5 липня 2011, 23:56

Цензура відігралась



Ситуація зі сплагійованими результатами конкурсу СТОП ЦЕНЗУРІ, чесно кажучи, не здивувала. Ось єдине, що я знайшов про журі конкурсу:

"Конкурс оцінювало журі, до складу якого входили представники творчих професій, зокрема: галерист Євгеній Карась, художники Олександр Ройтбурд, Микита Кадан, журналіст Мустафа Найєм, драматург та сценарист Наталія Ворожбит, письменник та сценарист Володимир Нестеренко, публіцист Михайло Бриних".

Все це поважані люди, професіонали, які справді можуть оцінити художню цінність поданих робіт. Однак в журі не було жодного професійного рекламіста або піарника – людини, яка постійно їздить на міжнародні конкурси, вивчає роботи, а отже, може підказати, які ідеї є вторинними, а які мають сенс. На нашому ринку є багато експертів (і мова зовсім не про мене), які могли б з першого погляду цінити подані твори, вказати, що є дієвим і зрозумілим, а що вимагає дев'ятого рівня асоціативного мислення.

Адже виставка соціального плакату – це в першу чергу, виставка соціальної реклами. І до того часу, поки журі у нас будуть формуватися за принципом відомих людей, а не професіоналів, будуть виникати такі прикрі випадки.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...