7 жовтня 2013, 14:49

Здоров'я нації без доплати за відстань

В часи, коли Інтернет і електронна пошта міняють наше сприйняття часу і простору – для традиційної пошти настають тяжкі часи. Особливо для традиційної української пошти. Якийсь час тому відділення стратегічного колись об'єкту перетворилися на класичні точки продажу товарів щоденного вжитку. Тут і мило, і соки, і туалетний папір, і наклейки для дітей – все як закордоном.

Але цього року керівництво державної корпорації вирішило перейти на новий рівень спілкування зі споживачами. Подаровані колегами книжки с менеджменту і маркетингу, очевидно, зіграли ключову роль, і відтепер місією "Укрпошти" стало піклування про здоров'я всіх українців. Генофонд нації – прекрасне поле для експериментів.

Перший крок амбітної програми вже втілено в життя: на поличках відділень "Укрпошти" з'явилася ціла лінійка цілющих настоянок. Вони власне так і називаються – "Цілющі". Складно сказати – чи дизайн етикетки зіграв свою роль, чи низька ціна – але буквально в усіх вікових категоріях покупців настоянки отримали шалене визнання.



Без сумнівів, це справжній маркетинговий прорив року, хоча рецепт надзвичайно простий: в них майже класичні 35% алкоголю. Є з хріном, з медом та перцем, а також з женьшенем, очевидно, найефективніша. Ось що пишуть про настоянки самі виробники, ТОВ "Олімпіс", який виготовляє їх на ТОВ "Золотонівський лікеро-горілчаний завод Златогор" (далі багато технічних деталей, основний параграф виділено жирним шрифтом):

"...харчові продукти для спеціального дієтичного споживання, які випускаються під торговельною маркою "Цілющий"... отримали позитивний Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26 жовтня 2012 року про їх відповідність вимогам санітарно-епідеміологічного законодавства та включені до Державного реєстру харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок за 2012 рік...

... З вищевикладеного вбачається, що вищезгадані спеціальні харчові продукти не відносяться до алкогольних напоїв, на них не поширюються вимоги чинного законодавства щодо виробництва і обігу алкогольних напоїв, вимоги щодо маркування марками акцизного податку, оскільки код УКТЗЕД 2106 90 20 00 не відповідає коду УКТЗЕД підакцизної групи товарів".

Втім, задля простоти спілкування з аудиторією, на пляшки чомусь все одно наклеюють акцизні марки, та й в продуктових магазинах вони продаються в відділах спиртових напоїв. Вартість невелика – 11-20 грн, це дешевше більшості страшно небезпечних для здоров'я алкогольних напоїв, таких, як горілка. Що це – ефективний маркетинговий хід? Робота з цільовою аудиторію в місцях її скупчення? Боротьба за здоров'я нації саме там, де вона найбільш актуальна – в оазах алкоголізму?

А молоді люди, які хочуть розпочати піклування про своє здоров'я з якомога раннього віку – можуть одразу іти на "Укрпошту", адже там вікових обмежень немає, тьотя на касі паспорт не попросить. Тим більше, "Цілюща" – зовсім не алкоголь, а надзвичайно корисна настоянка (дивимось роз'яснення вище), і аромат метилового спирту лише додає оздоровлюючих якостей. Бери, скільки хочеш і пий, з ким хочеш. Головне – встигнути до 20.00, коли закриваються відділення. Все, як у Фінляндії.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Захоплення через усвідомлення: чи можливий перезапуск спортивного ТБ в Україні

Прочитав свіже інтерв'ю співвласника та головного голосу Maincast Віталія Волочая про запуск телеканалу Maincast Sport і вхопив себе на приємному відчутті "нарешті наші – на одній хвилі"...

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...