20 липня 2012, 13:37

Передвиборчий "креатив"

Ми тут сміємося на "креативними" щитами Шлапак та Лисова, а між тим, в регіонах ситуація ще прикріша. Ось такий щит висить на Чернігівщині:



Цікаво, Ігор Рибаков сам затверджував слоган "Якщо не читали, то бачили"? Яке буде продовження: "Якщо не поїли, то хоч випийте"? І ще цікавіше – хто саме йому сказав, що цей сюжет, намальований секретаркою на коліні, зробить його популярним на окрузі? Не хочу аналізувати феномен "тушкізму", роздачі гречки і т.д. Просто дивує феноменальна зневага політиків до своєї політичної реклами.

Вони запрошують рекламні агентства для розробки грамотних брендбуків своїх бізнесів, вже розуміють різницю між маркетингом і мерчандайзингом. Але коли мова заходить про білборд із власним обличчям – що Королевська, що Кличко, що Лисов, що Яценюк – пропонують нам влучний і популярний мем. УГ.

Грамотна реклама має враховувати потреби виборців, поділяти їхні цінності, не викликати відрази або когнітивного дисонансу, і бути технічно довершеною. Правил небагато, але так складно їх дотриматися, коли на лідера мають вплив стільки непрофесійних людей. Тому залишається лише одне:

(с) Луганские Комментарии

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...