27 квітня 2011, 12:22

Хачу иконки на рабочем столе



Дорогі політики! Дякуємо вам за те, що в кризовий період ви усіма силами підтримуєте український рекламний ринок!

Особливо потрібна ваша підтримка зовнішній рекламі – і ми з подивом відмічаємо вашу увагу та послідовність. Здавалося б – до виборів ще далеко, і блаженний час, коли тисячі облич дивляться на громадян зі щитів, ще тільки чекає нашу невелику громаду. Ми знаємо, що ви мало звертаєте увагу на поради професіоналів, і продовжуєте під час виборів розміщати в рази більше реклами, ніж це потрібно. Знаємо, що робите це виключно з любові до нашої галузі. Інакше пояснити цей феномен дуже складно.

Але те, що ви розміщаєте бездарну рекламу сотнями площин в позавиборчий період, однозначно переконує нас в вашій нелогічній любові до білбордів та сітілайтів. Ми не віримо політтехнологічній меншості, яка стверджує, що вас просто розводять псевдо-експерти, паразитуючи на вашій любові до власного обличчя.

Не може людина, яка досягла певного успіху, заробила грудку грошей, витрачати щомісячно 200-300 тисяч гривень на – Увага! – розміщення відфотошопленого обличчя, яке взагалі не сприймається аудиторією, адже не знаходиться в сфері їхніх щоденних інтересів. Це суперечить будь-яким принципам психології реклами, і навіть останній ідіот має це врешті-решт зрозуміти. Так само як останній ідіот мав би давно зрозуміти, що тисячне повторення на щиті власного прізвища – без непрямої комунікації із виборцем – збільшує позитивне сприйняття цього прізвища виборцем рівно на 0.0 процента.

Ми не вважаємо політиків ідіотами. Ми знаємо, що вони їздять закордон, і бачать, що місцеві політики ніколи не вдаються до подібної комунікації. Ми знаємо, що в країні безліч можливостей для ефективнішого використання таких грошей – навіть задля власного паблісіті. Отже, причина одна – ви безмежно любите ринок зовнішньої реклами, бажаєте, щоб він вижив і почав розвиватися в нормальному напрямі – адже без ваших інвестицій буде складно замінити щити на сучасні конструкції.

У нас є лише одне-єдине прохання. Воно дуже незначне, і потребує такого самого фотошопу, яким облагороджують ваші обличчя. Нам здається, що набагато більшу користь і для нашої галузі, і для країни, і врешті-решт, для вашого іміджу принесе справжня соціальна реклама – без будь-яких згадувань ваших прізвищ. Соціальна реклама, яка зможе створювати позитивний настрій, або говоритиме людям про важливі цінності їхнього життя. А вже потім нехай ваші роздуті штаби розказують, хто насправді стоїть за цією соціальною ініціативою. Повірте, так буде ефективніше, про це можна прочитати в найпростіших підручниках з маркетингу.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...