23 жовтня 2014, 15:03

Псевдокорупційний флешмоб підприємців

Мар'ян Заблоцький написав блог про підприємців, які борються з корупцією. Щоправда, він не звернувся до протилежної сторони з питанням, чи справді ця корупція має місце. Тобто вчинив трохи нечесно і некоректно.

Я можу чітко сказати щодо ситуації з "Київрекламою" і "Базою автозвуку". З 1 серпня, вступивши на посаду, я взяв цю ситуацію під особистий контроль. Своєю власною рукою написав власнику магазина, що саме у нього не так в документах, де є помилки і що треба виправити. Власник навіть на сторінці в fb виклав цей лист зі сміхом, що він налякав "горе-чиновників".

З того часу нові документи не подано. Жодного прізвища – хто вимагає хабара – власник не надав. Маючи мій телефон, він жодного разу не подзвонив і не сказав, що йому навмисно створюють проблеми. Але, маючи, очевидно, багато часу, витрачає його на постійне поливання брудом державні органи. Апріорі для нього всі хабарники, тож він навіть і не буде подавати документи.

Між тим, є норма закону – погана чи хороша, але її треба виконувати. Зараз ми розробили проект нового Порядку по інформаційних вивісках, який спрощує всі процедури; проект проходить обговорення. Чи треба говорити, що власник магазину не надав жодної пропозиції по цьому проекту? Може, Мар'ян читав цей проект?

Тож можливо, проблема не в тому, що уявний чиновник просив хабаря у підприємця? Може, просто треба, щоб магазин цього підприємця якнайчастіше піарили по телебаченню і в блогах УП? Щоб показували вивіску, розповідали про справжнього героя? Про "борця із системою"?!

На жаль, наші проблеми не тільки в державних структурах, але і в таких горе-підприємцях, які використовують суспільний запит на "ображених" в своїх корисних цілях.

П.С. На відміну від Мар'яна, я не закриваю свій допис для коментарів. Думаю, це теж багато про що свідчить.

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Чому деградували українські санкції?

Санкції є не менш важливим інструментом війни, ніж бойові дії. Вони допомагають скорочувати потік військових технологій або технологій подвійного призначення до російського військово-промислового комплексу та зменшувати доходи країни агресора – російської федерації...

Як стати хорошим міністром

Якось моя подруга спитала мене, що б я змінив в міністерстві культури, якби став міністром. Я відповів, що тут не вкластися у два слова, що має бути комплексна історія, і тільки тоді зміни стануть не косметичними, а реальними...

Як вийти з трикутника Карпмана

В ці дні загострилася дискусія щодо "хороших росіян", категорій "свій – чужий", і за подачі Дмитра Золотухіна – рефлексії про замкнутість українців в трикутнику Карпмана (схема "жертва-рятівник-переслідувач")...

Апологія The Gaze Media

Скоро буде рік, як я допомагаю проекту The Gaze Media – як радник Мультимедійної платформи іномовлення. Хоча сам проект публічно існує лише чотири місяці, до цього була підготовча фаза, включно зі зйомками та написанням...

Як вижити в інформаційному хаосі

Пандемія коронавірусу виявила багато неусвідомлених раніше проблем людства, держав та індивідів. Так, чи не найбільш сильний вплив на наше майбутнє матиме інформаційний вплив на людей та їхню поведінку...

Стратегічні комунікації з широко заплющеними очима

Роль інформаційних технологій давно зросла в усіх аспектах нашого буремного життя. Особливо це стосується публічної політики. Неправильна комунікація реформ, недостатність інформації для споживачів, помилкове визначення стратегічних пріоритетів – і навіть хороші ініціативи ризикують потонути в хвилях критики...