11 червня 2012, 17:43
Літо починається з політичної реклами
Нарешті на щитах з'явилися найкращі друзі опозиціонерів – самі опозиціонери:)
Сьогодні чудовий сонячний день, і дуже не хочеться чути від коментаторів в свою адресу прокльони. Тому зазначу максимально толерантно і коротко.
Фірмовий стиль, розроблений "Карандашом" для "Фронту змін" (із зеленою стрілкою) – даремно не використали. Але і в соціал-демократичних кольорах щити виглядають непогано. Чи свідчить це про зсув ідеології ФЗ?
Щодо самої компоновки сюжету – звичайно, можна було зробити краще. Наприклад, не використовувати простір для повторення одного й того ж атрибуту – "об'єднаності". На мою думку, сам факт об'єднаності взагалі для українців не є чимось важливим, їх цікавлять зовсім інші проблеми, економічні, безпекові тощо. Але це є лише гіпотеза, яку необхідно доводити в низці досліджень. Так-так, нейромаркетинг в допомогу, адже звичайні фокус-групи цього не покажуть. Якраз зараз пишу велику статтю, які саме методології дозволяють політикам чітко розуміти, які цінності є важливими для іміджу. І для рейтингу.
Крім того, погано, що лідери опозиції, об'єднавшись, дивляться в різні сторони і якось дуже сумно. Невже не бачать світлого майбутнього?
В будь-якому разі радує, що щити з'явилися, і досить масово по Україні. Так само, як і реклама на телебаченні – це означає, що влада не буде створювати головного болю для підприємців і створить формальну видимість свободи слова. Можливо, будуть проблеми на місцях, але треба розуміти, що для опозиції ці випадки – як манна небесна, вони будуть їх роздувати, із розрахунку на іноземців. А от для дрібного і середнього бізнесу, якому важливо вижити в кризовий період, чергові перевірки – це дуже неприємно.
Що ж до креативу, то всі виправляються, виправиться і КОД. Наприклад, нові площини Королевської вийшли досить непогані – із акцентом на назві політичної сили. Саме такими вони мали бути спочатку, без витрати грошей на демонстрацію гардеробу. Втім, часу до виборів ще багато, втрачений час можна наздогнати.
Натомість сюжети Віктора Медвечука, які лаконічно і чітко стартували, перетворилися на месиво із яскравих лоскутів.
Прочитати з першого, і навіть з другого разу, що ж там написано – неможливо (не на екрані комп'ютера). Більше того, велика кількість дрібних елементів перетворює такі сюжети на нечитабельні і для нашої підсвідомості. Ми сприймаємо їх скоріше як кущі вздовж доріг – багато листочків і нічого особливого, на чому варто зупинити увагу. Чи варто було витрачати на це гроші – сумнівно.
Залишилося дочекатися на зовнішню рекламу Партії регіонів – щось мені підказує, що вони спробують піти накатаним шляхом, і це буде їхня головна комунікативна помилка на цих виборах.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.