6 вересня 2014, 22:07

Порушувати закон – теж Громадянська позиція?

Розпочалася виборча кампанія, білбордів з політичною рекламою значно побільшало. Особисто мене найбільше бісять "правдоруби", які показово розказують, які вони чесні та правильні, а самі нахабно порушують закон.

Ось щити в Києві, за відчуттям – не менше 200 площин (тобто не менше 800 тисяч грн на місяць):



А ось норма Закону України "Про рекламу":

"Стаття 8. Загальні вимоги до реклами

1. У рекламі забороняється:

використовувати або імітувати зображення Державного Герба України, Державного Прапора України, звучання Державного Гімну України..."

Звичайно, ми знайдемо жовто-блакитні елементи у багатьох політиків, але всі намагаються максимально піти в сторону "імітації" (наприклад, реєструючи логотип в цих кольорах), яку ще необхідно буде доводити в суді.

А "Громадянська позиція" вирішила просто "забити" на закон і розмістити свій слоган прямо на прапорі.

Хіба "Дотримуватися законів" – не "Наша Громадянська позиція"? Винятково "люстрація" та "захист України"?

Сподіваюся, відповідний контролюючий орган донесе до рекламодавця необхідність дотримуватися законів України. А штраф направить на потреби армії.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...