22 лютого 2012, 23:42

Апологія коректності

На блогах УП багато політичних консультантів. Кожен з нас в той чи інший момент намагається розпіарити ініціативи своїх клієнтів. Але зазвичай ми всі намагаємося робити це максимально обережно, знаючи, що редактори не сплять. Під кожну іміджеву фішку підкладаємо аналіз проблематики, моральні аспекти чи щось подібне. Так намагаються робити практично всі. І хоча читачі легко вираховують, хто з ким працює, загальна схема працює ідеально – не тільки джинса, але й трохи корисної інформації.

Було б добре для всіх, і в першу чергу для нашої професії (хоча, звичайно, не всі за освітою політологи), витримувати цю видимість коректності. Інакше перетворимо блоги УП на стрічку новин в стилі "Пан Х – найкращий", "Пані К – найрозумніша". Завжди є можливість для більш креативного підходу.

Я не хочу зараз нікого вип'ячувати із своїх клієнтів, однак впевнено можу відповісти на попередній блог – кращі політики і управлінці існують. І їх досить багато. І в багатьох з них немає мільярдних бізнесів, за які вони переживають насамперед.

Тому давайте демонструвати майстерність, а не факт присутності на УП.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...