12 березня 2012, 11:30

Де починається столиця

Завершився конкурс на логотип Києва, причому завершився на досить позитивні ноті. Новий логотип – сучасний, яскравий, позбавлений прив'язок до стереотипів чи застарілих цінностей. Більше того – великим плюсом нового логотипу є його технічна адаптивність – легко реалізувати на будь-яких поверхнях, навіть без дотримання пропорцій та розмірів (хай вибачать дизайнери за ці слова).



Логотип направлений на майбутнє – так само, як і слоган кампанії – "місто, де все починається", і разом зі своєю іконічністю (легкістю візуального прочитання) це дозволяє говорити про те, що він легко приживеться. Такий логотип однозначно створює місту образ молодого, відкритого, теплого і світлого. Простір заповнений позитивними кольорами, при цьому немає нав'язування асоціативних рядів – кожен читає логотип по-своєму. Недаремно Інтернет-спільнота, сліпа до сірості і скучності, вже народила декілька фотожаб на логотип.



Втім, те, що в Києві досить відкрито провели конкурс, із залученням великих і поважаних рекламних агенцій – аж ніяк не означає, що столиця вийшла на принципово новий рівень комунікації із жителями чи гостями. Логотип, як і брендування міста – це лише візуальне оформлення, яке потребує тотальної зміни культурної політики міста. Звичайно, вже одне те, що було проведено відкритий конкурс – це ознака певних світоглядних змін. Важливо й те, що логотип одразу несе в собі комунікативну стратегію, яку місто отримує довіском.

Однак Київ – чи не в останніх рядах серед великих міст України в плані брендингу. Те, що вже давно зроблено у Львові, Донецьку, Одесі, в столиці тільки-тільки назріває і явно проходить з великими потугами. Навіть новий логотип, для того, щоб бути популяризованим до Євро (а саме на Євро він має бути презентований світу), потребує системної роботи – і вже сьогодні. Мова йде не стільки про розробку і виготовлення сувенірної продукції, як про створення цілого світу, де кожен знайде "свій Київ".

Чи готові чиновники віддати спільноті (читай – громадянському суспільству) – право не тільки намалювати логотип – але й визначити принципи, за якими живуть і спілкуються з людьми ті самі чиновники, органи влади; за якими зустрічають гостей міста. Це питання, яке не вирішить жоден логотип. Однак те, що він є – значний крок уперед. І мені, як киянину, він подобається.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...