22 серпня 2014, 12:03

Виховання патріотизму

Соціальна реклама – це потужний інструмент формування соціальної поведінки. Один з найпотужніших, чесно кажучи. Саме за допомогою соціальної реклами (якісної та ефективної) можна навіть у ворожому середовищі нав'язати – так, саме нав'язати – правильні звички. Звичку не смітити під будинком, звичку не бити дітей або жінок, звичку читати книжки, звичку відповідати за себе і свої дії. Але окрім поведінкових зразків, соціальна реклама може нести емоцію – позитивну, об'єднавчу, направлену на підтримку і захист.

Можливо, це лише красиві картинки на вулицях, але ці картинки справді "вправляють нам мізки" – доведено багатьма дослідженнями. Патріотизм, бажання захищати Україну, відповідальність та готовність до дій – саме те, що ми вирощуємо тут і зараз. І добре, що на вулицях міст з'являється саме така соціальна реклама, і що День незалежності – це не просто "привітання з білборда", але привід задуматися над тим, що ти можеш зробити для держави.















Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...