новим керівником. Обравши митрополита Онуфрія більшість єпископів Московського Патріархату в Україні обрали для себе "шлях Путіна".

На чолі УПЦ МП стає людина, для якої розпад СРСР – "найгірша катастрофа", Україна ж – географічна територія, а не Батьківщина. В умовах неоголошеної війни Кремля проти України шлях "Путіна" для УПЦ МП – шлях протиставлення себе суспільному настрою, перетворення на "фортецю в облозі", пошук "націонал-зрадників" в рясах та показова розправа з ними, закручування гайок та "сплочєніє рядов". Умовно успішним (з точки зору досягнення поставленої мети) цей шлях міг би стати лише за однієї умови – якби реальний Путін переміг Україну. Насправді ж для структури УПЦ МП це шлях туди ж, куди і Путін веде Росію – до катастрофи.

Проголосувавши за м. Онуфрія єпископи обрали для своєї Церкви нову публічну ідентичність – на рівні керівництва це вже не буде Українська Православна Церква, хоча і Московського Патріархату, як було за митрополита Володимира. Відтепер це – Московський Патріархат в Україні, церковно-гуманітарний конвой Кремля.

Але не можна бути з Кремлем і Києвом одночасно, особливо зараз. Бо за словами Христа не можна служити двом господарям. Більшість єпископів МП в Україні сьогодні обрали свій шлях – в "русский мир". Від священиків, віруючих та всього суспільства залежатиме, чи вибір єпископів МПвУ стане і їхнім вибором і чи схочуть вони, підтримуючи Московський Патріархат, через це далі бути свідомими чи несвідомими слугами Москви.

Загрузка...
Коментарі — 62
P712 _ 15.08.2014 09:56
IP: 92.113.27.---
CreativeLady:
Иван Борд:

З ваших чисельних постів я зрозуміла, що вам не до душі наша українська церква. Це дрібниці. Ви – піщинка. Головне, що нам вона до душі. Нам – це багатьом мільйонам вірян. На відміну від вас я не вивчала, чи є церква, яка визнає Київський Патріархат. Головне, що її визнають багато мільйонів тих же вірян – значно бiльша кількість, ніж тих, хто молиться в храмах УПЦ МП. Поки що молиться. Бо церква держави-агресора, держави, яка без оголошення війни фактично веде проти нас війну, в якій щоденно гинуть наші кращі сини, на нашій землі не має перспективи.
І ще: не чіпайте патріарха Філарета. Хто ви проти нього, щоб висловлювати свої оцінки.
я також 100% погоджуюсь.
P712 _ 15.08.2014 09:54
IP: 92.113.27.---
Иван Борд:
CreativeLady:
Иван Борд:

З ваших чисельних постів я зрозуміла, що вам не до душі наша українська церква
====
вот если бы Вы более внимательно прочитали, то поняли, что я переживаю именно за украинскую церковь. А по поводу численности прихожан. В России православных прихожан больше, чем в остальном мире вместе взятом. По этому признаку нельзя судить
ви так і не зрозуміли те, ще я хотіла донести до Архієпископа Євстратія – я не хочу бути в одній церкві з такими як ви україноненависниками, такими, що сьогодні моляться за державу агресора, такими, які замість змісту перекручують факти (це я про спробу приплести, що начебто Пан Євстратій політик), тому мені навіть байдуже хто на чолі цього утворення, хоч навіть би мавпу обрали, суті її це не змінить.
CreativeLady _ 14.08.2014 21:23
IP: 95.133.79.---
Solomiya Bereza:
CreativeLady:
Иван Борд:

З ваших чисельних постів я зрозуміла, що вам не до душі наша українська церква. Це дрібниці. Ви – піщинка. Головне, що нам вона до душі. Нам – це багатьом мільйонам вірян. На відміну від вас я не вивчала, чи є церква, яка визнає Київський Патріархат. Головне, що її визнають багато мільйонів тих же вірян – значно бiльша кількість, ніж тих, хто молиться в храмах УПЦ МП. Поки що молиться. Бо церква держави-агресора, держави, яка без оголошення війни фактично веде проти нас війну, в якій щоденно гинуть наші кращі сини, на нашій землі не має перспективи.
І ще: не чіпайте патріарха Філарета. Хто ви проти нього, щоб висловлювати свої оцінки.
+ 100000 Влучно!!!! Підтримую!!!!
Щиро дякую за однодумство
Иван Борд _ 14.08.2014 20:23
IP: 46.201.79.---
это не я говорил. это говорят священники
Иван Борд _ 14.08.2014 20:22
IP: 46.201.79.---
Первоиерарх УАПЦ митрополит Мефодий на заявления Киевского патриархата ответил: "Да, мы просили Филарета уйти, потому что его патриарший куколь (головной убор патриарха) – это позор и посмешище для всей Украины. Патриарх должен быть один, и только после объединения всех церквей".
"Во время встречи с Филаретом я сказал, что в переговорах должна принимать участие церковь Московского патриархата и что нам следует получить благословение Вселенского патриарха, но Филарет отказался от этого", – рассказал газете митрополит Мефодий.
По его мнению, иерархи УПЦ КП не планировали объединяться, а "хотели поглотить УАПЦ".
Митрополит Мефодий намерен обсудить ситуацию с главой Украинской православной церкви Московского патриархата (УПЦ МП) митрополитом Владимиром (Сабоданом).
"В любом случае из изоляции надо выходить, а единственной преградой для этого является Филарет", – заявил митрополит Мефодий.
Solomiya Bereza _ 14.08.2014 19:36
IP: 46.175.148.---
CreativeLady:
Иван Борд:

З ваших чисельних постів я зрозуміла, що вам не до душі наша українська церква. Це дрібниці. Ви – піщинка. Головне, що нам вона до душі. Нам – це багатьом мільйонам вірян. На відміну від вас я не вивчала, чи є церква, яка визнає Київський Патріархат. Головне, що її визнають багато мільйонів тих же вірян – значно бiльша кількість, ніж тих, хто молиться в храмах УПЦ МП. Поки що молиться. Бо церква держави-агресора, держави, яка без оголошення війни фактично веде проти нас війну, в якій щоденно гинуть наші кращі сини, на нашій землі не має перспективи.
І ще: не чіпайте патріарха Філарета. Хто ви проти нього, щоб висловлювати свої оцінки.
+ 100000 Влучно!!!! Підтримую!!!!
Иван Борд _ 14.08.2014 18:57
IP: 46.201.79.---
CreativeLady:
Иван Борд:

З ваших чисельних постів я зрозуміла, що вам не до душі наша українська церква
====
вот если бы Вы более внимательно прочитали, то поняли, что я переживаю именно за украинскую церковь. А по поводу численности прихожан. В России православных прихожан больше, чем в остальном мире вместе взятом. По этому признаку нельзя судить
Иван Борд _ 14.08.2014 18:49
IP: 46.201.79.---
CreativeLady:
========
напрасно Вы уделяете столько внимания моей персоне. Я же не про себя говорю. Почему мне нельзя чипать Филарета? он неприкасаемый? вне критики?

именно Филарет является препятствием для объединения украинских правлославных церквей.
CreativeLady _ 14.08.2014 18:35
IP: 95.133.129.---
Иван Борд:

З ваших чисельних постів я зрозуміла, що вам не до душі наша українська церква. Це дрібниці. Ви – піщинка. Головне, що нам вона до душі. Нам – це багатьом мільйонам вірян. На відміну від вас я не вивчала, чи є церква, яка визнає Київський Патріархат. Головне, що її визнають багато мільйонів тих же вірян – значно бiльша кількість, ніж тих, хто молиться в храмах УПЦ МП. Поки що молиться. Бо церква держави-агресора, держави, яка без оголошення війни фактично веде проти нас війну, в якій щоденно гинуть наші кращі сини, на нашій землі не має перспективи.
І ще: не чіпайте патріарха Філарета. Хто ви проти нього, щоб висловлювати свої оцінки.
CreativeLady _ 14.08.2014 18:35
IP: 95.133.129.---
Иван Борд:

З ваших чисельних постів я зрозуміла, що вам не до душі наша українська церква. Це дрібниці. Ви – піщинка. Головне, що нам вона до душі. Нам – це багатьом мільйонам вірян. На відміну від вас я не вивчала, чи є церква, яка визнає Київський Патріархат. Головне, що її визнають багато мільйонів тих же вірян – значно бiльша кількість, ніж тих, хто молиться в храмах УПЦ МП. Поки що молиться. Бо церква держави-агресора, держави, яка без оголошення війни фактично веде проти нас війну, в якій щоденно гинуть наші кращі сини, на нашій землі не має перспективи.
І ще: не чіпайте патріарха Філарета. Хто ви проти нього, щоб висловлювати свої оцінки.
Иван Борд _ 14.08.2014 17:33
IP: 46.201.79.---
P712:
Иван Борд:
P712:
============
" Архієпископ Євстратій (я також з ним згодна) прогнозує результати того обрання, а ще порівнює стан церкви при Володимирі (коли велись перемовини про помісну церкву) з тим що буде зараз."

вот и я про тоже.
Не верит Евстратий в Бога. не знает, что все происходит по велению Божему, вот и позволяет себе прогнозировать и сравнивать.
P712 _ 14.08.2014 15:56
IP: 92.113.132.---
Иван Борд:
P712:
============
я с Вами полностью согласен. Молиться Богу можно и дома и в пустыне.
дело то не в Боге, а в церкве.

Почему архиепископ Евстратий считает для себя возможным осуждать и критиковать выборы которые были не в его церкви? почему он не уважает выбор других людей? потому что он и Филарет политики, а не христиане
а чом ні, чому не може висловити свою думку, ніхто не засуджує сам факт обрання, Архієпископ Євстратій (я також з ним згодна) прогнозує результати того обрання, а ще порівнює стан церкви при Володимирі (коли велись перемовини про помісну церкву) з тим що буде зараз. Тепер про політиків, а не християн, неправі ви, чомусь Філарет подарував авто нацгвардії, а не ВІолодимир і цого послідовники. кажу ж, тільки в наших церквах молятся за нашу державу, а не за країну-агресора, якщо це політика, то це правильна політика і я її цілком підтримую. І щиро бажаю здоров"я, мудрості і наснаги Блаженнійшому!!!
P712 _ 14.08.2014 15:56
IP: 92.113.132.---
Иван Борд:
P712:
============
я с Вами полностью согласен. Молиться Богу можно и дома и в пустыне.
дело то не в Боге, а в церкве.

Почему архиепископ Евстратий считает для себя возможным осуждать и критиковать выборы которые были не в его церкви? почему он не уважает выбор других людей? потому что он и Филарет политики, а не христиане
а чом ні, чому не може висловити свою думку, ніхто не засуджує сам факт обрання, Архієпископ Євстратій (я також з ним згодна) прогнозує результати того обрання, а ще порівнює стан церкви при Володимирі (коли велись перемовини про помісну церкву) з тим що буде зараз. Тепер про політиків, а не християн, неправі ви, чомусь Філарет подарував авто нацгвардії, а не ВІолодимир і цого послідовники. кажу ж, тільки в наших церквах молятся за нашу державу, а не за країну-агресора, якщо це політика, то це правильна політика і я її цілком підтримую. І щиро бажаю здоров"я, мудрості і наснаги Блаженнійшому!!!
Solomiya Bereza _ 14.08.2014 14:51
IP: 46.175.148.---
oven:
разом з забороною КП треба найти факти, щоб заборонити МП. А такі факти є.
Забороняти діяльність РПЦ МП під будь-яким приводом неможна ні в якому разі! Це, якщо не провокація, то просто дурість вселенського масштабу. Заборона московського патріархату поглибить не тільки церковний розкол, а й може привести до громадянських протистоянь на релігійному грунті. Чи нам мало однієї війни на Донбасі? Боротися треба, але виключно гуманітарними засобами: просвітницькою, агітацийною та патріотично-виховною роботою зі всіма верствами населення. А з віруючими в першу чергу.
Поки шукали факти антукраїнської діяльності ПР, Компартії тощо, бавилися з ними "мовою", наданням більших повноважень, розпочалася війна. Будь-яка антиукраїнська діяьність на території України повинна бути заборонена. Крапка.А факти? Більш ніж досить. Виховувати? Донбас уже "виховали". Стан війни вимагає жорстких заходів.
Solomiya Bereza _ 14.08.2014 14:26
IP: 46.175.148.---
marix:
Solomiya Bereza:
Будь ласка, прокоментуйте блог Федорів
Наївно було б думати, що є хоч одна з церков, де всі священники ідеальні (святі). А з рештою, згідно Конституції церква відокремлена від держави, тому саме як свящненнику, а не просто громадянину, нічого робити в органах державної влади. Коли мова йде про те, якій церкві бути в Украні, то напевно потрібно виходити з її концептуальних засад – вона не повинна бути Антиукраїнською, якою, насправді, є УПЦ МП,
Solomiya Bereza _ 14.08.2014 14:26
IP: 46.175.148.---
marix:
Solomiya Bereza:
Будь ласка, прокоментуйте блог Федорів
marix:
Solomiya Bereza:
Будь ласка, прокоментуйте блог Федорів
Наївно було б думати, що є хоч одна з церков, де всі священники ідеальні (святі). А з рештою, згідно Конституції церква відокремлена від держави, тому саме як свящненнику, а не просто громадянину, нічого робити в органах державної влади. Коли мова йде про те, якій церкві бути в Украні, то напевно потрібно виходити з її концептуальних засад – вона не повинна бути Антиукраїнською, якою, насправді, є УПЦ МП,
Иван Борд _ 14.08.2014 12:55
IP: 46.201.79.---
P712:
============
я с Вами полностью согласен. Молиться Богу можно и дома и в пустыне.
дело то не в Боге, а в церкве.

Почему архиепископ Евстратий считает для себя возможным осуждать и критиковать выборы которые были не в его церкви? почему он не уважает выбор других людей? потому что он и Филарет политики, а не христиане
P712 _ 14.08.2014 12:44
IP: 92.113.72.---
Иван Борд:
P712:
Пане Євстратіє, може я напишу непопулярні речі, але я давно хотіла донести до вищого керівництва таку думку. я вважаю православними церквами в Україні УПЦ КП і УАПЦ, а от так звану УПЦ МП вважаю сектою про промиванню мізків і не більше.
=============
Ваше признание конечно ценно. Но есть в мире хоть одна церковь которая признала УПЦ КП церковью?
Протестантів також не визнають і що?? Вони від того перестали вважати себе церковою??. Для мене найголовніше, що для мене церкви КП – це храми Божі, там обов"язково правится молитва за Україну, за безневинно убієнних. Будуються нові церкви, це дуже тішить. От це важливо, а дрібниці як визнання мене геть не обходять. Якщо Біблію процитувати, де двоє, чи троє зібрались во їм"я моє – там і я між ними. Тому головне – дух Божий і сила нашої спільної молитви.
Kirill Korzhenko _ 14.08.2014 12:03
IP: 92.113.217.---
Политика. И в церкви политика. Политику и Веру, примирить никогда не удастся. Богу божье, Кесарю кесарево. Наверное борьба за власть в самой церкви сегодня на первом месте. Она то и повязана тесно с политикой.
Иван Борд _ 14.08.2014 11:41
IP: 46.201.79.---
Как оказалось, священнослужитель на видео – иеромонах Антоний (в миру Петр Шляхов) является последователем уклонившегося в раскол бывшего епископа Анадырского и Чукотского Диомида (Дзюбана). Никакого отношения к Афону и к Афонским старцам он не имеет.
Иван Борд _ 14.08.2014 11:37
IP: 46.201.79.---
Раїса Вольська:
===========
брешите как Филарет
Иван Борд _ 14.08.2014 11:35
IP: 46.201.79.---
Раїса Вольська:
Російський "патріарх" Кирил Гундяєв підданий анафемі Афонських старців
====
можно ссылку посмотреть?
Раїса Вольська _ 14.08.2014 11:31
IP: 46.211.219.---
Російський "патріарх" Кирил Гундяєв підданий анафемі Афонських старців і визнаний цинічним політиканом, але аж ніяк не священнослужителем. Так і є. В Україні збрід "руского міра" теж проліз в УПЦ МП як бандитське групування, що поділяє повністю і підтримує відкритий тероризм Кремля. Онуфрій і весь церковний збрід, що його обрав – тил Кремля в Україні. Слова Онуфрія про єднання – це слова про відновлення колишнього Союзу з диктатурою кремлівських агресорів. Тому їм одне лиш гасло підходить в Україні – "банду геть"!!!
Иван Борд _ 14.08.2014 11:18
IP: 46.201.79.---
P712:
Пане Євстратіє, може я напишу непопулярні речі, але я давно хотіла донести до вищого керівництва таку думку. я вважаю православними церквами в Україні УПЦ КП і УАПЦ, а от так звану УПЦ МП вважаю сектою про промиванню мізків і не більше.
=============
Ваше признание конечно ценно. Но есть в мире хоть одна церковь которая признала УПЦ КП церковью?
Иван Борд _ 14.08.2014 11:14
IP: 46.201.79.---
P712:
Пане Євстратіє, може я напишу непопулярні речі, але я давно хотіла донести до вищого керівництва таку думку. я вважаю православними церквами в Україні УПЦ КП і УАПЦ, а от так звану УПЦ МП вважаю сектою про промиванню мізків і не більше.
===============
почему УПЦ КП и УАПЦ не объединяются? поищите ответ
ONLINE
Уряд реформ297 Свобода слова544 Україна та Європа891 Корупція1068 Aтака Путіна1104
АВТОРИЗАЦІЯ І ВХІД ДЛЯ АВТОРІВ


УвійтиСкасувати
Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь
Забули пароль?
Ви можете увійти під своїм акаунтом у соціальних мережах:
Facebook   Twitter   Вконтакте