Апологія коректності
На блогах УП багато політичних консультантів. Кожен з нас в той чи інший момент намагається розпіарити ініціативи своїх клієнтів. Але зазвичай ми всі намагаємося робити це максимально обережно, знаючи, що редактори не сплять. Під кожну іміджеву фішку підкладаємо аналіз проблематики, моральні аспекти чи щось подібне. Так намагаються робити практично всі. І хоча читачі легко вираховують, хто з ким працює, загальна схема працює ідеально – не тільки джинса, але й трохи корисної інформації.
Було б добре для всіх, і в першу чергу для нашої професії (хоча, звичайно, не всі за освітою політологи), витримувати цю видимість коректності. Інакше перетворимо блоги УП на стрічку новин в стилі "Пан Х – найкращий", "Пані К – найрозумніша". Завжди є можливість для більш креативного підходу.
Я не хочу зараз нікого вип'ячувати із своїх клієнтів, однак впевнено можу відповісти на попередній блог – кращі політики і управлінці існують. І їх досить багато. І в багатьох з них немає мільярдних бізнесів, за які вони переживають насамперед.
Тому давайте демонструвати майстерність, а не факт присутності на УП.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.