20 липня 2012, 13:37
Передвиборчий "креатив"
Ми тут сміємося на "креативними" щитами Шлапак та Лисова, а між тим, в регіонах ситуація ще прикріша. Ось такий щит висить на Чернігівщині:
Цікаво, Ігор Рибаков сам затверджував слоган "Якщо не читали, то бачили"? Яке буде продовження: "Якщо не поїли, то хоч випийте"? І ще цікавіше – хто саме йому сказав, що цей сюжет, намальований секретаркою на коліні, зробить його популярним на окрузі? Не хочу аналізувати феномен "тушкізму", роздачі гречки і т.д. Просто дивує феноменальна зневага політиків до своєї політичної реклами.
Вони запрошують рекламні агентства для розробки грамотних брендбуків своїх бізнесів, вже розуміють різницю між маркетингом і мерчандайзингом. Але коли мова заходить про білборд із власним обличчям – що Королевська, що Кличко, що Лисов, що Яценюк – пропонують нам влучний і популярний мем. УГ.
Грамотна реклама має враховувати потреби виборців, поділяти їхні цінності, не викликати відрази або когнітивного дисонансу, і бути технічно довершеною. Правил небагато, але так складно їх дотриматися, коли на лідера мають вплив стільки непрофесійних людей. Тому залишається лише одне:
(с) Луганские Комментарии
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.