Єдиний бренд України
Сьогодні Уряд України підтримав єдиний бренд України в варіанті, який був запропонований українською агенцією Banda в рамках роботи Комісії з питань популяризації України при Міністерстві інформаційної політики України, на основі пропозицій британських партнерів.
До цього часу ми не мали такого рівня представництва при роботі з просуванням нашої держави: Комісія працювала максимально інклюзивно, залучивши не тільки всі профільні органи влади, але й громадських експертів, спеціалістів з брендингу, народних депутатів.
Також вперше технічні завдання для відкритих і прозорих конкурсів грунтувалися на серйозних дослідження цільової аудиторії, на яку й орієнтований єдиний бренд. Адже саме іноземці є тими людьми, кому ми хочемо показати Україну, як країну можливостей, свободи, нових емоцій.
Таке дослідження було проведено британськими експертами в рамках нашої співпраці з урядом Великобританії, і включало в себе шість фокус-груп в Великобританії, Німеччині і Польщі, яким показали кілька концепцій промоції України. Результати цього дослідження були нам надані разом з попередніми ідеями можливого бренду України у вигляді рекомендацій. На початкових етапах розробки бренду України до цього процесу долучався Конрад Бьорд, керівник знаменитої кампанії просування Великобританії в світі GREAT.
Однак для нас важливо було, щоб в розробці остаточного варіанту бренду взяли участь саме українські експерти і креативники. Тому учасникам конкурсу були надані результати дослідження, і їм було запропоновано дати свої ідеї або ж пропозиції щодо доопрацювання запропонованого британськими експертами варіанту.
Впродовж цих дев'яти місяців ми пройшли багато етапів, бачили багато презентацій та мали жорсткі обговорення щодо нюансів просування України за різним напрямами. Перед остаточним рішення варіанти бренду були ще раз протестовані за сприяння офісу UkraineInvest на цільових аудиторіях. І що важливо – жодні бюджетні кошти за весь час не були витрачені, всі учасники працювали на волонтерських засадах.
На основі цього бренду буде розроблений модульний брендбук, яким зможуть скористататися будь-які органи влади, громадські організацій, підприємства – за умови дотримання технічних стандартів. Це означає – єдиний голос України по всьому світу.
А тепер – слайди:)
Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.