22 серпня 2012, 13:10

Хто тут новий лідер

Читаємо Закон України про вибори народних депутатів:

Стаття 70. Строки проведення передвиборної агітації

1. Партія, кандидати у депутати від якої зареєстровані у загальнодержавному окрузі, кандидати у депутати мають право розпочати свою передвиборну агітацію з дня, наступного за днем прийняття виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидатів у депутати.

Стаття 68. Форми і засоби передвиборної агітації

1. Передвиборна агітація – це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати за або не голосувати за певного кандидата у депутати або партію – суб'єкта виборчого процесу. Передвиборна агітація може здійснюватися в будь-яких формах і будь-якими засобами, що не суперечать Конституції України та законам України.

Що ми побачили на вулицях України під час реєстрації (тобто до факту прийняття ЦВК рішення)?









На жаль, фотографій щитів про досягнуту стабільність (без логотипу одної партії) під руками не виявилося, але вони теж висіли. Тобто всі політичні сили – від провладної до опозиційної – порушили принцип відсутності агітації в процесі реєстрації.

Зрозуміло, що в українських умовах довести, хто замовляв цю рекламу (а раптом конкуренти), провести експертизу щодо того, чи є такі сюжети агітацією (спонукають чи не спонукають) – нереально. По суті, ми не маємо механізму, який би дозволив зафіксувати порушення букви Закону.

Однак в усіх конституційних країнах є таке поняття, як дух закону, дотримуватися якого намагаються всі демократичні сили. Будь-якій людині зрозуміло, за яку політичну силу агітують ті чи інші борди, а отже, непотрібно проводити складних експертиз. За подібне порушення у Франції чи в США однозначно б були наслідки.

Але мова не про покарання.

Головних питання два.

1. Хто та опозиція чи "нова команда" чи "чесні політики", які на рівних з усіма іншими політичними силами неявно порушують закону. Чим вони кращі? Кого вони хочуть надурити, що діятимуть іншими методами?

2. Навіщо розміщати це псевдодизайнерське г**но на вулицях? Процентів рейтингу не додасть, нічого нового людям не скаже про політичні сили. Невже для збереження за собою заброньованих щитів складно зробити якісні позитивні сюжети, в яких взагалі уникнути теми політики? І потім за допомогою "хвилі" поширити інформацію, хто ж стоїть за сюжетами, що радують людей?

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...