Виховання патріотизму
Соціальна реклама – це потужний інструмент формування соціальної поведінки. Один з найпотужніших, чесно кажучи. Саме за допомогою соціальної реклами (якісної та ефективної) можна навіть у ворожому середовищі нав'язати – так, саме нав'язати – правильні звички. Звичку не смітити під будинком, звичку не бити дітей або жінок, звичку читати книжки, звичку відповідати за себе і свої дії. Але окрім поведінкових зразків, соціальна реклама може нести емоцію – позитивну, об'єднавчу, направлену на підтримку і захист.
Можливо, це лише красиві картинки на вулицях, але ці картинки справді "вправляють нам мізки" – доведено багатьма дослідженнями. Патріотизм, бажання захищати Україну, відповідальність та готовність до дій – саме те, що ми вирощуємо тут і зараз. І добре, що на вулицях міст з'являється саме така соціальна реклама, і що День незалежності – це не просто "привітання з білборда", але привід задуматися над тим, що ти можеш зробити для держави.
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.