5 жовтня 2009, 13:08

Кому довіримо долю?



Жовтень приніс нові сюжети політичної реклами. Побачив непогані тізери невідомого кандидата:



В Києві їх, на перший погляд, немало – під 200 площин набереться. Перша здогадка скоро отримала своє точне підтвердження: Володимир Литвин теж вийшов на зовнішню рекламу! Загалом сюжети правильні, дуже якісні, і багатообіцяючі. У Юлії Тимошенко з'явився достойний конкурент в плані донесення месседжу до натовпу.

Втім, в 2006 році Литвин теж починав із хороших задумок, але зміна менеджерів в штабі призвела до різкої зміни комунікації. Будемо сподіватися, цього разу кандидат в президенти омине традиційні граблі.

Окрім того, виникає ситуація, коли поява 2 і більше однотипних меседжів перетворюється на "білий шум", і кандидатам приходиться вигадувати нові методи комунікації. За кордоном проблему вирішують агітацією "від дверей до дверей", у нас же чекаємо на "креативні рішення".

Так, для Юлії Тимошенко таким рішенням стало повторення успіху туристичних компаній цього літа. Зірки естради, які два місяці тому кликали нас в Туреччину, тепер майже з такими ж усмішками кличуть нас до себе в серце. Разом з усією Україною.

І нарешті вже згадувана реклама Анатолія Гриценка.



Досить песимістична, хоча й якісно зроблена, викликала в мене, як в потенційного виборця цього кандидата, тільки одне питання: Навіщо витрачати великі гроші на рекламу, якщо все одно не віриш в свою перемогу? Я, наприклад, свій голос даремно витрачати в цьому випадку не буду... Як би мене деякі дописувачі не переконували в оригінальності такого ходу, викликає він лише розчарування в адекватності співробітників штабу...

Трохи згодом, коли з'являться сюжети інших кандидатів, я традиційно пройдуся більш грунтовно і серйозно по них усіх.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...