22 серпня 2014, 12:03

Виховання патріотизму

Соціальна реклама – це потужний інструмент формування соціальної поведінки. Один з найпотужніших, чесно кажучи. Саме за допомогою соціальної реклами (якісної та ефективної) можна навіть у ворожому середовищі нав'язати – так, саме нав'язати – правильні звички. Звичку не смітити під будинком, звичку не бити дітей або жінок, звичку читати книжки, звичку відповідати за себе і свої дії. Але окрім поведінкових зразків, соціальна реклама може нести емоцію – позитивну, об'єднавчу, направлену на підтримку і захист.

Можливо, це лише красиві картинки на вулицях, але ці картинки справді "вправляють нам мізки" – доведено багатьма дослідженнями. Патріотизм, бажання захищати Україну, відповідальність та готовність до дій – саме те, що ми вирощуємо тут і зараз. І добре, що на вулицях міст з'являється саме така соціальна реклама, і що День незалежності – це не просто "привітання з білборда", але привід задуматися над тим, що ти можеш зробити для держави.















Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Приватизація в часи війни, як тест зрілості держави й бізнесу

Конференція з відбудови України в Римі показала стійкий інтерес іноземних інвесторів до розвитку бізнесу в Україні. Попри намагання показати, що захід носив більше іміджевий характер і мав певні організаційні вади – складно піддавати критиці той факт, що як політичне, так і ділове представництво на URC було на найвищому рівні...

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...