13 серпня 2014, 11:31

Про люстрацію і міліцію

Системність і послідовність – це ключовий елемент будь-яких реформ. А ще бажано, щоб реформи відбувалися паралельно в усіх зв'язаних сферах. Якщо хоча б один елемент системи не є відкритим, відповідальним і діє поза рамками закону – всі інші елементи почнуть буксувати.

Читаю доповідну:

"Доводимо до Вашого відома, що... працівниками відділу із організації проведення демонтажних робіт КП "Київреклама" в ніч із 11.08.2014 на 12.08.2014 о 21 год. 30 хв. було розпочато відповідні роботи з демонтажу незаконно розміщених рекламних засобів, що належать ТОВ "Рекламне агентство ЕМА", за адресою: Святошинський р-н, вул. Святошинська, 1.

Під час демонтажу вищезазначених конструкцій близько 21 год. 50 хв. представниками власника рекламного засобу (охоронці торгівельного комплексу) створювалися перешкоди законним діям КП "Київреклама", шляхом застосування фізичної сили та блокування, що загрожувало безпеці працівників КП "Київреклама" і унеможливлювало продовження демонтажних робіт.

З метою виконання покладених на КП "Київреклама" законодавством функцій працівниками підприємства на місце події було викликано наряд міліції та групу швидкого реагування Святошинського РУВС (далі-ГШР-70).

ГШР-70 (правоохоронці Маньковський Б. М. та Буханенко В. В.) прибула на службовому автомобілі, державний реєстраційний N13-70, о 22 год. 30 хв. Після ознайомлення із наданими працівниками відділу із організації проведення демонтажних робіт КП "Київреклама" документами на проведення демонтажних робіт, правоохоронці ГШР-70 в телефонному режимі зв'язалися із оперативним черговим Святошинського РУВС Дмитром Гуменюком та наказали працівникам КП "Київреклама" припинити демонтажні роботи.

На пояснення КП "Київреклама" щодо правомірності дій із демонтажу рекламних засобів правоохоронці не відреагували.

За таких обставин, було прийнято рішення про зупинення демонтажних робіт зазначених вище об'єктів, а отже, одинадцять незаконно розміщених рекламних засобів (щитів) залишилися не демонтованими".



З метою уникнути бюрократичних паперових завалів, звертаюся публічно до керівництва Святошинського РУВС з проханням надати пояснення щодо поведінки своїх працівників.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...