5 жовтня 2009, 12:08

Кому довіримо долю?



Жовтень приніс нові сюжети політичної реклами. Побачив непогані тізери невідомого кандидата:



В Києві їх, на перший погляд, немало – під 200 площин набереться. Перша здогадка скоро отримала своє точне підтвердження: Володимир Литвин теж вийшов на зовнішню рекламу! Загалом сюжети правильні, дуже якісні, і багатообіцяючі. У Юлії Тимошенко з'явився достойний конкурент в плані донесення месседжу до натовпу.

Втім, в 2006 році Литвин теж починав із хороших задумок, але зміна менеджерів в штабі призвела до різкої зміни комунікації. Будемо сподіватися, цього разу кандидат в президенти омине традиційні граблі.

Окрім того, виникає ситуація, коли поява 2 і більше однотипних меседжів перетворюється на "білий шум", і кандидатам приходиться вигадувати нові методи комунікації. За кордоном проблему вирішують агітацією "від дверей до дверей", у нас же чекаємо на "креативні рішення".

Так, для Юлії Тимошенко таким рішенням стало повторення успіху туристичних компаній цього літа. Зірки естради, які два місяці тому кликали нас в Туреччину, тепер майже з такими ж усмішками кличуть нас до себе в серце. Разом з усією Україною.

І нарешті вже згадувана реклама Анатолія Гриценка.



Досить песимістична, хоча й якісно зроблена, викликала в мене, як в потенційного виборця цього кандидата, тільки одне питання: Навіщо витрачати великі гроші на рекламу, якщо все одно не віриш в свою перемогу? Я, наприклад, свій голос даремно витрачати в цьому випадку не буду... Як би мене деякі дописувачі не переконували в оригінальності такого ходу, викликає він лише розчарування в адекватності співробітників штабу...

Трохи згодом, коли з'являться сюжети інших кандидатів, я традиційно пройдуся більш грунтовно і серйозно по них усіх.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...