27 квітня 2011, 12:22

Хачу иконки на рабочем столе



Дорогі політики! Дякуємо вам за те, що в кризовий період ви усіма силами підтримуєте український рекламний ринок!

Особливо потрібна ваша підтримка зовнішній рекламі – і ми з подивом відмічаємо вашу увагу та послідовність. Здавалося б – до виборів ще далеко, і блаженний час, коли тисячі облич дивляться на громадян зі щитів, ще тільки чекає нашу невелику громаду. Ми знаємо, що ви мало звертаєте увагу на поради професіоналів, і продовжуєте під час виборів розміщати в рази більше реклами, ніж це потрібно. Знаємо, що робите це виключно з любові до нашої галузі. Інакше пояснити цей феномен дуже складно.

Але те, що ви розміщаєте бездарну рекламу сотнями площин в позавиборчий період, однозначно переконує нас в вашій нелогічній любові до білбордів та сітілайтів. Ми не віримо політтехнологічній меншості, яка стверджує, що вас просто розводять псевдо-експерти, паразитуючи на вашій любові до власного обличчя.

Не може людина, яка досягла певного успіху, заробила грудку грошей, витрачати щомісячно 200-300 тисяч гривень на – Увага! – розміщення відфотошопленого обличчя, яке взагалі не сприймається аудиторією, адже не знаходиться в сфері їхніх щоденних інтересів. Це суперечить будь-яким принципам психології реклами, і навіть останній ідіот має це врешті-решт зрозуміти. Так само як останній ідіот мав би давно зрозуміти, що тисячне повторення на щиті власного прізвища – без непрямої комунікації із виборцем – збільшує позитивне сприйняття цього прізвища виборцем рівно на 0.0 процента.

Ми не вважаємо політиків ідіотами. Ми знаємо, що вони їздять закордон, і бачать, що місцеві політики ніколи не вдаються до подібної комунікації. Ми знаємо, що в країні безліч можливостей для ефективнішого використання таких грошей – навіть задля власного паблісіті. Отже, причина одна – ви безмежно любите ринок зовнішньої реклами, бажаєте, щоб він вижив і почав розвиватися в нормальному напрямі – адже без ваших інвестицій буде складно замінити щити на сучасні конструкції.

У нас є лише одне-єдине прохання. Воно дуже незначне, і потребує такого самого фотошопу, яким облагороджують ваші обличчя. Нам здається, що набагато більшу користь і для нашої галузі, і для країни, і врешті-решт, для вашого іміджу принесе справжня соціальна реклама – без будь-яких згадувань ваших прізвищ. Соціальна реклама, яка зможе створювати позитивний настрій, або говоритиме людям про важливі цінності їхнього життя. А вже потім нехай ваші роздуті штаби розказують, хто насправді стоїть за цією соціальною ініціативою. Повірте, так буде ефективніше, про це можна прочитати в найпростіших підручниках з маркетингу.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...