7 жовтня 2013, 14:49

Здоров'я нації без доплати за відстань

В часи, коли Інтернет і електронна пошта міняють наше сприйняття часу і простору – для традиційної пошти настають тяжкі часи. Особливо для традиційної української пошти. Якийсь час тому відділення стратегічного колись об'єкту перетворилися на класичні точки продажу товарів щоденного вжитку. Тут і мило, і соки, і туалетний папір, і наклейки для дітей – все як закордоном.

Але цього року керівництво державної корпорації вирішило перейти на новий рівень спілкування зі споживачами. Подаровані колегами книжки с менеджменту і маркетингу, очевидно, зіграли ключову роль, і відтепер місією "Укрпошти" стало піклування про здоров'я всіх українців. Генофонд нації – прекрасне поле для експериментів.

Перший крок амбітної програми вже втілено в життя: на поличках відділень "Укрпошти" з'явилася ціла лінійка цілющих настоянок. Вони власне так і називаються – "Цілющі". Складно сказати – чи дизайн етикетки зіграв свою роль, чи низька ціна – але буквально в усіх вікових категоріях покупців настоянки отримали шалене визнання.



Без сумнівів, це справжній маркетинговий прорив року, хоча рецепт надзвичайно простий: в них майже класичні 35% алкоголю. Є з хріном, з медом та перцем, а також з женьшенем, очевидно, найефективніша. Ось що пишуть про настоянки самі виробники, ТОВ "Олімпіс", який виготовляє їх на ТОВ "Золотонівський лікеро-горілчаний завод Златогор" (далі багато технічних деталей, основний параграф виділено жирним шрифтом):

"...харчові продукти для спеціального дієтичного споживання, які випускаються під торговельною маркою "Цілющий"... отримали позитивний Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 26 жовтня 2012 року про їх відповідність вимогам санітарно-епідеміологічного законодавства та включені до Державного реєстру харчових продуктів для спеціального дієтичного споживання, функціональних харчових продуктів та дієтичних добавок за 2012 рік...

... З вищевикладеного вбачається, що вищезгадані спеціальні харчові продукти не відносяться до алкогольних напоїв, на них не поширюються вимоги чинного законодавства щодо виробництва і обігу алкогольних напоїв, вимоги щодо маркування марками акцизного податку, оскільки код УКТЗЕД 2106 90 20 00 не відповідає коду УКТЗЕД підакцизної групи товарів".

Втім, задля простоти спілкування з аудиторією, на пляшки чомусь все одно наклеюють акцизні марки, та й в продуктових магазинах вони продаються в відділах спиртових напоїв. Вартість невелика – 11-20 грн, це дешевше більшості страшно небезпечних для здоров'я алкогольних напоїв, таких, як горілка. Що це – ефективний маркетинговий хід? Робота з цільовою аудиторію в місцях її скупчення? Боротьба за здоров'я нації саме там, де вона найбільш актуальна – в оазах алкоголізму?

А молоді люди, які хочуть розпочати піклування про своє здоров'я з якомога раннього віку – можуть одразу іти на "Укрпошту", адже там вікових обмежень немає, тьотя на касі паспорт не попросить. Тим більше, "Цілюща" – зовсім не алкоголь, а надзвичайно корисна настоянка (дивимось роз'яснення вище), і аромат метилового спирту лише додає оздоровлюючих якостей. Бери, скільки хочеш і пий, з ким хочеш. Головне – встигнути до 20.00, коли закриваються відділення. Все, як у Фінляндії.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...