20 липня 2012, 13:37

Передвиборчий "креатив"

Ми тут сміємося на "креативними" щитами Шлапак та Лисова, а між тим, в регіонах ситуація ще прикріша. Ось такий щит висить на Чернігівщині:



Цікаво, Ігор Рибаков сам затверджував слоган "Якщо не читали, то бачили"? Яке буде продовження: "Якщо не поїли, то хоч випийте"? І ще цікавіше – хто саме йому сказав, що цей сюжет, намальований секретаркою на коліні, зробить його популярним на окрузі? Не хочу аналізувати феномен "тушкізму", роздачі гречки і т.д. Просто дивує феноменальна зневага політиків до своєї політичної реклами.

Вони запрошують рекламні агентства для розробки грамотних брендбуків своїх бізнесів, вже розуміють різницю між маркетингом і мерчандайзингом. Але коли мова заходить про білборд із власним обличчям – що Королевська, що Кличко, що Лисов, що Яценюк – пропонують нам влучний і популярний мем. УГ.

Грамотна реклама має враховувати потреби виборців, поділяти їхні цінності, не викликати відрази або когнітивного дисонансу, і бути технічно довершеною. Правил небагато, але так складно їх дотриматися, коли на лідера мають вплив стільки непрофесійних людей. Тому залишається лише одне:

(с) Луганские Комментарии

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...