11 жовтня 2011, 00:11

В Луганську – нова реклама

Цього тижня Луганськ порадував своїх жителів не тільки іконами, але й новою формою зовнішньої реклами:



В центрі з'явилося багато таких конструкцій – після того, як вночі з них по-варварськи було знято площини. Офіційно це було зроблено для покращення естетики міста. Своєрідний, звичайно, підхід.

Але дивує інше. На ці місця вже подані заявки від інших компаній. Всього подано більше 400 нових заявок. В місці ж всього 500 легальних конструкцій. Тобто необхідно або зрізати більшість з них, або ставити нові. Зрізати, судячи з усього, вже почали. Та й доставляти теж будуть, адже естетика міста понад усе.

Найцікавіше – особливо для Антимонопольного комітету – що, швидше за все, будуть задоволені заявки від компаній, які за два роки кризи вже заборгували місту більше мільйона гривень. А зрізають якраз ті компанії, які справно платять в бюджет, незважаючи на економічні проблеми. І які не прагнуть збільшувати парк конструкцій.

В місцевій пресі вже написали, чому так відбувається:

Красный беспредел, или Как коммунисты рекламный рынок захватывают

Отже, в мерії справно працюють чиновники, з якими в місцевій пресі пов'язують компанії-боржники. І неофіційно ці чиновники вже всіх попередили: таким чином ми захопимо весь східний регіон. Наступним прикрашати почнуть Дніпропетровськ?

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...