28 травня 2008, 01:12

Київський приклад 2008

Вибори в Києві стали холодним душем для багатьох амбітних політиків. Наслідки цих виборів багато чого вже змінили в планах багатьох політичних сил. Одні злітають до небес (навіть в інші галактики), інші падають з висоти, або потрапляють в невагомість.

Зараз ніхто з політичних сил не сумнівається в результатах блоку і особисто Черновецького, для зняття якого все це розпочалося. Кому це було вигідно?

Якщо без емоцій, можна побачити декілька тенденцій і дієвих технологій, які були використані в Києві і можуть в майбутньому транслюватись авторами і технологами на Україну.



1. Моральність, як категорія уходить із політики. Вже нікому не соромно отримувати матеріальну допомогу перед виборами. Підкуп виборців і цинічна брехня вже не шокує. До речі моральність йде разом з помаранчевим кольором із політичної символіки і передвиборчої агітації.

2. Політика виборцям набридла настільки, що вони обирають тих, хто найменше схожий на політиків, і не грається в їх ігри. До речі, Черновецький або схожі неполітичні проекти з маркетинговою ознакою мають шанси на загальнонаціональних виборах. І такі проекти мають шанси в схемі проти БЮТ.

3. Підкуп, як технологія входить в наше життя в формі різних варіантів. І важливо не скільки ти даєш грошей, а за якою формулою. Хто знає правильну формулу – той виграє.

4. Приклад ТРК "Київ" показав, що телевізійні технології все більше мають вплив. Ті, хто ефективно використовував телебачення – отримали найвищі результати. Зараз все більше людей живе в віртуальному просторі і 40% часу знаходяться в "телевізорі". А новий тип "комерційної цензури" на загальнонаціональних ЗМІ істотно зменшив шанси Кличка на мерське крісло.

5. Створення базового електорату. Команда Черновецького з цього починала (Лівий берег) і на основі базового електорату нарощувала електоральну підтримку. Це зрозумів Пилипишин (Шевченківський р-н, адресні перекази) і отримав відповідні результати.

6. Чорні технології все менше працюють. Кампанії стають "білішими". Компромат, який підготував НУ-НС в вигляді фільму і розповсюджував в кожному районі на екранах практично ніякого впливу не мав. Тільки дієвою була чутка про Кличка, який отримав багато травм голови. До речі, на попередніх виборах про це не говорили, а ця чутка стала можливою тільки після гасла штабу Кличка: "Києву потрібен сильний мер" (натяк, що Кличко – боксер).

7. Приклад Турчинова показав можливість трансформації рейтингу. Політик, який мав 2% до кампанії і в результаті отримав 19% (в 10 разів збільшив рейтинг) – це сенсація в передвиборчих технологіях. Але всі розуміють що Турчинов тут ні до чого, кожен читач цього блогу, опинившись на більборді з Юлією Тимошенко набрав би стільки же (похибка 2,5%:)))) Феноменом є ще те, що цей блок, як і блок Черновецького не запропонував Києву ніякої стратегії. Виключно реклама та імідж...

8. Приклад Катеринчука показав, що цікаві ефективні технології діють де завгодно. Якщо все робити правильно, то з такими технологіями можна було пройти і в Львівську і Харківську міськраду. Соромно і все:)))

9. Приклад керованого хаосу. 50-100 кандидатів на посаду міського голови перетворили процес реєстрації кандидатів на маразм. А рейтинг-техногії, в яких кожен кандидат мав найвищий рейтинг вразили навіть спеціалістів з чорних технологій. Таким же чином і проводилась політична боротьба в місті Києві. Але вона була не проти основного опонента, а між собою. Не змогли домовитись і все! Від цього хаосу виграв тільки один кандидат, проти якого і боролися ((((

10. Приклад Ющенка засвідчив, як можна відноситись до своїх соратників, які допомогли йому стати Президентом. І як можна голосувати не за ту партію в який ти почесний голова... На цьому прикладі вчаться політики і молоде покоління.

Ми вибрали синю пігулку.

Ласкаво запрошуємо в реальність...

Блог автора – матеріал, який відображає винятково точку зору автора. Текст блогу не претендує на об'єктивність та всебічність висвітлення теми, яка у ньому піднімається. Редакція "Української правди" не відповідає за достовірність та тлумачення наведеної інформації і виконує винятково роль носія. Точка зору редакції УП може не збігатися з точкою зору автора блогу.

Українські війська на території Росії – що це означає?

6 серпня 2024 року українські регулярні війська ввійшли у Курську область російської федерації. Ця подія кардинально змінила сприйняття російсько-української війни, яка почалась у 2014 році і в 2022 році продовжилась з широкомасштабним вторгненням в Україну...

П'ять безпекових сценаріїв російської війни в Україні на 2024-2025 роки: наслідки та політичні рекомендації західним партнерам (GLOBSEC)

Вийшло важливе дослідження майбутніх сценаріїв цієї війни у #globsec Приймав участь в цьому дослідженні. Це дослідження організувала Юлія Осмоловська з командою GLOBSEС https://www...

VICTORY MATRIX OF UKRAINE 2023

Denys Bohush and the "8 owls" analytical group Ukraine, Kyiv, March 2023 Forecasting is still possible Looking into the future and predicting events and scenarios in our time is a very thankless business...

МАТРИЦЯ ПЕРЕМОГИ УКРАЇНИ 2023

Денис Богуш та аналітична група "8 сов" Україна, Київ, березень 2023 Прогнозування можливе Заглянути у майбутнє та прогнозувати події і сценарії в наш час, дуже невдячна справа...

Розмінування української території (слухання у Конгресі США)

130 000 кв. км української території на сьогодні забруднено вибуховими пристроями та заміновано. За даними Гельсінської комісії Конгресу США та українців, щоб її очистити, знадобиться понад 20+ років і понад 73 мільярди доларів...

ЩЕ РАЗ ПРО 9 КІЛЕЦЬ І ГАРЕМ ПУТІНА

Те, що росіян на цій війні називають орками, а росію – мордором, команда путіна вирішила зробити собі на користь. Так як у творі "Властелин колец" є єпізод, що утворилося Братство з дев'яти персонажів для боротьби зі злом, то вони вирішили це використати...